quote:maak je anders ff ander topic aan
Op maandag 13 oktober 2003 16:36 schreef Scandalous het volgende:[..]
Oh ja
*vlucht*
quote:topics openen is eng, dat doe ik nooit
Op maandag 13 oktober 2003 16:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
maak je anders ff ander topic aan
.
.
quote:ok!
Op maandag 13 oktober 2003 16:40 schreef Scandalous het volgende:[..]
topics openen is eng, dat doe ik nooit
![]()
dan maar een nieuw berichie in je fotoboekske .
quote:Updated.
Op maandag 13 oktober 2003 18:15 schreef Logician het volgende:
* Logician heeft toestemming van gemeenkaboutertje en wil bij deze gaarne
op de lijst
quote:THX! ps: goed idee dat doorgaan tot de eerste treinen gaan
Op maandag 13 oktober 2003 18:31 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Updated.
quote:Wel een flink shot caffeine nemen van tevoren.
Op maandag 13 oktober 2003 18:32 schreef Logician het volgende:[..]
THX! ps: goed idee dat doorgaan tot de eerste treinen gaan
quote:Hehe, denk dat je wat anders moet verzinnen want Wagamama's concept is fast-food, ze kijken je bij wijze van haast weg zodat er snel weer anderen kunnen aanschuiven
Op maandag 13 oktober 2003 15:45 schreef HeatWave het volgende:[..]
Staat in de OP. Wagamama's, al begin ik te twijfelen of we met zo'n groep binnenkomen, ook met reservering.....
quote:Ja dat idee had ik idd al, het gaat niet makkelijk worden maar waar kunnen we WEL met 30-40 man (m/v) eten? Ik dacht zelf aan het hardrock cafe op het max euwe plein dan...
Op maandag 13 oktober 2003 18:36 schreef Aventura het volgende:[..]
Hehe, denk dat je wat anders moet verzinnen want Wagamama's concept is fast-food, ze kijken je bij wijze van haast weg zodat er snel weer anderen kunnen aanschuiven
quote:Zowieso is het niet echt een denderende bodem voor een berg drank. Vind ik althans.
Op maandag 13 oktober 2003 18:36 schreef Aventura het volgende:
Hehe, denk dat je wat anders moet verzinnen want Wagamama's concept is fast-food, ze kijken je bij wijze van haast weg zodat er snel weer anderen kunnen aanschuiven
quote:Nopes, een kommetje noodles doet het 'm ook niet echt voor me als ondergrond. Dat is wat ze daar hebben, het is Japans, dus erg mager, weinig vlees en niet vet..Best okay, voor een snelle en licht verteerbare hap dan
Op maandag 13 oktober 2003 22:32 schreef Barb het volgende:[..]
Zowieso is het niet echt een denderende bodem voor een berg drank. Vind ik althans.
quote:Vond ik ook al....ik blijf bij mijn suggestie voor het hardrock cafe, redelijk groot en ook niet echt HEEL erg duur....
Op maandag 13 oktober 2003 22:32 schreef Barb het volgende:[..]
Zowieso is het niet echt een denderende bodem voor een berg drank. Vind ik althans.
quote:Nou... De vorige keer dat ik daar heb gegeten
Op maandag 13 oktober 2003 23:07 schreef HeatWave het volgende:[..]
Vond ik ook al....ik blijf bij mijn suggestie voor het hardrock cafe, redelijk groot en ook niet echt HEEL erg duur....
quote:ja dhuuuh, ligt er ook aan wat je neemt natuurlijk.
Op maandag 13 oktober 2003 23:07 schreef Knut het volgende:[..]
Nou... De vorige keer dat ik daar heb gegeten
maar er zitten ook genoeg steakhouses in de buurt, maar we hebben het over 30/40 man. Dat is nogal wat.
quote:Het gaat niet om de kwaliteit, het gaat om de bodem die je ermee legt. Moet ik dan JOU nog uitleggen
Op maandag 13 oktober 2003 23:11 schreef Vork het volgende:
Nou Wagamama's was prima te eten Barb, geef toe. Maar aangezien ik daar die ene keer ook heb gegeten ben ik ook wel voor wat anders. Bovendien op zo'n drukek avond kom je daar natuurlijk nooit gezellig met zoveel man tegelijk enzo.
quote:Dan kun je net zo goed naar de Febo gaan.
Op maandag 13 oktober 2003 23:13 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat niet om de kwaliteit, het gaat om de bodem die je ermee legt. Moet ik dan JOU nog uitleggen?
quote:het moet toch nog wel een beetje te vreten zijn. Anders kan je net zo goed een paar broden kopen en een broodmaatlijd in de open lucht houden
Op maandag 13 oktober 2003 23:13 schreef HeatWave het volgende:[..]
Het gaat niet om de kwaliteit, het gaat om de bodem die je ermee legt. Moet ik dan JOU nog uitleggen
?
quote:yes dearest, maar ga jij maar eens gezellig met 30/40 man bij de febo staan eten
Op maandag 13 oktober 2003 23:15 schreef Vork het volgende:[..]
Dan kun je net zo goed naar de Febo gaan.
het moet ook nog wel een beetje leuk zijn natuurlijk, anders eet ik wel thuis, scheelt ook weer geld...
quote:Nou dat kan best, met geduld
Op maandag 13 oktober 2003 23:17 schreef HeatWave het volgende:
yes dearest, maar ga jij maar eens gezellig met 30/40 man bij de febo staan eten.
het moet ook nog wel een beetje leuk zijn natuurlijk, anders eet ik wel thuis, scheelt ook weer geld...
Ik wacht wel gewoon fijn de opties die anderen aandragen af
Ga nou niet het hele eten idee afkappen
quote:Kom dan zelf ff met suggesties
Op maandag 13 oktober 2003 23:19 schreef Knut het volgende:
oi!Ga nou niet het hele eten idee afkappen
het kan wel, maar we moeten wel iets regelen, of liever: JIJ!!
quote:Waarom denk je dat yvonne mee organiseert
Op maandag 13 oktober 2003 23:31 schreef HeatWave het volgende:[..]
Kom dan zelf ff met suggesties
.
het kan wel, maar we moeten wel iets regelen, of liever: JIJ!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |