NOFX
Pennywise
Green Day
Good Charlotte
Alkaline Trio
En meer......
http://www.punx.nl/nieuws.php?item=553
Goed nieuws dus.
Als dit echt door gaat met deze bands, weet ik ZEER ZEKER dat ik er bij zal zijn.
Fat Mike wil dat alle punkrockfans in de VS TEGEN Bush gaan stemmen.
Hopelijk komen ze ook naar Europa.
quote:waarom kunnen wij nou niet tegen bush stemmen... zijn we van hem af ik drooom weer verder
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:47 schreef Ixnay het volgende:
En er wordt ook een "Rock Against Bush" cd gemaakt waarop alle bands die meetouren 1 nummer zetten.Fat Mike wil dat alle punkrockfans in de VS TEGEN Bush gaan stemmen.
Hopelijk komen ze ook naar Europa.
quote:Weet je zeker dat ze niet naar Europa komen?
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:04 schreef -Wepeel2- het volgende:
ja leuk..........als je in de vs woont.
Hopelijk is het in het najaar 2004, want dan zit ik in de VS.
Of eerst in Europa en dan in de VS, dan kan ik ze 2 keer zien.
quote:Ik denk dat ze niet komen nee. Het is vooral om mensen ervan te overtuigen niet op Bush te stemmen en bewustwording onder de amerikaanse jeugd te kweken.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:06 schreef Ixnay het volgende:[..]
Weet je zeker dat ze niet naar Europa komen?
Zinnen als....
quote:en
Zoals het er nu voorstaat is het plan om de concerten gratis toegankelijk te maken en voornamelijk te laten plaatsvinden op scholen
quote:...geven ook weinig hoop
Nu alle opbrengsten ten goede komen aan reclame-doeleinden zal het budget voor de tour zelf erg klein zijn
ik ben vandaag trouwens wel naar Jello Biafra geweest, die ons met zijn linkse doctrine ook in Nederland graag duidelijk wil maken dat Bush Jr. een very evil person is.
quote:iiee.. niet de donnas!
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:00 schreef ullie het volgende:
Deden The Donnas ook niet mee hieraan?
hopelijk gaat dat tourtje mooi door, en niet in die ijshallen aub...
quote:Snap ook niet waarom ze niet meedoen. Noodles zit altijd te spammen dattie Bush haat
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:59 schreef Ixnay het volgende:
Nu nog The Offspring erbij en ik word helemaal gek.
quote:Ze zijn nog niet echt bezig geweest met een tour plannen, volgens mij.
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:11 schreef NRK het volgende:[..]
Snap ook niet waarom ze niet meedoen. Noodles zit altijd te spammen dattie Bush haat
Maar als Mike vraagt of The Offspring meedoet, is de kans vrij groot dat ze meedoen, vlak na een nieuw album.
Als Good Charlotte en Green Day punk genoeg zijn en maatschappijkritisch genoeg, dan is The Offspring dat zeker.
quote:Je hebt zelf in het interview in Kerrang kunnen lezen dat Dexter niet zo heel erg anti-bush is en dat hij het niet helemaal eens is met Noodles...
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:30 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ze zijn nog niet echt bezig geweest met een tour plannen, volgens mij.
Maar als Mike vraagt of The Offspring meedoet, is de kans vrij groot dat ze meedoen, vlak na een nieuw album.
Als Good Charlotte en Green Day punk genoeg zijn en maatschappijkritisch genoeg, dan is The Offspring dat zeker.
Zal naast jou reden ook wel een reden kunnen zijn...
quote:haha
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:30 schreef Ixnay het volgende:
good charlotte = punk?
quote:Tsja, die bereiken de hedendaagse jeugd en dit is een kleine kwestie van brainwashen he.
Op maandag 13 oktober 2003 20:08 schreef WaterBlade7 het volgende:
Good Charlotte?Jezus.
Als ze dan ook gelijk laten zien hoe het WEL moet. Maarja.
Komt denk ik niet in Europa.
quote:Lijkt me ook onnodig, aangezien het erom gaat dat Bush niet herkozen wordt... En volgens mij kunnen wij nog steeds niet stemmen voor een Amerikaanse president...
Op maandag 13 oktober 2003 21:42 schreef =HellFire= het volgende:
Komt denk ik niet in Europa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |