abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13684236
Ik heb hier ooit al eens een oproep geplaatst, maar aangezien we nog steeds geen geschikte zanger hebben gevonden, probeer ik het nog eens:

Na een split-up van mijn vorige band, willen ik (drums), de gitarist en bassist een nieuwe start maken. Hiervoor zijn we op zoek naar een ervaren zanger. Wij spelen nu zo'n 4 jaar samen en hebben allemaal meer dan 8 jaar speelervaring. We proberen een eigen stijl en sound te creeeren, te experimenteren en muzikaal vernieuwend bezig te zijn. Als referenties kunnen o.a. dienen: At the Drive-In, Mogwai en Tool. Ook de rustigere, sferische kant van de muziek wordt ruimschoots belicht, in contrast tot meer riff-georienteerde "uitspattingen" (wat een woord...).

Ben jij die zanger, die het experiment niet schuwt, regelmatig (lees: min. 1 keer per week) wil repeteren met als doel binnen afzienbare tijd de regionale podia onveilig te maken, stuur dan even een mailtje naar terriblecanyonsofstatic@hotmail.com en wellicht kunnen we binnenkort iets afspreken.

Onze repetitieruimte ligt in de omgeving Tilburg/Breda en de huidige leeftijd is 22-25 jaar.

Thanks!

Edit: Hier posten mag natuurlijk ook altijd, check 't regelmatig!

pi_13684634
-edit: offtopic en commentaar kan hier Centraal muzikaal feedbacktopic..-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-10-2003 12:52]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')