abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:42:48 #26
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13670118

schaap
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_13670153
VIEWTIFULLLLLLLLLLLLLL JOEEEEEEE!

even afkoelen

pi_13670162
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:42 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
schaap
geit
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:47:27 #29
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13670234
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:44 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

geit

Whatever. Trailer van Giftpia
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:54:54 #31
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13670409
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was maar vanaf 17 oktober kost een GC nog maar 100 euro.
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/news/article.jsp?ElementId=1197db0a-5b68-4f61-83bb-945fcd110bb8
Serieus? WTF dat wist ik niet!!

p.s. toch aardig dat je et meld

zondag 5 oktober 2003 @ 19:04:58 #32
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13670586
Heeft iemand nog iets van animal crossing 2 gehoord? Ik vermaak me nog iedere dag met deeltje 1, leuk spel...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_13670809
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:04 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand nog iets van animal crossing 2 gehoord? Ik vermaak me nog iedere dag met deeltje 1, leuk spel...
gemenerik
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:17:27 #34
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13670828
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:04 schreef HAL9000S het volgende:
Neen nog niets over gehoort, alleen dat hij er aan komt dan.
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:52:43 #35
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13671578
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was maar vanaf 17 oktober kost een GC nog maar 100 euro.
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/news/article.jsp?ElementId=1197db0a-5b68-4f61-83bb-945fcd110bb8
PROEST
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_13671579
Mailtje van Khadgar aan Nintendo benelux (op 26-09-03):
quote:
Beste xxxxxx,
Het ziet er voorlopig niet naar uit dat de GameCube in prijs wordt verlaagd.

Wat betreft late releases ben ik het niet met je eens. Hier wordt wel degelijk aandacht aan besteed. Er zit steeds minder tijd tussen de releases in USA en Europa. Games als Mario Kart en 1080 Avalanche komen in Europa zelfs eerder uit dan in Amerika.

Een game als Animal Crossing kost ontzettend veel geld om te localiseren. Het is simpelweg een kosten en opbrengst afweging om de game wel of niet uit te brengen. Als je vooraf al weet dat de game verlies draait, dan zal het besluit om de game uit te brengen heel klein zijn. Een game als Animal Crossing zal namelijk niet door een breed publiek worden aangekocht, maar alleen door hardcore gamers.

In Europa hebben we net als in Amerika een Players Choice reeks. De reeks zal in de toekomst zeer zeker worden aangevuld.

Erop vertrouwende je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nintendo Benelux BV

En nog geen week later wordt bekend dat de cube 99,99 gaat kosten zoals een mailtje van Nintendo Benelux (die jullie ongetwijfeld ook gehad hebben) vandaag nogmaals doet bevestigen... dit doet nog maar eens bewijzen hoeveel Nintendo Benelux/NoE weet van het beleid dat een Harrison/Iwata voeren of van plan zijn te gaan voeren....
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:57:12 #37
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13671689
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:52 schreef febster het volgende:
[..]

En nog geen week later wordt bekend dat de cube 99,99 gaat kosten zoals een mailtje van Nintendo Benelux (die jullie ongetwijfeld ook gehad hebben) vandaag nogmaals doet bevestigen... dit doet nog maar eens bewijzen hoeveel Nintendo Benelux/NoE weet van het beleid dat een Harrison/Iwata voeren of van plan zijn te gaan voeren....

Niet zo zeiken man. Wees gewoon blij en speel games
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:59:08 #38
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13671742
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:57 schreef BMH het volgende:

[..]

Je bent wel een beetje fanboy he Ik hou wel van een kritisch oog
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:01:25 #39
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13671806
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Je bent wel een beetje fanboy he Ik hou wel van een kritisch oog

neen geen fanboy, optimist
pi_13671835
quote:
[..]

Ik zie het verband niet tussen de email en jouw post
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:02:42 #41
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13671836
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:01 schreef BMH het volgende:

[..]

neen geen fanboy, optimist

zondag 5 oktober 2003 @ 20:21:58 #42
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13672336
Meer info over de prijsverlaging:

3 Oktober 2003 - Nintendo kondigt vandaag aan dat de Nintendo GameCube vanaf 17 oktober 2003 in de Benelux verkocht zal gaan worden voor een verwachte verkoopprijs van 99,99 Euro.

David Gosen, Managing Director Sales & Marketing van Nintendo of Europe, zegt:
"Er is voor de consument nooit een beter moment geweest om een Nintendo GameCube aan te schaffen. Met de nieuwe prijs ligt de GameCube binnen het bereik van iedere consument. Onze game line-up heeft iedereen iets te bieden, en we weten dat de games worden gewaardeerd. Onze titels vallen, door hun vernieuwing en gameplay, keer op keer in de prijzen. Of je nu nieuw bent in deze wereld of al jaren videogames speelt, met deze nieuwe prijs is er geen reden om niet een GameCube te bezitten."

In de aanloop naar sinterklaas en kerst 2003, kunnen gamers zich verheugen op een aantal langverwachte titels, die zullen uitkomen voor de Nintendo GameCube. Tegen kerst zal het software-assortiment van de Nintendo GameCube zijn uitgebreid tot meer dan 200 games, waaronder veel exclusieve titels. Van de hand van Nintendo zijn dit Mario Kart: Double Dash!!, SoulCalibur II, 1080° Avalanche en Mario Party 5.Van 3rd Party-ontwikkelaars zijn dit onder andere: Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike van Lucas Arts, Viewtiful Joe en P.N. 03 van Capcom, Billy Hatcher and The Giant Egg van SEGA, FIFA Football 2004, Harry Potter: Quidditch World Cup, The Lord of The Rings: The Return of the King en Medal of Honor: Rising Sun van Electronic Arts, WWE Wrestlemania XIX van THQ en Tony Hawk's Underground van Activision.

Retailers in de Benelux zijn er zeker van dat de Nintendo GameCube de komende feestdagen een groot succes zal zijn. "Wij zijn erg blij met dit nieuws van Nintendo. De prijsverlaging zal naast de fantastische line-up, een boost geven aan de verkoop van de Nintendo GameCube. De nieuwe prijs is goed nieuws voor ons, maar zeker voor de consument." Joep Peterse, Product Manager, Dixons.

Vanaf 17 oktober 2003, is de NINTENDO GAMECUBE verkrijgbaar voor een verwachte verkoopprijs van 99,99 Euro.
bron: www.ninendo.nl

pi_13672417
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:21 schreef nlboy het volgende:
....

Van de hand van Nintendo zijn dit Mario Kart: Double Dash!!, SoulCalibur II, 1080° Avalanche en Mario Party 5.Van 3rd Party-ontwikkelaars zijn dit onder andere: Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike van Lucas Arts, Viewtiful Joe en P.N. 03 van Capcom, Billy Hatcher and The Giant Egg van SEGA, FIFA Football 2004, Harry Potter: Quidditch World Cup, The Lord of The Rings: The Return of the King en Medal of Honor: Rising Sun van Electronic Arts, WWE Wrestlemania XIX van THQ en Tony Hawk's Underground van Activision.

.....

Heb ik het moment gemist toen Nintendo Multi-platform ging?

Het beste moment om een cube te kopen is trouwens al meer dan een jaar geleden .

zondag 5 oktober 2003 @ 20:34:45 #44
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13672692
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:25 schreef Lexie het volgende:

[..]

Heb ik het moment gemist toen Nintendo Multi-platform ging?

Het beste moment om een cube te kopen is trouwens al meer dan een jaar geleden .

Soul Calibur 2 is van Namco. En op de gamecube is ie uitgebracht door Nintendo. Op de ps2 en xbox door EA
pi_13672890
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:57 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik speel zeker de games die ik heb op mijn cube, al vind ik wel dat ik af en toe kritische noten bij het Nintendo (EU beleid) mag plaatsen... want er is altijd ruimte voor verbetering met name bij Nintendo
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_13672975
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:02 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet tussen de email en jouw post

1 week geleden zegt de PR man van Nintendo benelux dat een prijsverlaging er niet in zit en binnen 1 week doen ze het alsnog... de meest voor de hand liggende conclusie is dat die man geen fuck ervan af weet en dat het NoE/nl beleid in usa/japan wordt gemaakt zonder daarover de kleinere kantoren daar vooraf over te informeren wat natuurlijk erg jammer/schadelijk is...
pi_13673093
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:21 schreef nlboy het volgende:
Meer info over de prijsverlaging:

3 Oktober 2003 - Nintendo kondigt vandaag aan dat de Nintendo GameCube vanaf 17 oktober 2003 in de Benelux verkocht zal gaan worden voor een verwachte verkoopprijs van 99,99 Euro.

David Gosen, Managing Director Sales & Marketing van Nintendo of Europe, zegt:
"Er is voor de consument nooit een beter moment geweest om een Nintendo GameCube aan te schaffen. Met de nieuwe prijs ligt de GameCube binnen het bereik van iedere consument. Onze game line-up heeft iedereen iets te bieden, en we weten dat de games worden gewaardeerd. Onze titels vallen, door hun vernieuwing en gameplay, keer op keer in de prijzen. Of je nu nieuw bent in deze wereld of al jaren videogames speelt, met deze nieuwe prijs is er geen reden om niet een GameCube te bezitten."

In de aanloop naar sinterklaas en kerst 2003, kunnen gamers zich verheugen op een aantal langverwachte titels, die zullen uitkomen voor de Nintendo GameCube. Tegen kerst zal het software-assortiment van de Nintendo GameCube zijn uitgebreid tot meer dan 200 games, waaronder veel exclusieve titels. Van de hand van Nintendo zijn dit Mario Kart: Double Dash!!, SoulCalibur II, 1080° Avalanche en Mario Party 5.Van 3rd Party-ontwikkelaars zijn dit onder andere: Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike van Lucas Arts, Viewtiful Joe en P.N. 03 van Capcom, Billy Hatcher and The Giant Egg van SEGA, FIFA Football 2004, Harry Potter: Quidditch World Cup, The Lord of The Rings: The Return of the King en Medal of Honor: Rising Sun van Electronic Arts, WWE Wrestlemania XIX van THQ en Tony Hawk's Underground van Activision.

Retailers in de Benelux zijn er zeker van dat de Nintendo GameCube de komende feestdagen een groot succes zal zijn. "Wij zijn erg blij met dit nieuws van Nintendo. De prijsverlaging zal naast de fantastische line-up, een boost geven aan de verkoop van de Nintendo GameCube. De nieuwe prijs is goed nieuws voor ons, maar zeker voor de consument." Joep Peterse, Product Manager, Dixons.

Vanaf 17 oktober 2003, is de NINTENDO GAMECUBE verkrijgbaar voor een verwachte verkoopprijs van 99,99 Euro.
bron: www.ninendo.nl
[afbeelding]

Had ik maar 2 maanden geduld gehad, dan was ik een stuk minder geld kwijt geweest
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:49:58 #48
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_13673094
quote:
[..]

Er zit een verschil tussen weten en vertellen. Ze weten meer dan dat ze ons laten weten, ivm aandeelhouders en bijvoorbeeld de winkels.
pi_13673141
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:49 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen weten en vertellen. Ze weten meer dan dat ze ons laten weten, ivm aandeelhouders en bijvoorbeeld de winkels.

Zit zeker wat in.. maar sorry dat ik het zeg, en ik geef toe ik heb geen positief beeld van NoE, met inachtneming wat er allemaal in het verleden is gebeurd cq naar buiten gebracht vind ik mijn verhaal toch net wat geloofwaardiger
pi_13674017
Zolang er maar leuke spellen uitkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')