quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:20 schreef TenKSupport het volgende:
Ik kan er nu ff niets aan doen, mijn baas houdt deze site tegen vanwege de websensecategorie 'sports' (de firewall dus).
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 29-10-2003 10:45]
quote:ik vind hem le-lijk.
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:01 schreef StonedKinG het volgende:
www.bennies-online.tk, site voor vriendengroep, vandaag aan begonnen, commentaar graag
quote:Inderdaad een goeie post, niet zoiets van : Oh ja ik ben net begonnen aan mijn website er staan 2 stippen op en kijk even wat er moet veranderen.
www.tenksupport.nl
Groet,
Christiaan
A: Indeling is duidelijk en snel, je had eventueel voor de switch naar engels niet een heel nieuw menu item hoeven maken.
Je nieuwsticker veranderd na het klikken op engels trouwens niet mee, ticker blijft vrolijk nederlands.
Het grafisch gedeelte is niet denderend, juist omdat je standaard patterns hebt gebruikt. Je hoeft niet ieder vlak op te vullen met patterns, af en toe leeg is ook mooi.
plaatje van de sponsor zou misschien iets verder van je menu af kunnen.
B: ja is duidelijk
C: laatste update, vind ik persoonlijk een beetje amateuristisch.
een paar tekstuele suggesties.
onder startpoint -
"businesses and normal people using" , zou ik businesses and consumers of iets van maken, bij bedrijven werken ook normale mensen
"to fit exactly your needs." , ik denk : to exactly fit your needs
onder EZ-View -
"easelly", easily
"As you can see has EZ-View a very easy to use structure and that you have easy access to the functions EZ-View offers.", As you can see EZ-View has a userfriendly structure, which gives you easy access to the functions offered by EZ-VIEW.
Ik heb nu niet veel tijd om de tekst goed te lezen, geef het maar aan als je graag hebt dat ik er wat beter naar kijk.
D: snelheid is fine, lekker snel.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
quote:Ik lees dit:
www.tenksupport.nl
quote:Maar dat geldt blijkbaar niet voor je broncode. Van dit soort dingen krijg ik jeuk:
TenKSupport maakt applicaties voor particulieren en bedrijven volgens het KIS principe (Keep It Simple).
code:Wat is er mis met 'gewone' hyperlinks? Nu verschijnt er geen handje als ik over een zo'n pseudo-link ga hangen (Mozilla Firebird).<td class="nt_navigation_td"
[...] onclick="javascript:navigate('index.php?id=1&mid=1');">
Bedankt alvast
quote:'k heb niet zo heel veel tijd, maar vooruit:
Op woensdag 29 oktober 2003 12:36 schreef Gijsje het volgende:
http://nl.urban-syndicate.net <--- wat vinden we ervan ? tis nog niet helemal af sommige links zijn nog niet werkend maar ben er bijna. Nog tips of aanmerkingen ?Bedankt alvast
quote:In het fotoboek staat Hermes te zoenen... of niet
Op woensdag 29 oktober 2003 12:36 schreef Gijsje het volgende:
http://nl.urban-syndicate.net <--- wat vinden we ervan ? tis nog niet helemal af sommige links zijn nog niet werkend maar ben er bijna. Nog tips of aanmerkingen ?Bedankt alvast
Die foto heb ik namelijk hoogstpersoonlijk gemaakt!!! op richard's examenfeest
Groet,
Christiaan
http://de.od.org/odde/index.html
Dit is dus de url, zeg maar wat jullie er van vinden.
En jah het is in duits... maar het is ook voor het duitse kantoor
Dus let niet op spel fouten ofzo, want ik kan echt geen woord duits maar goed.
Het lukt me alleen niet om de scrollbar mooi te krijgen, maar goed misschien nog wat dieper in CSS duiken.
schiet maar
quote:Logo fix , Logo flipt niet meer, lettertype overal verdana, minder content gecentreerd, nieuwe scherm hoort zo, kleur aangepast
Op woensdag 29 oktober 2003 09:11 schreef sop het volgende:[..]
www.bennies-online.tk
ik vind hem le-lijk.
- Logo is wit, achtergrond is smurf, waarom geen transpart GIF logo?
- lettertype (imho is een schreefloos lettertype een must, Times New Roman is nooit goed).
- bij je mouseover menu stuitert het logo/de tooltip tekst 'alle' kanten op. Het geeft iig geen rustig beeld.
- Al je content is gecentreerd, zelfs in je gastenboek.
- ik krijg een nieuw scherm voor de foto's
- de kleur
Nog meer tips iemand voor de beginnende site bouwer?
quote:Iets anders dan .tk zoeken. tk is traag en onbetrouwbaar. Zo duur is een domeintje niet hoor. Hij doet het bij mij nu helemaal niet meer.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:50 schreef StonedKinG het volgende:
-edit- nu weer wel.
Uhm. Ik zie nog erg veel Times New Roman hoor. Alleen je menu is aangepast.
Kleur is nog steeds niet echt te pruimen (imho), wat heb jij met pasteltinten?!
Je gebruikt trouwens veel Engels en Nederlands door elkaar heen. "Please select a Bennie" en "More about this Bennie" En vooral dingen als "Name: Koen" . Doe of alles in het Engels of alles in het Nederlands.
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 30-10-2003 10:54]
quote:Ik vind het persoonlijk ook een beetje saai
Op woensdag 29 oktober 2003 22:50 schreef StonedKinG het volgende:[..]
Logo fix , Logo flipt niet meer, lettertype overal verdana, minder content gecentreerd, nieuwe scherm hoort zo, kleur aangepast
Ik heb de afgelopen 3 dagen gecode aan het nieuwe systeem van Isvermist.nl
Voorheen stuurde isvermist.nl je alleen maar naar de site van bv. telefoongids.nl.
Maar nu ik php wat beter onder de knie heb, heb ik nu een site gemaakt die de content van bv. telefoongids.nl haalt. Uiteraard staat overal dat alle lof gaat naar telefoongids.nl en dat ik deze database niet zelf in handen heb.
Wat het doel van Isvermist.nl is, is dat als je een aantal gegevens invoerd, dat hij dan via sites als TPG en Telefoongids.nl met deze informatie langsgaat, de informatie van diverse sites kopelt, en dit op mijn website neerzet. Een goed voorbeeld hiervan, is bijvoorbeeld als je de Naam, postcode en huisnummer invult. TPG zoekt dan naar de woonplaats+straatnaam, en Telefoongids.nl geeft de rest van de informatie gebaseerd op de woonplaats+straatnaam
Nu kunnen jullie wel zeggen: Rip dan even de CDFoongids, maarja, dat is uiteraard minder legaal he en daarnaast is dat ook nog 100mb aan data die hij met elke zoekopdracht "even" door moet bladeren.
Ik heb de site al zonder problemen in Mozilla Firebird en IE gehad, maar als iemand hem door nog andere browsers wil halen, graag
[Dit bericht is gewijzigd door Geqxon op 30-10-2003 19:02]
quote:Ik heb mezelf opgezocht, en ik kreeg een hoop errors, Ik geloof omdat ik een spatie in de postcode had gedaan: XXXX AJ, als ik die weghaal gaat 't wel goed.
Op donderdag 30 oktober 2003 18:47 schreef Geqxon het volgende:
Kan iemand even op deze website kijken:
http://www.isvermist.nl/dev
De layout is op het moment even niet belangrijk, waar het mij om gaat is dat het systeem werkt.
Het feest wordt IMO een stukje aardiger als je door het combineren van gegevens wat nieuwe functionaliteit toevoegt.. Maar het hangt van je bronnen af of dat kan natuurlijk.. Verder is Telefoongids.nl de enige zoeker die echt handig is, naar mijn idee, dus die andere 2 voegen niet zo bar veel toe..
Technisch is het wel leuk gedaan moet ik zeggen.. Hebben die sites die je gebruikt geen scriptbeveiliging btw ?
Overigens heb ik wel de sites gecombineerd, type maar eens naam, postcode en huisnummer in . Het script geeft de uitkomst van de TPG door aan de Telefoongids. Dit is dus een combinatie van TPG en Telefoongids.nl
Ik zal de komende dagen dan ook waarschijnelijk wel zoekmachines toevoegen. Niemand opmerkingen over de layout van mijn site? Zoals bijvoorbeeld het kleurenschema, de plaatsing van de results+form enz?
[Dit bericht is gewijzigd door Geqxon op 30-10-2003 19:22]
De titel zegt al een heleboel waarschijnlijk --> het is inderdaad een forum met gesprekken op hoog niveau
Ik wil graag even weten wat gij vindt van het design en het gebruikersgemak e.d. De boel is opgezet met als doel zaak begrijpelijk te houden. Waarschijnlijk vinden critici de boel zelfs wat kaal. If so: ik sta open voor suggesties.
Check ook even het fancy poll-systeem (niet de inhoud ). Stemmen zonder een form te submitten zie ik nog niet veel gebeuren... De credits daarvoor moet ik dan ook afschuiven naar een medeprogrammeur
Enfin, ik ben een en al oor..
Verder wel netjes denk ik. Maar ik ben geen vormgever.
Ik heb nog wel een klein tipje voor je:
Forum | Dompraat Ensuh | ha jim ut ek warm
dit snapte ik in eerste instantie niet. als je er:
Forum > Dompraat Ensuh > ha jim ut ek warm
van maakt, is het al een stuk duidelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |