quote:Voor de duidelijkheid, het kasverschil is reeds opgetreden op de dag dat de 'deal' werd gesloten en de kassadame zo truttig e.e.a. heeft verwerkt in haar 'systeem'. Die dag had zij al een kastekort, NIET op de dag van afhalen.
Op maandag 6 oktober 2003 10:53 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Nou er is op die dag wel een kastekort van 1000...dat is op zijn minst wel een beetje opvallend dan he..
Burner uit.
quote:Het is geen kleine winkel.. het is een megastore... dus het is niet zo dat een een kleine zelfstandige zou duperen. Ik weet niet of dat er nog iets mee te maken heeft.. Principe blijft hetzelfde natuurlijk.
Op maandag 6 oktober 2003 11:11 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
Enig probleem is nog dat je waarschijnlijk maar 200 gepind hebt die dag en niet kunt aantonen dat je ergens 1000 cash vandaan hebt gehaald. Anderzijds, formeel gezien hebben zij de bewijslast, niet jij.
Of je gebruik maakt van de situatie is je eigen keus; je hebt de mogelijkheid.
Principes zijn nobel maar ook duur
quote:ik denk dat ik weer in beide gevallen te principieel zou zijn
Op maandag 6 oktober 2003 11:18 schreef WaStEd het volgende:[..]
Het is geen kleine winkel.. het is een megastore... dus het is niet zo dat een een kleine zelfstandige zou duperen. Ik weet niet of dat er nog iets mee te maken heeft.. Principe blijft hetzelfde natuurlijk.
quote:Weet je wat lachen zou zijn? Als ze het die dag al hebben gecorrigeerd. Omdat ze weten dat er een probleem was met de kassa. Dat sta je terecht, gigantisch voor lul!
Op maandag 6 oktober 2003 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:[..]
Voor de duidelijkheid, het kasverschil is reeds opgetreden op de dag dat de 'deal' werd gesloten en de kassadame zo truttig e.e.a. heeft verwerkt in haar 'systeem'. Die dag had zij al een kastekort, NIET op de dag van afhalen.
Burner uit.
quote:Nee, dat zijn verschillen in prijsniveaus tussen verschillende landen. Zo ingewikkeld is dat toch niet?? En als jij naar Duitsland wil rijden om daar een bankje te gaan halen, houdt niemand je tegen; het staat je vrij!
Op maandag 6 oktober 2003 11:48 schreef Bloemkool het volgende:
Is toch ook de boel belazeren dan of niet?
Je van de domme houden terwijl je beter weet, dát is de boel belazeren.
quote:Wat gecorrigeerd ?
Op maandag 6 oktober 2003 13:09 schreef ElisaB het volgende:[..]
Weet je wat lachen zou zijn? Als ze het die dag al hebben gecorrigeerd. Omdat ze weten dat er een probleem was met de kassa. Dat sta je terecht, gigantisch voor lul!
Hoe meer tijd er tussen de aanbetaling en de levering staat, hoe moeilijker het wordt voor de zaak om te bewijzen dat je niet betaald hebt. Ik neem aan dat ze, als ze de fout zelf ontdekt hadden, wel contact met je opgenomen zouden hebben, je hebt een bestelling gedaan dus ze hebben je gegevens. Je schrijft niets over contact met die zaak, dus het lijkt me dat ze hun kastekort niet aan jou hebben toegeschreven.
Of je daar ook gebruik van wilt maken is een morele kwestie, maar dat schreef je zelf al
quote:Precies! Gewoon heen gaan en die tafel inladen. Niets betalen. Als ze je aanspreken op dat restbedrag heel verontwaardigd gaan doen.
Op maandag 6 oktober 2003 13:41 schreef WaStEd het volgende:[..]
Wat gecorrigeerd ?
Ik heb een kassabon waarop staat betaald ?
Wat kunnen hun corrigeren aan mijn bon die hier bij mij thuis ligt ?
Maar als je het eerst probeert en later toch die 1000 betaalt dan hoef je ook niet meer terug te komen. Dan sta je dus echt vet voor lul.
Dus of er voor gaan en volhouden of eerlijk zeggen.
Ik zou dus mooi voor het eerste gaan. Kijk principes zijn principes, maar er moet ook brood op de plank.
Succes
Mocht ToBe het niet met me eens zijn, dan gooit ie 'm later vast wel weer open!
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 06-10-2003 16:57]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |