Ik ben fan van India Arie, Nu wil ik graag weten of mensen haar muziek ook kennen.
Kussies Kaatje
quote:Ik vind het ronduit kut, maar dat werd toch niet gevraagd?
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:56 schreef chocolatemoeze het volgende:
vind het matig eerlijk gezegd..
[Dit bericht is gewijzigd door Angel_of_Dth op 04-10-2003 15:57]
quote:oh ja. Excuses, ik ken het.
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik vind het ronduit kut, maar dat werd toch niet gevraagd?
quote:Ik vind haar 1e cd nog steeds de beste vooral Ready for Love is mijn favo nr.
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:56 schreef Cheiron het volgende:
Erg relaxte muziek, al vond ik dr laatste cd minder dan die ervoor... deed commercieler aan ..
quote:ik denk het wel
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:55 schreef Lief-visje het volgende:
Ik ben fan van India Arie, Nu wil ik graag weten of mensen haar muziek ook kennen.
quote:Haar 2e cd zitten iets meer up tempo liedjes.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de eerste (geloof ik?) CD van India.Arie: Acoustic Soul. Erg mooie CD, met veel mooie nummers.
Haar nieuwste CD ken ik niet, alleen de single Can I Walk With You. Dat is ook wel leuk.
er was een nummer van d'r wat ik supergaaf vond van d'r. Was deze lente een single van d'r geloof ik, maar geen hit geworden. Zoals geen een van haar nummers geloof ik.
Ze had toch ook een paar Grammy's gewonnen? dus volgensmij is ze niet zó onbekend....
quote:Dat is het enige nummer dat ik van haar ken maar vind ik dan wel heel erg mooi! De rest net zoiets??
Op zondag 5 oktober 2003 18:28 schreef timbob het volgende:
ik ken d'r wel, maar vind tot nu toe eigenlijk alleen Video een goed nummer...
quote:Ja haha . de 2e cd heeft meer up tempo nr's
Op zondag 5 oktober 2003 20:22 schreef snellejelle het volgende:[..]
Dat is het enige nummer dat ik van haar ken maar vind ik dan wel heel erg mooi! De rest net zoiets??
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:18 schreef somegirl het volgende:
ken ik ja....er was een nummer van d'r wat ik supergaaf vond van d'r. Was deze lente een single van d'r geloof ik, maar geen hit geworden. Zoals geen een van haar nummers geloof ik.
Ze had toch ook een paar Grammy's gewonnen? dus volgensmij is ze niet zó onbekend....
Can I walk with you was het nr dat ze hier deze lente heeft uitgebracht. In amerika heeft ze al meer nr's uitgebracht. Ze heeft idd grammy's gewonnen.
Idd dat ben ik helemaal met je eens !!quote:Op zaterdag 4 oktober 2003 23:04 schreef hams het volgende:
t is iig gelukkig beter dan de tantes die met de billen schudden. (al weet ik niet of t daar wel mee te vergelijken is.)
Ik vind al haar muziek eigenlijk wel goed maar mijn favo is " good man " ookal heeft ze dat nummer niet zelf geschreven. ( maar goed dit had ik dus ook al in mijn eigen geopende topic gemeldquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:25 schreef labello het volgende:
Ik vind The Truth een heel mooi nummer.
(zoals ik ook al in het eerder geopende topic over haar vermeld heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |