Even een vraag. Daantje heeft nogal wat zuigbehoefte en eten blijven geven is natuurlijk geen optie. Een speen is ideaal,...vooral degene die ook nog een goedgekeurd zijn voor veelvuldig gebruik.
Maar Daantje wil alleen maar mijn vinger (lees pink) in zijn mondje om op te zuigen, maar de speen spuugt die brutaal uit. Daantje is 2 weken.... vraag ik teveel van hem ? Soms probeer ik snel mijn vinger te verwisselen met de speen maar hij is niet te foppen..... en spuugt hem uit
Moet ik het de tijd geven of moet ik moet ik die speen met tape vastzetten ofzo
Ik ben er wel grappig over maar tis een serieuze vraag helemaal aangezien ze spenen aanbevelen boven vingers,... laat staan de mijne
Anders een costum speen bouwen. Hang er een kipvinger aan ofzo en een foto van jou erop.
quote:Was ook mijn gedachte. Onze zoon spuugde resoluut alle 'dental' modellen uit (dat zijn die asymmetrische). De spenen die hij wel wilde, waren de symmetrische dingen, vergeef me want ik weet de naam ervan niet meer. Ze zijn (iets) minder ruim voorradig dan de dental-dingen, maar bijna elke drogist heeft er wel een van.
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:04 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie al eens een ander model geprobeert?
quote:Je hebt kersmodellen, met zo'n bolletje, er zijn dan die dental dingen en er zijn combi's, dat is net een platgedrukt bolletje. Die van mij moeten ook geen dental's. René vond een kers wel lekker, maar Cas vindt daar ook weer niks aan. Een combi kan hij alleen waarderen als hij erg moe is en niet in slaap kan komen, krampjes of honger heeft.
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:10 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Was ook mijn gedachte. Onze zoon spuugde resoluut alle 'dental' modellen uit (dat zijn die asymmetrische). De spenen die hij wel wilde, waren de symmetrische dingen, vergeef me want ik weet de naam ervan niet meer. Ze zijn (iets) minder ruim voorradig dan de dental-dingen, maar bijna elke drogist heeft er wel een van.
tjah? Toen al?
hahahha
quote:Als je wilt dat ie stikt kun je de speen wel even vasttapen ja!
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:43 schreef Chocobo het volgende:
Hai allemaalEven een vraag. Daantje heeft nogal wat zuigbehoefte en eten blijven geven is natuurlijk geen optie. Een speen is ideaal,...vooral degene die ook nog een goedgekeurd zijn voor veelvuldig gebruik.
Maar Daantje wil alleen maar mijn vinger (lees pink) in zijn mondje om op te zuigen, maar de speen spuugt die brutaal uit. Daantje is 2 weken.... vraag ik teveel van hem ? Soms probeer ik snel mijn vinger te verwisselen met de speen maar hij is niet te foppen..... en spuugt hem uit
Moet ik het de tijd geven of moet ik moet ik die speen met tape vastzetten ofzo
![]()
Ik ben er wel grappig over maar tis een serieuze vraag helemaal aangezien ze spenen aanbevelen boven vingers,... laat staan de mijne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |