abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13687846
Gisteravond was er dus de uitzending van P.U.R.E. op The Box
met in deze aflevering Brainpower...

Ik wist het niet, dus heb maar een heel klein stukje voorbij zien/ horen komen (van "Je Moest Waarschijnlijk Gaan").

Je Moest Waarschijnlijk Gaan klonk (in het kleine stukje dat ik hoorde) zeker subliem...

Iemand het voor de rest gezien?
waren de overige nummers (welke?) ook goed live?

toevallig ook iemand die er een opname van heeft ?

pi_13687897
word toch 30x herhaald.
pi_13688120
Ja ik heb het gezien. met alle respect voor brainpower. ik heb beide zijn cds legaal in huis maar begin daar nu toch spijt van te krijgen. Ik word toch enigsinds agressief hoe die praat. Je moet improviseren zegt ie dan, tot zo ver kan ik het verdragen maar als die er dan achter zegt It is all for the hip hop dan word ik toch wel enigsinds agressief.
Hij is zo nep negerig bezig laatste tijd, dat maakt hem echt minder. maja je moet dat pure zelf zien om te begrijpen wat ik bedoel
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_13692944
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:09 schreef Brendovic het volgende:
Ja ik heb het gezien. met alle respect voor brainpower. ik heb beide zijn cds legaal in huis maar begin daar nu toch spijt van te krijgen. Ik word toch enigsinds agressief hoe die praat. Je moet improviseren zegt ie dan, tot zo ver kan ik het verdragen maar als die er dan achter zegt It is all for the hip hop dan word ik toch wel enigsinds agressief.
Hij is zo nep negerig bezig laatste tijd, dat maakt hem echt minder. maja je moet dat pure zelf zien om te begrijpen wat ik bedoel
Dit herken ik zeker..Laatst presenteerde die ook voor mtv raw iets presenteren..één of andere battle ofzo omtrend 8mile. Daar deed ie ook al zo nep-negerig met van die handshakes enzo (met amerikaanse artiesten). Het klopt gewoon niet! Het past niet..
-= You don't get a second chance to make the first move =-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')