quote:ik vind het bij allebei een goede lay-out
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:18 schreef STFU het volgende:
heb zelf effe snel een pagina in elkaar geknalt...
oude: http://www.ntce.tk
nieuw: http://www.watbenje.nl/ntce/index.php?id=acces
maakt bij beide nog gebruik van een "iframe" maar dat zal ik spoedig corrigeren.
opmerkingen graag over de layout!
oja mijn site
www.appelsientje.tk
o als dat TK het niet doet KLIK
[Dit bericht is gewijzigd door appelsientje op 18-10-2003 16:53]
ps. Niets op de site werkt nog. Dat staat allemaal nog op mijn eigen computer. Dus gelieve nergens op te drukken. Kan wel maar je hebt er gewoon niets aan......
quote:De blauwe, die zwarte lijkt wel op een warez site ofzo
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:59 schreef kramer65 het volgende:
Hallo beste mensen. Ik had dit topic net gestrat maar het werd al vrijwel meteen gesloten door een moderator omdat het onder dit topic hoorde. De betreffende kerel heeft uiteraard helemaal gelijk.:Y Ik ken fok alleen nog niet zoo goed.
Ik ben een site aan het maken genaamd LyricZZ.com met zoals jullie wel kunnen raden lyrics erop.
Nu ben ik aan het twijfelen. Ik heb 2 layouts gemaakt en krijg verschillende reacties erop. Daarom wilde ik jullie vragen wat jullie de mooiste layout vinden.
Layout Black >> http://www.lyriczz.com/indexblack.php
Layout Blue >> http://www.lyriczz.com/indexblue.phpps. Niets op de site werkt nog. Dat staat allemaal nog op mijn eigen computer. Dus gelieve nergens op te drukken. Kan wel maar je hebt er gewoon niets aan......
quote:idd
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:15 schreef Renoud het volgende:[..]
De blauwe, die zwarte lijkt wel op een warez site ofzo
quote:Je blijft het hem maar weer doen!
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:40 schreef Renoud het volgende:[..]
verder wil ik een soort WIP van een layout laten checken, kan dit ?
Toekomstig Domein: renoud.nl
Omschrijving Site: Digitaal portfolio van mijn niet e-xcess werk: werk van school, fun, non-profit, etc..Logo:
[afbeelding]Site:
Layout
Goed werk en veel oog voor detail.
BUT.
De O van Online Portfolio valt achter je log sowieso. Verder vind ik die soort swirls of spheres of hoe je het wil noemen (airbrush strepen eventueel) vind ik af en toe een beetje overdadig. Zoals rechtsbovenaan.
Ikzelf hou nogal van symmetrie en daarom zou ik de kop van het blok rechtsonder ook oranje maken. Mooie kleurcombi btw.
Die header is ook echt om te smullen. Beetje cell-shaded style. Hoe heb je die shit eigenlijk gemaakt? Zelf getekend of photoshop met wat effecten? Anders moet je mij die cartoon-achtige style ook eens leren
quote:Best OK!
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:18 schreef STFU het volgende:
heb zelf effe snel een pagina in elkaar geknalt...
oude: http://www.ntce.tk
nieuw: http://www.watbenje.nl/ntce/index.php?id=acces
maakt bij beide nog gebruik van een "iframe" maar dat zal ik spoedig corrigeren.
opmerkingen graag over de layout!
Ik mis alleen nog een beetje de graphics. Kleuren zijn ook wel oke voor een leger site Kijk trouwens eens naar je ronde hoeken. Die zijn een beetje pixelig.
En voortaan de flash weglaten :p
quote:Bij home zit er nog 1 pixel transparant tussen de zwarte lijn rechts en het plaatje.
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:40 schreef appelsientje het volgende:
o als dat TK het niet doet KLIK
Laat het lijntje bij fantasy rechtsonder helemaal weg of laat hem staan, maar niet een lichtere kleur.
Verder is ie gewoon erg plat en mis ik een contrast kleur. Het is nu allemaal nogal grijs met blauw.
Over and out :p
quote:dat van die pixel klopt
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:55 schreef ELTino het volgende:[..]
Bij home zit er nog 1 pixel transparant tussen de zwarte lijn rechts en het plaatje.
Laat het lijntje bij fantasy rechtsonder helemaal weg of laat hem staan, maar niet een lichtere kleur.
Verder is ie gewoon erg plat en mis ik een contrast kleur. Het is nu allemaal nogal grijs met blauw.
Over and out :p
[Dit bericht is gewijzigd door TheDarkTruth op 19-10-2003 14:42]
quote:Idd.
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:15 schreef Renoud het volgende:[..]
De blauwe, die zwarte lijkt wel op een warez site ofzo
quote:Het stelt weinig voor. Fijn dat je dat ook even vermeldt in je sitecheck. Is ook erg inspirerend voor mij om hem te checken :p
Op zondag 19 oktober 2003 13:00 schreef TheDarkTruth het volgende:
The Dark Truth. Is een erg bewerkte blogger template nog... ben bezig aan een ander, maar heb problemen met css...Ik weet het stelt nog niet veel voor maarkom who cares right?
Maar het is een blogger site. Erg bewerkt?
Zucht
niet dus.
Standaard weblog vormgeving. Links de content en rechts de links. Revolutionair!
Probeer eens iets originelers te doen met de indeling van de pagina. Zoals je het nu hebt is het dus nogal standaard. En saai. Heel saai. Zwart, wit en grijs zonder enige graphics.
Ga eens serieus iets maken met kleuren, graphics en een nieuwe pagina indeling. En zorg ervoor dat de comments in dezelfde stijl zijn.
En dat is meer sitecheck dan een blogger-site verdient
quote:okay
Op zondag 19 oktober 2003 13:00 schreef TheDarkTruth het volgende:
mmm wacht maar op new version voor commentaar :p
quote:Zelf vind ik het ook allemaal een beetje overdreven, maar ik ga ze animeren, zodat ze niet allemaal tegelijk zichtbaar zijn, hierdoor kan je de tekst in en rondom renoud __ portfolio beter lezen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:43 schreef ELTino het volgende:[..]
Je blijft het hem maar weer doen!
Goed werk en veel oog voor detail.
BUT.
De O van Online Portfolio valt achter je log sowieso. Verder vind ik die soort swirls of spheres of hoe je het wil noemen (airbrush strepen eventueel) vind ik af en toe een beetje overdadig. Zoals rechtsbovenaan.
Ikzelf hou nogal van symmetrie en daarom zou ik de kop van het blok rechtsonder ook oranje maken. Mooie kleurcombi btw.
Die header is ook echt om te smullen. Beetje cell-shaded style. Hoe heb je die shit eigenlijk gemaakt? Zelf getekend of photoshop met wat effecten? Anders moet je mij die cartoon-achtige style ook eens leren
quote:So true, nou ja was al bezig met iets anders, maar ik lijd aan de kinderziekte dat je altijd als je iets hebt het wil showen aan de wereld, hoewel je eigenlijk zelf wel weet dat het keilelijk is.
Op zondag 19 oktober 2003 14:40 schreef ELTino het volgende:[..]
Het stelt weinig voor. Fijn dat je dat ook even vermeldt in je sitecheck. Is ook erg inspirerend voor mij om hem te checken :p
Maar het is een blogger site. Erg bewerkt?
Zucht
niet dus.
Standaard weblog vormgeving. Links de content en rechts de links. Revolutionair!
Probeer eens iets originelers te doen met de indeling van de pagina. Zoals je het nu hebt is het dus nogal standaard. En saai. Heel saai. Zwart, wit en grijs zonder enige graphics.
Ga eens serieus iets maken met kleuren, graphics en een nieuwe pagina indeling. En zorg ervoor dat de comments in dezelfde stijl zijn.
En dat is meer sitecheck dan een blogger-site verdient
quote:Maar je hebt nog niet gezegd hoe je die cell-shaded style hebt gemaakt. Het lijkt btw een beetje op die bacardi-breezer billboards die ik vanmiddag zag. Of is het een familie geheim
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef Renoud het volgende:[..]
Zelf vind ik het ook allemaal een beetje overdreven, maar ik ga ze animeren, zodat ze niet allemaal tegelijk zichtbaar zijn, hierdoor kan je de tekst in en rondom renoud __ portfolio beter lezen.
Mijn PSD is alleen in ene invalid geworden na een keer saven en ik moet dus overnieuw bouwenmaar ja ik kan gewoon overtrekken.. kan ik wel mooi rekening houden met je check. Thanks!
edit: http://www.2bc4u.com/viewthread.php?tid=167&page=1
wel iets meer tijd erin stoppen en meer shades maken, en illustrator ipv ps.
quote:Neat!
Op zondag 19 oktober 2003 16:43 schreef Renoud het volgende:
nee hoor, gewoon vergetenIk zag het in het bewerkte serfoto's topic. ff opzoeken..
edit: http://www.2bc4u.com/viewthread.php?tid=167&page=1
wel iets meer tijd erin stoppen en meer shades maken, en illustrator ipv ps.
Ga ik ook eens beetje mee experimenteren. Ziet er zeker goed uit
quote:Ik wil wel je resultaat zien he
Op zondag 19 oktober 2003 17:35 schreef ELTino het volgende:[..]
Neat!
Ga ik ook eens beetje mee experimenteren. Ziet er zeker goed uit
quote:Hoe zorg je ervoor dat die lijntjes mooi worden? Ik heb geen tablet en de lasso werkt ook niet goed. De gewone lasso is niet precies genoeg en de veelhoek-lasso is juist te grof. Ik kan het wel met de brush of pencil doen maar dat is ook weer te grof. Is er niet een handigere manier dan met de lasso?
Op maandag 20 oktober 2003 10:11 schreef Renoud het volgende:[..]
Ik wil wel je resultaat zien he
quote:Done
Op maandag 20 oktober 2003 22:25 schreef Renoud het volgende:
pen tool. voeg me anders toe op msn praten we daar verder, ist zelfde als mn email
Ik vind deze betere dan mijn oude,omdat hier alles in een frame opent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |