Niet voor niets vind je zelfs in de Free Record Shop (de McDonalds van de cd-winkels) een paar cd's van ze.
Aanraders (chronologisch):
Aqualung (1971)
Thick as a brick (1972)
Minstrel in the gallery (1975)
Songs from the wood (1977)
Heavy horses (1978)
The Broadsword and the beast (1982)
Crest of a knave (1987)
Roots to branches (1995)
of een verzamelaar om mee te beginnen, ook goed. Op naar de muziekbieb dus, als je ze nog niet kent.
Als het goed is, komt er morgen een heus kerstalbum (!) van ze uit, met zowel oude, herbewerkte nummers als nieuwe. Ik weet nu al dat ik dat het beste kerstalbum aller tijden ga vinden
quote:Een goede vergelijking, al zal ik de McDonalds nooit (meer) binnenstappen, dit in tegenstelling tot de FRS die nogal eens wat leuks in de 2 voor 15 euro bakken heeft liggen.
de Free Record Shop (de McDonalds van de cd-winkels)
Op Aqualung en Thick as a Brick na dan tot nu toe, maar die waren er al in een speciaal doosje. Het TAAB hier staan in een boxje met de krant erbij
quote:Als je deze leuk vind, moet je zeker de release erom heen eens luisteren, dus die ik boven noemde. War Child wordt als een wat mindere gezien namelijk.
Op maandag 6 oktober 2003 01:05 schreef Alcyone het volgende:
Ik heb Warchild uit 1974 op elpee. Leuk.
quote:"hoi, ik zeg maar wat want dat lijkt zo wel interessant"
Op donderdag 9 oktober 2003 19:04 schreef ullie het volgende:
Sinds Tony Iommi weg is bij ze vind ik het toch echt minder.
Die hele Iommi heeft er maar een paar weken in gezeten voor Martin Barre kwam en doet 1 nr mee op Rock en Roll circus
To old to rock and roll, to young to die.
quote:Oh ja meen je dat?
Op donderdag 9 oktober 2003 20:04 schreef OProg het volgende:[..]
"hoi, ik zeg maar wat want dat lijkt zo wel interessant"
Die hele Iommi heeft er maar een paar weken in gezeten voor Martin Barre kwam en doet 1 nr mee op Rock en Roll circus
quote:dit was em
Op donderdag 9 oktober 2003 21:33 schreef ullie het volgende:[..]
Oh ja meen je dat?
quote:
Jethro Tull II (December 1968)
Ian Anderson - guitar/flute/vocals
Glenn Cornick - bass
Clive Bunker - drums
Tony Iommi - guitar - played with Jethro Tull for about one week.Tony Iommi forms Black Sabbath.
Ik zal ff op Kazaa kijke of de rest van de nummers ook goed zijn, en dan misschien ff een cd'tje scoren.
Hier in de kast staan:
Heavy Horses
Songs From The Wood
Stand Up
A Passion Play
En ja ik draai ze nog, lang leve de tijdloze muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |