Wie herkent dit? Het zou best kunnen dat het soort verhousing van een nummer uit de rockopera Tommy is, maar daarin ben ik niet geïnteresseerd. Graag artiest en titel, want ik ben al bijna 10 jaar op zoek
@DexSuperior; 10 jaar?! Wowww dat is lang!
Het refrein van de lyrics is alsvolgt:
quote:
Summertime was always fine with me,
But now you're here... it's beautiful
Summertime was always fine with me,
But now you're here... it's wonderful.
quote:Ach bij vlagen kwam het refreintje weer naar boven en dan liep ik er weer een tijdje mee rond... Raar genoeg ben ik het gewoon nooit vergeten...
@DexSuperior; 10 jaar?! Wowww dat is lang!
quote:Syndicate Of Law - Right On Time (london ragga mix)
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:13 schreef EmilioW het volgende:
Ik zoek een nummer dat wel eens bij ID&T langs komt.
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar in het refrijn komt heel vaak "come on!!!" voor.
Het is een beetje bubbling achtige dance muziek...
Ik hoop dat iemand het weet.@DexSuperior; 10 jaar?! Wowww dat is lang!
quote:Frank O'Moiraghi & Amnesia - Show me (spacer) (1998)
Op maandag 6 oktober 2003 23:19 schreef DexSuperior het volgende:
Ik herinner mij een housenummer (rond 1993, 1994) waarop door een vrouw werd gezongen "see me, feel me, heal me, love me, touch me..." op dat moment komt er een mannenstem doorheen die zingt "the greatest love you've got to score". Deze lyrics onder zwaar voorbehoud.Wie herkent dit? Het zou best kunnen dat het soort verhousing van een nummer uit de rockopera Tommy is, maar daarin ben ik niet geïnteresseerd. Graag artiest en titel, want ik ben al bijna 10 jaar op zoek
quote:was dat niet Snap?
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:05 schreef Chen het volgende:
Every Body Dance Now!! Lalalala van hoe heet die en wie is de artiest
ik weet het niet zeker
quote:C & C Music Factory - Gonna make you sweat
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:05 schreef Chen het volgende:
Every Body Dance Now!! Lalalala van hoe heet die en wie is de artiest
Wie weet de artiest en titel van het nummer??
quote:Ik denk dat je Panjabi MC - Mundian to Bach Ke bedoeld
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:34 schreef AggrKel het volgende:
Ik zoek een 'modern' nummer wat laatst in de top40 stond, met arabische klanken en de melodie van Knightrider. Het lijkt qua sound een beetje op Jogi van Panjabi MC.Wie weet de artiest en titel van het nummer??
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer van begin jaren '90, het is een happy hardcore nummer, het wordt gezongen door een vrouw (meisje) en de enige tekstregels die ik me kan herinneren zijn:
Get it on, get it on now (of: get it up, get it up now)
Tired again tired again wohohooo (o.i.d)
ik weet het, het is niet veel, maar misschien weet iemand welk nummer het is..?? ![]()
Alvast bedankt!!!
Ruby
quote:T.O.T.T.P. - Get Up
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:22 schreef Ruby1975 het volgende:
Hoi,ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer van begin jaren '90, het is een happy hardcore nummer, het wordt gezongen door een vrouw (meisje) en de enige tekstregels die ik me kan herinneren zijn:
Get it on, get it on now (of: get it up, get it up now)
Tired again tired again wohohooo (o.i.d)ik weet het, het is niet veel, maar misschien weet iemand welk nummer het is..??
Alvast bedankt!!!
Ruby
vraag me niet wat het betekend maar dit is de uitvoerende
Dank je wel! ![]()
Ik kan alleen nergens op internet de lyrics vinden of het nummer downloaden...;(
quote:Het is T.O.T.T. - Get up
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:56 schreef Ruby1975 het volgende:
T.O.T.T.P. - Get Up
vraag me niet wat het betekend maar dit is de uitvoerende
Dank je wel!Ik kan alleen nergens op internet de lyrics vinden of het nummer downloaden...;(
quote:Dat is het liedje van de electrical parade in disneyland
Op maandag 6 oktober 2003 19:12 schreef TimeClypse het volgende:[..]
[Op zondag 5 oktober 2003 12:34 schreef TimeClypse het volgende:
Ik zoek een nummer wat ze wel eens bij de radio gebruiken, ik dacht me te herinneren dat Rick van Velthuysen dit wel eens heeft gebruikt in zijn radioshows. Ik heb er geen fragment van, maar ik heb even mijn pianokunsten er op los gelaten in het volgende korte fragment:
Klik hier om te luisterenWie o wie?
nb: ik weet niet meer precies hoe die gaat maar ik heb geprobeerd er wat leuks van te maken]
*schoppie schoppie*
quote:Okee dank je wel, ik ga het vanavond proberen te downloaden via Morpheus!
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:03 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Het is T.O.T.T. - Get up
quote:Je bent geweldig!
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:17 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Dat is het liedje van de electrical parade in disneyland
Ik weet helaas niets meer van het nummer zelf text o.i.d. ik kan me alleen nog de clip herinneren en in welke periode het was. Het gaat om een R&B nummer dat destijds op nummer 1 stond in de R&B Top 20 van Sylvana's Soul (das dus al een hele tijd geleden) het stond ongeveer tegelijk in de lijst met een nummer van Jay Z - Sunshine.
De clip ging ongeveer als volgt, waren twee mannen die in een appartement zaten, in slaap kleding, muts en alles op. En die gingen een feest houden. Ergens in het midden kwam de politie lang vanwege geluids overlast maar toen was het weer rustig, nadat ze weg waren gingen ze uiteraard weer verder. Tis lame concept voor clip geef ik toe, maar het was een zeer lekker nummer. De ene man in de clip was een beetje wannabee rijke kerel met sigaar e.d. de andere een dikke kerel.
Wie o wie weet waar ik het over heb?
quote:Is dat niet die clip van Justin Timberlake samen met Nelly in the Playboy mansion van DE Hugh Heffner?
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:30 schreef Mannekino het volgende:
Nummer gezocht:Ik weet helaas niets meer van het nummer zelf text o.i.d. ik kan me alleen nog de clip herinneren en in welke periode het was. Het gaat om een R&B nummer dat destijds op nummer 1 stond in de R&B Top 20 van Sylvana's Soul (das dus al een hele tijd geleden) het stond ongeveer tegelijk in de lijst met een nummer van Jay Z - Sunshine.
De clip ging ongeveer als volgt, waren twee mannen die in een appartement zaten, in slaap kleding, muts en alles op. En die gingen een feest houden. Ergens in het midden kwam de politie lang vanwege geluids overlast maar toen was het weer rustig, nadat ze weg waren gingen ze uiteraard weer verder. Tis lame concept voor clip geef ik toe, maar het was een zeer lekker nummer. De ene man in de clip was een beetje wannabee rijke kerel met sigaar e.d. de andere een dikke kerel.
Wie o wie weet waar ik het over heb?
Hoe heet die plaat ook al weer... Is het "Work it"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |