abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13830602
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 18:25 schreef Dwork het volgende:

[..]
Kijk maar goed, dan zoek het internet op of je een RIP van deze site kan vinden...

een RIP van deze site nog wel . Denk eerder andersom dan hè!
  zondag 12 oktober 2003 @ 18:29:33 #102
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_13830651
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 18:27 schreef sop het volgende:

[..]

TYP fout, kijk of je de orginele site kan vinden dan!!
...

[ontopic]

wat vind je ervan?

[/ontopic]

www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
  zondag 12 oktober 2003 @ 18:30:26 #103
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_13830665
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 18:27 schreef sop het volgende:

[..]

als je het bewijs daarvan kan vinden....

KNAP!!!

zondag 12 oktober 2003 @ 23:02:55 #104
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_13838274
Ik ben bezig met nieuw design. Tenminste een van de designen die een geregistreerde gebruiker zelf kan kiezen. Ongeregistreerde gebruikers zullen 'random' een ander design krijgen.

http://www.denatuur.nl/test/denatuur/

Graag info over hoe deze werkt in je browser. Fouten?
Designfouten?
Oogt deze goed? Voor een 'natuur' site? etc.
alvast bedankt,

Alex

maandag 13 oktober 2003 @ 08:08:46 #105
26467 raphidae
...antichrist...
pi_13842540
Ik ben wel benieuwd wat jullie van www.dgid.nl vinden. Het doel was het heel simpel te houden, en zo dat het niet kan vloeken met het portfoliomateriaal of daar de aandacht vanaf houdt.

Oja, www.heinekeninternational.com. Het doel hier was om een site te maken die 'Heineken' schreeuwt, en waar je snel dingen kan vinden. Dat was best een moeilijk punt aangezien de site over 32000+ contentpagina's beschikt.

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_13842661
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:02 schreef TechXP het volgende:
De menuknoppen hebben een nogal onnatuurlijke kleur groen. Beetje toxic zelfs. Het past iig niet bij de header.
Ik zou de site centreren. Hij staat nu erg linksboven. Dat boven is prima, maar van dat links zou ik midden maken.
De tekst in de blokken met bijvoorbeeld Nieuws staan tegen de border aan. Je zou een beetje kunnen kloten met left-padding in het stylesheet.
Het blok Agenda/Poll mist een middenlijn (tenminste dat vind ik) en de kop is zo mogelijk nog meer toxic dan het menu erboven. Ik vind het er ook uitzien alsof deze er later is ingeplakt.
Ik vind je header niet zo mooi gemaakt, de overgangen tussen de verschillende foto's zijn nogal scherp en vrij klakkeloos neergezet.
pi_13842699
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 08:08 schreef raphidae het volgende:
www.dgid.nl
Als ik op je eerste pagina aankom zie ik allerlei plaatjes met een tekst eronder (Concept Visualizing, Digital Artwork, Product Stickering, Etc.), die zijn niet clickable, terwijl ik dit wel zou verwachten.
Je hele slide for more info heb ik gemist. (bij een item uit je gallery kun je ook nog een scrollbar verplaatsen om tekst en uitleg te krijgen), ik zou dit wat meer onder de aandacht brengen.

De navigatie an sich is erg eenduidig (en dus goed).

De algehele indruk is wel erg zwart-wit. En dit terwijl je artwork wel heel kleurig is.

quote:
www.heinekeninternational.com
In wat opzicht is dit jouw site? heb je het design gedaan of heb je het gescript? Weinig zin om gratis ( ) een site van een multinational te reviewen eigenlijk.
  maandag 13 oktober 2003 @ 11:12:32 #108
51384 Renoud
Renoud Harmsen
pi_13844670
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 08:50 schreef sop het volgende:

[..]
(bij een item uit je gallery kun je ook nog een scrollbar verplaatsen om tekst en uitleg te krijgen), ik zou dit wat meer onder de aandacht brengen.
[..]

Mee eens, ik zat ook even te zoeken tot dat ik het door had.

verder een mooie, doelgerichte site.

maandag 13 oktober 2003 @ 11:35:03 #109
64523 seweso
inventor of woovi
pi_13845097
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 08:08 schreef raphidae het volgende:
www.dgid.nl
Je menu is juist niet eenduidig, soms als je op een link heb geklikt hou je een driehoekje er aan over, en bij andere links blijft deze zwart. Verder heb je je introductie (=content) in je menu staan, is niet echt logisch. (blijft een geil menuutje hoor )

Verder begin je met mooie zwart-wit plaatjes en je zou verwachten dat je deze corresponderen met je menu en dus ook aanklikbaar zijn.

Verder mag mediamonks (dus linkjes) wel onderstreept worden.

Verder heb je rechts onder een schuifbalk die makkelijk te missen is, ik zag hem pas erg laat staan. Blijkbaar heb je nog veel meer content op je site staan! Ik denk dat door de menu-animatie men helemaal mist dat de schuifbalk geactiveerd is. Verder ziet je verticale schuifbalk er beter uit (vervang + met >).

Waarom muziek op je site? Ik ben daar persoonlijk een tegenstander van, erg irritant als je net muziek aan het luisteren bent (of geluisterd hebt en je boxen staan nog hard).

Erg mooie site

pi_13849637
verkeerde topic
pi_13852330
(ok dan nu wel in de goede topic nog een keer...)

beste lieve mensen,
ik heb pas me site vernieuwd en heb geprobeerd
om een orginele site te maken... nou zou ik graag
willen horen wat de meeste er van vinden... het is
geen commerciele instelling dus reclame is het niet.
Ik heb geprobeerd een zo'n klein mogelijke site te maken
hij is dus ook maar 320 bij 120 of zo...
maar ja orgineel zijn binnen al die millioenen pagina's is
zoeizo best lastig... maar ja kijk zelf maar ff...

http://www.speednotestudios.com

doeg...

*CTR ALT DEL*
  maandag 13 oktober 2003 @ 16:10:34 #112
64523 seweso
inventor of woovi
pi_13852683
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 15:58 schreef Ytro het volgende:
(ok dan nu wel in de goede topic nog een keer...)

beste lieve mensen,
ik heb pas me site vernieuwd en heb geprobeerd
om een orginele site te maken... nou zou ik graag
willen horen wat de meeste er van vinden... het is
geen commerciele instelling dus reclame is het niet.
Ik heb geprobeerd een zo'n klein mogelijke site te maken
hij is dus ook maar 320 bij 120 of zo...
maar ja orgineel zijn binnen al die millioenen pagina's is
zoeizo best lastig... maar ja kijk zelf maar ff...

http://www.speednotestudios.com

doeg...

Had verwacht dat het in Flash gemaakt zou zijn...dan zou je het iets vloeiender kunnen maken. Verder is het belangrijkste dat je op je contact-pagina je e-mail adres aanklikbaar maakt, want je lettertype is moeilijk leesbaar.

Maar wie is je beoogde publiek?

Waarom een info én een contact-pagina? Zou je info pagina niet wat minder een opsomming moeten zijn (en meer een verhaaltje overjezelf).

Waarom is de muziek gezipt?

De popup-windows voor de plaatjes vallen erg buiten de stijl van de site.

pi_13852859
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:10 schreef seweso het volgende:

[..]

Had verwacht dat het in Flash gemaakt zou zijn...dan zou je het iets vloeiender kunnen maken. Verder is het belangrijkste dat je op je contact-pagina je e-mail adres aanklikbaar maakt, want je lettertype is moeilijk leesbaar.

Maar wie is je beoogde publiek?

Waarom een info én een contact-pagina? Zou je info pagina niet wat minder een opsomming moeten zijn (en meer een verhaaltje overjezelf).

Waarom is de muziek gezipt?

De popup-windows voor de plaatjes vallen erg buiten de stijl van de site.

mijn email kan idd wel wat duidelijker maar ruud is er toch wel
lezen leek mij... ik heb juist geen verhaaltje gedaan omdat
dit veel overzichtelijker is... mensen hebben vaak geen zin
om te gaan lezen als ze een heel verhal zien... zo zie je heel
snel wie ik ben...
mijn nummers had ik vanmorge ff gezipt want ik heb maar 30
mb ruimte... ik heb liever ze in zip en dan wel full quality...
die pop-ups zijn wel lelijk idd maar ik anders zou ik mijn
design verneuken als ik ze in het schermpje zelf zou doen...
eventueel kan ik nog wel wat met javascript doen idd...
iig tnx for your comment...
*CTR ALT DEL*
pi_13853005
o ja, mijn beoogd publiek is zeer klein... vrienden
familie en natuurlijk is mijn site ook bedoeld
als promotie hulpmiddel... echter ik werk sinds kort
bij mid-town dus nu heeft de site weinig meerwaarde..

(ik ben bezig met het remasteren van kill anyone
deze verschijnt waarschijnlijk nog eind dit jaar op
plaat... )

*CTR ALT DEL*
  maandag 13 oktober 2003 @ 17:16:24 #115
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_13854498
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 08:42 schreef sop het volgende:
De menuknoppen hebben een nogal onnatuurlijke kleur groen. Beetje toxic zelfs. Het past iig niet bij de header.
Ik heb deze verandert in een andere lichtere groen:
quote:
Ik zou de site centreren. Hij staat nu erg linksboven. Dat boven is prima, maar van dat links zou ik midden maken.
Links midden maken??
quote:
De tekst in de blokken met bijvoorbeeld Nieuws staan tegen de border aan. Je zou een beetje kunnen kloten met left-padding in het stylesheet.
Ik vind het nog wel meevalen, maar ik zal kijken of ik deze 1 of 2 pixels kan opschuiven.
quote:
Het blok Agenda/Poll mist een middenlijn (tenminste dat vind ik) en de kop is zo mogelijk nog meer toxic dan het menu erboven. Ik vind het er ook uitzien alsof deze er later is ingeplakt.
Kleuren zijn verandert en er is een middenlijn.
quote:
Ik vind je header niet zo mooi gemaakt, de overgangen tussen de verschillende foto's zijn nogal scherp en vrij klakkeloos neergezet.
Ja, dat is wel zo. Ik probeer het nog wat vloeiender over te laten gaan. Nu zie je nog dat het blokken van plaatjes zijn. Daar ga ik nog aan werken. Maar voorlopig niet de belangrijkste prioriteit.

Ik heb nu ook een menu gemaakt. Dit word automatisch in het midden gezet. Daarnaast ook even een dingetje ingebouwd, die zorgt dat het venster niet kleiner word dan 775 pixels. Resized automatisch terug. Is dit gewenst of is dit voor de gebruiker irritant? Ik heb voornamelijk 1024x768 gebruikers en een paar procent 800x600. Maar dat resizen is om te zorgen dat het menu goed in het midden staat. Was even de makkelijke oplossing voor een probleem die ontstaat als de gebruiker een kleiner venster heeft dan 775

Bedankt voor je commentaar.

groet,

pi_13856210
TechXP:
Het ziet er al beter uit.
Met links midden maken bedoelde ik je site centreren, maar dat heb je al gedaan.
Ik vind de kleuren van de kopjes en het menu nog steeds niet mooi, maar dat is wellicht persoonlijk. Ik ben niet zo'n pastel tinten man.
Je menu lijnt bij mij niet mooi uit, iig niet in het midden.
In de onderstebalk (regels-privacy-contact) zie ik een stippellijntje en een vastelijn, lijkt me niet de bedoeling.
Van de scherminstellingen moet je ten alle tijden afblijven. Ik sluit altijd onverbiddelijk af als een site dat doet. Overigens pas je ook de hoogte aan en dat is helemaal irritant omdat ik hem niet terug kan zetten omdat de IE Status balk achter de taakbalk valt.
  maandag 13 oktober 2003 @ 18:53:59 #117
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_13856691
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 18:29 schreef sop het volgende:
Je menu lijnt bij mij niet mooi uit, iig niet in het midden.
Hoe komt deze dan te staan? Ik heb deze zelf geprobeerd in Mozilla en IE 6. Daar verschuift deze ietsje als het goed is.
quote:
In de onderstebalk (regels-privacy-contact) zie ik een stippellijntje en een vastelijn, lijkt me niet de bedoeling.
In eerste instantie vond ik dat zelf mooi, maar als ik even denk, dan kan dat iets te veel aandacht op zich geven. Ik zal dat stippellijntje wat 'verzachten'.
quote:
Van de scherminstellingen moet je ten alle tijden afblijven. Ik sluit altijd onverbiddelijk af als een site dat doet. Overigens pas je ook de hoogte aan en dat is helemaal irritant omdat ik hem niet terug kan zetten omdat de IE Status balk achter de taakbalk valt.
Dan zal ik denk toch de moeilijkere manier moeten doen

bedankt,

maandag 13 oktober 2003 @ 20:09:08 #118
65303 _Tijmen_
Weet alles al!
pi_13858396
http://wistjedat.t35.com:8000/

Ik ga binnekort op zoek naar beter host, maar is erg lastig beetje goed host te vinden met php ondersteuning zonder reclame.
Dat wordt betalen

Ben zelf wel redelijk tevreden met lay-out.
De site werkt met php+mysql systeem waarmee ik makkelijk dingen kan toevoegen.

Comments plzzzzz...

Nouja bijna dan
  maandag 13 oktober 2003 @ 20:31:15 #119
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_13858950
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:09 schreef _Tijmen_ het volgende:
http://wistjedat.t35.com:8000/

Ik ga binnekort op zoek naar beter host, maar is erg lastig beetje goed host te vinden met php ondersteuning zonder reclame.
Dat wordt betalen

Ik zou even op www.webhostingtalk.nl kijken of een van de hosters je misschien wel wil sponsoren. (zie sponsor forum)
quote:
Ben zelf wel redelijk tevreden met lay-out.
De site werkt met php+mysql systeem waarmee ik makkelijk dingen kan toevoegen.

Comments plzzzzz...

Ziet er goed uit. Enige opmerking is dat het menu in mozilla raar eruit ziet. Het ene item staat verder uit elkaar dan de ander. Vind het een beetje gek eruit zien, maar niet storend.
pi_13901548
moet nog veel toevoegen aan attracties, downloads enz, maar het begin is er:

www.coasterworld.nl

pi_13901701
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:40 schreef SjoerdV het volgende:
moet nog veel toevoegen aan attracties, downloads enz, maar het begin is er:

www.coasterworld.nl

Ben het niet zo eens met de popup die ik krijg als ik op bijvoorbeeld 'mobiel' klik..
  donderdag 16 oktober 2003 @ 22:37:41 #122
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_13932622
Graag zou ik mijn nieuwe layout willen laten chekken.
Graag feedback het gaat om deze site
pi_13933239
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 22:37 schreef Dwork het volgende:
Graag zou ik mijn nieuwe layout willen laten chekken.
Graag feedback het gaat om deze site
Dit past iets beter bij het doel van je site.

Een geripte manga layout (vorige layout) vind ik nou niet echt bij ukkienet passen....

Ik vraag me nog steeds af of je deze site dit keer wel zelf hebt gemaakt, maar laat ik het maar aannemen (je hebt nou eenmaal slechte naam gekregen als gigantische ripper)

Even een paar dingetjes (ook al zit ik in NY )

- Helaas krijg ik een dubbele scrollbar en je source is een rommeltje.

- Wat is bijv. <style fprolloverstyle> ? Maak je nog steeds de site in frontpage? (dan twijfel ik een beetje eraan of je deze site wel zelf hebt gemaakt maar dat terzijde)

- Verder is je source een gigantische mess. Je zet een DTD erbij maar hij is geen html 4.01 trans. Haal hem maar eens door de validator heen. Style hoort bijv. in de head container en niet daarboven.

- Probeer ook meer in stylesheets te zetten. Dat is veel sneller en bovendien makkelijker te editten.

- Bij mail-us is er geen scrollbar dus kan het berichtje ook niet versturen

- Je mixt weer engels en nederlands door elkaar, kijk maar naar je menu-knoppen. Family, name, buikje etc. etc.

- Blijf van mijn cursor af. Maak er geen plusje van als ie over een link gaat

Ga btw nou eens HTML zelf leren schrijven ipv frontpage te gebruiken (final tip)

donderdag 16 oktober 2003 @ 23:38:43 #124
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_13934117
quote:
Dit past iets beter bij het doel van je site.
Dank je ...
quote:
Een geripte manga layout (vorige layout) vind ik nou niet echt bij ukkienet passen....
Voordat je een opmerking plaats we nadenken, hij is niet geript.
Ik heb um gemaakt voor een vriend, dus niet voor ukkienet.
quote:
Ik vraag me nog steeds af of je deze site dit keer wel zelf hebt gemaakt, maar laat ik het maar aannemen (je hebt nou eenmaal slechte naam gekregen als gigantische ripper)
Neem het maar aan. Ik heb um zelf gemaakt
quote:
(dan twijfel ik een beetje eraan of je deze site wel zelf hebt gemaakt maar dat terzijde)
Nog een keer IK HEB UM ZELF GEMAAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
- Verder is je source een gigantische mess. Je zet een DTD erbij maar hij is geen html 4.01 trans. Haal hem maar eens door de validator heen. Style hoort bijv. in de head container en niet daarboven.
Mijn excuus ik zal um weghalen..
quote:
- Probeer ook meer in stylesheets te zetten. Dat is veel sneller en bovendien makkelijker te editten.
Ok thanx
quote:
- Bij mail-us is er geen scrollbar dus kan het berichtje ook niet versturen
Foutje, komt eigelijk door jou!!
quote:
- Je mixt weer engels en nederlands door elkaar, kijk maar naar je menu-knoppen. Family, name, buikje etc. etc.
Ik weet het staat wel leuk, moest van mama.
quote:
- Blijf van mijn cursor af. Maak er geen plusje van als ie over een link gaat
Geloof me ik wil niet eens aan je muis komen, MAAR ik vind het wel leuk staan.
quote:
Ga btw nou eens HTML zelf leren schrijven ipv frontpage te gebruiken (final tip)
Dream weaver ook goed?
pi_13937530
@Dwork:
In je reactie pagina op de artikeltjes in UkkieNet gebruik je niet dezelfde stylesheet. Althans: de linkjes zijn bijvoorbeeld gewoon blauw.
Dat plus cursortje is irritant en onduidelijk. Dat ding wordt in software pakketten nooit gebruikt als cursor om iets aan te klikken/op te starten. Maar om wat te selecteren.

Jammer dat je album-knop een geheel andere functie heeft dan de rest van de knoppen. Zowiezo vind ik het onzin om de foto's buiten de homepagina te houden.

Je Guestbook past niet bij de site.

De jongens en meiden namen pagina verschijnt in een popup. Ik zie het nut niet. Passen ook niet bij de rest.
O, wacht. Die komt natuurlijk van deze site af. Zonder bronvermelding
http://www.ikvader.nl/jongens.php

Dat moet je niet doen jongen. Geef eens een goed voorbeeld voor je zoon! En kom nou niet aan met dat je zelf die namen hebt verzonnen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')