Vroeger keek je hier op de AT en zag je voor 80% wel bekende namen.. tis allemaal verdwenen. Plaats gemaakt voor de meest saaie creaties aan usernamen, usernamen die of niet eens de moeite nemen om een avatar te kiezen, of hun best doen om zo lelijk mogelijk te zijn.
De onderwerpen die de zogenaamde proleten aanmaken zijn ook al van dusdanig stoffig nivo.. bedenk eens wat orgineels!
Eerder had je nog wel een beetje band met mensen, je herkende ze aan hun posts, en bepaalde subforums waar ze je kon vinden. Nu loopt alles maar door elkaar.. Steeds afvragend of je diegene al eens eerder hebt zien posten.
Voel me een vreemde af en toe hier.
quote:vroeger . . . toen je vroeger nog met een lange oe schreef . ..
Vroeger keek je hier op de. . .
tijden veranderen . . alles wat nieuw is wordt oud. . alles wat bekend is wordt nietszeggend. . ..
welcome to the real world. . .
quote:bla bla bla
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:35 schreef Bastard het volgende:
Is er een blik newbee's opengetrokken ergens, een vrachtwagen met verkeerde lading gedumpt![]()
Vroeger keek je hier op de AT en zag je voor 80% wel bekende namen.. tis allemaal verdwenen. Plaats gemaakt voor de meest saaie creaties aan usernamen, usernamen die of niet eens de moeite nemen om een avatar te kiezen, of hun best doen om zo lelijk mogelijk te zijn.
De onderwerpen die de zogenaamde proleten aanmaken zijn ook al van dusdanig stoffig nivo.. bedenk eens wat orgineels!Eerder had je nog wel een beetje band met mensen, je herkende ze aan hun posts, en bepaalde subforums waar ze je kon vinden. Nu loopt alles maar door elkaar.. Steeds afvragend of je diegene al eens eerder hebt zien posten.
ow en ja ik ben ook nieuw hier
quote:idd, ik ken alleen TS totdusver in dit topic!
Is er een blik newbee's opengetrokken ergens, een vrachtwagen met verkeerde lading gedumpt![]()
De onderwerpen die de zogenaamde proleten aanmaken zijn ook al van dusdanig stoffig nivo.. bedenk eens wat orgineels!Eerder had je nog wel een beetje band met mensen, je herkende ze aan hun posts, en bepaalde subforums waar ze je kon vinden. Nu loopt alles maar door elkaar.. Steeds afvragend of je diegene al eens eerder hebt zien posten.
quote:* vosss en TS jou wel!
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:39 schreef dabadbass het volgende:
* dabadbass vindt zichzelf ook geen Newbie meer
quote:
Aantal posts op forum 756
quote:mij ook niet?? Mijn alterego zit hier nog langer dan jou!!
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:39 schreef vosss het volgende:[..]
idd, ik ken alleen TS totdusver in dit topic!
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 03-10-2003 19:40]
en ben ook n newbie
kijk ma in mn fotoboek anders
quote:Ik ken de TS niet, dan ben ik vast een newbee.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:39 schreef vosss het volgende:[..]
idd, ik ken alleen TS totdusver in dit topic!
Godver vergeet ik weer de PI
[Dit bericht is gewijzigd door Miesjel op 03-10-2003 19:41]
m.a.w. Opgestaan is plaats vergaan !!
maareh tja
quote:Klopt, maar dat is positief, sommige users zijn er gelukkig niet meer en de nieuwe users weten weer nieuwe dingen hebben nieuwe ideen.
Vroeger keek je hier op de AT en zag je voor 80% wel bekende namen.. tis allemaal verdwenen.
quote:Dus jij bent cool een 1337??
bedenk eens wat orgineels!
quote:ow sorry, je hebt een "nieuw" icoon volgens mij, ik had je iig over het hoofd gezien
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:39 schreef HAL9000S het volgende:[..]
mij ook niet?? Mijn alterego zit hier nog langer dan jou!!
Wie is je alterego dan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |