abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13689684
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Björn deed het echter constant .

Maar Ilona zit de mannen ook op een negatieve manier te vertellen hoe Bjorn is. De mannen kunnen toch zelf wel een mening over hem vormen. Ilona geeft ze de kans niet. Soort "klikspaan" achtig.
pi_13690579
Ilona vind ik maar niks, ze zeurt maar over Bjorn dit en Bjorn dat. Nu Ester weg is hoor je haar dat zeggen. Beetje typerend vind ik dat had ze ook wel kunnen doen toen die er nog was. Esther was tenminste eerlijk om het tegen Bjorn zelf te zeggen.

Nee Ilona mag van de week wel weg. . .

Bjorn mag nog blijven dat is een leuke irritatiebron, net als Nolleke dat vorig jaar was. .

pi_13690842
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:41 schreef berney het volgende:
Ilona vind ik maar niks, ze zeurt maar over Bjorn dit en Bjorn dat. Nu Ester weg is hoor je haar dat zeggen. Beetje typerend vind ik dat had ze ook wel kunnen doen toen die er nog was. Esther was tenminste eerlijk om het tegen Bjorn zelf te zeggen.

Nee Ilona mag van de week wel weg. . .

Bjorn mag nog blijven dat is een leuke irritatiebron, net als Nolleke dat vorig jaar was. .

brrr nolleke.. alleen de naam al
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:12:21 #129
59065 Amyrlin
Evenwichtig
pi_13691359
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:32 schreef Ripley het volgende:

...

Leuke mannen zitten er deze keer in, ik vind de vrouwen ietwat kleurloos, al denk ik dat Jutta wel een echte robinson mentaliteit kan hebben. Ik vind Robin echt lief overkomen, Judge vind ik vertederend omdat ie zich zo verbaast over alles en helemaal aan het veranderen is, Giovanni is lekker bot en eerlijk, Ryan is een zelfingenomen eikel die nu aan het dimmen is, Geert lijkt nu heel aardig maar ik zie toch af en toe wat samenzweerderigs de kop opsteken, en Bjorn is een achterlijke tuinkabouter.

Prima inschatting volgens mij.

Bjorn is echter wel nodig als irritatiefactor, de vrouwen voegen niet veel toe en met Bjorn is de kans op escaleren veel groter nu de teams gemengd zijn.

maandag 6 oktober 2003 @ 16:32:38 #130
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_13692013
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:41 schreef berney het volgende:

Hij doet me ook wat denken aan die Sjekkie uit de Bus.
pi_13693510
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Nou je het zegt idd.. Hij lijkt er wel een klein beetje op en is net zo irritent
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_13693921
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

. . Uiterlijk misschien wel maar Sjekkie had ze allemaal aardig op een rijtje hoor. .
pi_13693959
wie was sjekkie ook alweer? foto?
  maandag 6 oktober 2003 @ 17:50:47 #134
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_13694154
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:56 schreef schatje het volgende:
Björn deed het echter constant .
Zoveel mensen om dit bij kwijt te kunnen had ie niet tot nu toe. Ik denk dat die dames meer hebben besproken over hem dan hij over hun. Behalve gisteren natuurlijk, en inderdaad Ilona maakt zich er net zo schuldig aan. Maar goed, scheve bekken zijn goed voor het programma, dus keur het nou maar gewoon goed, doe ik ook.

Wat betreft Giovanni, wel goed dat hij Björn tegensprak, terecht, maar niet speciaal, altijd eerlijk blijven (jullie ook).

The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_13694200
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:50 schreef elcastel het volgende:

[..]

altijd eerlijk blijven (jullie ook).

Ja meester
  maandag 6 oktober 2003 @ 17:53:31 #136
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_13694216
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:52 schreef -Mk- het volgende:
Ja meester
Braaf, en nu tien keer opdrukken.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 6 oktober 2003 @ 17:55:27 #137
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13694248
Robin is absoluut de persoon die het op het moment het beste speelt. Hij weet eenieder in de groep te vriend te houden en weet elk conflict te vermijden of bij elk conflict dat zich aandient in ieder geval op de vlakte te houden.

Expeditie Robinson is niet zozeer een test van iemands kunne om te overleven in barre omstandigheden maar een test van iemands kunne om te overleven in een geforceerde groepsformatie met een bepaald doel. En hoe langer ze er zitten, des te minder de nadruk komt te liggen op het overleven.

Zet een dergelijke groep in een grote kamer met een onoplosbare puzzel, laat ze om de twee of drie dagen iemand wegstemmen waarvan de groep vindt dat die het minste bijdraagt aan de oplossing en je krijgt dezelfde televisie, dezelfde groepsprocessen, maar dan in een andere omgeving.

pi_13694306
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:55 schreef Lithion het volgende:
Robin is absoluut de persoon die het op het moment het beste speelt. Hij weet eenieder in de groep te vriend te houden en weet elk conflict te vermijden of bij elk conflict dat zich aandient in ieder geval op de vlakte te houden.

Expeditie Robinson is niet zozeer een test van iemands kunne om te overleven in barre omstandigheden maar een test van iemands kunne om te overleven in een geforceerde groepsformatie met een bepaald doel. En hoe langer ze er zitten, des te minder de nadruk komt te liggen op het overleven.

Zet een dergelijke groep in een grote kamer met een onoplosbare puzzel, laat ze om de twee of drie dagen iemand wegstemmen waarvan de groep vindt dat die het minste bijdraagt aan de oplossing en je krijgt dezelfde televisie, dezelfde groepsprocessen, maar dan in een andere omgeving.

Robin is dan ook psycholoog, duidelijk te merken, veel mensenkennis, en weet hoe die iedereen te vriend houden moet om het ver te schoppen
  maandag 6 oktober 2003 @ 18:46:18 #139
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_13695300
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:58 schreef janimie het volgende:

[..]

Robin is dan ook psycholoog, duidelijk te merken, veel mensenkennis, en weet hoe die iedereen te vriend houden moet om het ver te schoppen

Ik vind Robin een echte bikkel....

en Björn is gewoon dom geweest. Hij heeft zich vergist toen de mannen in het kamp kwamen, door te klagen over de vrouwen. Hij had niet verwacht dat ze op korte termijn terug kwamen...

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 6 oktober 2003 @ 19:00:29 #140
16715 Mylene
*schatje*
pi_13695641
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 18:46 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ik vind Robin een echte bikkel....

Toen ik het eerste fotootje van hem zag dacht ik bij mezelf wat een figuur.Maar dat blijkt dus 100% mee te vallen.Sterker nog, hij is mijn favoriet momenteel .
  maandag 6 oktober 2003 @ 19:01:52 #141
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_13695672
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 19:00 schreef schatje het volgende:
Toen ik het eerste fotootje van hem zag dacht ik bij mezelf wat een figuur.Maar dat blijkt dus 100% mee te vallen.Sterker nog, hij is mijn favoriet momenteel .
Dat dacht ik eerst ook, helemaal met dat busje van 'm..
Maar hij durft wel veel vind ik... ook hoe hij al die insecten gewoon naar binnen werkt, geweldig!
pi_13695771
hij is the man
maar hij komt denk ik niet tot het einde
weet niet waarom
ik denk dat ryan wel ver komt
Tri State. Tri State. !
  maandag 6 oktober 2003 @ 19:06:19 #143
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_13695790
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 19:05 schreef _Supreme het volgende:
hij is the man
maar hij komt denk ik niet tot het einde
weet niet waarom
ik denk dat ryan wel ver komt
Nee, ik denk dat bij de volgende eilandraad Ryan eruit wordt gestemd door Erik, Geert en Robin...
pi_13695879
hmmm
maar als ik al die sites enzo bekijk
zie ik steeds weer een soort van aanwijzingen, die erop wijzen dat hij bij de laatste (5 ofzo?) zat
Tri State. Tri State. !
pi_13695921
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:24 schreef Gert het volgende:

Je overdrijft vreselijk.

Je bedoelt toch niet te zeggen dat volgens jou Bjorn geestelijk kan levelen met de anderen daar?

Zaken die daar gebeuren kunnen bij zo iemand voor de rest van zijn leven alles gaan beheersen, ook in positieve zin natuurlijk (ik heb medelijden met zijn evt. kids die dit de komende 20 jaar mogen aanhoren).

Imo heeft dit programma geen 'zondeling'(en dan druk ik me nog voorzichtig uit) nodig om voldoende te kunnen boeien.

Ik vind hem eerder een storende factor dan dat ik hem een amusements waarde vind hebben.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  maandag 6 oktober 2003 @ 19:20:54 #146
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_13696149
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 19:11 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Je doet het weer.

Ik denk dat het allemaal wel meevalt, die vent komt gewoon ongelukkig uit zijn dop, daar ga je mee om, of je probeert er tegenaan te blijven schoppen. Waar ik eerst wat gedonder met de meiden (vnl Esther) zie, zie ik nu opeens een Giovanni die hem netjes onderuit haalt en vervolgens gaan ze samen weer verder.
En wat wel niet te denken van Ilona dan, de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet.

(Natuurlijk is Björn een lul, maar dan wel op zijn manier, ik ben blij met hem en natuurlijk is dat voor het amusement).

pi_13696584
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 19:20 schreef elcastel het volgende:

Je doet het weer.

Blijkbaar (ik vind zelf van niet uiteraard).
quote:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt
Ik denk dat hij niet spoort (niet beledigend bedoelt).
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  maandag 6 oktober 2003 @ 19:41:10 #148
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_13696680
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 19:37 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik kan niet zeggen dat geen rare kwibus is nee.

Maar we zullen zien, ik vind hem hoe dan ook een toegevoegde waarde, maar dat was je punt niet.
(niet beledigd trouwens)
pi_13697122
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 19:37 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Blijkbaar (ik vind zelf van niet uiteraard).
[..]

wat de neuk maakt het uit dat hij 'zonderling' is, waaruit concludeer jij dat hij een ander 'niveau' heeft als de anderen, als je mischien een half uur TV van hem hebt opgevangen, en ten derde; wat maakt het uit? waarom is het storend als er een niet-normaal persoon in zo'n serie zit? waar héb je het over dat hij dit 20 jaar met zich meedraagd en zijn kinderen ermee gaat etteren?

mijn punt is: wat LUL je man??

pi_13697206
Wat is "niet normaal".. Kom opzeg.. Wees blij dat niet elk mens hetzelfde is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')