quote:Veel rpg troopers. Die knalt ie niet zo snel af (tenzij ie gattling upgrade heeft) en de overlord is wel snel kadoek als je genoeg rpg troopers hebt.
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:05 schreef Kassadar het volgende:
Heeft iemand trouwens een tip hoe ik als GLA simpel een zwaare tank kan verslaan zoals bijvoorbeeld een overlord tank
Normaal gesproken doe ik dat met veel tanks,maar dan waneer ik win is de helft van me tanks vernietigt en snipers zijn ook zo dood door die overlords
Iemand nog een tip?? want ik ben vrij nieuw met generals en zero hour
Wat bedoel je met snipers? GLA heeft alleen Jarmen Kell die kan snipen en hij is stealth (word dus detected door een overlord met gattling upgrade). In zero hour zou je ook hijackers kunnen gebruiken als je met de stealth general speelt. De hijackers zijn dan altijd onzichtbaar (maar worden dus weer detected door o.a. een overlord met gattling canon).
Verder kun je natuurlijk buggies gebruiken, die hebben een grotere range dan overlords en scud launchers natuurlijk.
quote:ik heb dat "probleempje" op gelost met The bringer of light
Op donderdag 9 oktober 2003 13:29 schreef mvt het volgende:[..]
compleet gericht bombarderment met enorm veel migs op zijn power supplies en dan overrompelen met overlords
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:31 schreef onlogisch het volgende:[..]
ik heb dat "probleempje" op gelost met The bringer of light
"Morning Glorie"
"We bare gifts"
"Be careful, she's fragile"
quote:brighter then the sun
Op zondag 12 oktober 2003 17:29 schreef DutchBlood het volgende:[..]
"Morning Glorie"
"We bare gifts"
"Be careful, she's fragile"
Behold the bringer of light
The mother of all weapons
quote:Dan de chinook:
Op zondag 12 oktober 2003 19:48 schreef onlogisch het volgende:[..]
brighter then the sun
Behold the bringer of light
The mother of all weapons
En zo zijn er nog een helehoop meer vette quotes...
Lalalalalalalalaaa!!
![]()
Ik heb ZH nu ook. De missies zijn iig een stuk pittiger dan Generals.
quote:Typ het dan op zijn minst goed
Op zondag 12 oktober 2003 19:51 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Dan de chinook:
"Don't forget 2 wright"En zo zijn er nog een helehoop meer vette quotes...
"Don't forget to write"
en vette typo's
quote:vooral als je die rakettendudes in een gebouw stopt
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:18 schreef w-mmm het volgende:[..]
Veel rpg troopers. Die knalt ie niet zo snel af (tenzij ie gattling upgrade heeft) en de overlord is wel snel kadoek als je genoeg rpg troopers hebt.
Wat bedoel je met snipers? GLA heeft alleen Jarmen Kell die kan snipen en hij is stealth (word dus detected door een overlord met gattling upgrade). In zero hour zou je ook hijackers kunnen gebruiken als je met de stealth general speelt. De hijackers zijn dan altijd onzichtbaar (maar worden dus weer detected door o.a. een overlord met gattling canon).
Verder kun je natuurlijk buggies gebruiken, die hebben een grotere range dan overlords en scud launchers natuurlijk.
quote:whahah LoL.
Op maandag 13 oktober 2003 23:12 schreef mvt het volgende:
die tunnelrushes zijn echt kut.Hierbij speel ik niet meer tegen GLA totdat de volgende patch dit oplost
quote:die tunnel is verkeerd geprogrammeerd, gaat vast wel goed komen
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:01 schreef Armin het volgende:[..]
whahah LoL.
jah die zijn handig, tunneltje achter de basis, heel leger eruit, en knallen maar. GLA blijven gewoon veels te goed, vraag me af waarom iedereen het hier over China heeft, nou ja China campaign moet ik nog aan beginnen, andere 2 heb ik al geprobeerd.
Er is wel wat tegen te doen, maar het is en blijft moeilijk om tegen te gaan
Leg eens uit ??
Gelukkig word de buildtime in de komende patch alweer aangepast, tis alleen nog onbekend wanneer die patch gaat komen.
quote:vind die bunkerbusters op units een beetje sonde.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:50 schreef Passione het volgende:
de bunkerbusters zijn cool op losse units, zoals tanksDingen worden superhoog de lucht ingeslingerd.
Hier een screen btw:
[afbeelding] Die gloed is echt cool bij die Helix dingen.
quote:oh ja, de nukes bij Migs
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:54 schreef mvt het volgende:[..]
vind die bunkerbusters op units een beetje sonde.
Een vriend van me knalde trouwens overlords het water in met Migs met nuke upgrade
quote:hmmz, heb je toevallig nog meer van die screens?
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:50 schreef Passione het volgende:
de bunkerbusters zijn cool op losse units, zoals tanksDingen worden superhoog de lucht ingeslingerd.
Hier een screen btw:
[afbeelding] Die gloed is echt cool bij die Helix dingen.
Mja, er zijn reps te downen op generals.nl. Maar die zijn vaak niet echt hoogstaand
. Gelukkig sommige wel. En anders moet je de reps van de tourneys van een paar weken terug opzoeken, dat is alleen geen zh maar nog classic.
Mvt, lezen jullie de boards wel op generals.nl of posten jullie er alleen maar. Wij wachten namelijk met smart af op jullie uitdaging voor een potje ccg classic.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |