vorig deeltje : Placebo in HMH (7 okt), deel 2
lap - zeven oktober natuurlijk
sebo of den anderen, kan je dat eens veranderen?
[Dit bericht is gewijzigd door placebeau op 05-10-2003 16:03]
quote:Placebo in HMH (7 okt), deel 2 dus..
Op zondag 5 oktober 2003 15:51 schreef placebeau het volgende:
voor mij nog vier uurtjesvorig deeltje : http://forum.fok.nl/search.php?order=last&on=user&search=43584
lap - zeven oktober natuurlijk
sebo of den anderen, kan je dat eens veranderen?
quote:je merkt het, ben nogal nerveus
Op zondag 5 oktober 2003 15:53 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
Placebo in HMH (7 okt), deel 2 dus..
quote:ja.. skin komt!
Op zondag 5 oktober 2003 16:17 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Komt Skin in het voorprogramma?
Hoop toch van niet
quote:Heb echt onwijs veel zin in dinsdag!! En Skin in het voorprogramma... vind de nummers die ik tot nu toe van d'r gehoord heb erg goed...
Op zondag 5 oktober 2003 16:20 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Gatver Skin.... dat wijf heb ik al es live gezien en vind er geen moer aan.
Lelijke aap.
quote:mogen denk ik niet...
Op zondag 5 oktober 2003 19:26 schreef Swammer het volgende:
weet iemand of je een fototoestel mee mag/kan nemen?
zijn er metaaldetectorpoortjes in de HMH? anders kun je t wel meesmokkelen... wil ik zelf ook weten, want ik wil zooo graag foto's maken!
Nog 2 dagen
Ik denk wel dat je een fototoestel mee mag nemen. Tegenwoordig is de band daar heel makkellijk in.. Brian moedigt het zelfs aan (wie had dat ooit verwacht!?!). Meestal mag je wel een 'gewoon' fototoestel zonder zoom meenemen.. Digicams mogen niet.
quote:jahaaaa skin in voorprgramma: YES
Op zondag 5 oktober 2003 16:17 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Komt Skin in het voorprogramma?
Hoop toch van niet
Voor degene die dinsdag al om 15 uur voor de deur gaan zitten wachten. Ik zou wel een plu ofzo meenemen. Als het dit weer is zit je dus vol in de regen en de wind tot 19 uur te wachten tot de deur open gaat. Geen overdekking dus daar!
En gaat het parkeren in de omgeving nog een beetje makkelijk
Ze waren echt steengoed, kwamen twee maal terug voor een toegift van 4 nummers en hebben in totaal bijna twee uur gespeeld.
Echt geweldig. Het enige dat anders zal zijn dan in Nederland was dat Brian het publiek steeds in het Frans toesprak en dat hij zelfs Protect Me From What I Want in het Frans zong.
Echt een van de mooiste concerten die ik ooit heb gezien en dat zijn er heel wat.
quote:begint 20 uur, dus zal wel iets van 30-45 minuten SKin worden, daarna ff ombouwen en zullen ze ongeveer 21:00 uur beginnen..2 uutrjes spelen. Dan is het om ongeveer 23:00 af.
Op maandag 6 oktober 2003 07:49 schreef TalkShowHost het volgende:
Weet iemand ook of er ergens een tijdschema bekend is van het concert? Hoe laat begint Skin, Placebo en hoe laat is het afgelopenEn gaat het parkeren in de omgeving nog een beetje makkelijk
Parkeren is wel te doen. Het is groot industrieterrein daar met overal speciale parkeerplekken waar een mannetje bij staat. Je moet wel op de meeste plaatsen flink dokken volgens mij.
quote:Je kan bij de HMH parkeerkaarten kopen.
Op maandag 6 oktober 2003 11:25 schreef marcek het volgende:
kost zo een 3 euro per uur .
quote:Wel vooraf al kopen. Anders sta je na het concert nog eens in de rij om zo'n kaart te kopen.
Op maandag 6 oktober 2003 11:57 schreef Seborik het volgende:Je kan bij de HMH parkeerkaarten kopen.
Beetje veel verschil
Nog 1 nachtje slapen, en ja een paraplu... doe mn muts wel op
Aaaah ik kan niet wachten tot morgen
quote:ik beloof je dat je niet teleurgesteld zal zijn
Op maandag 6 oktober 2003 19:26 schreef Ils het volgende:
Brian helemaal in t wit! dat wil ik zien
Dat hij erg klein was en Stefan erg groot dat had ik al gedacht ja, zal er wel grappig uit zien!Aaaah ik kan niet wachten tot morgen
Dat nieuwe nummer dat ze speelden heet 'Long Division'. Het zou eigenlijk Multiply gaan heten (kijk maar naar de oude nieuwsberichten op de site enzo ) maar heet nu dus Long Division..
Oh was het maar vast morgen!
Als ze Leni spelen ga ik gillen. Echt. M'n fav nummer .
Btw.. Leni lyrics:
I kneel before her, beneath this frozen sky
Beneath her shoulder, beneath her evil eye
She towers over this male who is a fly
My sci-fi lullaby
I beg below her, my limbs are paralyzed
She beats me harder than any kind of guy
My sci-fi lullaby
Ik hoop:
Dat er niet zoveel gegild en meegezongen wordt (zooo'n hekel aan)
Dat de nieuwe nummers live meer knallen dan op de cd
Dat ze niet teveel electronische geluidjes toevoegen
Dat Brian weer lang haar heeft
En maar hopen dat ze dit keer eens een fatsoenlijke versie van Haemoglobin laten horen.
quote:hebben ze gespeeld eergisteren
Op maandag 6 oktober 2003 23:07 schreef Burger_Queen het volgende:
Zat ik ook al te denken maar ik durf het niet te hopenAls ze Leni spelen ga ik gillen. Echt. M'n fav nummer
.
Btw.. Leni lyrics:
Beneath her shoulder, beneath her evil eye
She towers over this male who is a fly
My sci-fi lullabyI kneel before her, beneath this frozen sky
I beg below her, my limbs are paralyzed
She beats me harder than any kind of guy
My sci-fi lullaby
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 23:46 schreef Echoes het volgende:
Leni is inderdaad errug gaaf..Ik hoop:
Dat er niet zoveel gegild en meegezongen wordt (zooo'n hekel aan)
--> reken maar dat er zal gegild en meegezongen worden!
Dat de nieuwe nummers live meer knallen dan op de cd
-->zeker wel. Alleen special needs vond ik live wat flets, maar protect me was echt geweldig, en this picture zeker ook. de titelsong van de laatste CD klinkt life helemaal anders, dus da's ook wel leuk.Dat ze niet teveel electronische geluidjes toevoegen
--> valt best goed mee, de gitaren nemen nog steeds volop de bovenhand. Leuk is wel dat brian piano speelt bij peeping tom, en stefan bij centrefolds. Zeker omdat ze dat op dezelfde piano doen, dus voor stefan veel te klein
Dat Brian weer lang haar heeft
--> In Brussel was het niet zo, maar misschien heeft ie ondertussen een inplantatie laten doen
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:57 schreef placebeau het volgende:[..]
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 6 oktober 2003 23:46 schreef Echoes het volgende:
Leni is inderdaad errug gaaf..
Ik hoop:
--> reken maar dat er zal gegild en meegezongen worden!
heh bah haha..dat snap ik niet, je komt toch om naar de muziek te luisteren?! Beetje respect voor de medetoeschouwers--> valt best goed mee, de gitaren nemen nog steeds volop de bovenhand. Leuk is wel dat brian piano speelt bij peeping tom, en stefan bij centrefolds. Zeker omdat ze dat op dezelfde piano doen, dus voor stefan veel te klein
Piano vind ik erg leuk, maar wat ik bedoel is al die synthesizer/sampler dingetjes die ze ertussen gooien. Maar misschien is dat live wel leuker dan op de cd. We'll see...and hear
Heb er zin in!
quote:OH MY FUCKING GOOOOOOD!!!!!!
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:50 schreef placebeau het volgende:[..]
hebben ze gespeeld eergisteren
was idd een kippenvelmoment
Als ze dat spelen ga ik dood!
quote:Ben ik absoluut met je eens..heb dat mens ale eens live gezien.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:08 schreef guerillart het volgende:
ik ook! ikhoop alleen dat ze SKIN thuislaten, dat vind ik 3 keer niks.
is het uberhaupt zeker dat zij het voorprog doet? of een rumor?
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:30 schreef Echoes het volgende:
voor de mensen die nu lekker in de regen, kou, wind, hagel zitten...
suc6Hopen dat het lange wachten waard is..
quote:Ik vanaf Den Helder. Boehoehoehoe.
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:59 schreef Echoes het volgende:
Burger Queen ging om 3 uur zei zeik ga over een uurtje..moet nog een stuk treinen vanaf Alkmaar
quote:en die loop ik straks allemaal voorbij naar het podium
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:51 schreef thevomit het volgende:
ja, en ja, die zijn gek
quote:ben jij er zo'n eentje? Ga jij ook de hele tijd bier halen?
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:14 schreef guerillart het volgende:[..]
en die loop ik straks allemaal voorbij naar het podium
quote:16:57.
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:03 schreef Echoes het volgende:
welke trein neem je? ik die van 17:37 (vanaf alkmaar dus)
quote:LOL,.. ik ga iig niet uren wachten terwijl je gewoon ook naar voren kan lopen
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:20 schreef Echoes het volgende:[..]
ben jij er zo'n eentje? Ga jij ook de hele tijd bier halen?
* LintuxCx heeft Placebo gelukkig al gezien op Pinkpop en blijft lekker warm thuis.
Klonk wel lol zo live horen terwijl je er niet bent....:D
Dit concert komt zomaar vanuit het niets in mn top 5 aller tijden (en ik heb toch redelijk veel topacts mogen aanschouwen...)
Enthousiast, geweldige lichtshow, mooie beelden, heerlijke stem van Brian, bijna 2 uur al hun topnummers, enorm enthousiasme, goed publiek, onverwacht goed optreden van Skin in voorprogramma...
Voor de mensen die dit hebben moeten missen: Zonde
quote:Helemaal mee eens, niets aan toe te voegen, behalve:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:17 schreef Michellus het volgende:blah
Excuse me, I'm having my ass checked.
Anyway.. Setlist?
- Bulletproof Cupid
- Allergic
- Every you Every me
- Bionic
- Protect me from what I want
- Plasticine
- The Bitter End
- Leni
- Sleeping with Ghosts
- Special K
- Slave to the Wage
- Black Eyed
- This Picture
- Special Needs
- Long Division
- Peeping Tom
- Pure Morning
- Centrefolds
- Teenage Angst
- Where is my Mind?
Wat ben ik vergeten?"
Oh en piccies (die allemaal wazig zijn omdat ik alle kanten heen gegooid werd ).
En twee vage van Skin..
Ze speelden erg goed, onwijs toffe (licht)show er omheen. Brian gaf echt alles met zingen. Jammer dat ik grotendeels alleen Brian goed kon zien, en Stefan niet. (ben ook niet zo groot)
Alleen Skin was echt Het was niet slecht, maar ik hou er totaal niet van. En helemaal niet als je ook nog eens met zo'n microfoonstandaard gaat gooien.
En inderdaad, ze speelde Leni
Placebo
quote:en mij dus ook
Op woensdag 8 oktober 2003 01:48 schreef boebiedoe het volgende:Ik heb Vork nog gezien
quote:thnx voor de foto's + setlist! Ik moest nog aan je denken toen ze Leni speelden haha. Hoelaat stond je nu al voor de HMH? Wij kwamen om ongeveer 19 uur binnen en toen zat er nog maar een klein groepje. Viel me alles mee.
Op woensdag 8 oktober 2003 02:40 schreef Burger_Queen het volgende:
ZE SPEELDEN LENI *dies*
Anyway.. Setlist
-knip-
Ik vergeet bijna skin met een cover van haar voormalige band , charlie big potatoe (ook briljant)
alles was dus top
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 01:48 schreef boebiedoe het volgende:Ik heb Vork, Efez & Avalonne nog gezien
Het was echt briljant, topper
Na de eerste geweldige entree (dat doek was echt VETTTTT ) ben ik zo`n ruim 2 uur in extase geweest, lekker gedanst; dit was een top-concertje! Mooie graphics, die vuurballen en dat vuur dat van die muur afdroop tijdens English Summer Rain, waanzinnig!
hey marcek, zet he die filmpjes even online?
Ook de HMH viel harstikke mee, een zwarte doos met uitstekend geluid (hele vette bas), nergesn lang w88,.. prima! (alleen de ligging he? waarom staat zoiets niet in het centrum?)
[Dit bericht is gewijzigd door guerillart op 08-10-2003 11:26]
Het concert was inderdaad verdomd goed. Was nooit zo into Placebo tot ik ze voor t eerst echt goed hoorde op Pinkpop.
Echt een aparte entree met dat doek; gaf zeker wel een tof effect.
En zoals hierboven ook gezegd: Brian gaf echt alles! Wat ken die knakker live fantastisch zingen zeg!
Ook errug tof was dat ze die cover van de Pixies speelden (al had Daddy Cool me ook errug cool geleken )
Volgende keer ben ik er weer
quote:Dat klopt.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:31 schreef Vork het volgende:
Ja dat was een goed optreden beste mensen.
Oh en IR, je moet naar de kapper
quote:Als je dat vindt kan je mij niet gezien hebben.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:34 schreef Vork het volgende:
Oh en IR, je moet naar de kapper
quote:Ik vind ook dat je naar de kapper moet hoor.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:35 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Als je dat vindt kan je mij niet gezien hebben.
Maar dan heeft Vork mij dus ook gezien. En ik moet wel naar de kapper, eigenlijk.
ik was er rond half 7/ 7 uur en ik stond zo'n beetje vooraan
vrijdag kan ik mijn foto's op gaan halen
Het was echt super...
Alleen had ik stiekem gehoopt dat ze commercial for Levi zouden spelen, maar dat deden ze niet Maar ach ze speelde iig wel Leni
en al hun andere geweldige nummers
Ik heb echt best wel veel geld uitgegeven daar aan spullen
maar dat wast allemaal waard
quote:moet je de foto's wel inscannen he!! Mijn fotocamera ging gisterochtend kapot... dus heb er zelf geen (had een heeeele oude brakke cam mee, en dat is aan de foto's te zien, zo heel af en toe herken je een hoofd...)
Op woensdag 8 oktober 2003 13:31 schreef Swammer het volgende:
Het was echt GEWELDIG!![]()
![]()
ik was er rond half 7/ 7 uur en ik stond zo'n beetje vooraan
vrijdag kan ik mijn foto's op gaan halen
![]()
Het was echt super...
Alleen had ik stiekem gehoopt dat ze commercial for Levi zouden spelen, maar dat deden ze nietMaar ach ze speelde iig wel Leni
en al hun andere geweldige nummersIk heb echt best wel veel geld uitgegeven daar aan spullen
![]()
![]()
maar dat wast allemaal waard
ik heb een trui en een longsleeve ennem 4 posters..
quote:Vergeten:
Op woensdag 8 oktober 2003 09:45 schreef Echoes het volgende:[..]
thnx voor de foto's + setlist! Ik moest nog aan je denken toen ze Leni speelden haha. Hoelaat stond je nu al voor de HMH? Wij kwamen om ongeveer 19 uur binnen en toen zat er nog maar een klein groepje. Viel me alles mee.
Ik was er om 17.45 ongeveer. Ik wilde wel vroeger gaan maar degene met wie ik ging duidelijk niet..
Ik stond toch wel vooraan (2e rij ) en heb alles perfect kunnen zien
. Brian's blik toen dat biertje naar hem werd gegooid was echt briljant hehe. Oh en over die gillende meisjes.. Dan stond je duidelijk niet vooraan.. EEP wat een drama's! We werden ook de hele tijd naar links geduwd en ik viel een paar keer bijna om *lol*. Er stond ook een hele irritante gozer achter me. Duwde zn ellebogen in mn ruggegraat en gilde een paar keer 'Play Nancy Boy'
God.. NANCY BOY IS DEAD.
Anyway.. Ja het was fijn
ennem die duwende mensen waren heel irritant, het waren bij mij ook vral van die heeeele grote mensen en dan had ik zo iets van je kan makkelik over me heen kijken..
ik stond ook zoon beetje 2de rij
verder was het een heel gaaf optreden, niet zo goed als in Vredenburg, maar goed toch erg goed.
quote:Hehe ja en echt zo 'clever'. Wat nog het meest briljante was, was dat het tijdens This Picture was... Dus aan het einde na 'can't stop growing old' zei Brian 'Grow up' wat ik toch wel zeer amusant vond
Op woensdag 8 oktober 2003 14:02 schreef Swammer het volgende:
haah.. jaah , die blik was echt FANTASTISCHennem die duwende mensen waren heel irritant, het waren bij mij ook vral van die heeeele grote mensen en dan had ik zo iets van je kan makkelik over me heen kijken..
ik stond ook zoon beetje 2de rij
quote:Hehe die was ook zeer fijn
Op woensdag 8 oktober 2003 14:13 schreef Swammer het volgende:
haha.. jaah.. en die van 'I'm just getting my ass checked'
Oooh Brian en Stef waren zooo dichtbij! Voor mij stond een of andere box waar ze de hele tijd op gingen staan enzo .
quote:ooohw.. * is jaloers* ik stond echt recht voor Stefan
Op woensdag 8 oktober 2003 14:16 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Hehe die was ook zeer fijn
.
Oooh Brian en Stef waren zooo dichtbij! Voor mij stond een of andere box waar ze de hele tijd op gingen staan enzo
.
Goeie show, perfect licht en geluid enzow. 'Where's my mind' was een erg goeie uitsmijter. Skin was leuk maar kwam wat kleurloos over.
en trouwens, groot zijn heeft ook zijn nadelen hoor
Er waren bijvoorbeeld geen T-shirts te koop die groot genoeg waren voor mij heb me dan maar tevredengesteld met een poster...
quote:das waar... maar ik had de kleinste maat van dat tourshirt gekocht, en hijs iets te groot
Op woensdag 8 oktober 2003 14:40 schreef placebeau het volgende:en trouwens, groot zijn heeft ook zijn nadelen hoor
Er waren bijvoorbeeld geen T-shirts te koop die groot genoeg waren voor mijheb me dan maar tevredengesteld met een poster...
en hoe stefan danste, dat was echt suuupergaaf!! Sexy kan ik t niet noemen, maar het zag er wel heel stoer uit!
quote:Ik stond samen met een vriendin bijna helemaal vooraan. Maar dat werd wel flink gesprongen enzo
Op woensdag 8 oktober 2003 09:38 schreef Echoes het volgende:
Ik was aangenaam verrast. En geen gillende, springende, zingende grietjes om me heen! Viel me echt alles mee. Publiek was heeel rustig.
quote:Die gozer stond ook bij mij in de buurt, jezus wat een aso was dat. Er werd ontzettend gesprongen en geduwd en er zaten me toch een paar mongolen tussen. Ik ben 1.65, vroeg ik aan een man van 2m of ik voor hem mocht staan, negeert ie me gewoon
Op woensdag 8 oktober 2003 13:56 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Ik stond toch wel vooraan (2e rij
) en heb alles perfect kunnen zien
. Brian's blik toen dat biertje naar hem werd gegooid was echt briljant hehe. Oh en over die gillende meisjes.. Dan stond je duidelijk niet vooraan.. EEP wat een drama's! We werden ook de hele tijd naar links geduwd en ik viel een paar keer bijna om *lol*. Er stond ook een hele irritante gozer achter me. Duwde zn ellebogen in mn ruggegraat en gilde een paar keer 'Play Nancy Boy'
Er waren ook twee meisjes flauwgevallen omdat iedereen zo stond te duwen.
zo hoort het! ik kom voor Placebo te horen, en niet om andere mensen te horen zingen..
En wie gooide dat biertje naar Brian?
quote:Het was een meisje die was flauwgevallen, 2 meter achter mij geloof ik. En ik stond net voor die vechtpartij, vet irritant
Op woensdag 8 oktober 2003 15:47 schreef Doffy het volgende:
Ik stond wat publiek betreft net verkeerd geloof. Vrij recht voor het podium, maar wel op een veilige afstand van het iets te fanatieke volk. Maar sommigen waren weer iets te weinig fanatiek: voor me werd er op een gegeven moment iemand afgevoerd (ko, dronken, bewusteloos??) en achter me brak even later een vechtpartij'tje uit. Maar goed, negeren dat zooitje.En wie gooide dat biertje naar Brian?
Hehe, dat "very clever" van Brian was wel leuk
quote:pfshhh zelfs ik vond dat sexy
Op woensdag 8 oktober 2003 14:52 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
en hoe stefan danste, dat was echt suuupergaaf!! Sexy kan ik t niet noemen, maar het zag er wel heel stoer uit!
anyway, ik vond het ook leuk, jammer dat ik zo'n achterlijke koppijn had
ik wist overigens helemaal niet van het bestaan van een extra stuk zang in Leni af. ik heb een versie (twee eigenlijk) waarin dat in elk geval niet zit, dus werd ik dubbel aangenaam verrast door dat nummer
ow en ik vond het toch leuk je nog even gezien te hebben, Burger_Queen
quote:Een of andere grote kale gast... Die het nodig vond agressief te worden, omdat er naar zijn mening te weinig oude nummers gespeeld werden... Ik heb de eer gehad de gehele avond in zijn nabijheid te staan
En wie gooide dat biertje naar Brian?
quote:Ga je toch ergens anders staan.
Op woensdag 8 oktober 2003 16:39 schreef Efez het volgende:[..]
Een of andere grote kale gast... Die het nodig vond agressief te worden, omdat er naar zijn mening te weinig oude nummers gespeeld werden... Ik heb de eer gehad de gehele avond in zijn nabijheid te staan
quote:Ik ga van de week ff wat ruimte maken voor de filmpjes en tot die tijd vast een foto van stefan die ik zeer goed vind geworden (jammergenoeg ziek ik hier de rook niet die hij uitblaast , terwijl ik het in een fotobewerkingsprogramma wel zie)
Op woensdag 8 oktober 2003 11:21 schreef guerillart het volgende:
om kwart over 8 kwamen we de zaal (met een biertje uiteraard) in om de laatste kreten van SKIN aan te horen (prima op tijd dus, wat een kl**muziek). In de verwarring van de afloop van SKIN rustig evennaar voren gebanjerd totdat ik op zo`n 5 meter vh podium af stond.Na de eerste geweldige entree (dat doek was echt VETTTTT
) ben ik zo`n ruim 2 uur in extase geweest, lekker gedanst; dit was een top-concertje! Mooie graphics, die vuurballen en dat vuur dat van die muur afdroop tijdens English Summer Rain, waanzinnig!
hey marcek, zet he die filmpjes even online?
Ook de HMH viel harstikke mee, een zwarte doos met uitstekend geluid (hele vette bas), nergesn lang w88,.. prima! (alleen de ligging he? waarom staat zoiets niet in het centrum?)
quote:Nee, dit was een dronken/bewusteloze gozer die naar buiten werd gesleurd door z'n maten. Stond even daarvoor nog ongelofelijk 'stoer' te doen en te duwen enzo.
Op woensdag 8 oktober 2003 15:54 schreef sleepflower het volgende:
Het was een meisje die was flauwgevallen, 2 meter achter mij geloof ik. En ik stond net voor die vechtpartij, vet irritant
quote:Dat kan, maar aangezien ik erg klein ben, kon ik het me niet permitteren me weg te laten beuken... Verder erg goed genoten bovendien!
Op woensdag 8 oktober 2003 16:45 schreef MCH het volgende:[..]
Ga je toch ergens anders staan.
voor Placebo
Dieptepunt van de avond was toch wel dat glaasje bier, schaam me meteen dat ik nederlander ben
Magoed! 't was schitterend .
Perfect plekje bij Skin stond ik op de 2e rij achter een zeer lange meneer met een of andere trui met best band of fucking planet earth erop ofzo die t nodig vond om af en toe even rechtop te gaan staan.
Over Skin: ik vond t wel leuk! alleen wat minder toen ik bijna haar grote gymp in mn snufferd kreeg omdat ik helemaal niet doorhad dat ze zichzelf op t publiek gooide nog net op tijd mn hoofd achteruit kunnen mikken
En toen was t dan tijd voor Placebo! Nu moet ik eerlijk zijn dat ik niet veel van hun oude liedjes ken, ben meer van de laatste cd maar heb echt genoten
Totdat er telkens een golf van mensen tegen mn rug aankwam.. nou 3 x raden de kale gast die hier meerdere keren genoemd is kwam uiteindelijk als veroorzaker te voorschijn, en bleef constant met zn hoofd, schouders enz tegen me aanbeuken.
Op een gegeven moment was ik dat zo flauw dat ik toen maar naar rechts geschoven ben, rechts van het blokje in t midden van t podium.
En op een gegeven moment stond ik door al t geschud op de 6e precies in t midden, aaaah wat een rust
Prachtige nummers, ook al kende ik ze niet allemaal, prachtige stem van Brian, verschrikkelijk jammer van de onderbreking door t plastic bekertje, echt super!
En toen, naar huis met de trein ..
Aangezien we nog even bij de artiestenuitgang stonden te koekeloeren ( jaja ik weet t ) moesten we rennen voor de laatste trein.
Gemist, metro ook gemist, nachtbus kwam niet dus toen liepen we maar weer terug naar de artiestenuitgang.
Samen met nog 8 andere mensen stonden we daar.
Op een gegeven moment ging er ergens een deur open, stond Stefan daar een peukje te roken, waren er 2 geitjes die gingen rennen, Stefan kijkt en *klap* weg was hij
En ergens rond 3 uur vertrok de laatste tourbus, geen Placebo gezien
Toen was t een taxi pakken en op weg naar centraal om daar tot 6 uur te wachten op de trein,
Kortom t was een geslaagd dagje
can't stop growing old, apparently.
Alles doet nog wel zeer enzo.. Zit ook onder de schrammen op mn arm van een of andere gek met een spikearmband om..
quote:Vervelend zijn die luitjes die ze omhouden ja, ik had zelf ook toen ik door de controle ging spikes van 5,5 cm om mn nek ( mocht ze omhouden
Op woensdag 8 oktober 2003 21:25 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik ben nog steeds zeer hyper.
Alles doet nog wel zeer enzo.. Zit ook onder de schrammen op mn arm van een of andere gek met een spikearmband om..
quote:hihi, ik zie altijd alles, sta dus een beetje verder achteraan (niet helemaal natuurlijk)
Op woensdag 8 oktober 2003 23:16 schreef Burger_Queen het volgende:
Nou.. de voornaamste reden voor mij om vooraan te staan is dat ik anders geen reet zie.
quote:en je staat lekker dicht bij de band..da's beide wel fijn. Alleen al die irri mensen zouden zo'n concert voor mij echt verpesten
Op woensdag 8 oktober 2003 23:16 schreef Burger_Queen het volgende:
Nou.. de voornaamste reden voor mij om vooraan te staan is dat ik anders geen reet zie.
*Gaat maar eens lekker nagenieten met een lekker Placebo trackje
quote:ik vond de garderobe wel goed geregeld, had ook gelijk mn jas (en de poster die ik in mn mouw had zitten was heel gebleven!!) maar ja, toen moest ik iedereen nog terugvinden... dat was een wat groter probleem!
Op donderdag 9 oktober 2003 11:05 schreef Rollufie het volgende:
Zo hadden jullie trouwens ook nog zo'n fijne 'garderobe' ervaring na afloop??
Blijkbaar vond een stel mongolen het nodig om als een debiel te gaan duwen bij de garderobe , hier werd ik toch ff een partij pissed off van zeg ... heb zelfs een klap uitgedeeld aan rasmongool nummer 1 die een aanloop nam om vooraan bij de garderobe te komen .. denken die mensen dan echt niet na dat er ook gewoon kleinere mensen stonden , die de leeftijd van 12-14 vertegenwoordigen????
Jammer dat dit het enige smetje was op de verder zo perfecte avond*Gaat maar eens lekker nagenieten met een lekker Placebo trackje
![]()
en de foto :
ik zal de rest van de fotos nog wel ergens anders online zetten
zodat niet het hele forum vol gespamd wordt
stay tuned
quote:Filmpje werkt hier prima, wat super om zo nog even na te genieten, bedankt!
Op donderdag 9 oktober 2003 18:06 schreef marcek het volgende:
kan iemand me laten weten of het filmpje het goed doet
Voor degenen die em niet kunnen zien.. Je moet wel avi files kunnen afspelen. Anders moet je ff een plug-in (ofzo) downloaden.
quote:Dat kan ik normaal ook, maar nou doet ie moeilijk..
Op donderdag 9 oktober 2003 20:21 schreef Burger_Queen het volgende:
Filmpje werkt perfect, dank je.
Voor degenen die em niet kunnen zien.. Je moet wel avi files kunnen afspelen.
Anders moet je ff een plug-in (ofzo) downloaden.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:35 schreef marcek het volgende:
ja het is altijd vreemd met die filmpjes van mijn camera , de een kan
ze perfect afspelen de ander niet.
maar jah ik heb nog zo een 9 korte filmpjes (geluid is niet top, maar wel herkenbaar welk nummer het is )
ik zal ff ruimte vrijmaken en ze online plaatsen deze week.
ik ga vannacht ff kloten om alle fotos te verkleinen , dan zal ik ze hier plaatsen.
quote:Windows Media Player. Download anders even DivX.
Op donderdag 9 oktober 2003 20:38 schreef Swammer het volgende:
welke film-afspeel-programma's gebruiken jullie dan?
quote:Quicktime
Op donderdag 9 oktober 2003 20:40 schreef marcek het volgende:
als ik de link klik pakt hij mediaspeler , als ik hem op me computer open via het fotoprogramma pakt hij quicktime.
sla het filmpje anders op en probeer hem met een ander programma te openen?
thnx a lot!!
quote:wauw! super!! en dankjewel dat je ze hier post, ze zijn zo mooi!
Op donderdag 9 oktober 2003 21:14 schreef marcek het volgende:
ok dan hier alvast nog 2 filmpjes :
filmpje1
filmpje2heb voor deze een andere compressie gebruikt , dus mischien dat anderen hem nu ook kunnen zien
en nog 3 fotos waarvan 1 van het scherm op de achtergrond (de animaties bij dit nummer waren zeer goed)
[afbeelding]
more will follow
Super concertje, ik stond redelijk goed vooraan op een bepaald moment, maar nog wel ver genoeg om rustig te kunnen kijken en dansen. Het was SUPER! Ik wil nog een x!
quote:heb ik ook (zowel met de filmpjes als dat ik nog een x wil
Op donderdag 9 oktober 2003 21:49 schreef Zeester het volgende:
Ik kon het eerste filmpje wel zien, laatste 2 niet.Super concertje, ik stond redelijk goed vooraan op een bepaald moment, maar nog wel ver genoeg om rustig te kunnen kijken en dansen. Het was SUPER! Ik wil nog een x!
quote:ik zal de fotos even inpakken morgen en dan naar je toe mailen
Op donderdag 9 oktober 2003 21:28 schreef Echoes het volgende:
Alle grote foto's mag je van mij wel mailen hoor (zie profiel)
Die filmpjes zijn tegek trouwens, en die foto's ookthnx a lot!!
en wat betreft de filmpjes heb ze weer op de oude manier gedaan dus nu zouden jullie ze wel moeten kunnen zien (en ik heb er nog 1 toegevoegd )
en dan nog 1 beetje bewogen maar jah dit nummer is dan ook een persoonlijke favoriet van mij
en nogmaals stay tuned
Heb je toevallig ook een stukje van dat nieuwe nummer (long division) opgenomen?
maar ja het is ook gemaakt met mijn fototoestel en is zowieso slechts mono geluid , het is een leuk extraatje van de camera ,maar voor de rest wel een leuke functie.
en er komen nog meer fotos aan (originele fotos zijn in 1600x1200, heb ze voor het forum verkleind naar 640x480)
quote:hee pssst
Op donderdag 9 oktober 2003 22:18 schreef Ils het volgende:
grmbl ook al sla ik ze op ik zie niks ik hoor alleen geluid
owk weer 2 filmpjes de lucht in
volgens mij heb ik van het nieuwe nummer wel wat opgenomen , weet alleen niet meer hoe dat nummer ging mischien zit hij hier bij.
enjoy
quote:JAAAAAAAAA!! Oh dank je wel!!
Op donderdag 9 oktober 2003 22:34 schreef marcek het volgende:[..]
hee pssst
je kan er ook gewoon om vragen dan stuur ik ze
![]()
owk weer 2 filmpjes de lucht in
volgens mij heb ik van het nieuwe nummer wel wat opgenomen , weet alleen niet meer hoe dat nummer gingmischien zit hij hier bij.
enjoy
quote:Beide
Op donderdag 9 oktober 2003 22:42 schreef marcek het volgende:
welke was het????vertel me
quote:je bent een held
Op donderdag 9 oktober 2003 22:14 schreef marcek het volgende:[..]
ik zal de fotos even inpakken morgen en dan naar je toe mailen
quote:als je toch bezig bent... estania4ever@hotmail.com
Op donderdag 9 oktober 2003 22:14 schreef marcek het volgende:[..]
ik zal de fotos even inpakken morgen en dan naar je toe mailen
quote:dan hoop ik dat je een groot hotmail account hebt
Op donderdag 9 oktober 2003 22:52 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
als je toch bezig bent... estania4ever@hotmail.com
quote:zou je ook naar mij willen mailen? *kijkt heel lief*
Op donderdag 9 oktober 2003 23:00 schreef marcek het volgende:
oke dan , ik verstuur ze tegelijk met de fotos voor echoes morgen
alvast heel erg dankjewel als t lukt!!
quote:komt ook voor mekaar (als ik dan toch bezig ben
Op donderdag 9 oktober 2003 23:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
zou je ook naar mij willen mailen? *kijkt heel lief*
zonuendan@home.nlalvast heel erg dankjewel als t lukt!!
oja, maar er zijn nog wel wat foto's en filmpjes gemaakt
ik zal eens kijken of ik ze ergens kwijt kan
[Dit bericht is gewijzigd door Razzmatazz op 10-10-2003 10:42]
quote:Ja, er was voorin in het midden (kabelgoot) even een wat minder moment. Ik stond daar met mijn vriendjes en vriendinnetjes, komen er opeens vanachteren 3 of 4 lui naar voren beuken, ik bijna omver, draai me om geef die lui toch een enorme beuk terug, slaat mijn buurman MIJN biertje keihard uit mijn handen, omdat ie een spetter bier op zijn mouw kreeg, terwijl dat absoluut niet mijn schuld was. Dus ik op die kale zeikerd met zalmroze blokjes blouse inpraten of ie wel even normaal was ofzo, maar helaas....
Op woensdag 8 oktober 2003 15:47 schreef Doffy het volgende:
Ik stond wat publiek betreft net verkeerd geloof. Vrij recht voor het podium, maar wel op een veilige afstand van het iets te fanatieke volk. Maar sommigen waren weer iets te weinig fanatiek: voor me werd er op een gegeven moment iemand afgevoerd (ko, dronken, bewusteloos??) en achter me brak even later een vechtpartij'tje uit. Maar goed, negeren dat zooitje.En wie gooide dat biertje naar Brian?
quote:hihi, bij ons was het protecte moi
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:52 schreef marcek het volgende:
protect me
(ik zou zeggen, stuur die mail ook naar mij, maar mijn e-mailadres kan niet meer dan een mb aan)
(ps. Wat voor camera gebruik je hiervoor? De kwaliteit lijkt namelijk verdacht veel op de mijne, Canon Digital Ixus V2)
quote:Mail account grote, tja daar heb ik bij 2 mensen ook problemen mee aan wie ik ze zou sturen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:35 schreef placebeau het volgende:[..]
hihi, bij ons was het protecte moi
dit filmpje is wel cool omp brian uit zijn dak te zien gaan, zalig!(ik zou zeggen, stuur die mail ook naar mij, maar mijn e-mailadres kan niet meer dan een mb aan)
Ik heb op mijn planet server ruimte nog maar weinig ruimte over anders had ik de zip files daar geplaatst ....dus als iedereen de filmpjes gezien heeft hint hint hint (kan ik weer wat ruimte vrijmaken)
En die kwaliteit kan idd kloppen , ik heb de ixus v , de vorige versie dus ,handig dingetje vooral vanwege zijn grote , de v2 is alleen iets lichter (goedkoper omhulsel, en meer functies) dat scheelt weer met mee naar binnen smokkelen.
Ik heb er trouwens 2 64mb memorycards bij en een extra batterij (vooral dat laatste is handig als je gaat filmen )
allen onze scanner doet het momenteel niet , dus tot dan ff wat snelle en slechte foto's van foto's met de webcam...
deze vind ik de mooiste, iig de echte foto! deze is niet veel soeps zo..
ik denk dat mn scanner snel gemaakt is en dan zal ik, de betere versies online zetten!
quote:mooi!! ben benieuwd hoe ze eruit zien als ze ingescand zijn
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:24 schreef Swammer het volgende:
umm.. kheb mijn foto's opgehaald!allen onze scanner doet het momenteel niet
, dus tot dan ff wat snelle en slechte foto's van foto's met de webcam...
[afbeelding]
deze vind ik de mooiste, iig de echte foto! deze is niet veel soeps zo..ik denk dat mn scanner snel gemaakt is en dan zal ik, de betere versies online zetten!
btw, heeft er iemand de bonus-cover-CD al?
en zoja, is het de moeite dat ik hem ga kopen?
quote:frankrijk, net over de belgische grens
Op zondag 12 oktober 2003 18:38 schreef Echoes het volgende:
Rijssel..waar ligt dat?
niet veel verder dan (bijv.) Keulen vanaf Utrecht, denk ik?
quote:Zeker weten
Op maandag 13 oktober 2003 12:40 schreef Echoes het volgende:
anders was je wel gegaan?
Maar dan was ik naar Parijs gegaan.
quote:Nee
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:18 schreef Echoes het volgende:
heb je je rijbewijs al eigenlijk?
Anyway.. Running up that Hill is geweldig.
Ze spelen het waarschijnlijk niet vaak live omdat het rapgedeelte niet door 1 van de bandleden wordt gedaan
quote:http://myhome.naver.com/hwan8131/video
Op vrijdag 7 november 2003 20:38 schreef Leni het volgende:
heb reeds vele video's van Kazaa gedownload, maar de laatste tijd zijn het steeds dezelfde.Zijn er geen betere site's waar je filmpjes van Placebo kan vinden?
^ Geweldige site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |