abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13659618
gisteravond was ik stappen... was hardstikke gezellig en leuk. Het meisje dat ik leuk vind was er ook... maar dat weet zij natuurlijk weer niet. Nou was er op et einde iets waardoior ik nou niet meer weet wat ik ervan moet denken... ik leg het verhaal uit:

et begon met smsen enzo (vorige week) ik stuurde haar smsje en we msn'de af en toe.. dus hadden we afgesproken wat te drinken (ik betaal of course i am the guy)... Dus zij komt binnen gister avond en omhelst me, en geeft me 3 kussen op me wang (1 op me mond ter detail).. een vriend van me alleen op zijn wang (ja daar lette ik op ) dus wij ff praten zij zo ik leg ff me jas weg...

dus later kom ik der tegne zeg ik "he lust je wat te drinken?? want dat zouden we nog doen.." dus wij wat te drinken bestellen enzo.. toen ff wat gepraat enzo.. later kwam ik der weer tegen (kleine kroeg ) en toen stonden we weer een beetje om elkaar heen te draaien.. toen kwam et er op neer dat ik der paar keer en kus op der mond zou geven als ik der tegen kwam.. dus dat heb ik 4 keer gedaan ofzo.. nou weet ik dat zij met meerdere jongens gewoon "ouwehoert" maar voor mij is dit al eehm niet normaal zeg maar..

dus toen zat ik ff op een tafel.. ging zij erop staan om te dansnen...

ik had tegen der gezegt dat ik "der zou negeren" omdat ze opeens wegliep (ja dat heeft ze bij iedereen?!) toen we stonden te drinken.. dus zij zo ooh okay is goed..

staat ze op die tafel.. tikt ze me aan "he kom je er ook op??" staan we nog geen 2 minuten te dansen zegt ze al met een grote smile "ik ga je alweer verlaten" ik zo "hoezo?!?!" zij zo.. omdat ik jou negeer! (Beetje evil kijkend ) dat nam ik op dat moment niet zo goed op

toen kwam ik der op et einde weer tegen (Tering dat cafe is klein denk je dan he??) en zei "he, kan ik ff me tje praten??" zij zo ja is goed .. ik zo "is raar.. et gaat met zoveel goed.. muziek gaat goed (ben dj/producer) school gaat goed... maar 1 ding niet... vrouwen...

zij zo "hoezo dan"??" ik zo .. ik vind hier iemand leuk maar et lukt niet echt "zij zo wie dan??" ik zo "ja das een beetje raar om tegen je te vertellen" zij zo "hoezo?? " ik zo "je kent der goed denk ik " zij zo "nou speel nou gewoon open kaart" ik zo "ja eeh.. jij!" zij zo .. o.. "maar hoezo gaat dat niet goed dan?" en ik stond best perplex.. had dat antwoord niet verwacht.. dus ik zeg.. "dan ben ik misschien een beetje een doom denker" (woord gebruik ik vaker..)

toen kwam een vriend van mij me storen, echt precies op datmoment dus ik heb et gesprek niet af kunnen maken ofzo.. hij bleef maar zeiken ofzo :S

mijn vraag is, wat moet ik nou doen, wat moet ik hiervan denken?? is et raar dat ik toch denk dat ze mij misschien wel ook leuk vind??

mijn dank is echt enorm groot want jullie helpen me echt uit de put!!

Greets

[Dit bericht is gewijzigd door lovingboy op 05-10-2003 10:35]

pi_13659643
quote:
mijn dank is echt enorm groot want jullie helpen me echt uit de put!!
Graag gedaan
pi_13659660
Je maakt eerst haar hoofdje op hol maar snapt niet dat ze je gewoon terugpakt? Wie de bal kaatst.. maar succes nog.
pi_13659662
Ze speelt gewoon een spelletje met je. Meisjes vinden het leuk als je met hangende pootjes achter ze aan loopt
pi_13659689
ja dat snap ik wel maar dat wil ik niet want ik vind der leuk en wil geen slaafje wordne ofzo

maar is dit nou goed of slecht?!?

pi_13659700
mwahahah ze speelt met je, laat j nie gek maken door die meid
pi_13659706
Je had haar gewoon gelijk moeten zoenen
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_13659710
ja maar "maar hoezo gaat dat niet goed dan?" zeg je niet tegen iedereen als je lekker veel bier op hebt??

en als ze met me speelt en dit zegt.. is er toch wel iets ??

ikspeelde in et begin ook met haar, zovan over der heen kijken enzo voor de gein.. beetje negeren af en toe... dus tis opzich terecht...

de vorige 2 keren dat ik der zag vond ik ook al dat et erg klikte.. ??

pi_13659727
Praat een keer met haar als jullie allebei nuchter en iets serieuzer zijn.
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 10:35:32 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13659730
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:17 schreef lovingboy het volgende:
(ik betaal of course i am the guy)... toen kwam et er op neer dat ik der paar keer en kus op der mond zou geven als ik der tegen kwam.. dus dat heb ik 4 keer gedaan ofzo.. nou weet ik dat zij met meerdere jongens gewoon "ouwehoert" maar voor mij is dit al eehm niet normaal zeg maar..

dus toen zat ik ff op een tafel.. ging zij erop staan om te dansnen...

ik had tegen der gezegt dat ik "der zou negeren" omdat ze opeens wegliep (ja dat heeft ze bij iedereen?!) toen we stonden te drinken.. dus zij zo ooh okay is goed..
met een grote smile "ik ga je alweer verlaten" ik zo "hoezo?!?!" zij zo.. omdat ik jou negeer!
zij zo ja is goed .. ik zo "is raar.. et gaat met zoveel goed.. muziek gaat goed (ben dj/producer) school gaat goed... maar 1 ding niet... vrouwen...

zij zo "hoezo dan"??" ik zo .. ik vind hier iemand leuk maar et lukt niet echt "zij zo wie dan??" ik zo "ja das een beetje raar om tegen je te vertellen" zij zo "hoezo?? " ik zo "je kent der goed denk ik " zij zo "nou speel nou gewoon open kaart" ik zo "ja eeh.. jij!" zij zo .. o.. "maar hoezo gaat dat niet goed dan?" en ik stond best perplex.. had dat antwoord niet verwacht.. dus ik zeg.. "dan ben ik misschien een beetje een doom denker" (woord gebruik ik vaker..)

Sjonge jonge, als ik zulke verhalen lees ben ik blij dat ik al 32 ben en dat kinderachtige pubergedoe ver achter me heb gelaten.

pi_13659779
ja maar ik zit er best over in..
  zondag 5 oktober 2003 @ 10:46:27 #12
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_13659783
Ik begrijp het verhaal niet eens
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_13659788
wat begrijp je er niet aan, et ziet er naar mijn idee best logisch uit..
pi_13659792
of sms haar met een iets criptische doordenkende vraag. Niet te moeilijk anders begrijpen ze het weer niet Meestal daarna krijg je een eerlijk antwoord.

Dat werkte tenminste bij mij.

'Als de dood naar je lacht, het enigste wat je kunt doen, is terug lachen'
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 10:48:08 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13659797
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:45 schreef lovingboy het volgende:
Stel je niet zo aan. Jullie spelen allebei een spelletje waarbij wat gezoend wordt op de mond. Big deal. Als je wilt weten of ze je leuk vindt bel je haar NU op en vraagt of ze vanmiddag zin heeft om mee te gaan naar de bios.

Kijk hier maar eens

Enne, je kan natuurlijk best betalen voor een meisje, maar dat gelul van dat je dat moet omdat je een man bent is hopeloos ouderwets.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 05-10-2003 10:50]

pi_13659804
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:45 schreef lovingboy het volgende:
don't je hebt een blauwtje gelopen, oa doordat je haar "negeerde"
mag ik btw vragen hoe oud je bent? je taalgebruik is niet bepaald hoogstaand te noemen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_13659810
uhm blauwtje? blauwtje loop je pas als je niet zoent terwijl je dat wel wil..

volgens mij was die reactie toch echt beter dan ik had verwacht?? "wat is er niet goed aan dan?"

en ik ben 18.. maar op internet let ik niet bepaald op mijn spelling e.d.

btw weet ik ook wel dat was een geintje, over dat betalen voor.. we live in holland and we are going dutch..

quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:48 schreef addie84 het volgende:

[..]

don't je hebt een blauwtje gelopen, oa doordat je haar "negeerde"
mag ik btw vragen hoe oud je bent? je taalgebruik is niet bepaald hoogstaand te noemen

naar mijn ervaring (ze wist dat et een grapje was ) vinden meisjes et vaak wel leuk om een beetje geplaagt te worden.. o.a. door te negeren..'

graag wat meer reacties van dames, die weten denk ik(??) wat ze nou precies doet???

[Dit bericht is gewijzigd door lovingboy op 05-10-2003 11:00]

pi_13659963
zoals ik dit lees, denkt zij nog steeds dat het een spelletje is..
en daar doet ze leuk aan mee, maar jij bent er een beetje mee gestopt, althans de gedachte erachter is bij jou anders. ze doet het zelfde wat jij ook deed/doet. maar of ze ook echt iets voor je voelt. dat betwijfel ik.
(ook paar x mee gemaakt).
pi_13660027
Wat een onsamenhangend verhaal, vermoeiend om te lezen.
Heb er een en ander uitgehaald en kan alleen maar zeggen: wat een puberaal gedoe.
Hoe oud is die meid.. 16 ofzo?
pi_13660045
16 idd... en et is zown zooitje omdat al me gedachtes dat nu ook zijn
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 11:22:33 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13660069
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:18 schreef lovingboy het volgende:
16 idd... en et is zown zooitje omdat al me gedachtes dat nu ook zijn
Aansteller. Bel haar op, ga er langs, doe iets, maar stop met zeuren.
pi_13660119
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

zeuren? volgens half fok hiero zijn me kansen al zowat vestreken
  zondag 5 oktober 2003 @ 11:31:39 #23
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_13660198
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja vraag haar recht in der gezegd dan weet je waar je aan toe bent en kun je stoppen met zeuren
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_13660212
naja ik heb toch eigenlijk letterlijk gezegt dat ik der leuk vind en zij reageerde daar zo op.. "wat gaat er niet goed tussen jou en mij dan?" in de zin van , zo zie ik et iig
pi_13660264
Bel dr op idd.... vraag haar op de man af: wil je me of wil je me niet?
Niks zo erg dan een kerel die als een schoothond achter een mokkul aanrent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')