abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14103264
Het enige wat ik nog kwijt wil, is dat ik geen mensen heb ingeschakeld om op mij te stemmen. Dus beschuldig mij niet van valsspelen!!!
Niet iedereen vindt een auto waarvan de motorkap openstaat meteen de mooiste omdat dat zo origineel is ...
pi_14103372
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:53:30 #128
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14103425
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:47 schreef TUX2 het volgende:
Het enige wat ik nog kwijt wil, is dat ik geen mensen heb ingeschakeld om op mij te stemmen. Dus beschuldig mij niet van valsspelen!!!
Niet iedereen vindt een auto waarvan de motorkap openstaat meteen de mooiste omdat dat zo origineel is ...
Ik zeg ook niet dat ik had moeten winnen, pik!
Maar die van jou zag er niet uit man. Had geen kleur (dus ook geen zilvergrijs ofzow), de contrast stond veel te hoog en je bumper zat moeilijk scheef.
Vin je het dan raar dat je dan gaat nadenken wie er op zo'n soep stemt?? Ik heb er 1 gezien met een reactie. De andere 5...nix gelezen.

Maar sorry als ik je echt vals beschuldig, boeit ook allemaal verder niet meer, maar hopelijk snap je wel waarom ik mijn twijfels heb.

Life suxx, deal with it!
pi_14103719
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:53 schreef SiNz het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik had moeten winnen, pik!
Maar die van jou zag er niet uit man. Had geen kleur (dus ook geen zilvergrijs ofzow), de contrast stond veel te hoog en je bumper zat moeilijk scheef.
Vin je het dan raar dat je dan gaat nadenken wie er op zo'n soep stemt?? Ik heb er 1 gezien met een reactie. De andere 5...nix gelezen.

Maar sorry als ik je echt vals beschuldig, boeit ook allemaal verder niet meer, maar hopelijk snap je wel waarom ik mijn twijfels heb.

Amen.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:08:28 #130
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14105507
Halleluja! Waar blijft de poll met (en vooral de nieuwe auto )
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_14111355
Ik zag net deze post van Streetracer in het suggestiesforum staan:
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:44 schreef Streetracer het volgende:
[afbeelding]

voor als ik een keer mocht winnen

Zullen we gewoon nu met deze auto verder gaan, want een poll is niet nodig
pi_14111766
goed plan, kben alvast begonne
pi_14113120
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:06 schreef TUX2 het volgende:
Ik zag net deze post van Streetracer in het suggestiesforum staan:
[..]

Zullen we gewoon nu met deze auto verder gaan, want een poll is niet nodig

Exact diezelfde foto is al eens gedaan, dus laat hem maar eens een andere kiezen.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 19:41:48 #134
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_14113284
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:33 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Exact diezelfde foto is al eens gedaan, dus laat hem maar eens een andere kiezen.

Oh die is dus al gedaan, okej. Dan zoek ik ff verder. Just a Sec...
Signature:
Max. 4 regels
pi_14122017
Fiew, ik was er ff tussenuit, ik zie dat het na veel bekibbel toch weer goed is gekomen! Als dat eerste dan gewoon wordt overgeslagen?? !!! Is toch volslagen zinloos. Maar ach, waar is dit topic anders voor.....
pi_14157724
Ik heb mn auto niet af kunnen maken (ben er wel aan begonnen).
Ik kan hem morgen misschien nog wel inleveren, maar dat is ook niet helemaal zeker.

Ik denk dat we de experimentele soep-auto's onderhand wel gehad hebben, en dat we dus gewoon weer moeten beginnen met het photoshoppen van normaal soepbare auto's.
Dat het weekend is zou niet zoveel uit moeten maken, de poll is wel vaker in het weekend geweest. Ik had toevallig geen tijd afgelopen dagen, vandaar geen auto van mij. Ik weet zeker dat de rest ook allemaal net zoiets had, en dat het niet ligt aan het feit dat het weekend is of dat de auto niet leuk is om te soepen, want dat is dus niet het geval.

zondag 26 oktober 2003 @ 22:10:49 #137
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14159523
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:18 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb mn auto niet af kunnen maken (ben er wel aan begonnen).
Ik kan hem morgen misschien nog wel inleveren, maar dat is ook niet helemaal zeker.

Ik denk dat we de experimentele soep-auto's onderhand wel gehad hebben, en dat we dus gewoon weer moeten beginnen met het photoshoppen van normaal soepbare auto's.
Dat het weekend is zou niet zoveel uit moeten maken, de poll is wel vaker in het weekend geweest. Ik had toevallig geen tijd afgelopen dagen, vandaar geen auto van mij. Ik weet zeker dat de rest ook allemaal net zoiets had, en dat het niet ligt aan het feit dat het weekend is of dat de auto niet leuk is om te soepen, want dat is dus niet het geval.

Dat ie niet leuk is om te soepen is idd niet waar, is een prima foto. Maar in mijn geval is het wel door het weekend....dan heb ik gewoon geen tijd. We doen anders deze ronde wel gewoon langer. Tot morgen. Dan kunnen er iig wat foto's eventueel worden ingezonden.
Life suxx, deal with it!
pi_14174863
Misschien kunnen we de looptijd aanpassen aan het weekend:

Maandag nieuwe foto - woensdag poll
woensdag nieuwe foto - vrijdag poll
vrijdag nieuwe foto - maandag poll

dan heb ik misschien ook weer eens tijd om mee te doen
(ik heb nu eindelijk weer een werkende computer met photoshop )

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_14174915
In het weekend heb ik meestal genoeg tijd, maar dan de poll pas op maandag? Nee, dat vind ik geen goed plan. Zo is het wel aardig. Op het moment is het alleen een beetje rustig
pi_14177314
Heel stiekem vind ik dat ook wel een goed idee.
Zullen we het anders een weekje proberen, kijken of het werkt?
pi_14178264
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:53 schreef Henkmanz het volgende:
Heel stiekem vind ik dat ook wel een goed idee.
Zullen we het anders een weekje proberen, kijken of het werkt?
doe maar. Bij nader inzien komt er nu van het huidige systeem toch niet veel terecht
  maandag 27 oktober 2003 @ 19:22:06 #142
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14179356
Ben volop bezig met de Celicia, dat wordt wel wat
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_14194341
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:29 schreef Henkmanz het volgende:
Jáááá, das lekker Gaat ie SiNz en mij op de kleinste details aanspreken en ziet ie niet dat Sjoewe's spoiler scheef is en boven het raam nog een stuk antenne zit (no offence sjoewe, ik vind je soep verder erg mooi hoor )
Vind die kleuren van Sjoewe heel mooi, en die spoiler krijg ik zelf ook nooit goed. Ik moest natuurlijk wel een keer kiezen.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:34:24 #144
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_14194357
Heren, hij loopt tot woensdag toch...Dus ik kan er nog eentje maken.....
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
pi_14194384
Heb je ook wel gelijk in hoor maar het leek net zo alsof je de fouten die hij maakte niet zag en degenen die wij maakten wel .
Maar dat is verder niet om te zeiken ofzo hoor. Geen zin in nog een flame
pi_14194419
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:34 schreef DamagedBrain het volgende:
Ben benieuwd, dit was natuurlijk niet mijn final mening.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:35 schreef Henkmanz het volgende:
Maar dat is verder niet om te zeiken ofzo hoor.
Dat wist ik al, gewoon ander smaak

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 28-10-2003 12:37]

pi_14194422
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:34 schreef DamagedBrain het volgende:
Yup .

Veel succes! Als Blackula nou even terugkwam, Ultimora en Steve-O even hun photoshop opstartten zouden we haast weer een old-skool poll krijgen .

pi_14194450
Als we zo nog ff een half uurtje doorgaan zijn we weer 5 delen verder
pi_14194588
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:37 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Als we zo nog ff een half uurtje doorgaan zijn we weer 5 delen verder
Mag op zich toch wel, we discussieren nu écht over de auto's en niet over andere bullshit. Daarvoor is dit topic (en het wedstrijdtopic).
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:01:15 #150
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14195154
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:20 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Die van SiNz is leuk maar die linker voorkant tussen die lamp en die nummerplaat ziet er niet helemaal gestreken uit.

Heb je wel goed naar het origineel gekeken?!??! Daar is het precies hetzelfde....heb er zowat nix aan veranderd daar
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:36 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Yup .

Veel succes! Als Blackula nou even terugkwam, Ultimora en Steve-O even hun photoshop opstartten zouden we haast weer een old-skool poll krijgen .

Blackula....hij doet alles nu hier als Googolplexian. Maar goed, 1 van de 2 terug zou leuk zijn
Life suxx, deal with it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')