abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13627719
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:42 schreef Driftwood het volgende:

[..]

t is een gave he

ik doe gewoon MBO dus we werken niet met p's en dat soort shit
ik heb iig al wel wat deelcertificaten gehaald, en mischien al wel een diploma op niveau 3 aangezien ik niveau 4 doe

Ohw ja.. je kunt ook MBO doen ja

Ach, gewoon kappen en leuk werk gaan doen.

Hmm.. ik heb me nou wel ingschreven bij Randstad, maar ik wil eigenlijk gewoon de horeca in. Volgende week maar eens een hoop restaurants hier ind e buurt afgaan...

Huh!?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:45:03 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13627725
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:38 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dan heet ie maar zo. Dan kort ik z'n naam wel af naar Jan, of Bert

Nee dat is porem
Ik zou 'm dan een pertinente continue nickname geven
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:45:12 #78
65259 Unjust
Makeshift Grey
pi_13627732
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zag dat dit oude foto was www.clan-revisited.com/dvd.jpg

[insert-verbaasd-kijkt-smilie]
[i]Ik ben geen kloon.[/i]
pi_13627736
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:42 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, maar wil je dit ook echt wel? Ik heb 3 jaar lang wel m'n best gedaan. Maar ik kwam er achter dat het gewoon niks voor mij was. Veel te veel droge theorie enzo en weinig echt met je handen werken..

opzich is het nog maar tot en met januari, maar we hebben het zo druk, en het is erg zwaar, de helft van de vakken intereseert me niet, en daar snap ik ook niks van, dus die dreig ik ook niet te halen...
mischien is het slechts het idee in mijn kop van een zinkend schip verlaten met een lekke opblaasboot door nu nog met school te stoppen
dus eigenlijk volkomen nutteloos...
we zien wel, heb het nu iig weer helemaal gehad met school
okay
ofzo
pi_13627742
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:42 schreef Jerruh het volgende:
misschien moeten mensen eens eerst gaan kijken waaar anderen bij hen op zouden kunnen afknappen, en daarna eens gaan kijken wat hun eigen wensen zijn .
Het klinkt heel wijs
Huh!?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:45:55 #81
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13627749
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:44 schreef Unjust het volgende:

[..]

Dan krijg ik er nooit weer eentje. . .

ik bedoel: hoeveel homo's er rondlopen die zegge: ik wil geen wapperend handje als vriendje, terwijl ze zelf erg zat zijn... gewoon arrogant en zelf tikkie hypocriet .

ow:

Reacties (1002)

over de 1000 reacties in me fotoboek . .

put
your
clothes
on!
pi_13627759
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee dat is porem
Ik zou 'm dan een pertinente continue nickname geven

Je schaamt je gewoon voor z'n echte naam dan dus

Zwak

Huh!?
pi_13627783
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:44 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ohw ja.. je kunt ook MBO doen ja

Ach, gewoon kappen en leuk werk gaan doen.

Hmm.. ik heb me nou wel ingschreven bij Randstad, maar ik wil eigenlijk gewoon de horeca in. Volgende week maar eens een hoop restaurants hier ind e buurt afgaan...

ja we zien wel, ik ga me dit weekend eerst maar eens verdiepen in de opties die er zijn voor volgend jaar qua werk of studie
okay
ofzo
pi_13627788
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:45 schreef Driftwood het volgende:

[..]

opzich is het nog maar tot en met januari, maar we hebben het zo druk, en het is erg zwaar, de helft van de vakken intereseert me niet, en daar snap ik ook niks van, dus die dreig ik ook niet te halen...
mischien is het slechts het idee in mijn kop van een zinkend schip verlaten met een lekke opblaasboot door nu nog met school te stoppen
dus eigenlijk volkomen nutteloos...
we zien wel, heb het nu iig weer helemaal gehad met school

Hmm.. even iets anders gaan doen? Kroegje ofzo, lekker met vrienden weg en even niet aan school denken?
Huh!?
pi_13627799
Het meest positieve punt aan studeren vond ik het moment dat ik er mee stopte.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:47:42 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13627801
quote:
misschien moeten mensen eens eerst gaan kijken waaar anderen bij hen op zouden kunnen afknappen, en daarna eens gaan kijken wat hun eigen wensen zijn .
O maar dat weet ikw el hoor Ik zeg alleen waa ik op afknap. Dat de mensen waar ik niet op afknap wel op mij af kunnen knappen zeg ik toch niet?

Ik knap af op kleine oogjes bijvoorbeeld. Kan toch? Ik zal nooit een vriend hebben met geen sprekende grote ogen. Tis gewoon zo.

L'Amour menaçant:
pi_13627820
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:45 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik bedoel: hoeveel homo's er rondlopen die zegge: ik wil geen wapperend handje als vriendje, terwijl ze zelf erg zat zijn... gewoon arrogant en zelf tikkie hypocriet .

Mja, zelfkennis heet dat. En dat hebben veel nichten niet. Of ze denken dat ze gewledig zijn en verstoppen hun onzekerheid enz enz. onder een vervelend vals masker..
Huh!?
pi_13627830
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:47 schreef Driftwood het volgende:

[..]

ja we zien wel, ik ga me dit weekend eerst maar eens verdiepen in de opties die er zijn voor volgend jaar qua werk of studie

Ach, 't komt vast wel goed...
Huh!?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:49:09 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13627833
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:45 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Nee da's niet hypocriet, da';s logisch. Iemand die zelf net een wijf is valt nou eenmaal meestal niet op verwijfde tiepjes. Da's niet hypocriet, da's de natuur.
L'Amour menaçant:
pi_13627843
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:47 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hmm.. even iets anders gaan doen? Kroegje ofzo, lekker met vrienden weg en even niet aan school denken?

mjah, eigenlijk wel he, maar goed mijn kroegavond gaat dus niet door en da's normaal mijn vriendenavond
me helemaal wezenloos shoppen heb ik al gedaan deze week
(zie je wel dat ik homo ben )
zal wel een DVDtje worden ofzo
okay
ofzo
pi_13627845
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:47 schreef raptorix het volgende:
Het meest positieve punt aan studeren vond ik het moment dat ik er mee stopte.
Mja, dat ben ik helemaal met je eens
Huh!?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:49:35 #92
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_13627850
quote:
Waar slaat dat op dan?
pi_13627861
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee da's niet hypocriet, da';s logisch. Iemand die zelf net een wijf is valt nou eenmaal meestal niet op verwijfde tiepjes. Da's niet hypocriet, da's de natuur.

LOL
Huh!?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:50:17 #94
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13627868
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O maar dat weet ikw el hoor Ik zeg alleen waa ik op afknap. Dat de mensen waar ik niet op afknap wel op mij af kunnen knappen zeg ik toch niet?

Ik knap af op kleine oogjes bijvoorbeeld. Kan toch? Ik zal nooit een vriend hebben met geen sprekende grote ogen. Tis gewoon zo.

ja ik snap dat wel, maar aan de andere kant: proberen mensne met hun eisenlijst niet te verbloemen dat er misschien wel een hoop gebreken aan hen zijn? ik probeer als ik mensen wil leren kennen zo min mogelijk eisen te stellen aan wat er dan helemaal niet toe doet... zo leer je mensen kennen die misschien wel een rveemde naam hebben maar die persoonlijk super zijn! juist die kleine afknappers in het begin behoeden de ontdekking van goede kanten..

maar dat is mijn mening .

put
your
clothes
on!
pi_13627873
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:44 schreef Marc_mga het volgende:

[..]

Kan je hem niet ergens verstoppen? Onder een bloempot ofzo

nou, ik kan er niet zo goed tegen, dat als ze eerst gaat lopen miepen dat ze haar sleutel vergeten is, en dan nu met haar collega's in de kroeg hangt. Maar ze heeft al wat geregeld. Haar vriend heeft de sleutel naar het huis van een collega gebracht en nou haalt ze die daar op enz enz.

Echterrrr.... met diezelfde sleutel kon haar vriend de voordeur niet openkrijgen (slot haperde). Ik ga echt niet zitten wachten tot zij thuis is. Ik eet zo wat, ik douche me, kleed me om en ik ben weg. En dan komt ze die sleutel, als de deur weer blokkeert, maar ophalen in het coc en hem daarna weer terugbrengen. Als jullie het nog volgen.

pi_13627884
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:49 schreef Driftwood het volgende:

[..]

mjah, eigenlijk wel he, maar goed mijn kroegavond gaat dus niet door en da's normaal mijn vriendenavond
me helemaal wezenloos shoppen heb ik al gedaan deze week
(zie je wel dat ik homo ben )
zal wel een DVDtje worden ofzo

Als je nou in de randstad zou wonen zou ik voorstellen een biertje te gaan pakken vanavond..
Huh!?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:51:10 #97
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13627895
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:49 schreef Marc_mga het volgende:

[..]

Waar slaat dat op dan?

op mijn behaarde blote reet! .

ik ga eten! .

put
your
clothes
on!
pi_13627903
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:50 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Als je nou in de randstad zou wonen zou ik voorstellen een biertje te gaan pakken vanavond..

ja, het grootste deel van dit topic komt van onder de rivieren, dus eigenlijk zou jij dan moeten gaan verhuizen!
okay
ofzo
pi_13627905
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:51 schreef Jerruh het volgende:

[..]

op mijn behaarde blote reet! .

ik ga eten! .

Eetse
Huh!?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:51:53 #100
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_13627917
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:50 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nou, ik kan er niet zo goed tegen, dat als ze eerst gaat lopen miepen dat ze haar sleutel vergeten is, en dan nu met haar collega's in de kroeg hangt. Maar ze heeft al wat geregeld. Haar vriend heeft de sleutel naar het huis van een collega gebracht en nou haalt ze die daar op enz enz.

Echterrrr.... met diezelfde sleutel kon haar vriend de voordeur niet openkrijgen (slot haperde). Ik ga echt niet zitten wachten tot zij thuis is. Ik eet zo wat, ik douche me, kleed me om en ik ben weg. En dan komt ze die sleutel, als de deur weer blokkeert, maar ophalen in het coc en hem daarna weer terugbrengen. Als jullie het nog volgen.

Nee het is haar probleem dus dan zou zij maar eerder terug moeten komen, maar alternatieve oplossing zijn altijd het beste. Sowieso zou ik ook echt niet voor haar thuisblijven omdat zij zonodig nog wat pilsjes wil drinken, niet doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')