Ik wel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:38 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Offtopic verder dan maar?
Dit alles wel in het nette bedoeld hè.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:46 schreef milagro het volgende:
Hey, waar heb ik gezegd dat ik jou een trut vind, Thumb
DDat heb je toch echt verkeerd gelzen c.q begrepen
En Ryan een kruising tussen Kroes (zonder Smit) en Voute![]()
Mwoah..niet echt , maar wel leuk gevonden
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit alles wel in het nette bedoeld hè..
Nofi.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Ja die ja *grijns*.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:44 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
De Troubles-smiley? *grijns*
Hee Milagro.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:46 schreef milagro het volgende:
Hey, waar heb ik gezegd dat ik jou een trut vind, Thumb
DDat heb je toch echt verkeerd gelzen c.q begrepen
En Ryan een kruising tussen Kroes (zonder Smit) en Voute![]()
Mwoah..niet echt , maar wel leuk gevonden
Ja, maar dat andere dus niet hè...quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hee Milagro.
Maar dat aan Ryans adres heb ik wel goed gelezen.![]()
De waardering voor jou werd dudielijk gemaakt door mij af te schrijven he?quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat andere dus niet hè....
Nee, zag ik er ook niet in hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:02 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
De waardering voor jou werd dudielijk gemaakt door mij af te schrijven he?
Hè, ga je nu al slapies doen???quote:Hee ik lees even en ga naar bed. Ryan.... kssshhtt ook!!
Nee, maar jij bent sowieso geen maatstaaf.quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, zag ik er ook niet in hoor.
[..]
Hè, ga je nu al slapies doen???
Der dingen niet nee, maar voor veel andere zaken, gezien ik mediocraat ben, weer wel...quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:10 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent sowieso geen maatstaaf.
Yukio Mishima, het goudenpaviljoen hè. Hoezo viel ik tegen...???quote:Hee wat weet jij toch veel over die ultieme liefdesdaad!!
Grappig zo heb ik je ontmoet, en wat viel je tegen zeg!![]()
Eigenlijk wel ja...quote:Ja, jij toch ook? Ik weet het niet hoor, maar ik ga steeds om een uur of drie naar bed maar sta wel acht uur op.
Nee, nofi, maar ik ben nogal eenkennig...quote:Ps. Je vergat Loesje in het rijtje en Silmarwen!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |