quote:Klopt, tot ik Dreamweaver wat later ben tegengekomen
Op woensdag 8 oktober 2003 11:40 schreef sop het volgende:[..]
En 2 jaar later kwam Frontpage op de markt en dacht je: da's een mooi pakket, laat ik voortaan dat verder gebruiken
De reden waarom ik FP heb gebruikt is omdat ik nog geen tijd heb gehad om iets fatsoenlijks in elkaar te steken. Voorlopig doet het ding wat het moet, dus jah.
Why does everything always has to have a reason?
wat vinden jullie van dat kleur-verander-systeem?
oh en ik gebruik altijd kladblok....
quote:ik ben er nou niet echt van onder de indruk eigenlijk. Site veranderd alleen van kleurtjes.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:58 schreef seweso het volgende:
check: http://www.seweso-systems.comwat vinden jullie van dat kleur-verander-systeem?
oh en ik gebruik altijd kladblok....
quote:Zonde van je tijd?
Op woensdag 8 oktober 2003 12:58 schreef seweso het volgende:
wat vinden jullie van dat kleur-verander-systeem?
quote:Ik vond het zelf wel brilliant, heb jij het ergens anders wel eens gezien dan? En het komt alleen simpel over omdat het zo subtiel is.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:02 schreef sop het volgende:[..]
ik ben er nou niet echt van onder de indruk eigenlijk. Site veranderd alleen van kleurtjes.
(en ja ik heb gezien dat de plaatjes dynamisch worden opgebouwd).
quote:ik vind het wel geinig gevonden, je site wordt in ider geval gecheckt op deze manier, nogmaals, ik vind het wel geinig
Op woensdag 8 oktober 2003 13:06 schreef seweso het volgende:[..]
Ik vond het zelf wel brilliant, heb jij het ergens anders wel eens gezien dan? En het komt alleen simpel over omdat het zo subtiel is.
quote:Sorry. Ik ben het niet met je eens.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:06 schreef seweso het volgende:
Ik vond het zelf wel brilliant, heb jij het ergens anders wel eens gezien dan? En het komt alleen simpel over omdat het zo subtiel is.
Of gewoon lekker met CSS een ander stylesheet eronder hangen, zie http://www.volkomenkut.com en klik op de "Steve Stiffbone", "Kyle
Cumshot", "Tommy Tosser", "Batti Mode", "Boney Masturbate", "Lula Lovelips" knoppen aan de linker kant.
quote:Ja, zoiets noemen ze skins. Alleen bij skins gebeurd het met echte ontwerpen en niet alleen met kleurtjes.
quote:ik vind het wel grappig, maar heb je nou allemaal plaatjes gemaakt in verschillende kleuren dus voor elke kleur een ander JPGtje? of heb je ze laten genereren met GD?
Juist bij jouw hele site zou dit systeem perfect werken...
[Dit bericht is gewijzigd door seweso op 08-10-2003 15:40]
quote:we weten het nu wel, is leuk die veranderende kleuren, ik zou er een topic over openen!!
Op woensdag 8 oktober 2003 15:22 schreef seweso het volgende:
Okee dus dit is niet coolie?Juist bij jouw hele site zou dit systeem perfect werken...
quote:Mijn techniek is juist perfect te combineren met die van dat eerste linkje.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:26 schreef sop het volgende:[..]
Sorry. Ik ben het niet met je eens.
Als je echt 'brilliant' van kleur wilt wisselen, kijk dan eens hier naar en klik op de gekleurde vierkantjes linksboven: http://www.netwindows.org/index2.htmlOf gewoon lekker met CSS een ander stylesheet eronder hangen, zie http://www.volkomenkut.com en klik op de "Steve Stiffbone", "Kyle
Cumshot", "Tommy Tosser", "Batti Mode", "Boney Masturbate", "Lula Lovelips" knoppen aan de linker kant.
Bij volkomenkut hebben ze gewoon een x aantal skins gemaakt. Met mijn systeem heb je meteen toegang tot oneindig veel skins (nou ja niet oneindig maar ongeveer 10^16).
quote:blablabla
Op woensdag 8 oktober 2003 15:27 schreef seweso het volgende:[..]
Mijn techniek is juist perfect te combineren met die van dat eerste linkje.
Bij volkomenkut hebben ze gewoon een x aantal skins gemaakt. Met mijn systeem heb je meteen toegang tot oneindig veel skins (nou ja niet oneindig maar ongeveer 10^16).
quote:Vind er geen hol aan.. Geen kleurgebruik is namelijk een keuze, en geen onkunde.
Op woensdag 8 oktober 2003 15:22 schreef seweso het volgende:
Okee dus dit is niet coolie?Juist bij jouw hele site zou dit systeem perfect werken...
quote:Toch niet zo brilliant.
En je bent lang niet de eerste.
Die van VK vind ik toch wel wat beter dan jouw 'truukje'
quote:Stiekeme sitecheck: je hebt geen achtergrondkleur ingesteld (ik heb de achtergrond van IE op licht grijs staan, dan wordt een en ander er niet echt mooier op).
Op woensdag 8 oktober 2003 18:07 schreef Roonaan het volgende:[..]
Vind er geen hol aan.. Geen kleurgebruik is namelijk een keuze, en geen onkunde.
quote:Sorry, maar dan vind ik mijn 'kleurverandering' origineler:
Er is geen hol aan, voegt absoluut niks toe en is ver weg van mooi..
Dan is dat van mij nog mooier..
quote:idd vergeten. zat ooit een background-image in. stom van me.
Op donderdag 9 oktober 2003 00:47 schreef sop het volgende:[..]
Stiekeme sitecheck: je hebt geen achtergrondkleur ingesteld (ik heb de achtergrond van IE op licht grijs staan, dan wordt een en ander er niet echt mooier op).
Verder gaat je menu over je content heen als je het schermpje kleiner maakt.
Maar dat menu over de content dat is alleen op de frontpage toch? Of ook in de rest van de site? edit: nu je het zegt.. zal het veranderen. tnx.
en als ik wat anders invul dan roonaan dan krijg ik: Error unknown type:()
wat is er dan dynamisch aan?
quote:ja, dat plaatje staat niet op zijn webspace....
Op donderdag 9 oktober 2003 09:04 schreef STFU het volgende:
als deze plaatjes dynamisch gegenereerd worden waarom kan ik dan niet de naam aanpassen???
hij staat nu op Roonaan
http://test.seweso.com/image_jpeg.php?color=0000003030FFFFFFFF&img=roonaanen als ik wat anders invul dan roonaan dan krijg ik: Error unknown type:()
wat is er dan dynamisch aan?
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:22 schreef STFU het volgende:
als iedereen alleen deze url gebruikt dan gaat hem dit veel dataverkeer kosten!
http://test.seweso.com/image_jpeg.php?img=roonaan
quote:Als het dynamisch is kan je toch ook wel de naam aanpassen toch?
Op donderdag 9 oktober 2003 09:12 schreef Roonaan het volgende:[..]
ja, dat plaatje staat niet op zijn webspace....
quote:Die naam 'Roonaan' is het logo van mijn voorpagina. Wat hij doet is een kleurenfilter over een stapel images heengooien. Vraag me af of hij caching gebruikt..
Op donderdag 9 oktober 2003 09:28 schreef STFU het volgende:[..]
Als het dynamisch is kan je toch ook wel de naam aanpassen toch?
als hij het met een script genereerd!
edit: je kan alleen de kleur aanpassen! niet speciaal dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |