quote:Leg eens uit, want dat weet IK zelfs niet
Op maandag 6 oktober 2003 10:47 schreef anne-marieke het volgende:[..]
Tuurlijk!!!
quote:HIer in Hoofddorp ook hoor
Op maandag 6 oktober 2003 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
Hier in Eindhoven is het ook klote-weer.
quote:Vraag maar aan Magneet die weet het waarschijnlijk nog beter aangezien die de vraag stelde en er werd al uitleg gegeven zag ik
Op maandag 6 oktober 2003 10:49 schreef ChOas het volgende:[..]
Leg eens uit, want dat weet IK zelfs niet
quote:Jij nog hier
Op maandag 6 oktober 2003 10:52 schreef anne-marieke het volgende:[..]
Vraag maar aan Magneet die weet het waarschijnlijk nog beter aangezien die de vraag stelde en er werd al uitleg gegeven zag ik
quote:Wie zegt dat we in een positief daglicht willen staan bij je ?
Op maandag 6 oktober 2003 10:56 schreef anne-marieke het volgende:
Kijk dat heb je als je lief tegen mij doet, dat heeft meestal meer effect dan al die optief berichten
quote:hij wil je gewoon neuken hoor niet ardig doen ofzo
Op maandag 6 oktober 2003 10:56 schreef anne-marieke het volgende:
Ik ben hier inderdaad nog terleurgesteld? O ChOas mag komen hoorIk wordt daar echt niet bang van. Kijk dat heb je als je lief tegen mij doet, dat heeft meestal meer effect dan al die optief berichten
quote:Ga dan maar fijn MSN-en met die muts en laat ons met rust.
Op maandag 6 oktober 2003 10:41 schreef ChOas het volgende:
Ja, ik ben blij met je
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 06-10-2003 10:59]
quote:PROEST
Op maandag 6 oktober 2003 10:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ga dan maar fijn MSN-en en laat ons met rust.
quote:Soms te ja
Op maandag 6 oktober 2003 10:58 schreef ChOas het volgende:
Ik ben celibatair, en dat weten jullie
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Tis hier tropisch warm,........maar dat kan ook aan de scheet liggen die ik niet liet
Voelde je hem langs je rug omhoog gaan?
quote:Hij zegt het dan wel op de juiste manier
Op maandag 6 oktober 2003 10:58 schreef Magneet het volgende:[..]
hij wil je gewoon neuken hoor niet ardig doen ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door anne-marieke op 06-10-2003 11:00]
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 10:59 schreef anne-marieke het volgende:
Ik heb geloof ik niet gezegt dat iemand dat had gezegt. Ik zei alleen dat als iemand wat bij me wilt bereiken, zoals me weg wilt krijgen je dat niet met schelden of met dwang moet proberen, dan wordt ik namelijk koppig.
quote:ik kan je verzekeren dat wij de langste adem hebben dus je wint het toch niet:P maaruh doe eens wat spes vertellen/plaatjes posten dan mag je misschienw el blijven.
Ik heb geloof ik niet gezegt dat iemand dat had gezegt. Ik zei alleen dat als iemand wat bij me wilt bereiken, zoals me weg wilt krijgen je dat niet met schelden of met dwang moet proberen, dan wordt ik namelijk koppig.
quote:Nee,....... hij koos mijn linkerbal-lieskanaal en verdween via mijn linkerbroekspijp langs mijn sokken naar buiten
Op maandag 6 oktober 2003 11:00 schreef Strolie75 het volgende:[..]
![]()
Voelde je hem langs je rug omhoog gaan?
quote:Dacht dat wel eens vaker van vrouwen maar als je het dan eenmaal ziet schrik je je de tyfus
Op maandag 6 oktober 2003 11:01 schreef Magneet het volgende:[..]
ik kan je verzekeren dat wij de langste adem hebben dus je wint het toch niet:P maaruh doe eens wat spes vertellen/plaatjes posten dan mag je misschienw el blijven.
quote:Het interesseert me eerlijk gezegd geen ene ruk wat jij vindt/denkt/bent. Je bent een newbie die te nadrukkelijk aanwezig is en dat werkt nu eenmaal op mijn irritatieknopjes!
Waar is Roy als je hem nodig hebt.
quote:daarom houden we altijd nog de optie voor een enorme rotschop open
Op maandag 6 oktober 2003 11:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dacht dat wel eens vaker van vrouwen maar als je het dan eenmaal ziet schrik je je de tyfus
![]()
quote:Dat wil ik ook voorkomen, dus als ik het geod begrijp mogen alleen mooie vrouwen blijven. Hoe zit het dan met mannen? Die worden meteen al uitgebannen? Jullie zijn dus een echte kliekje.
Op maandag 6 oktober 2003 11:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dacht dat wel eens vaker van vrouwen maar als je het dan eenmaal ziet schrik je je de tyfus
![]()
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:04 schreef anne-marieke het volgende:[..]
Jullie zijn dus een echte kliekje.
Maar ik verneem uit je antwoord dat je niet aantrekkelijk bent
?
quote:Als je hem langs je benen omlaag voelt gaan is dat meestal een teken dat je in je broek gescheten hebt. Maar daar weet jij alles van!
Op maandag 6 oktober 2003 11:01 schreef Chocobo het volgende:
Nee,....... hij koos mijn linkerbal-lieskanaal en verdween via mijn linkerbroekspijp langs mijn sokken naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |