Kan iemand me helpen?
Ik heb de 'besy buy' versie van knights and merchants gekocht, dacht dat het wel leuk was.

Ooit eens gespeeld en toen was het wel leuk. Maar nu: .... het spel is met nederlandse tekst (dus geen engelse termen maar stomme vertalingen) (super irritant), en voor de missies is het engels gesproken en wordt niet eens de helft nederlands vertaald. Cheats werken niet en nergens kan je je mission objectives zien. Irritant spel. Ik ben nu dus bezig met campaign 1 (weet effe niet meer welke dat is) missie 4. Ik weet niet wat ik moet doen! Heb ik eindelijk alle vijandelijke soldaten gedood.... nee hoor, dat was dus mijn objective niet. Spel gaat gewoon door. Vernietig ik alle kazernes... nix. vernietig ik alle herbergen, scholen en opslagplaatsen: defeated, mission failed. Ook als ik alle vijandige dorpelingen dood... Wat moet ik doen om te winnen en waarom doen de cheats het niet? Volgens mij ben ik gewoon opgelicht en is dit een hele kale versie van het originele spel...

Moet ik iets in de setup file veranderen? Heb ik trouwens al geprobeerd, maar weet niet precies wat er moet staan. Kan iemand me helpen? Ik kan het niet hebben dat ik dat level niet kan afmaken, hoe irritant het spel ook is........