iemand een idee/link ? mag freeware zijn maar ook al dat andere
bvd
quote:Neehoor, dat mag niet.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:02 schreef DSKdotCOM het volgende:
maar ook al dat andere
quote:hij bedoelt shareware natuurlijk...
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:06 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Neehoor, dat mag niet.
Wel belangrijk om geluidskaart met 2 uitgangen te hebben, anders kan je niet voorluisteren op je koptelefoon
quote:uhm handig om 2kaarten te hebben denk ik..heb nog geen eentje gevonden die 2 uitgangen afzonderlijk kan aansturen...
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:14 schreef Atreidez het volgende:
* Atreidez vind traktor t lekkerste werkenWel belangrijk om geluidskaart met 2 uitgangen te hebben, anders kan je niet voorluisteren op je koptelefoon
quote:Ik wel hoor. Elke 4.1 of 5.1 geluidskaart kan dat
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:18 schreef Superstudent het volgende:[..]
uhm handig om 2kaarten te hebben denk ik..heb nog geen eentje gevonden die 2 uitgangen afzonderlijk kan aansturen...
quote:Op me sblive werkt t wel goed hoor. Uitgang 1 naar de versterker en in die tweede steek ik gewoon me koptelefoon rechtstreeks. In het programma ff instellen en dan draait t
uhm handig om 2kaarten te hebben denk ik..heb nog geen eentje gevonden die 2 uitgangen afzonderlijk kan aansturen...
quote:Dalet is volgens mij broadcast software. Dat wat 3FM en 538 gebruiken. Niet echt geschikt voor "BPM mixen".
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:12 schreef phantium het volgende:
OtsDJ, Dalet.Professionele troep
quote:Die zijn er legio... je moet dan meer zoeken in de "pro" audio kaarten en het kan ook gewoon met een surround kaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |