quote:ik ook, ik kwam er alleen om 16.30 achter dat de sterrencatalogus online was gegaan, dus ik kwam te laat
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:20 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, ik had op zijn minst wel zo'n "gesigneerde" poster willen hebben.
quote:Juist ja... Ik dus ook. Of de Mario tekening van Shigsy zelf...
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:20 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, ik had op zijn minst wel zo'n "gesigneerde" poster willen hebben.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan www.nintendo.nl niet eens meer bereiken
quote:Hoe lang klooien ze nou al met die site man !
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:14 schreef febster het volgende:[..]
quote:en op de cube is het ook goedkoper
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:21 schreef Retarded het volgende:[..]
dacht tegelijk met de GC-prijdaling 17 oktober... Worms en F-Zero haal ik denkik ook.. Worms kan ook op de Xbox, maar nu he bik iig een leuke NGC titel extra
heb al genoeg op de xbox
Ik bedoel, ze kunnen een retegave console maken, en de meest briljante games, maar van een webserver hebben ze geen kaas gegeten
quote:Onze emails hebben effect gehad, ze zijn er mee gekapt
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:14 schreef febster het volgende:[..]
quote:Ze zijn alleen de eerste 3 maanden vergeten
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:04 schreef ASSpirine het volgende:
Ze gingen de catalogus toch maandelijks bijvullen
de banner, fok!eroticshop ?
quote:? Je bedoeld dat je een coole platformer wilt ?
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:08 schreef ASSpirine het volgende:
ik hoop ooit een spel te bemachtigen, een fatsoenlijke dan...
want rayman schijnt niets te zijn, en ben daar niet zo'n fan van...
Mario kart double dash ---------> Gamerelease.nl ----------> 42 euro, da's geen geld
Veel keuze
quote:* Wunk heeft geduld
Nintendo bedankt iedereen die geduldig op de heropening van de Sterrencatalogus gewacht heeft. Vanaf vandaag is het wachten voorbij.Een paar weken geleden hebben we technische problemen ondervonden vanwege de gigantische vraag naar nieuwe items in de Sterrencatalogus. Noodgedwongen hebben we daarom de catalogus tijdelijk op slot moeten doen.
Maar... vanaf 14:00 uur vandaag is de Sterrencatalogus weer te bereiken.
Zodra je als VIP of als Clublid bent ingelogd, klik je hier om je Sterren voor de beste goodies te ruilen: van T-shirts tot games, posters en nog veel meer.
Bovendien zullen we gedurende de komende weken nieuwe items aan de Sterrencatalogus blijven toevoegen. Meer dan 800 items zijn onderweg, dus er is nog heel wat om naar uit te kijken.
Nogmaals onze excuses voor het feit dat onze Sterrencatalogus lange tijd slecht te bereiken was. Maar dat probleem is nu opgelost en daarom wensen wij jullie veel plezier met de schat aan nieuwe spullen die we in de aanbieding hebben.
quote:
Nintendo of America announced that this past week more GameCubes have been sold than PS2s and Xboxs.Apparently Nintendo gathered sales records from nine major retailers since reducing the cost of a GameCube to $99 and the sales figures for this past week are:
GameCube: 64,405
PS2: 53,834
Xbox: 26,290
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 08:46 schreef HomerJ het volgende:
jongens:Mario kart double dash ---------> Gamerelease.nl ----------> 42 euro, da's geen geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |