vorig deeltje : Placebo in HMH (7 okt), deel 2
lap - zeven oktober natuurlijk
sebo of den anderen, kan je dat eens veranderen?
[Dit bericht is gewijzigd door placebeau op 05-10-2003 16:03]
quote:Placebo in HMH (7 okt), deel 2 dus..
Op zondag 5 oktober 2003 15:51 schreef placebeau het volgende:
voor mij nog vier uurtjesvorig deeltje : http://forum.fok.nl/search.php?order=last&on=user&search=43584
lap - zeven oktober natuurlijk
sebo of den anderen, kan je dat eens veranderen?
quote:je merkt het, ben nogal nerveus
Op zondag 5 oktober 2003 15:53 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
Placebo in HMH (7 okt), deel 2 dus..
quote:ja.. skin komt!
Op zondag 5 oktober 2003 16:17 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Komt Skin in het voorprogramma?
Hoop toch van niet
quote:Heb echt onwijs veel zin in dinsdag!! En Skin in het voorprogramma... vind de nummers die ik tot nu toe van d'r gehoord heb erg goed...
Op zondag 5 oktober 2003 16:20 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Gatver Skin.... dat wijf heb ik al es live gezien en vind er geen moer aan.
Lelijke aap.
quote:mogen denk ik niet...
Op zondag 5 oktober 2003 19:26 schreef Swammer het volgende:
weet iemand of je een fototoestel mee mag/kan nemen?
zijn er metaaldetectorpoortjes in de HMH? anders kun je t wel meesmokkelen... wil ik zelf ook weten, want ik wil zooo graag foto's maken!
Nog 2 dagen
Ik denk wel dat je een fototoestel mee mag nemen. Tegenwoordig is de band daar heel makkellijk in.. Brian moedigt het zelfs aan (wie had dat ooit verwacht!?!). Meestal mag je wel een 'gewoon' fototoestel zonder zoom meenemen.. Digicams mogen niet.
quote:jahaaaa skin in voorprgramma: YES
Op zondag 5 oktober 2003 16:17 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Komt Skin in het voorprogramma?
Hoop toch van niet
Voor degene die dinsdag al om 15 uur voor de deur gaan zitten wachten. Ik zou wel een plu ofzo meenemen. Als het dit weer is zit je dus vol in de regen en de wind tot 19 uur te wachten tot de deur open gaat. Geen overdekking dus daar!
En gaat het parkeren in de omgeving nog een beetje makkelijk
Ze waren echt steengoed, kwamen twee maal terug voor een toegift van 4 nummers en hebben in totaal bijna twee uur gespeeld.
Echt geweldig. Het enige dat anders zal zijn dan in Nederland was dat Brian het publiek steeds in het Frans toesprak en dat hij zelfs Protect Me From What I Want in het Frans zong.
Echt een van de mooiste concerten die ik ooit heb gezien en dat zijn er heel wat.
quote:begint 20 uur, dus zal wel iets van 30-45 minuten SKin worden, daarna ff ombouwen en zullen ze ongeveer 21:00 uur beginnen..2 uutrjes spelen. Dan is het om ongeveer 23:00 af.
Op maandag 6 oktober 2003 07:49 schreef TalkShowHost het volgende:
Weet iemand ook of er ergens een tijdschema bekend is van het concert? Hoe laat begint Skin, Placebo en hoe laat is het afgelopenEn gaat het parkeren in de omgeving nog een beetje makkelijk
Parkeren is wel te doen. Het is groot industrieterrein daar met overal speciale parkeerplekken waar een mannetje bij staat. Je moet wel op de meeste plaatsen flink dokken volgens mij.
quote:Je kan bij de HMH parkeerkaarten kopen.
Op maandag 6 oktober 2003 11:25 schreef marcek het volgende:
kost zo een 3 euro per uur .
quote:Wel vooraf al kopen. Anders sta je na het concert nog eens in de rij om zo'n kaart te kopen.
Op maandag 6 oktober 2003 11:57 schreef Seborik het volgende:Je kan bij de HMH parkeerkaarten kopen.
Beetje veel verschil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |