quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 20:44 schreef fr0sty het volgende:
De volgende site heb ik gebouwd, www.vivensranking.nl hier kun je zien hoe hoog je website in 10 verschillende veelgebruikte zoekmachines staat. Je kunt hier je webpagina in vullen in combinatie met max 5 zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden. Zou graag willen weten wat jullie er van vinden
quote:heb een foutje gespot
Op donderdag 30 oktober 2003 20:44 schreef fr0sty het volgende:
De volgende site heb ik gebouwd, www.vivensranking.nl hier kun je zien hoe hoog je website in 10 verschillende veelgebruikte zoekmachines staat. Je kunt hier je webpagina in vullen in combinatie met max 5 zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden. Zou graag willen weten wat jullie er van vinden
quote:dat moet uw zijn
Vivens Ranking gaat met behulp van de door u opgegeven zoekwoorden naar de 10 grootste zoekmachines van Nederland en gaat daar vervolgens bekijken op welke plaats u domeinnaam voorkomt in de gevonden resultaten.
Zoals misschien wel bekend, maar het gaat dus om mijn zoontjes site. Hij is nog een baby en daarom de lichtere kleurtjes en linkjes.
Feedback plzz
Wat heb ik verkeerd gedaan en wat kan verbeterd worden.
quote:bij die test vraagt ie bij mij of ik een chinees taalpakket wil installeren
Op donderdag 30 oktober 2003 22:45 schreef Dwork het volgende:
Hoi ik heb een nieuw layout, wat vinden jullie van deze test?
klink hier
die site tegen over deze?Zoals misschien wel bekend, maar het gaat dus om mijn zoontjes site. Hij is nog een baby en daarom de lichtere kleurtjes en linkjes.
Feedback plzz
Wat heb ik verkeerd gedaan en wat kan verbeterd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |