abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 19:43:57 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13650722
Hai allemaal

Even een vraag. Daantje heeft nogal wat zuigbehoefte en eten blijven geven is natuurlijk geen optie. Een speen is ideaal,...vooral degene die ook nog een goedgekeurd zijn voor veelvuldig gebruik.

Maar Daantje wil alleen maar mijn vinger (lees pink) in zijn mondje om op te zuigen, maar de speen spuugt die brutaal uit. Daantje is 2 weken.... vraag ik teveel van hem ? Soms probeer ik snel mijn vinger te verwisselen met de speen maar hij is niet te foppen..... en spuugt hem uit

Moet ik het de tijd geven of moet ik moet ik die speen met tape vastzetten ofzo Ik ben er wel grappig over maar tis een serieuze vraag helemaal aangezien ze spenen aanbevelen boven vingers,... laat staan de mijne

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_13650942
2 weken uit en al noten op z'n zang
Vroeger.....

Anders een costum speen bouwen. Hang er een kipvinger aan ofzo en een foto van jou erop.

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 19:52:22 #3
59009 paullo
vini vidi vici
pi_13650966
I guess..... Never mind
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2003 @ 20:04:24 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_13651327
Hebben jullie al eens een ander model geprobeert?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_13651484
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:04 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie al eens een ander model geprobeert?
Was ook mijn gedachte. Onze zoon spuugde resoluut alle 'dental' modellen uit (dat zijn die asymmetrische). De spenen die hij wel wilde, waren de symmetrische dingen, vergeef me want ik weet de naam ervan niet meer. Ze zijn (iets) minder ruim voorradig dan de dental-dingen, maar bijna elke drogist heeft er wel een van.
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2003 @ 20:17:03 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_13651616
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:10 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Was ook mijn gedachte. Onze zoon spuugde resoluut alle 'dental' modellen uit (dat zijn die asymmetrische). De spenen die hij wel wilde, waren de symmetrische dingen, vergeef me want ik weet de naam ervan niet meer. Ze zijn (iets) minder ruim voorradig dan de dental-dingen, maar bijna elke drogist heeft er wel een van.

Je hebt kersmodellen, met zo'n bolletje, er zijn dan die dental dingen en er zijn combi's, dat is net een platgedrukt bolletje. Die van mij moeten ook geen dental's. René vond een kers wel lekker, maar Cas vindt daar ook weer niks aan. Een combi kan hij alleen waarderen als hij erg moe is en niet in slaap kan komen, krampjes of honger heeft.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_13652322
chocobo, geeft je vrouw borstvoeding? zo ja, weet je zeker dat Daan genoeg binenkrijgt? (onze Piet had ook zo'n grote zuigbehoefte maar bleek achteraf waarschijnlijk vooral gewoon honger te hebben gehad... )
pi_13652340
Mijn knul spuwde alle spenen uit behalve die van mij
Tjah verschil moet er weze..nie waar?
Maar uh denk dat het ligt aan de zeep waarmee jij je wast....
Ik was als kind zo dol op washandjes waar nog zeepsmaak aanzat..
zalig
zuig zuig...

tjah? Toen al?
hahahha

zucht
pi_13659360
Ik weet (tenminste mijn babietjes ) dat babietjes de eerste tijd moeite hebben om de speen goed vast te houden. Wat ik bij mijn kinderen deed was gewoon de speen een tijdje vasthouden in het mondje tot ze er goed op gingen zuigen.
Dental spenen zijn hier gelukkig geen probleem
pi_13659428
Isa is nooit zo'n fan van spenen geweest, maar wel die enorme zuigbehoefte. Met veel aandringen (en druppeltje vitamine AD erop) wou ze die speen dan wel, maar dan werd ik weer gestoord omdat ze hem elke 10 seconden uitspuugde en weer begon te huilen. Sinds een paar weken duimt ze heel fanatiek en wil ze die speen ook helemaal niet meer. Ik vind het eigenlijk wel makkelijk zo. De meningen zijn verdeeld over of duimen nu zo erg is. Volgens mijn tandarts begint het voor het gebit pas een rol te spelen als ze eenmaal hebben gewisseld, voor het melkgebit maakt het niet uit. Duimen is natuurlijk moeilijker af te leren dan een speen, maar het ziet er wel een stuk minder stom uit vind ik. Dus ik laat het maar zo (geloof trouwens niet dat ik er iets over te vertellen heb, madam heeft nu al een eigen wil wat dat betreft)
mooi he, alles
  zondag 5 oktober 2003 @ 10:48:01 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13659794
Iedereen die serieuze reacties gaf bedankt
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_13694658
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:43 schreef Chocobo het volgende:
Hai allemaal

Even een vraag. Daantje heeft nogal wat zuigbehoefte en eten blijven geven is natuurlijk geen optie. Een speen is ideaal,...vooral degene die ook nog een goedgekeurd zijn voor veelvuldig gebruik.

Maar Daantje wil alleen maar mijn vinger (lees pink) in zijn mondje om op te zuigen, maar de speen spuugt die brutaal uit. Daantje is 2 weken.... vraag ik teveel van hem ? Soms probeer ik snel mijn vinger te verwisselen met de speen maar hij is niet te foppen..... en spuugt hem uit

Moet ik het de tijd geven of moet ik moet ik die speen met tape vastzetten ofzo Ik ben er wel grappig over maar tis een serieuze vraag helemaal aangezien ze spenen aanbevelen boven vingers,... laat staan de mijne

Als je wilt dat ie stikt kun je de speen wel even vasttapen ja!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 oktober 2003 @ 18:28:21 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_13694872
Sommige kinderen willen graag een speen, anderen hun duim of (in het begin) jouw vinger. Probeer eens of hij het pikt als je zijn eigen vingertje/duim in zijn mondje stopt in plaats van de jouwe. De eigen vinger of duim is wel zo praktisch trouwens. Altijd in de buurt en hij valt niet op de grond Afleren is in beide gevallen even moeilijk over het algemeen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_13816612
sommige kinderen willen nou eenmaal geen speen, wat je ook "probeert". maar zuigbehoefte is altijd aanwezig bij zuigelingen, dus dan wordt het wat anders (pink van mamma of eigen duim/vinger)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')