abonnement Unibet Coolblue
pi_13628591
Aan een ieder (en ik meen een ieder), die deez topictitel niet vermag te vatten
En zijn/haar niemendallen hier wenst te debiteren
Be advised: U wordt genegeerd, 'k zal niet beleren, noch met U "matten"

Samen in m'n grotje... heel tevree, ik en mijn bitterheid
Willen..... toeven, plagen, spelen, reflecteren....
Zwak begaafden....vol van verdriet, haat en nijd

Door menigeen ontoerekeningsvatbaar verklaard, wil ik louter rumineren
Zij het in proza, poëzie of in cartoon
Ik bedien me van menig vorm....heb vele "veren"

Speel de luis in Uwen pels...iets, om pukkeltjes van te krijgen
Zal mij als heremiet, in uw spel echter niet mengen
Speel om te spelen......met mezelf, ja met me eigen

Slechts exhibitionisme is de veer, waarop mijn postings blijven drijven
Mijn ego is wellicht vele malen groter nog dan de uwe
Heb echter niet de illusie, dat mijn prutsen zal beklijven

Als éénling, zo het een Heremiet betaamt
Aldus wil ik mijn verloren lief slechts eren
Geen klonen......louter Omnifit ben ik genaamd

Heb NIETS met dit eiland.... en toch alles

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 07:21:01 #2
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13640279
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:21:36 #3
593 sjak
Juffie Bloem
pi_13642348
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:19 schreef Omnifit het volgende:
Aan een ieder (en ik meen een ieder), die deez topictitel niet vermag te vatten
En zijn/haar niemendallen hier wenst te debiteren
Be advised: U wordt genegeerd, 'k zal niet beleren, noch met U "matten"

Samen in m'n grotje... heel tevree, ik en mijn bitterheid
Willen..... toeven, plagen, spelen, reflecteren....
Zwak begaafden....vol van verdriet, haat en nijd

Door menigeen ontoerekeningsvatbaar verklaard, wil ik louter rumineren
Zij het in proza, poëzie of in cartoon
Ik bedien me van menig vorm....heb vele "veren"

Speel de luis in Uwen pels...iets, om pukkeltjes van te krijgen
Zal mij als heremiet, in uw spel echter niet mengen
Speel om te spelen......met mezelf, ja met me eigen

Slechts exhibitionisme is de veer, waarop mijn postings blijven drijven
Mijn ego is wellicht vele malen groter nog dan de uwe
Heb echter niet de illusie, dat mijn prutsen zal beklijven

Als éénling, zo het een Heremiet betaamt
Aldus wil ik mijn verloren lief slechts eren
Geen klonen......louter Omnifit ben ik genaamd

Heb NIETS met dit eiland.... en toch alles


Dag Omnifit,

Ik ben hier ook als kluizenaar, ik kom heel af en toe mijn grot uit om eens met de mensen te praten. Wees hier maar fijn, praat veel met je lief, en als je haar spreekt wil je haar dan een knuffel van mij geven en zeggen dat ze zoveel betekent heeft voor mijn lief.

Knuffel voor jou!

Lekker douchen!
pi_13664194
* Terwijl hij zijn slanke lange benen om de BARkruk sluit, en bedenkt, wat voor een pseudo genot......
Omnifit schrikt wakker... het is donker in zijn "(d)room"......

Zielig eigenlijk........ maar tja.... ut voorziet kennelijk in zijn/mijn behoefte

* Omnifit draait zich om en droomt verder......

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_13679962
* Omnifit beseft, dat zijn zure Alter Ego langzamerhand de boventoon gaat voeren in de worsteling met zijn "ik".

Op de wand van zijn "kerker" schrijft hij in een laatste (melodramatische) poging om bij zinnen te blijven een sonnet

Uit de bundel: "zure man zonder correctie-lint"

Kende "Geest" geen vele lagen
Extrapolatie slechts van rechte lijnen
Voorspelbaar, het einde onzer dagen
Saai zoudt zijn, en leven... louter kwijnen

Is dan warboel heilig?... zult U vragen
Griploos dolen, lachen, dreinen
Zinloos lijden.... leren dragen
Het antwoord zingen serafijnen

Natuur mag eindeloos dan zijn
Toch kent Chaos een patroon
Wervelstorm, door een vlindertje te Azewijn

Iets van Haar zie ik terug in elke zoon
Miniem houvast.... stiller van mijn pijn
Zo leef ik voort.... onvoorspelbaar, dus gewoon

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_13709065
* Met het laatste zuchtje wind op van een kalme dag komt Ardeum aagevaren. Vermoeid als hij is, is er toch een plek om even uit te rusten. De veiligheid, geborgenheid, het vertrouwen.

Ardeum zet een stoel klaar voor de schrijver.
Een daad, een wederdaad

Voorzichtig loopt hij naar de muur en leest het Sonnet.

Applaus * Mompelt hij. Klasse

* De gevoelig snaar is geraakt. Een zachte toon klinkt voort...

Geweldig

* Met de losse hand en een stukje krijt schrijft een reactie.

Gewoon
Zou gewoon niet zijn
Als gewoon niet ongewoon was
Gewoon is zo gewoontjes
Ongewoon is zo gewoon

Gewoonheid is geen maat voor meten
Gewoonheid is er nu gewoon
Gewoonheid is men snel vergeten
Gewoonheid blijft er toch gewoon
Gewoonheid is een rede
Gewoonheid zorgt voor simpelheid
Gewoonheid stelt mensen tevrede
Gewoonheid zal er zijn, altijd

Te zien of niet te zien, dat is de vraag - Meestal offtopic
pi_13723262
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:42:28 #8
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13727647
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_13752558
* Omnifit droomt (was het maar waar)..... flarden verleden passeren zijn verwarde geest
Zijn grot schijnt eenzamer........

In memoriam Henny Vieberink (4 oktober 2003)

Kijk..... het grote verschil tussen dansen en ballet is, dat ballet bestaat uit een aaneenrijging van onnatuurlijke bewegingen, terwijl dansen bestaat uit een aaneenrijging van louter natuurlijke passen......
------------------------------------------------------------------------
Interviewster:
"vindt U niet, dat de speciale danskleding met name van de heren, het imago van de danssport schaadt.... beetje fatjes......

Vieberink ("Vieb" voor insiders):
"persoonlijk vind ik voetbal erger: 22 mannen in korte broek, die al ruziënd als dwazen achter een bal aanhollen"
---------------------------------------------------------------------------

Els, je moet oppassen voor Peter..... hij is véél te verwend, en denkt uitsluitend aan zichzelf..................
---------------------------------------------------------------------------

(WK 1974)...... We zitten erin jongens..... kalm blijven, niet naar de andere teams kijken
en.... dansen!!!!!....... Das Vida Formation Team aus Doetinchem die Niederlande: 3e van de wereld
---------------------------------------------------------------------------

Dansen was op aard zijn leven, en hem kennende............

* Omnifit huivert.........en zal vrijdag a.s. afscheid nemen van zijn ouwe coach.......

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_13753423
* Ardeum zet een jenevertje terug op de bar. Toch maar niet voor hem vandaag. Hij kijkt de barman aan, steekt een vinger op en krijgt een Herfstbokje aangereikt.

Proost, dat het maar goed mag smaken vandaag en dat ik het morgen nog maar mag weten.

S.O.S.

In mijn hoofd vol gedachten
Waar verzetten niet meer helpt
Zit ik stilletjes te wachten
Tot de dood me overstelpt

In de wirwar van gevoelens
Als spaghetti door elkaar
Als een mens, loos van doel
In het geheel er niet mee klaar

In het schreeuwen van mijn pijn
In het vallen van de nacht
Zal ik wanhopig denkeling zijn
Die een zeker zuipen wacht

* Na een paar flinke slokken slaat Ardeum het Jenevertje toch maar achterover en besteld er nog eentje. Op de achtergrond klinkt een zacht deuntje uit de bruine radio.

Te zien of niet te zien, dat is de vraag - Meestal offtopic
pi_13954747
* De kruiden, die Dr. Omni in de naaste omgeving van zijn grot had gevonden, pruttelden in de ijzeren kookpot, die aan de driepoot boven het kampvuur hing.
Voorzichtig proefde hij van de "thee" ...... een rilling ging door hem heen..... de wanden van de grot leken te vervagen....... Mr. Fit keek boosaardig om zich heen....

Uit de bundel: De prinses is dood.... leve de prinses

Laten we de gevestigde orde wippen !!!!
Ingeslapen zijn zij immers, versleten, ziek en moe !!!!
Wij de voorste haantjes zijn erbij... gelijk de kippen !!!!
Wij pachten wijsheid, je wilt het echt niet weten, hoe !!!!

Gevuld met ONS...kent ons hart geen mededogen
Manipulatie, "Back Stabbing, Smile in Your Face" is onze speer
Menig vriend, die wij schijnbaar koesterden....bedrogen
Blind van zelfzucht....spelen Dame danwel Heer

Ik bid den lezer......wees beducht, maar laat ze, ondanks dat toch wezen
Gelijk den schorpioen.... ligt steken nu eenmaal in hun aard
Zij weten niet beter..... en U.... U kunt slechts grote vrezen vrezen
Totdat óók U in hun kille angel staart

Slechts één kruid is tegen deez pestilentie opgewogen
Menig "Stabber" kreeg daardoor ultiem zijn/haar verdiende loon
De remedie..... 3 maal daags een dosis: MEDEDOGEN
Laat HEM de rest maar doen, en heb vertrouwen in DIENS troon

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  maandag 27 oktober 2003 @ 08:27:52 #12
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_14164987
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_14327304
* Dr. Omni wordt wakker met een kruidenbittere smaak om zijn lippen..... krachtig spul...... Hij giet de inhoud van de ketel in de fles, die ooit zijn geest bevatte.....
Dan wijdt hij zich weer aan zijn beslommeringen..

SooWieSoo

Vele talen spreekt den Hollander so wie so (sorry Faat)
Behalve Neerlands dan, SHIT .... sorry, excusé le mot
Multi-linguïstisch vinden wij hier kennelijk chique
After all, c'est le ton qui fait la musique

Wij spreken "BrEEzAh" for crying out loud
En "doe eens kalm", heet nu chill out
Why.... is Nederlands zo onbemind
The answer en Ome Piet are blowing in the wind

Zijn wij allen too small voor een eigen taal
Of leggen we louter de nadruk op nonverbaal
Crying over spilled milk.... nee.... pardonné moi, ik vergis me
De Hollander is zowiezo een Germanisme

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_14334934
Vol bewondering zit de man aan de bar te luisteren naar het taalschoon van de Dr.
De kwaliteit die straalt eraf, hij geniet, neemt nog een slok en beseft zich dat hij met een kundigheid te maken heeft. Een kundigheid die hij enkel kan streven te benaderen, maar waar hij nooit aan tippen zal.

Good words, good thoughts
Good thoughts, good words

Only one is right
Find out for yourself

De zondaard betrapt zichzelf op het niet gebruiken van het ABN en poogt opnieuw.

Goed woorden, goed gedachten
Goed gedachten, goed woorden

Alleen een is recht
Vind uit voor jezelf

De keuze blijft toch lastig

Te zien of niet te zien, dat is de vraag - Meestal offtopic
  maandag 3 november 2003 @ 00:55:21 #15
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_14335647
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_14391638
* Een merkwaardig geluid rukt Dr. Omni uit zijn beslommeringen...... het lijkt een "blast from the past"......
Voorzichtig kijkt hij naar buiten


[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 05-11-2003 00:29]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_14392059
"Hallo!!! ome Omnifit" * spreekt het vreemde wezentje ...."kent U me nog......."
* Flarden verleden nemen bezit van Omni's geest....Pijn vermengt zich met zoete melancholie......."Mein Welt Schmerz"
"Hallo CeeCee" * stamelt hij onbeholpen "Wat doe jij hier?".
* En terwijl de schrik, zijn hart in een beklemmende omhelzing lijkt te houden, vervolgt hij angstig.... "waar zijn je broertjes?"

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 05-11-2003 01:06]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_14392219
* Terwijl de seconden stukjes eeuwigheid afsnoepen, en Dr. Omni het ergste vreest, kruipen de overige hondekuikens bedremmeld de klamme grot in........
Omni staat oog in oog met zijn verleden.........

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15365520
Uit de bundel: "surrogaat slaat niet alleen op koffie"

63750x

Vroeger... in besloten kring, kweelden vele kelen
Gezellig samen hurkend in een grot
Verhalen, liederen, emoties moest en zou men delen
Al kauwend op een pas geschoten bot

Die wereld mag dan zijn geweken
De behoefte aan PGen is dat kenn'lijk niet
250x255 posting heb ik thans bekeken
Van hallo tot gekrenkte trots en soms een karaoke-lied

Cyberspace vervangt nu de grotten van weleer
De mensen blijven echter, die ze waren
Wellicht wat eenzamer......., en dat doet zeer
Op I'net kent men immers geen gebaren

Oók smiley's verhullen nauwelijks het ontbreken
Van oog in oog, van hand in hand
Van een schalkse lach...ondeugend naar elkaar gekeken
Van een intermenselijke band

Op een digitale aarde
Vol van internet verkeer
Droom ik louter van de waarde
Van de kringen van weleer

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15839741
Terwijl Omni het drietal kleuters schone luiers (Super de Boer, zit immers om de hoek van zijn grot) en wat te eten geeft, gaan zijn gedachten terug in de tijd........ De vereniging van anonieme lurkers, invasies op buitenlandse fora..... HÉT stadion......

De kleuters schijnen voldaan te zijn ingeslapen op hun matjes......tijd voor een boek.

Omni loopt naar zijn bibliotheek, en duimt wat door enkele van de talloze geschriften. Miss Augustus.....ahhhh!!!!! Dan realiseert hij zich, dat decorum hier gepast is, en werpt het vlugschrift (lees: het schrift vlug) terzijde.

Zijn oog valt op een verfomfaaid boekje, dat verscholen tussen de massa kijkvoer naar hem lonkt..........

Hmmmm....... dit lijkt wel interssant

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 30-12-2003 22:31]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15840254
De Bouillon re-cooked.

Terwijl hij zijn gasten met een traditionele koprol begroet, kijkt Doppert 10034 wantrouwend richting het tweetal, dat op deze gure regenachtige morgen de warmte van zijn eeuwenoude kroeg binnen slentert, en plaats neemt aan één van de uit ruw eikenhout gesneden tafels......

Er ging iets onheilspellends uit van de wijze waarop ze zich bewogen, iets ongrijpbaars....... De groene van de twee (zijn slanke lichaam, door schrammen en brandwonden geschonden), gaf met een nonchalant gebaar aan, dat hij op bediening wachtte. De ander, met een door verdiet getekend gezicht, staarde somber voor zich uit, en leek zich niet om zijn omgeving te bekommeren... Een draak, in die fase van zijn leven, welke in: "Mops annalen van het grote land van Groente" omschreven wordt als een mengeling van: introspectie en zelfmedelijden.........
Doppert spoedde zich naar zijn gasten. Die ene blik vanuit zijn ooghoeken was voldoende waarschuwing geweest, voor zijn vrouw en kinderen, om zich in de veilige beschutting van het onderhuis terug te trekken.
Met een beweging, die blijk geeft van een jarenlange, van vader op zoon doorgegeven subroutine, verwijdert hij de fictieve kruimels van het volmaakt smetteloze tafelblad, om vervolgens de menukaart aan de groene vreemdeling te presenteren. "Hoe kan ik U van dienst zijn Ueds", vervolgt hij op beleefde. edoch afstandelijke toon........

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15879515
* Sinds de val van de diabolische monarch Spercieboon en zijn zwaarzuchtige dame Knoflook was het onrustig geweest in Groente. Op de keper beschouwt, had het machtsvacuum het land geen goed gedaan. Gespeend van een centrale macht, was het vervallen tot een conglomeraat van elkaar bestrijdende kastes.
Het gemeenschapsgevoel, dat de verschillende facties had verbonden in hun gezamenlijke strijd tegen de tiran en zijn vrouwe, had geen standgehouden. Daarvoor was het diepgewortelde onderlinge wantrouwen te groot geweest.

De NGGB en de VGGB (Volmaakt Groene Groenten Beweging) hadden beide aanspraak gemaakt op kasteel IJsbergsla als hoofdzetel van hun macht, hetgeen resulteerde in een strijd, die na jarenlang te hebben gewoed, was geëindigd in een "onbeslist".

Na de uit deze pat-stelling voortvloeiende onderhandelingen, was het zwaar gehavende IJsbergsla uiteindelijk opgedeeld in drie zones: GroeneHoek, RoodBruineHoek en ZilverHoek, waarbij Zilverhoek tot neutraal centrum was bestempeld, waar Nymfen en Handelaren hun, soms duistere, zaken deden.

Om de integriteit van de territoriale grenzen en de orde binnen Zilverhoek te kunnen waarborgen, waren de facties overeengekomen tot het oprichten van een politionele macht, die voor het meerendeel bestond uit daartoe speciaal opgeleide Doperwten.
Alhoewel bovengenoemde rol in eerste instantie leek te zijn weggelegd voor de diverse garnizoenen van Paprika's, had zich binnen deze groep van krijgers eveneens een splitsing tussen niet-groen en groen voorgedaan. Daardoor waren zij verworden tot groepen van huurlingen, die, al naar gelang hun kleur ,hun diensten aanboden aan de groene-, of niet groene kaste. Verwarrend was daarbij, dat de mengkleuren een soort van vrijbuiter bestaan leden, dienstbaar aan de hoogste bieder.

De doperwten daarentegen hadden van oudsher een neutrale positie als dienaren ingenomen, en werden dientengevolge door zowel de NGGB als de VGGB gedoogd. Hun oordeel werd nu, zij het niet van harte, gerespecteerd.

Het was een fragiel bestand, uit nood geboren........

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 02-01-2004 11:11]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15886904
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 17:24 schreef Omnifit het volgende:
Het was een fragiel bestand, uit nood geboren........
Je hebt gelijk.. helemaal, De vooruitgang is tevens de ondergang geworden.. Een veel gelukkiger nieuwjaar voor jou gewenst Omnifit en de beste wensen.

Gegroet,
LD: Een arrogante heerser die zijn zetel al een tijd heeft opgegeven in de zoektocht naar een plaats vol gezelligheid

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_15896609
Laat dat EmPee, dat is mijn beker! Nietus..wellus NIETUS.. WELLUS Nie.....AAUWW!!! .... * Kwaak , Grom!!!! Spartel..... Ome ÓÓÓÓMNIÉÉÉ !!!!!!!!!

* Met een zucht legt Omni zijn lektuur terzijde, en trekt een korte sprint richting de "kluwen" Hondekuikens.

Zijn leeftijd en de gietijzeren ketel in zijn haast over het hoofd ziend, eindigt hij zijn dappere vredesmissie met een "driedubbele rietberger", die hem verdwaast midden in de orkaan van snavels, poten en luiers doet belanden.

En nou is het "Godfried Bomans" afgelopen met dat geklooi hier!!!!!!!!

* De kleuters kijken een ogenblik beduust naar de man, die met een hoofd als een biet op de grond ligt, en over zijn gekneusde zuidpool wrijft..... dan barsten ze in schaterlachen uit

"Dat was een 6.0 voor techniek Ome Omni", weet NeeNee nog gierend uit te brengen.

* Even overweegt Omni, om de drieling met hun snavels vast te spijkeren aan de muur, en hen eens stevig toe te spreken (uurtje of 2). Maar dan beseft hij, dat een verhandeling over het concept "heremiet" toch niet aan zou slaan, en lacht hij (als een boer die kiespijn heeft) met het drietal mee....

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15904569
* Dan neemt Omni een wijs besluit.... "Kom op jongens nou ff serieus.... Hier, allemaal een beker en nou niet meer zeuren!!"
"Maakt jullie moeder zich niet vreselijk ongerust?? en jullie vader....vindt die het wel goed, dat jullie hier logeren??"
* Het drietal zwijgt......
"Is er iets, dat jullie me moeten vertellen knapen..." * vervolgt Omni, terwijl een angstig voorgevoel zich van hem meester begint te maken.

Dan na een pauze, die schier eindeloos lijkt..... vertellen de drie hem, dat ze het ouderlijk huis zijn uitgezet. Ondanks de bemiddelingspoging van de VVMOE (vereniging voor moeilijk opvoedbare eendekuikens) was de kloof tussen hen en hun ouders dermate groot geworden, dat van gezinshereniging geen sprake meer kon zijn. Het drietal had daarop besloten om toevlucht te zoeken bij hun oom op Fok!.

Na dit hartverscheurende verhaal, moest Omni even nadenken. Wat was wijs in deze situatie............

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15905627
* De wanden van de grot lijken te vervagen......... dan krijgt Mr. Fit een brilliant idee......

DUMPEN DIE HAP!!!!

"Ik heb een idee jongens.... Waarom gaan jullie niet op winterkamp..... skiën, langlauf, bergbeklimmen.... het zal jullie goed doen. Vanuit hier gewoon naar het vliegveld en dan het eerste vliegtuig kapen naar OberAmmeHoelaGouw....

* Zonder een verdere reactie van de drieling af te wachten, kleedt Mr. Fit ze aan.... "zooooo hier jullie rugzakjes, en de mazzel!!!!"

* Verdere plichtplegingen werden overgeslagen, en het drietal eendekuikens werd bruusk buiten de grot gezet.

"Stuur een postkaart" !!!!!! bengels van me

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15933945
Uit de bundel: Vuurvogels

Naar verluidt, herrijzen ze uit hun as
Deez mystieke creaturen
Zelfs indien verdronken in een tranenplas
Stonden zij nochthans voor hetere vuren

Moedige wezens.... zij blijven strijden
Zelfs al zijn de tijden zwaar
Zullen 't Eiland uiteindelijk naar de zege leiden
Desnoods, door gebruik te maken van misbaar

Doorzetten ligt nu eenmaal in hun aard
Vechters zijn het, tegen wil en dank
Voor geen kleintje zijn ze vervaard
Oók al vindt hun oproep somtijds geen klank

Zij zijn de wedergeboorte in persoon
Generaties kunnen daar van spreken
Zoek niet naar het waarom.... zij ZIJN gewoon
Zijn de gidsen voor de Weken

Houdt moed oh gevleugelde reïncarnatie, wees bestand
Tegenslag, kom op......., U lacht er om
U herrijst gewoon met meer verstand
En slaat Uw veren uit.....pompomtiedom

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 04-01-2004 00:02]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zaterdag 3 januari 2004 @ 18:30:26 #28
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15934007
*traantje wegpinkt*

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_15943171
* Omni huivert, terwijl hij de bijna tastbare "kou van eenzaamheid" van zich afschudt....... De rust lijkt te zijn wedergekeerd in zijn grot........

Vaag herinnert hij zich de kleuters..... Nou ja hij was zo wie zo niet in de wieg gelegd voor oppas-oompje....

Bedachtzaam loopt hij naar binnen, waar een "goed" boek en de kruidenbitter op hem wachten.....

Waar was ik ook al weer gebleven.............

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15944443
"Mannen, nu zijn jullie aan het einde gekomen van jullie opleiding"

* De geel-groene sergeant keek trots naar het groepje erwten, dat de wekenlange training met goed gevolg had doorstaan. Van de 200 hadden uiteindelijk 20 man de eindstreep gehaald

"Aan jullie nu de eervolle taak om samen met jullie collega's de orde binnen Zilverhoek te bewaren....... make me proud!!!!!"

* Terwijl zijn rekruten, vervuld van vreugde, juichend over elkaar heen rolden, keek Adelbert met gepaste trots naar ZIJN mannen.
Lief en leed had hij met hen gedeeld. In de afgelopen weken had hij hen niet alleen de elementaire principes van Ninjitsu bijgebracht.... Nee de opleiding tot orde-bewaker behelste veel meer, dan het louter maken van "vechtmachines". Wetskennis, onderhandelingstactieken, doorzettingsvermogen en kameraadschap, waren minstens zo belangrijke elementen van de opleiding.

Zijn jongens zouden nu binnenkort worden ingezet, en hun dagelijkse patrouilles lopen door Zilverhoek.

Nu deze laatste groep van ordebewakers de poorten van de kazerne zou verlaten, kwam er tevens een einde aan zijn contract.

Dit alles maakte, dat er bij onze doorgewinterde paprika, bijna zoiets als een emotie opborrelde.......
Hij had zijn spullen al gepakt. Na de festiviteiten, zou hij de wijde wereld intrekken, op zoek naar nieuwe uitdagingen.
Misschien eerst nog een borrel in zijn stamkroeg...........

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 04-01-2004 01:01]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15997095
Uit de bundel: Ik heb Empee niet in vieze luiers laten rondlopen

Alhoewel ik Villa bezitsters meestentijds gedoog
Toch moet mij dit maal van het hart
Dat Begrip óók haar grenzen kent, en somtijds grenst aan smart
Hoewel ik menig van haar woordje woog

Faat's vuilspuierijen moet ik nochthans tegenspreken
Nooit veroorzaakte ik rode billen
Zelfs niet bij haar (al zou zij dit wellicht wel willen)
Heb altijd verschoond, en steeds naar hun welzijn gekeken

Formeel is dan ook mij protest in dezen
Deez lastercampagne moet ik laken
Al Zou onze drieling hier slechts schamper kwaaaken
Boeven zijn het, het is niet IK, maar Faat die zou moeten vrezen!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door drieling op 05-01-2004 23:41]

pi_16014611
Omnifit wannabees

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 06-01-2004 17:40]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16123787
* Doordat de NGGB haar leider Ardeum vooralsnog moest missen, was door het centrale kader besloten, om één van de "kroonprinsen" als algemeen "interim" leider aan te wijzen: BruinBoon!!

Bruin vertegenwoordigde een radicale splintergroepering binnen de NGGB. Zijn charisma en welbespraaktheid hadden hem, ondanks zijn gestoorde denkbeelden, echter verzekerd van een aantal trouwe volgelingen, die een potentieel gevaar op konden leveren voor de gevestigde orde.

Om deze dreiging enigszins te "temmen", had de kaderleiding besloten hem te benoemen..... Hadden zij van tevoren maar geweten, wat de gevolgen zouden zijn van dit besluit...........

Samen met zijn volgelingen, schreeuwde Bruin zijn visies in RoodBruineHoek "van de daken". Alle groenen het land uit en méér ruimte om te leven voor de rechtmatige eigenaren van groente......, waren de belangrijkste punten op zijn politieke agenda.

Een sterke leider..... precies waar de NGGB behoefte aan had( ), in deze roerige tijden. Een leider met visie.......

Als eerste begon onze gewiekste leider, binnen de BruineBonen-geleding van zijn volgelingen een elite gevechtseenheid te organiseren: de BB. Deze troepen, hadden de opdracht om voor veiligheid te zorgen tijdens bijeenkomsten van de NGGB, en om een begin te maken aan de zuivering van Groente........

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16148719
Uit de bundel: Lang zaldie leven, in de gloria

Ja...we zullen harder zingen nog, dan toen
Het vermag echter niet te overstemmen
't Gemis van zijn moeder's warmste zoen

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16197612
Klop!! Klop!!
pi_16198095
* Dr. Omni schuift het berenvel terzijde...... De drieling!!!! ...... na enige aarzeling, overwint "het bloed" het van de aversie......En hoe was de vakantie!!!
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16198871
* Verbaasd staart Dr. Omni naar de blauwe billen van EmPee......
Maar jongen toch,,,, welk monster heeft jou dit aangedaan
Kom maar gauw binnen jongens, ik begrjp, dat jullie het één en ander hebben meegemaakt,,,,,, Hier hep je een ;lekker koppie thee..... vertel!!!!!
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16199913
* Terwijl het drietal haar wederwaardigheden ten beste geeft.... kan Dr. Omni slechts gruwen.......
Goulash??????? en gepofte aardappelen??????

Omni heeft zwaar medelijden met het drietal,,,,,

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16200640
Kom op jongens..... wees blij,dat je dat avontuur bept overleevt.....
We zullen samen foor onz eigu zorrug, en gdachu foor een beeturu toekomp........ Omni omhelst zijn vlees en bloed,,,,,,,,
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16200914
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16272311
uit de Bundel: voor dromers is (kennelijk) geen plaats

Ratio... bestuurt vaak deze aarde
Zij het nu IRL, of virtueel
Dromers "fitten" niet in deze waarde
Daardoor zijn het ook niet zo veel

Fantasten, onvoorspelbaar hun gedrag
Hun prestaties niet in pageviews zijn te meten
Ratio vindt, dat dat niet tellen mag
Wil slechts fantastisch kunnen eten

Dus dient, des dromers laatste bastion
In de golven te sterven..... zo zal blijken
'k wou, dat ik het redden kon.........
Maar waar ratio heerst, kan droom slechts wijken

Dromers behoudt Uw waardigheid
Niemand kan 't dromen U verbieden
U bent onmisbaar, zo leert de tijd
U draegt deez Aarde.... gij dwaze....dwaze.....dwaze..... lieden!!!

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16279675
* Dr. Omni , Mr. Fit, en de drieling blazen gezamenlijk, het rubber bootje op, dat EmPee (als goede waterscout) in zijn rugzak had....

Rustig stappen de 5 vervolgens in de boot, die midden in de grot ligt.

Laat de vloed van de bagger-goden maar komen!!!!!

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16292018
Uit de bundel: ow zeur niet

De Historie zoals nu al wordt geschreven
Over 't ontstaan van deze plek
Hebben m'n lief en ik heel anders mogen beleven
Maar dat is lood om oud ijzer, ja ik hou m'n ***

Fok! is een dictatuur, soms tracht men dit te verhullen
Een oligarchie, waarin de hang naar macht onder vazallen
Soms leidt tot zaken, die voor onderdanen niet te vatten vallen
Danny windt daar nooit een doekje om, dus moeten we nu niet lullen.

Onzalig echter de vazal, die deze zaken recht tracht te praten
Met ratio, getallen en een schamper "ow lul niet"
Hij zaait verwarring, in Danny's heldere tirannieke lied
Hij is de beul, schroomt waarheid niet en naait zijn maten.

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16292615
Vraag:

Hoe hou je de pageviews in je sub-forum hoog?

mogelijke antwoorden:

a/ Door te posten op een niveau, dat begrijpelijk is voor veel pageviewers
b/ Door een constante stroom van topics met titels als: "raad eens welke lul ik in mijn ***tje vond"
c/ Door in topics verhaallijnen te ontwikkelen, met enig gehalte

Eilanders kiezen ook altijd het verkeerde antwoord

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:27:20 #45
593 sjak
Juffie Bloem
pi_16292769
Lekker douchen!
pi_16292797
x 1001
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16320874
Dan wordt hem (Omni) de ernst van zijn situatie pas echt duidelijk.........
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16320959
Nog maar ongeveer een dag de tijd..... en meer dan 200 posts te gaan

* ff slaat de wanhoop toe, maar dan overwint de rede

Een plan van aanpak...... dat is nu van essentieel belang.........

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:42:35 #49
593 sjak
Juffie Bloem
pi_16321001
de man zou zijn hand uit kunnen reiken...
en hulp kunnen vragen van een gedesillusioneerd eiland volk
of zij hem zullen helpen
dat is voor hen een weet en voor u een vraag
Lekker douchen!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:46:41 #50
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16321083
Hij is maar een "primitieveling" maar hij zoent lekker hè sjak?

-edit- mm, ik heb wel vaker mislukte grapjes, hoop dat de term primitieveling overkomt

[Dit bericht is gewijzigd door Faat op 16-01-2004 18:47]

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:47:33 #51
593 sjak
Juffie Bloem
pi_16321103
Na 1001 zoentjes had ik het hem wel geleerd faat
Lekker douchen!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:48:34 #52
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16321125
Zullen we hem samen zoenen?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:49:38 #53
593 sjak
Juffie Bloem
pi_16321140
Naah, hij wil altijd wel graag zoentjes geven maar met ontvangen heeft ie altijd wat moeite...
Lekker douchen!
pi_16321220
* Resoluut verlaat hij het zootje in het rubberbootje...... en loopt al ras, met potlood en papier in de hand, heen en weer door de grot.

Hij noteert de mogelijke en onmogelijke opties, in een proces, dat "brainstorming" heet (hij overweegt ff om m.b.t. "brain" een schimpscheut te maken....... neh )

a/ 200 x een diepzinnig gedichten.
b/ 200 x een doodsverwensing t.a.v. een niet met naam te noemen FA
c/ 200 x een boze smiley
d/ 200 x een cartoon
e/ 200 x een zoentje voor de diverse charmante dames, die 't eiland rijk is

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:55:48 #55
593 sjak
Juffie Bloem
pi_16321260
Ik stem in ieder geval voor optie d en e. Al weet ik dat het niet mijn brainstormsessie is
Lekker douchen!
pi_16321270
Ga uit mijn grot vreselijk volk (ik hou van jullie )
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16321361
And the winner is....... trommeldetromeldetrommel......

optie.......... (envelop gaat open).......... geveinsde verbazing............B

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16321433
garpje hoor ........ ik zou niemand aan het gas willen....... dood willen steken.......neer willen schieten......... roosteren.....en dit x 200

Maar tja wat dan!!!!!

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:11:50 #59
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16321672
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:56 schreef Omnifit het volgende:
Ga uit mijn grot vreselijk volk (ik hou van jullie )

* Uit de grot verdwijnt op vliegend tapijtje naar Villa Faat snelt

In het voorbijgaan treffen Omni nog een heleboel kussen op het gezicht

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16321683
*ff de tijd neemt om de laatste stand der pageviews te noteren......

Wat???????....... Zóóóóóóóó véééééél !!!!!!!!.........

* Omni ziet, vanuit zijn ooghoeken, zijn ego groeien

( nb: allerlei associaties, die het woord: "groeien" bij F en S doet "triggeren"..... zijn geheel en al door mij beraamd )

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16322068
* Best nog een groot ego, denkt Omni met gepaste trots...... maar genoeg van deez zelfgenoegzaaamheid...... nog 196 posts...... dat wordt doorwerken jonguh......


zallie voor optie a/ gaan??????

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:32:20 #62
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16322156
EmPee: Neeeeeeee oom Omni niet wéér die gedichten

CeeCee: Ga alsjeblieft die wijven zoenen

NeeNee: geen boze smilies oompje

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16322346
Uit de bundel: diepzinnig is niet altijd zinnig

Oh..... ik hield zóóóó van de zee
Dat ik de golven wilde zoenen
Maar toen ik dat uiteind'lijk dee
Kreeg ik louter: natte schoenen

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16322394
* Hamer en spijkers pakt.......

De drieling is on the loose

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16322548
* vlug een veilig onderkomen zoekt...... We hadden ooit nog eens iets met die mevrouw ......
pi_16322826
* Dr. Omni, ziet de hondekuikens (met een zucht van opluchting) vertrekken..... ga dat topic maar lekker vol poepen!!!..... * roept hij hen nog schamperend na.......

Dan wijdt hij zich (samen met collega Fit) weer aan het probleem van de dag......

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16324229
optie D........neh...... been there done that!!!
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16325132
ben bang, dat ik de 255 niet vol maak...... CU all
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  vrijdag 16 januari 2004 @ 22:35:58 #69
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16326971
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16335467
ok.....ok...... Faat
* Ramses op de achtergrond verkondigt het credo......

Uit de bundel: heremetiet

Neerlands is een mooie taal
Zonder boter is een ham slechts brood
Zo sprak de oude admiraal
Derhalve kan men niet zonder een vloot

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335483
Uit de bundel: Shaffie rulez

In een hutje op de hei
wil ik samen met jou wezen
samen liggen.... zij aan zij
en af en toe jouw ogen lezen

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335513
Uit de bundel: maak uzelf van kant....... op het platteland

Kiek...... zo sprak de boer
Op een trekker ried'n vind ik stoer
Echter gao ik stevig baal'n
As ik ouwe koei'n uut de sloot moet haal'n

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335537
Omni kijkt nog eens naar de stats........

het lijkt verdorie wel of ik hier een beetje in mezelf sta te lullen....

(of is het met mezelf )

nog 183........ "a heremiet has got to do, what a heremiet has got to do"

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335571
Uit de bundel: sneu verhaal....

Een armoedzaaier in Didam
Zoop zich avond na avond lam
Behalve dan die éne keer
Toen zoop dit heerschap zich beer

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335592
Een looser..... sorry ff opnieuw

Een user op het forum Fok!
Moest plotsklaps "posten tegen de klok"
......sprak hij ontdaan
Ik had wellicht toch voor optie c) moeten gaan

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335599
Uit de bundel: Wie de onan niet eert.... is de mastur niet beert

Ik hield heel veel van jij
En natuurlijk óók van mij
Maar nu ik weeg en wik
Ik hou het meeste nog van ik

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335609
Uit de bundel: How looooooow can you go.....

Het was in het schone plaatsje Driel
Dat een bril de kroeg eens binnenviel
En.....het zal den lezer niet verbazen
Bril bestelde daar...... twee glazen

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335615
* Omni kijkt eens naar de klok...... optie b) lijkt in één keer een stuk aantrekkelijker geworden ......

Nog maar 178

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335625
uit de bundel:

We mogen afmaken onze thread
Dan wordt EIL in de archieven gezet
Ze wachten met de handen aan de knop
Als ik nu eens bij de 254 stop.....

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335643
Uit de bundel: Binnen zonder stoppen

Roken is verboden....'t is crimineel
Sprak een diender in Titjerkstradeel
Hij slingerde dan ook zonder pardon
Elke schoorsteen op de bon

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335653
Uit de bundel: laat.....later......laatst was eens een meisje loos

Het wordt minder per minuut
Ik schei d'r dan ook effekes mee uut
Zal me door de wekker laten roepen
Om dit topic verder vol te poepen

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335654
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335829
Uit de bundel: Treurwilg op sterk water

Papieren haren streel ik lichtjes
Terwijl ik in haar foto blik
Dapper schrijf ik deze dichtjes
Met door humor onderdrukte snik

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335830
Uit de bundel: In de alpen ligt een ballpen

Morgen gaat de plug er uit
Komt mijn queeste tot zijn halt
Deze frutsels vormen 't besluit
Kijken wat er buiten te beleven valt

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335834
Uit de bundel: Frans Bauer is óók maar een mens

Het gaat van één twee drie
Óók van een leien dakje
Soms gaat het dan van do re mi
Meestal echter van de hak op het takje

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335837
Uit de bundel: Paddo's in je bibs

Met ringen in mijn oren
Een piercing in mijn tong
Zo werd ik gisteren geboren
Mijn moeder vond mij nog wat jong

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335859
Uit de bundel: een lief hoekje

"Zoals het klokje thuis tikt"......
Zo vertelde ik de dokter gauw.....
Mijn verhaal heeft hij hopelijk geslikt
"Het tikte mijn beide ogen blauw".......

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335881
* mr. Fit schenkt de dr. nog maar eens een kop koffie in.....
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335898
Nog 167
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335967
Uit de bundel: "uit de bundel"

Hij riep nog:gáán met die banaan
Maar zag het "Amsterdammertje" niet staan
Nu strompelt hij naar huis
En tast pijnlijk in zijn kruis

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16335970
Uit de bundel: Houderdemoedmaarin

Het WW-Web is om vliegjes mee te vangen
Zo sprak de spin in mijn PC
Hij en ik hebben echter gescheiden belangen
Dus sloeg ik hem in twee

voor de dierenvrienden: Niet de spin, maar de PC

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 17-01-2004 09:30]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16336026
Uit de bundel: Tocht in de Kroeg

Kijk eens, sprak de herbergier
Vroeger dronk ik zelf geen bier
Maar nu met nog maar één nier
Drink ik zo'n litertje of vier

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16336060
Uit de bundel: Dance Puppet Daaaaance

Wat is mooier, dan een dansende vrouw?
Ik zou het echt niet weten....
En als er toch zoiets wezen zou
Dan ben ik dat kennelijk vergeten.....

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zaterdag 17 januari 2004 @ 09:37:36 #94
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16336061
* Ontbijtje voor de grot van Omnifit neerzet

Op een kopje koffie alleen kun je niet dichten

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16336095
* Mr. Fit komt aandragen met een rijkelijk ontbijt......

Kijk eens collega!!!!!!! zelf voor U gekokkereld


* Dr. Omni is ontroerd..... dat hij zoveel van zich houdt.

(een schizo..... is zelden alleen)

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16336191
* Omni neemt een etens pauze......
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16336429
Uit de bundel: Leve Maxima

Sla hem in moten
Sla op het platteland
Een ram op mijn poten
Een ram in Nederland

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16336441
Uit de bundel: gratis gaat de zon op

Dieren hebben óók organen
Neem nou de Vliege-nier en Motten-ballen
Zo sprak een lerares in zuid-vianen
Bij-nieren zullen daar óók wel onder vallen

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16336454
Uit de bundel: Nooit gedacht en toch bezweken

Op mijn Desktop, rechts bovenaan
Zie ik een wonderschoon icoontje staan
En als ik daar stiekumpjes op klik
Valt mijn computer uit......stik

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16336568
Uit de bundel: Dokter Bernhard...kom je buitenspelen

Schaken??? sprak het meisje tegenover
Ik keek haar vragend aan
Ik dacht aan spelen, en zei oké... ookal speel ik nogal pover??
Nu zit ik er aan vast.... en moet ik trouwen gaan

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16336577
Nog 155 "zucht"
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16336977
Uit de bundel: Herenleed

Ik schrijf me echt te pletter
Kan binnenkort geen gedicht meer zien
En worstelend met menig letter
Moet ik nu poepen bovendien

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 17-01-2004 11:23]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16336993
Uit de bundel: page-toilet-plezier

Adequaat in regeltjes van vier
Zo stapel ik coupletten
Het is en blijft een heel gemier
't zou sneller gaan als ik ze per twee ging zetten

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16338101
Uit de bundel: Het circus is leuk!!!!

Lang moest ik balanceren
Wankelend mijn evenwicht beheren
Maar de zaak werd pas weer stabiel
Toen ik languit op m'n snufferd viel

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zaterdag 17 januari 2004 @ 12:51:12 #105
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16338622
* Stiekem naar binnen gluurt en nog wat neerzet voor de grot...


Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16340000
Uit de bundel: een biertje naar de zee dragen

MS-Word schrijft nu mijn brieven
Toch heb ik daarbij zo mijn grieven
Want met mijn oude schrijfmachien
Kon ik gooien bovendien

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16340108
Je zei toch dat het toilet-plezier op was????? Dacht het NIEEEEEET

* mr. Fit komt beladen met papier binnen

Was er verder nog wat????..... * zegt Omni

Slik.... hips.....Neuh..... * is het antwoord van een waggelende Fit

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16340137
Uit de bundel: sinds ik bruin brood eet....laat ik menig natte scheet

En die stomme paperclip
Stortte me telkens in een emo-dip (met dank aan Sandra)
Nijver nam ik muis ter hand... en prikte hem daarmee
Nu heb ik er Godfried Bomans twee.....

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16340353
Uit de bundel: spijkers in een mond vol tanden

Vliegenpoep kan heel hardnekkig zijn
Zo mocht ik onlangs nog ervaren
Want op het poepje in mijn gordijn
Groeien nu zelfs haren

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2004 @ 14:14:16 #110
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16340452
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:59 schreef Omnifit het volgende:
Uit de bundel: sinds ik bruin brood eet....laat ik menig natte scheet

En die stomme paperclip
Stortte me telkens in een emo-dip (met dank aan Sandra)
Nijver nam ik muis ter hand... en prikte hem daarmee
Nu heb ik er Godfried Bomans twee.....


Sandra denkt ;
"wat is er toch met deze vent"
..als hij geeneens zijn bronnen meer kent..
pi_16340696
Uit de bundel: Bloed kruipt daar waar er geen openbaar vervoer is

Beide zonen nr 1 en nr 2
Leven met de eiland-sluiting mee
Hun leven was nochthans errug vrij
Na morgen behoren zij weer toe aan....MIJ

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16340718
Uit de bundel: Sandra hou jij me tassie ff vast

Nu niet zeuren met z'n allen
Ja... hun namen lijken wel getallen
En inderdaad.... nu ik er zo naar kijk
Verdomd..... U heeft gelijk

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16340894
Uit de bundel: Haarkluiven voor de hond

Kapper zijn is meestal leuk
Met al die stekels en die krullen
Maar soms lig ik echt wel in een deuk
Als men mij pruiken vraagt voor

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16340985
Uit de bundel: zachtjes tikt de regen mijn zolderraam in

Al wand'lend door de regen
kwam ik juf sofietje tegen
vriend'lijk knikte zij naar mij
Ik deed niets....ben niet zo vrij

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16341191
Uit de bundel: Herenleed 2 (the sequel)

Al die peuken in mijn oor
Ze gaan me danig irriteren
Wellicht zijn deez organen daar niet voor
En moet ik anderszins het roken afleren

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16341212
we will be back...... after these messages from our sponsors
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16341495
* zwoel achtergrondmuziekje

JOIN FOK!!!!!

FOK! is ooit begonnen als jongerensite. Jongeren, die zich tot doel hebben gesteld: de grootste van Nederland te krijgen. Groot zijn we wel geworden, maar FOK! is allang niet meer voor jongeren alleen. Tegenwoordig noemen we onszelf graag 'de grootste van Nederland'.

Kom erbij en krijg de "Dikke" (zo noemen wij ons orgaan graag) gratis in uw brievenbus (of zoals wij van Fok! dat noemen: gleuf)

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16341666
* JOIN THE CREW

Wie is die FOK!crew eigenlijk?
De FOK!crew bestaat uit een team van ruim 120 personen, die in hun vrije tijd druk met zichzelf bezig zijn . Om de taken een beetje te verdelen doet niet iedereen het op dezelfde manier.

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16341804
* JOIN THE FA'S

Daarnaast zijn er nog de Forum-Admins, die verantwoordelijk zijn voor de algemene rellen op het forum.

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16341874
Wat een onzin!!!!!

* Omni schakelt over op een ander kanaal

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16342664
Uit de bundel: na het plassen...de handen inéén slaan

Ieder weet de verleden tijd
van woorden als: komkommersla
Maar IK weet, daarentegen
Dat ik met EIL ten onder wens te ga

Wellicht herrijs ik botweg elders
Er zijn immers genoeg van dit soort kelders
De toekomst zal het mij nog leren
Het heden zal mij daarbij niet meer deren

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16342686
ehm Omni?????? zo gaat het twee keer zo lang duren!!!!!
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16342852
Oh behave..... Fit
Net alsof ik daar mee zit
Niets zal nu nog baten
Ik kan het rijmen toch niet laten

Help me doe toch eens je best
Ookal ben je slechter dan de rest
^%$*^%$......kwuk
als rijmer wil ik nooit meer stuk

AAAAAAAARGH hou nou eens op
En zet het rijmelarijen stop
Ik zou wel willen gillen
Of mij voegen onder "stillen"

Zucht....
(een vogel in de lucht)

Diepe Zucht
(samen met Swiebertje in een klucht)

Rot nou eens eindelijk op
(wil je óók een rolletje drop)

Krijg de klerepokke
(mag ik geitenwollen sokke)

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16342877
Wij onderbreken deze uitzending wegens een technische storing!!!!!
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16343274
uit de bundel: de doodstraf voor EIL is nog niet zwaar genoeg

De klap valt dus hopelijk Zondag pas na zessen
Dan hep ik tenminste nog een kans
Daarna zal ik mijn dorst wel lessen
En moet ik posten in het Frans

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16343357
Uit de bundel: Hoe krijg ik hem omhoog................ die piano

Na mijn derde biertje
Lust ik meestal wel een viertje
Daarna volgt dan nummer vijf
vervolgens raak ik de tel dan kwijf

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16343704
Uit de bundel: cartoons zijn voor watjes

De strijd tussen EIL en het vaste land
Duurt nu reeds jaren
Het land overwon, het EIL hield niet stand
De stormvloed komt..... (slecht voor mijn haren)

Hep er ooit nog een cartoontje van gemaakt
Zal um dadelijk ff linken
Hoop, dat hij uwen snaren raakt
Alhoewel hij qua kleuren....met het eiland mee mag zinken

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16344067
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16344326
ingelast reclameblok:

* JOIN OMNIFIT!!!!!!

Geïnteresseert in de rest van mijn oeuvre?????

Zoekt en gij zult het vinden......
Zo niet.. even goede vrinden
Vind ze zelf nog steeds te gaaf
De kick was merendeels voor mijzelf....mijn ego, dat ik steeds weer en laaf

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16344442
Voor common sense bent u hier aan het goede adres.
Wegens te weinig belangstelling wordt het echter opgeheven.
And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_16344516
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:58 schreef Omnifit het volgende:
[afbeelding]

U slaat de spijker op zijn welbekende harde kop.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_16344662
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:07 schreef Omnifit het volgende:
dat ik steeds weer en laaf
U in de aanbieding als laaf?
And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_16344878
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:18 schreef ZigZagWanderer het volgende:

[..]

U in de aanbieding als laaf?


ROFLMAO......Ik miste mijn wijze mentor reeds...... goed, dat U er bent
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16345082
Does it make a difference, my friend?
And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_16345237
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:34 schreef ZigZagWanderer het volgende:
Does it make a difference, my friend?
All the difference in the World...... my friend
On this for last day.... till the end
I must drink your cup of wisdom
lalalal---- pompomtiedom
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16345364
Ay... you should drink more
And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_16345378
....of my cuppa T
And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2004 @ 17:49:44 #138
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16345453
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:45 schreef ZigZagWanderer het volgende:
Ay... you should drink more
pi_16345637
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:49 schreef Loedertje het volgende:

[..]


Te Faat *hips"
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16345802
More flowerpower svp!
And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_16346100
Nog 116..... en dan (melodramatisch muziekje fade-in) is men van Omni en Fit, af........

Hep de gedachte aan mijn lief genoeg onteerd......

(melodramatisch muziekje fade-out)

Was somtijds niet trots op ik
Maar mens ben ik totdat ik stik
Fok!ker ondanks de FA's
En 's avond eet ik veelal kaas

Ik geloof niet in het goede in de mens
Krijg de ballen van Magneet.... dat is wat ik heel de Fok!-crew wens
Dan zult U pas furore maken
Tja wat zal ik verder voor een ophef maken,,,,,

Ga gewoon door met rijmen
De breuk tussen Fok! en EIL is toch niet meer te lijmen
Ik bedenk nu...... dit is al regel 11
En dit topic vult zich niet vanzelf

In de volgende posting ga ik er echt voor
En rijm me zelf er onderdoor
Regel vijftien hou ik voor gezien
Hetzelfde geldt voor nummer 16

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 17-01-2004 18:33]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16346282
Uit de bundel: the Flowers in my hair need water

Sedert Woodstock ben ik Hippy
Draag veel bloemen in mijn haar
In maart ontmoet ik Skippy
En ga óók naar San Fransisco nog dit jaar

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16346510
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:23 schreef Omnifit het volgende:
the Flowers in my hair need water
*Emmer water pakt....
And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_16346876
We zijn over de helft Folks!!!!!!

Tijd voor een pauze......

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16346952
*Handdoek aangeeft*
And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2004 @ 18:54:15 #146
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16347051
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:16 schreef Omnifit het volgende:


Ik geloof niet in het goede in de mens
Krijg de ballen van Magneet.... dat is wat ik heel de Fok!-crew wens


Ergens op deze kleine wereldbol..
Slaat bij iemand zn hoofd volkomen op hol..
Het eiland heeft voor sommige allang afgedaan..
Maar is het dan nodig om in het wilde weg te gaan slaan?

"Ik geloof niet in het goede in de mens "
Neen ik ook allang niet meer maar ik heb nog wel een wens!
Dat mensen die dit alles later lezen
van hun botheid en onbetrokkenheid zullen genezen!

pi_16347876
Uit de bundel: patriots hoedt uwen ziel

Ik sluit me aan bij uwen wens
Daartoe post ik me vrijwel lens
Mijn kop is op hol nu... idd
Maar ik leer er wel te leven mee

Mijn slaan is meestal doelgericht
Ik schiet niet vaak in het wilde weg
bla blala...... gezicht
yadiyadi... zeg

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16347971
Damn Omni...... in regeltjes van viehieeeeeer
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16348187
Uit de bundel: het is te laat voor witte honden

Ok dan plaats ik hier
Een rijmpje van een regeltje of vier
Niet één van drie óók niet van vijf
De vier staat voortaan voor mij buiten kijf

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16348695
uit de bundel: Duhuh

Het knipperlicht knippert
Het gloeiwormpje gloeit
Het schippertje schippert
Da's 't leven, dat mij boeit

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16348732
Pauze
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16348977
Na een frisse neus te hebben gehaald in de storm
gooit ZZW wat houtblokken op het vuur, opent een flesje....

* plop

En gaat lekker komfortabel onderuit om uit te buiken en wat te mijmeren.

And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:12:58 #153
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16349030
Terwijl Omnifit geniet van zijn bier

Help ik hem van 105 naar 104

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:22:25 #154
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16349251
Ouch dit doet me nu verdriet
Door ZikZek klopt mijn postje niet

Maar vooruit we doen er gewoon nog één
Dan mag Omni de laatste 101

* After the break we proudly present Misterrrrrrrr Omnifit

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:28:20 #155
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16349389
Enigszins beschaamd constateert dat ze niet kan tellen
Maar nu zijn er dan echt nog 101
Faat gaat daarom heel snel heen
Voordat de grotbewoners persoonlijk tegen haar gaan rellen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16355454
"Goed nieuws collega, we hebben nog 23,5 uur de tijd"

* Mr. Fit loopt de grot in te pakken, maar kan geen koffer vinden die groot genoeg is.....

"Dat is dan INT(100/23,5) = 5 posts per uur" Dat moet toch makkelijk lukken zo dunkt me"

* Omni krabt zich eens achter de oren......

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16355474
Uit de bundel: kwasten zonder veiligheidsgordel

*Tik*Tik*Tik* gaat mijn toetsenbord
Terwijl ik het ter aarde stort
Het lijkt wel iets te willen zeggen
Op het scherm staat: NIET GOOIEN...LEGGEN!!!

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zondag 18 januari 2004 @ 00:32:52 #158
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_16355490
Dichterlijk broeder.. gaat ge het geheel alenig doen ?

Maak ge voor mij nog een mooi stukske afsluitend dichtwerk ?

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_16355494
Uit de bundel: In een branding.... is het heet

Samen heel gelukkig mijn toetsenbord en ik
Ik spreek het lieflijk toe...... en het zegt: TIK
En als ik frivool diens letters lak
dan zegt de lieverd...... TAK

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16355507
Uit de bundel: briefopener op de vlucht

Als ik kijk naar mijn TV
Naar net 1 of naar net 2
Zie ik de sterren op mijn beeldscherm staan
Volgend jaar schaf ik toch maar een antenne aan

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16355543
quote:
Op zondag 18 januari 2004 00:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dichterlijk broeder.. gaat ge het geheel alenig doen ?

Maak ge voor mij nog een mooi stukske afsluitend dichtwerk ?


ok.....you asked for it....
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16355756
Uit de bundel: Roodkapje en haar zeven bodyguards

25 users zitten hier te posten....
In een denkbeeldig barretje te toasten.....
Óók zijn ze somtijds stil en is de bar verlaten....
Failissement...Executie van de maten.....

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16355967
Uit de bundel: een lichte paniek in ons straatportiek

Ik neem haar in mijn hand en streel haar zacht
Ze geniet van de lichte druk, mijn manlijke kracht
En na een tijdje is ze stil.......
Oh ik doe alles wat mijn muisje wil

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zondag 18 januari 2004 @ 02:25:59 #164
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16358093
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16360569
* Dr. Omni hoort de wekker gaan......

Up... Up.... Up... Up... UUUUUUp

* Meer dan 5 push-ups zitten er niet meer in op deze leeftijd, denkt hij gelaten....... Oké dan nu het andere ooglid.......

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16360592
* ff rekenuh........ 90/14,75= 6,beetje
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16360635
Uit de bundel: een kruimeltje in vermicelli-land

Ik ben een kluns, ieder die dat vindt
Mijn technisch vermogen is erg pover
Zelfs bij het maken van een kind
Houd ik steeds een schroefje over

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16360673
Uit de bundel: Maladiven-klieven is heel wat anders dan Haarkloven

Twee van huis uit linkervoeten
Wilden nu wel eens hun counterpart onmoeten
Want, Och het lopen ging nog wel
Maar schoenenkopen, was een HELL!!!!

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16360756
Uit de bundel: Beam me Up... Beam me Down..... You are nothing but a Clown

Kijk sprak verlegen de oude molenaar
Tegenwoordig verstuur ik het via het web
Ik ben daardoor veel vlugger klaar
En een schone handen dat ik heb!!!

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16360793
Zeg collega......Sprak Mr. Fit
Kan U me vertellen hoe dat met Komkommer zit
Omni laat verschrikt zijn muisje vallen
Dan denk hij.... ach krijg toch de gebakken "berenballen"

Maar ontkennen had geen zin
Dus terug-gescrolled maar weer
Duikt in de bouillon.... slierten aan zijn kin
Einde kort en snel (óók) dit keer

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16360835
Even een korte opfriscursus:

deel 1:
ingrediënten
Groente/Komkommer/Paprika's/Suikerbiet/Ardeum......

korte inhoud.... één grote puinhoop en Komkommer redt het
--------------------------------------------------------------------
deel 2:
ingrediënten zie deel één, en voeg wat doperwten toe

korte inhoud tot dusver:
Een nog grotere puinhoop en onze drie hoofdfiguren: Adelbert, Komkommer en Suikerbiet ontmoeten elkaar uiteindelijk in een herberg..... enfin ze raken aan de praat....van het één komt het ander... Suikerbiet moet hoesten.... de brandweer komt te laat ...........


einde
----------------------------------------------------------------------

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16360869
* mr. Fit is tevreden met dit wrede einde, en brengt zijn collega voor de laatste keer een bakkie dampende leut.........

There You go Mate.......

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16360915
Uit de bundel: Één potje met vet, maakt nog geen zomer

Een vieze Farmacoloog in Ter Haar
Die speelde altijd met zichzelf echt waar
Hij deed dat zo vaak hij maar kon
Omdat hij daarbij altoos won

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 10:21:44 #174
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16360933
quote:
Op zondag 18 januari 2004 10:19 schreef Omnifit het volgende:
Uit de bundel: Één potje met vet, maakt nog geen zomer

Een vieze Farmacoloog in Ter Haar
Die speelde altijd met zichzelf echt waar
Hij deed dat zo vaak hij maar kon
Omdat hij daarbij altoos won


( sorry )

pi_16360955
scheelt weer een post of 2
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361065
Uit de bundel: Roeispanen in de Kalverstraat

Twee witte hemden in de voorjaars storm
Wat denk je daar nu van mijn kind??
Waarom antwoord je niet jij akelige worm??
Het kind:...."Ik hoor U niet....." komt door de wind

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361119
Nog 79 rijmfrutsels - een paar tussenfrutsels + een schrijnende frutsel voor een dromer = 13,25 uur

* Dr. Omni legt, met een zorgelijke blik in de ogen, de rekenmachien aan de kant....... eerst ff pauze

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 10:52:52 #178
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16361634
Zeg Fit.... gisteren kreeg ik nog zo'n zelfgekookt ontbijt
Is de liefde nu reeds over
Je bent wel errug over tijd
Heb nog niks gezien jij miezerige harenklover

Ehm Ja Omni.... ik moet nog ff kij... ehm koken
Maar als ik het nu goed heb geroken
Komt het ontbijt eraan.....
Ik heb het dadelijk binnen staan

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361652
Uit de bundel: Peuken op laag water zoeken

Ja ik heb een grote mond
Sprak de breedbek kikker
Daardoor leef ik heel gezond
En wordt ik ook steeds dikker

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361659
Uit de bundel: Bizonkit

Een label is gauw opgeplakt
En moeilijk los te weken
Twee Boeven opgepakt
Terwijl ze alleen maar keken

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361671
Uit de bundel: Dierenleed

12 kleine roze snuitjes
Sabbelden aan 12 kleine tuitjes
Vrolijk en tevree waren deze biggen
Maar toen ging hun moeder liggen

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361689
UIt de bundel: als een haring in de winter

Een ouwe koe lag in haar sloot
Wat stilletjes te staren
Zij stond al jaren in het rood
Dat zorgde voor veel grijze haren

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361703
Uit de bundel: whatever makes you happy

Mijn nieuwe gezellin duldt geenen tegenspraak
Ze luistert gewoonweg niet.... dat vind ik laf
En als ik dan een grapje maak
Zegt ze: Na 500 meter schuin rechtsaf

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361890
video-band
wat een verstand
kattenmand
hand in het verband
wat een naar k*t-land
met een vinger aan m...

Niet doen......Niet doen...... Niet doen...... DOE HET NIET....FIT !!!!!!!

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361908
zucht.... hij deed het toch.......
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361927
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16361957
* Het begint zo langzamerhand danig uit de klauwen te lopen, denkt Dr. Omni, terwijl hij De boeien om de handen van Mr. Fit met een ferme klik sluit
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16362148
Uit de bundel: Press Any Key...... of je Leven

*Tik*Tik*Tik* zo gaat het op de letters van mijn bord
hopen dat dit rijmpje uiteindelijk nog iets wordt
Als dat niet zal lukken ga ik hem slopen
Het enige wat m'n bordje nu nog kan, is hopen

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16362215
Uit de bundel: De beuk en de eik... staan nu echt te kijk

Dadelijk: Buitenhof
Dat programma vinnik tof
Dat je al die zendtijd kunt vullen
Met mensen, die alleen maar lullen

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16363888
Uit de bundel: Plakkerig en heel tevree.....kom ik naar benee

Kijk eens hier, sprak zustertje Secretia
En keek mij toen indringend na
Ik geloof je niet.... jij grijze muis
Voor niets stierf ik aan Pilatus's kruis

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16363925
Uit de bundel: hou nou toch eens op.... en leg je kop in dezen strop

Broeder Godfried op een dag
Naakt al in zijn badkuip lag
Hij speelde met zijn derde beentje
Ja die Godfried.. hij was me er eentje

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16363967
Uit de bundel: dingen die echt niet kunnen

Een vlieg tegen zijn zuster zei
Soms was ik liever nog een bij
Toppie... zei zijn zus toen blij
Dan vrij je tenminste niet met mij

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16364008
Uit de bundel: Schaken tot je er Mat bij neervalt

Vadertje en Moedertje
Je kunt ook overdrijven
Ben niet des mensen hoedertje
Maar beschaafd moet het WEL blijven

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zondag 18 januari 2004 @ 13:32:24 #195
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16364549
Uit de bundel: kleren maken de man

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16364597
Uit de bundel: Ik zie ik zie wat jij niet ziet...... juist! niets

Admins spelen onbezonnen met hun muis....
En denken... weg met dat gespuis....
Als je niet bij dezen incrowd hoort.....
Word je zonder pardon vermoord....

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16364683
uit de bundel: waterige oogjes

erhm..... Nu wordt ik toch weer zuur
Maar slechts voor korte duur
Na het zien van Faat d'r portret
Wordt fiks een and're toon gezet

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16365020
uit de bundel: veritas potemsis omni

Ik hou van alle vrouwen dun of dik
Sprak eens een genieter van het leven
Maar 't zijn vooral de korstjes die ik slik
De rest is mij eerlijk gezegd om het even......

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16365205
Uit de bundel: een aap in zeker tuin gegaan..... zag daar een deel pompoenen staan

Electronisch bankieren is de mode
Ik mis deez voorziening dan ook node
Weliswaar heb ik Nu ASLD
Vergat echter....een PC

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16365399
Ik geloof, dat we het gaan redden, mr. Fit

Nog maar 56 posts in ongeveer 10 uur.......

* Dr. Omni probeert zichzelf te overtuigen

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zondag 18 januari 2004 @ 14:10:24 #201
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_16365472
mooi "stil is""
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_16365734
Uit de bundel: Met één viagra in de hand..... maak ik mij van kant

Een vloeipapiertje in Schipluiden
Ging op vakantie naar het zuiden
Dat kan toch voor geen meter, zult U redeneren
Nou ja .... ik hoef mijn fantasie hier toch niet te expliceren

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 14:22:12 #203
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16365769
De zon heeft !dé dichter! vandaag doen besluiten
"ik blijf binnen, ik hoef niet naar buiten
krijg nog liever de Qwerty kramp
dan dat ik buiten in botsing kom met een enge vamp.."

DOM! denkt de dichter plots..
immers bij daglicht zijn er geen vampen die vol trots
hun scherpe tanden laten zien en je willen bijten en leegzuigen

..z'n excuus viel volkomen in duigen..

pi_16365878
Uit de bundel: één vamp in de regen, komt zelden alleen

Alle Vampen in mijn leven...
Oké, het was er nog maar één
Hebben mij hun hart gegeven
Ik gaf het mijne slechts te leen....

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16365993
Uit de bundel:

Kijk nu ben ik dan weer droef
Mijn Lief, zij is er niet en dat doet zeer
Het graf, dat ik hier voor haar groef
Zij verdiende echt veel meer.....

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16366106
Uit de bundel: droog je tranen.... of ga tennissen

Zelfs geen grote oceaan
Met al haar miljoenen liters
Kan mijn tranenvloed verslaan
Maar voor de rest voel ik me MIETERS!!

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16366190
We Gaan het Halen....... we sein binnen baby!!!!!!...... we mogen mee naar HuiHuis....... Soenu, Soene....

* Dr. Omni stopt een prop in Mr. Fits smoelwerk en knevelt het zaakje stevig dicht

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16366537
* Wat een moment om een writers-block te krijgen

Omni is aan een pauze toe......

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16366975
Gij een writersblock?

Van hoeveel minuten?

And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
  zondag 18 januari 2004 @ 15:16:23 #210
593 sjak
Juffie Bloem
pi_16367219
Dr. Omni en mr. Fit
doen hun best mij te vermaken
vandaar dat ik nog steeds hier zit
in plaats van mijn huiswerk te maken
Lekker douchen!
pi_16367604
Schier oneindig is uw writers-block

met de produktie die ik klok

And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_16367656
Voor LD en de vele and'ren,

Niet goed is LD voor mij in te schatten
Oprecht, gedreven, hartvochtig, en ongetwijfeld nog veel meer
Heb vaak met hem willen "matten"
Maar misschien is hij wel sterker..ehm... ik doe hem niet graag zeer

Soms ook ontwapenend naïef
Laat zich dan misbruiken, ja 't is zuur
Bezorgt onbedoeld (ongetwijfeld!!) dan velen grief
Haalt voor de "Leperen", de kooltjes uit het vuur

Ik echter.... zal ik me hem nu herinneren als een toffe peer
Net zoals de velen, die hier op het Eiland sterven
Al "zie" ik ze na vandaag wellicht nooit meer
Ik weet zeker, dat jullie elders: "fantasy", roem en faam zullen verwerven

Doe dat echter óók in het reeële leven
Wellicht is deez ondergang gelijk een nieuw begin
Dat is ultiem wat ik mezelf en alle and'ren mee wil geven
Dan heeft die stormvloed toch nog zin.

Kijk nu word ik dus weer verdrietig
Kom op....óók humor past bij dezen dag
Hierbij verklaar ik dus de droevenissen nietig
En wil eindigen met geschaterlach

vrij naar Cats (de grote meester)

Leermoment: "Beter 100 slechte posts in topic, dan 1000 goede in ons hoofd"

DIEP HÉ........

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16367716
&*&&&((*&&*

* Omni haalt de prop uit Mr Fit's mond

Wazeggu??????

In regeltjes van VIEHIER!!!!!

* De prop gaat er weer in

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16367785
Sjak en ZZW..... U laat mijn inkt weer stromen
Zal vaak nog van U dromen
Voel de woorden nu weer komen
Dat kost weer een paar bomen
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16368035
Uit de bundel: Uit en thuis het maakt niet uit (en óók niet thuis}

School is er niet alleen voor mensen
Nee hoor sprak ik heel frivool
Leren is universeel één der wensen
Óók van de visjes in een School

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16368271
Uit de bundel: Hartstochtelijk Verlegen, kreeg ik voor uitstraling een vette 9

Een dwaallicht uit het verre Oosten, nabij Azewijn
Wilde dolgraag op het leven proosten, met een beker wijn
Maar op haar tocht door land en tijd
Raakte ze hopeloos de weg kwijt

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16368461
Uit de bundel: God tegen wil en dank..... Bracht ik louter stank

Reeds ruik ik stormend water
De dieren worden stil
Behalve dan mijn zwarte kater
'K zag nie zijn staart.... hij geeft een GIL!!

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16368814
Uit de bundel: tatadetatata BONANZÁÁÁÁÁ..... (voor de kenners)

Blij dat ik maar één topic hoef te vullen
Een tweede zou mij naar het leven staan
Nog een beetje flauwekullen
En dan mag ik rusten gaan

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zondag 18 januari 2004 @ 16:20:10 #219
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_16368912
Meester in het dichten,
zoveel dichtkunst moet je nog verichten

Daarom deze korte post,
om je werk te verlichten.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_16368997
thx LD elke is er één

Ben vanavond terug
'K Laat jullie niet alleen

grzt Omni

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zondag 18 januari 2004 @ 17:24:07 #221
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_16370863
De wijn staat koud.
Die is niet zo oud,
zoals ik me voel.
Damn je weet waar ik op doel.

Strijd hebben we gestreden.
Leed hebben we geleden.
Blijkbaar heben we het verdiend.
Goeden nacht ... vriend.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_16371902
Uit de bundel: Op een weide spring ik rond... en val snikkend op de grond

Ik besta.... omdat ik ben, zoals U ziet
Sprak de bekende philosoof
Gisteren bestond hij wel.... maar was er niet
Denk niet dat ik hem nu nog geloof

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16371921
Uit de bundel: Dromen zijn er altijd toch?

In mijn dromen zijn we één
Dan ben ik nooit alleen
Dan knuffel ik je lekker
En dan..... dan gaat de wekker

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16371940
Uit de Bundel: geinig betekend altijd weing

Kwispeltoefjes zijn erg leuk
Ook al zijn ze met z'n twee, ze blijven fijn
Ik lig vaak om hen in een deuk
Al weet ik niet wat kwispelboefjes zijn

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16371964
Uit de bundel: etenstijd

Een printer print
Een drukker drukt
De winter wint
Een Tukker...... óók

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16372202
* Dr. Omni besluit, dat het tijd is om de laatste voorbereidingen te treffen. Hij verlost mr. Fit uit zijn lijden, en drinkt een slokje van de kruidendrank. Dan is hij weer één.....

Hij begint de grot op te ruimen. Na een poosje..... is alles in gereedheid voor de dramatische ondergang..... geen losse draadjes meer..... alles goed afgesloten.......

Omnifit steekt zijn neus ff om de hoek van de grotingang.....

Dreigend jagen wolken over het landschap. In het licht van een ondergaande zon, werpen zij snelle sombere schaduwen op het verdoemde Eiland.

Hij zet het tijdsmechanisme van de nijver in elkaar gesleutelde bom op pak hem beet 19.00.

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16372336
* Na het opblazen van zijn geliefde toevluchtsoord, zal hij geheel en al tegen zijn aard in, eens een rondje over het eiland maken.....

Waar zouden de overblijvers zich verzamelen?? Nou hij zou wel zien.....

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16372588
Uit de bundel: Stormvogels in een glas water

De regen en de drup
Die wilden samenspelen
Vormden toen een eigen club
Zij zouden alles alles delen

Met puntje en het paaltje
Gebeurde óók zo iets
Het was een oud verhaaltje
Zij hadden zelfs een fiets

Maar met haver en met gort
Ging het gans verkeerd
Zij eindigden ieder op een eigen bord
Nou van deze regels heb ik iig niets geleerd

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16372685
Nog circa 30 minuten.........

De brandweer roept alle kijkers op hun ramptoeristische attitudes naast zich neer te leggen...... De commandant zal hoogst persoonlijk over deze bezittingen waken.....

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16372742
Nog zo'n 26
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16372775
Als ik nu eens voor optie b) zou kiezen.....
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16372790
Neuh
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16372849
Op de bodem van de zee.... hoe zou dat zijn
Misschien vindt een Heremiet het daar wel fijn
Perslot is een Heremiet maar klein
En dan volgt nu het refrein
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16372891
Het klokje tikt
Omnifit Slikt
Nog ff aan een draadje wrikt
En een propje in de asbak mikt
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zondag 18 januari 2004 @ 18:38:25 #235
593 sjak
Juffie Bloem
pi_16372905
Uit de bundel: de bom

UIt betrouwbare bron heb ik vernomen
dat er dreigt een groot gevaar
een explosie gaat er komen
kan het mij nu nog wat schelen...nee doe maar

Lekker douchen!
pi_16373006
willen de omstanders een stappie terug doen

Countdown has started..... save your souls (SYS)

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373054
Omnifit loopt naar Sjak..... en sluit de grot.....

Hij hoort de wekker tikken (ff kijken.....)

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373108
De omstanders lopen haastig weg..... en zoeken een goed heenkomen

Omnifit roept nog CU around Sjak...... maar zijn stem gaat in de tumult teloor

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373135
Shit..... het komt wel erg dichtbij
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373187
Omnifit gaat er eens rustig bij zitten
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373214
En kijkt eens op zijn klokkie
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373264
14
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373281
13
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373301
Misschien één doodwens dan (grapje hoor)
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 18:51:12 #245
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16373330
10
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373350
Neuriet: Diep in de zee... diep in de zééééé....
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373413
8
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373434
7 en dan scheiden onze wegen
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373460
6 = ik leerde een wijze les
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373484
5 Faat is een lekker.....
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373513
4 kom op met dat bier
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373539
3 do re mi
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373568
2 ik wil niet in de zee
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373591
1 de wekker gaat zo meteen
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16373602
plop
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')