Dit album is de eerste van een serie van drie en is uitgebracht door "Hellcat Records".
Nu heb ik op internet lopen zoeken naar meer info maar daar ben ik niet echt veel verder mee gekomen... (Dat gebeurt niet vaak)
Het is een surf-punk nummer en ze komen hoogstwaarschijnlijk uit California...
Ik wil een album van ze kopen en ik heb al een mailtje naar Hellcat gestuurd, maar als iemand sneller is...
De lyrics zouden ook te gek zijn, maar dat is misschien teveel gevraagd...
Maar goed, ken ze verder niet. Denk wel dat je de cd gewoon nog kan bestellen bij Hellcat. Of kijk anders even in Amsterdam of een andere grote stad, vind je meestal dat soort meuk nog wel.
quote:is een vet nummer ja. maar tis toch echt Ska, en geen Surf-punk.
Op maandag 6 oktober 2003 15:53 schreef Individual het volgende:
Het is een surf-punk nummer en ze komen hoogstwaarschijnlijk uit California...
quote:Te gek! Weet je toevallig ook hoe die CD heet? Of namen van de nummers op je cd-tje? 17@17 is toch niet hun enige goede nummer?
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:56 schreef againstthegrain het volgende:
Heb een cd-tje van ze op mp3. Wel leuke ska maar niet echt brilliant. Mijn versie is trouwens ook napsterized dus zwaar kut met errors en clicks enzo...
Nummer op GETB is leuk trouwens
Ik zal ook eens op Lewisham Market en in Carnaby Street tussen de Fred Perrys kijken...
En je hebt gelijk, het is SKA, niet punk... Ik had eigenlijk al een hele tijd niet naar GETB I geluisterd en er staat toch vrij wat punk op. Ik heb momenteel the Selecter op m'n discman nu dat ik de tickets voor hun concert binnen heb! WoooHoooo!!!! Best SKA band ever!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |