whoops
check it...en reageer!!
[Dit bericht is gewijzigd door Thedrummer op 22-10-2003 15:41]
quote:Lees de openingspost en zie daar:
Op woensdag 22 oktober 2003 10:47 schreef Thedrummer het volgende:
vaagste site ooit!! geen idee wie of wat er achter zit, maar check t ff... r zit zelfs een chatbox op... alleen weet je niet wat je tikt en ist gecodeerd....check it...en reageer!!
quote:
Alleen eigen gemaakte sites kunnen hier worden aangeboden
quote:Met name de homepage is erg moeilijk leesbaar door die zwarte letters op een donkerrode achtergrond
Op maandag 20 oktober 2003 22:53 schreef gewoongek het volgende:
Mijn laatste ontwerp van gewoongek.nlIk vind deze betere dan mijn oude,omdat hier alles in een frame opent..
Oja, en het forum opent in een nieuw venster
quote:Dit zijn geen klachten, noem het goed bedoeld commentaar en tips.
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:28 schreef markusmarkus het volgende:
ff een nieuw ontwerp gelanceerd, hopen dat er nu minder klachten over zijn als de vorige keerhttp://home.wanadoo.nl/m.vander.werf
Ik wil niet heel je design door de war gooien, maar waarom probeer je niet meer van je scherm te gebruiken.
Je kunt bijvoorbeeld je linkerframe met je menuitems verkleinen waardoor het hoofdcontent scherm wat meer ruimte krijgt
Ook de header bovenin is net iets te groot, bij mijn laptop komt hij
op zowel 1024 x 768 als bij de normale 1280 x 800 niet helemaal in beeld, een scrollbar in de header is totaal niet nodig, misschien een iets hogere resolutie pic van dat fototoestel?
Is er een speciale reden dat bijna ieder menuitem een ander font/grootte/kleur heeft?
Komt mij een beetje rommelig over.
Het lettertype van je hoofdtekst is op zijn minst apart te noemen, misschien een tikje groter?
De links : weblog, gastenboek en links staan een beetje verloren linksonderin.
je zou ze eventueel bij elkaar kunnen zetten of met 3 icoontjes aan kunnen duiden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
quote:Ja, het is inderdaad een redelijk standaard ontwerp, beetje standaard php stuff.
Op donderdag 23 oktober 2003 08:21 schreef Struijsje het volgende:
Eerst in een verkeer topic gepost, dus dan hier mijn site check.
Wat vind je van: www.phonio.nl
Het gaat om een beltonen site (redelijk standaar onderwerp) en wat moet er aan veranderen volgens jullie?
quote:Ja, het is een redelijk standaard layout. Maar het kleurgebruikt is goed en rustig.
Cijfer: 7/10
quote:Die 3-kolommen layout is erg jammer. Je hebt wel goed gebruik gemaakt van een witte achtergrond, wat je site meteen al een stuk professioneler er uit laat zien. Opzich ook goed overzichtelijk. Oh, maar ik zou wel wat doen aan de linkjes in je zij-menus, die zien er uit als gewone tekst, ik dacht in eerste instantie dat die gewoon nog niet werkten en er gewoon voorlopig alleen maar tekst stond. Je mag ook het blokje "statistieken" uit je menu weghalen, er is behalve jij waarschijnlijk geen hond die daarin geinteresseerd is, en al helemaal niet met zo'n nedstat teller. Zet 'm gewoon zelf in je bookmarks, of als je je echt aan nedstat's eisen wil houden en dat plaatje toch wil laten zien, doe dat dan in ieder geval helemaal onderaan.
Eerst in een verkeer topic gepost, dus dan hier mijn site check.
Het gaat om een beltonen site (redelijk standaar onderwerp) en wat moet er aan veranderen volgens jullie?
quote:dit is een oude post over >> deze << site.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:08 schreef sop het volgende:[..]
o.a.
Een selectie van dingen die niet mooi zijn:
De plaatjes zien eruit alsof ze zijn gemaakt in paint. De wereld kaart is lelijk (lees: korrelig).
Klokje is nergens voor nodig. Staat ook gewoon op je PC (sterker nog, hij pakt de PC tijd).
Het lettertype is er grof en groot. Het staat nogal schreeuwerig.
Gastenboek is niet vooruit te branden.
etc. etc.Echter de site is wel informatief en de informatie is ook gemakkelijk op te vragen, dus het is geen slechte site, alleen maar lelijk.
heel veel aangepast (behalve het gastenboek), maar ik hoor graag nog een mening (of meer )
alvast bedankt.
quote:IK VIND HEM GRUWELIJK!!!!!
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:40 schreef Renoud het volgende:[..]
Ik vind het een goed initiatief en de inhoud ziet er ook allemaal goed uit voor zover ik kan zien. Over de layout valt ook weinig aan te merken. Persoonlijk mis ik wat eyecandy, maar volgens mij doet deze site wat hij moet doen. Simpel maar efficient
verder wil ik een soort WIP van een layout laten checken, kan dit ?
Toekomstig Domein: renoud.nl
Omschrijving Site: Digitaal portfolio van mijn niet e-xcess werk: werk van school, fun, non-profit, etc..Logo:
[afbeelding]Site:
Layout
Status: De site is in aanbouw, niet alles werk dus...
Onderwerp: Winkelcentrum dat na een grote verbouwing langzaam weer opengaat.
Doelgroep: Alle bewoners in de omgeving van het winkelcentrum, en uiteraard de bezoekers
Gedachte: Rustig en overzichterijk. Moet niet teveel bandbreedte kosten.
Gemaakt met: HTML/CSS en Java-script.
Geef je menig maar over de site.
dus welke is beter?
PS: er komen nog graphics bij en een mouseOver op t menu!
[Dit bericht is gewijzigd door STFU op 23-10-2003 21:43]
quote:Ik vind grijs wat mooier!
Op donderdag 23 oktober 2003 21:41 schreef STFU het volgende:
effe een kleine update qua kleur.... wat is beter?
groen: http://www.watbenje.nl/ntce?id=acces
grijs: http://watbenje.nl/ntce/remote/new/dus welke is beter?
quote:Ik vind grijs beter, ik vind echter wel de achtergrond van groen beter.
Op donderdag 23 oktober 2003 21:41 schreef STFU het volgende:
effe een kleine update qua kleur.... wat is beter?
groen: http://www.watbenje.nl/ntce?id=acces
grijs: http://watbenje.nl/ntce/remote/new/dus welke is beter?
PS: er komen nog graphics bij en een mouseOver op t menu!
quote:Ja en?
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:35 schreef designmaker.nl het volgende:
Http://www.designmaker.nl
De site:
http://www.ahwassenaar.nl/
quote:Ziet er goed uit, ik mis alleen iets meer wit op je site (stijl van AH)
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:42 schreef DJH het volgende:
Status: Er staat nog niet veel tekst op, maar het ontwerp is wel klaar zegmaar
Onderwerp: AH filiaal, just info
Doelgroep: Alle bewoners in de omgeving van de supermarkt
Gedachte: Puur informatief
Gemaakt met: XHTML(index.php)/CSS JS en PHP/MySQLDe site:
http://www.ahwassenaar.nl/
Enige dat klaar is is het menu en wat gedichten.
Reden van die (ongebruiksvriendelijke) knopkes bovenaan als menu is dat mijn tabel background dus altijd verandert. En na veel sukkele leek me dit nog het beste alternatief voor een menu dat dus bij elke pagina moet veranderen.
Ik wil ook geen groot menu dat helft van beeld in beslag neemt, hetgeen men moet zijn zijn de gedichten niet het menu.
Zou wel nog willen proberen bij mouse over van die knopkes ergens text te laten verschijnen met de uitleg op (rechtsboven, linksonder?) maar moet er nog de code van zoeken en het lijkt me niet gemakkelijk het deftig uit te werken.
Knopkes onderaan voor navigatie zijn ook niet perfect, als je alternatieven weet pls let me know...
Tot zover mijn mening, nu liefst jullie mening
quote:Ziet er opzich best gaaf uit !
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:53 schreef TheDarkTruth het volgende:
The Dark Truth
en nu we tog bezig zijn mijn newe site ben er nog wel mee bezig het php scriptloopt nog niet zoals ik wil maar dat komt vanzelf
www.picloader.tk
quote:Je staat open
Op zondag 26 oktober 2003 13:47 schreef vincenr8 het volgende:[..]
en nu we tog bezig zijn mijn newe site ben er nog wel mee bezig het php scriptloopt nog niet zoals ik wil maar dat komt vanzelf
www.picloader.tk
edit=typmiep
quote:vind het er wel gaaf uitzien.. al is er niet veel te zien hehe..
Op zondag 26 oktober 2003 13:47 schreef vincenr8 het volgende:[..]
Ziet er opzich best gaaf uit !
ik zou het alleen een wat vrolijkere uitstraling geven maar aan de andere kant past dit ook welbij het onderwerp van je site, maar ik zou er tog voor kiezen iets meer kleur er in te verwerken marja wie ben ik
www.picloader.tk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |