quote:Ik woon vrijwel onder de rivieren
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:51 schreef Driftwood het volgende:[..]
ja, het grootste deel van dit topic komt van onder de rivieren, dus eigenlijk zou jij dan moeten gaan verhuizen!
quote:smakelijk!
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
op mijn behaarde blote reet!
.
ik ga eten!
.
quote:Veel plezier
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:52 schreef raptorix het volgende:
Ik ga naar huis, ben het helemaal zat, en dan ga ik lekker chagrijnig in bed liggen!
quote:hehe
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:52 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik woon vrijwel onder de rivieren
zoek maar op op de kaart...
Al is brabant qua stappen en gezelligheid veel beter.
ach mischien bellen ze zo van mijn werk nog wel op, ze vroegen vorige week al of ik mischien deze week kon, toen heb ik in eerste instantie gezegd waarschijnlijk niet, maar vorige week belden ze ook om kwart voor 7 of ik om half 9 kon beginnen
en ja Brabant is THa BoMB
quote:wat Vlarp zegt
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:52 schreef raptorix het volgende:
Ik ga naar huis, ben het helemaal zat, en dan ga ik lekker chagrijnig in bed liggen!
quote:Ah.. dan mag je weer een avondje draaien?
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:54 schreef Driftwood het volgende:[..]
hehe
ach mischien bellen ze zo van mijn werk nog wel op, ze vroegen vorige week al of ik mischien deze week kon, toen heb ik in eerste instantie gezegd waarschijnlijk niet, maar vorige week belden ze ook om kwart voor 7 of ik om half 9 kon beginnen
en ja Brabant is THa BoMB
Nou, als het BrEeZaH achtig is, dan hoef ik niet naar Brabant...
quote:*oordopjes indoe*
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:57 schreef Waxxer het volgende:
Beeeeeeest
you've got to be the beeessst
you've got to change the world...... *stereo aso hard aanzet*
quote:Jij hebt ook een lijst. Ik bedoel, je post net nota bene ZELF da ie moet voldoen aan je maatstaven.... wa's dat dan?
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja ik snap dat wel, maar aan de andere kant: proberen mensne met hun eisenlijst niet te verbloemen dat er misschien wel een hoop gebreken aan hen zijn? ik probeer als ik mensen wil leren kennen zo min mogelijk eisen te stellen aan wat er dan helemaal niet toe doet... zo leer je mensen kennen die misschien wel een rveemde naam hebben maar die persoonlijk super zijn! juist die kleine afknappers in het begin behoeden de ontdekking van goede kanten..
maar dat is mijn mening
.
quote:nee oberen, het is nu feestjes seizoen
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:55 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ah.. dan mag je weer een avondje draaien?
Nou, als het BrEeZaH achtig is, dan hoef ik niet naar Brabant...
Brabant kan BReeZaH zijn
maar de randstad net zo goed
quote:Iedereen heeft voor zichzelf wel een lijstje met wat ie belangrijk en minder belangrijk vind aan iemand. Niemand kan helemaal zonder vooroordeel naar een ander kijken.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:58 schreef Ang3l het volgende:[..]
Jij hebt ook een lijst. Ik bedoel, je post net nota bene ZELF da ie moet voldoen aan je maatstaven.... wa's dat dan?
Toch ook eisen?
quote:Uhw.. hmm.. herfstvakantie alweer ofzo? Hmm.. ik ga echt bij wat reaturants langs. In Oud Beijerland zitten ook een aantal erg leuken waar ik wel zou willen werken...
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:59 schreef Driftwood het volgende:[..]
nee oberen, het is nu feestjes seizoen
nee vanaf volgende week waarschijnlijk weer 2 volle wekenBrabant kan BReeZaH zijn
maar de randstad net zo goed
De randstad is vast meer BrEeZaH dan Brabant. In Brabant snappen ze tenminste dat bier ook lekker is
quote:Jerruh is gewoon een beetje bang dat mensen op zijn naam afknappen
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:58 schreef Ang3l het volgende:[..]
Jij hebt ook een lijst. Ik bedoel, je post net nota bene ZELF da ie moet voldoen aan je maatstaven.... wa's dat dan?
Toch ook eisen?
quote:En in Limburg snappen ze dat je bier moet zuipen
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:00 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhw.. hmm.. herfstvakantie alweer ofzo? Hmm.. ik ga echt bij wat reaturants langs. In Oud Beijerland zitten ook een aantal erg leuken waar ik wel zou willen werken...
De randstad is vast meer BrEeZaH dan Brabant. In Brabant snappen ze tenminste dat bier ook lekker is
quote:Dat snappen veel mensen hier ook hoor
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:01 schreef Marc_mga het volgende:[..]
En in Limburg snappen ze dat je bier moet zuipen
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:01 schreef Waxxer het volgende:
nou jongens,ik ga douchen en ga naar de barrrjjj!!!
![]()
I'm ready! I'm ready! I'm ready! I'm ready!
quote:Succes!
![]()
quote:Ja geloof ik ook wel, laat ik zeggen dat ze het in Limburg meer snappen
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:02 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat snappen veel mensen hier ook hoor
Avondje kroegen met een biertje erbij
quote:Nee mijn eisen zijn geen verbloeming van mijn zwaktes. Voorbeelden?
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:50 schreef Jerruh het volgende:
maar aan de andere kant: proberen mensne met hun eisenlijst niet te verbloemen dat er misschien wel een hoop gebreken aan hen zijn?
Ik val niet op blond. Ik ben zelf blond, maar dat vind ik geen zwakte.
Ik val niet op verwijfde types, en ja, ben zelf best vrouwelijk, maar sidns wanneer is nicht zijn een zwakte? Je doet (en meerderen hier) net alsof het hebben van vrouwelijke kanten en wapperende handen iets slechts is. Fout is. Niet natuurlijk is.
FYI: er zijn mensen die dat in zich hebben. Don't get me wrong: ik heb een teringhekel aan de FAKE nichten, maar als iemand echt is (oals bv Dick, he marc ) dan is hij zo en dan is dat GEEN zwakte.
Wat je dus zegt, over dat een eisenlijst een verbloeming van zwaktes is vind ik klink klare onzin, echt waar.
Als ik nu eenmaal niet op een duffe naam val, blonde haren, wapperhandjes en z... wat heeft dat met MIJN zwaktes te maken?
quote:Bier is Brabant
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:00 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhw.. hmm.. herfstvakantie alweer ofzo? Hmm.. ik ga echt bij wat reaturants langs. In Oud Beijerland zitten ook een aantal erg leuken waar ik wel zou willen werken...
ja volgende week vrijdag begint hersftvakantie regio noord/midden
de week erop regio zuid
quote:doe je ding!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |