quote:Het blad, niet het album.
Op maandag 6 oktober 2003 17:08 schreef Jassie het volgende:
Gelijk als je het album hebt onder de scanner gooien!Ik kan bijna niet meer wachten, maar het zal wel moeten.
Dit is niet ophypen. Wij zitten gewoon ontzettend nerveus op dat album te wachten
Heerlijk luisteren naar Pay the man...
*mompel* nog steeds geen december?
quote:hehe die van mij verveeld ook totaal niet.
Op maandag 6 oktober 2003 21:45 schreef Tackleberry het volgende:
Gelukkig verveeld mijn verzamelaartje in de auto nog steeds niet...Heerlijk luisteren naar Pay the man...
*mompel* nog steeds geen december?
Ik hoop niet dat ze iets gaan doen wat ze al gedaan hebben, geen 2e smash/ixnay/Co1. Maar gewoon een Splinter
Alhoewel nummers als die van Ixnay mij wel erg kunnen bekommeren
En het is dat de poster van me muur af is gevallen, maar anders keken ze (met langhaar en vlechten) zo op me neer...
iig de 1e band waar ik fan van was. Dus dat blijf ik ook
ik ben btw wel op zoek naar een Offspring s/t MET Kill the president. Maar ik ben bang dat dat moeilijk wordt :S
quote:Beetje goed zoeken, ik heb hem zelf toen gekocht op cd beurs.
Op maandag 6 oktober 2003 22:08 schreef Betse het volgende:
ik ben btw wel op zoek naar een Offspring s/t MET Kill the president. Maar ik ben bang dat dat moeilijk wordt :S
quote:Gewoon alles scannen waar Offspring op staat, kan nooit kwaad
Op maandag 6 oktober 2003 17:49 schreef Ixnay het volgende:
Het blad, niet het album.
quote:Large?
Op maandag 6 oktober 2003 22:08 schreef Betse het volgende:
Op zich was ik niet zo heel nieuwsgierig, maar dit topic maakt mij dat wel
Da Hui vinnik nou niet echt geweldig, maar 1 nummer bepaalt nooit echt de duidelijke toon voor een offspring album. Dat scheelt dan maar weerIk hoop niet dat ze iets gaan doen wat ze al gedaan hebben, geen 2e smash/ixnay/Co1. Maar gewoon een Splinter
Alhoewel nummers als die van Ixnay mij wel erg kunnen bekommeren
En het is dat de poster van me muur af is gevallen, maar anders keken ze (met langhaar en vlechten) zo op me neer...iig de 1e band waar ik fan van was. Dus dat blijf ik ook
Bij mij staatie al bijna 7 jaar in de kast
quote:daar stond geloof ik bij als release datum iets van 2001, dus de verkeerde. Aleen bij plato stond wel 95, dus daar staat ie misschien wel op.
Op maandag 6 oktober 2003 22:31 schreef Ixnay het volgende:[..]
Large?
quote:Gelukkig kijk ik al 4 jaar lang verder dan de F**king Frs... dus wees niet ongerust
Op maandag 6 oktober 2003 22:41 schreef clowntje het volgende:
Als je nou 'ns bij die wazige subcommerciele platenzaken kijkt, dan heb je aardig wat kans... In ieder geval meer kans dan bij de Free Record Shop ofzo.Bij mij staatie al bijna 7 jaar in de kast
* TIC heeft hem zelfs bij de Free Record Shop gekocht als klein kereltje
quote:Ja, nu ligt hij ook bijn de FRS, maar dan alleen die nieuwere versie.
Op dinsdag 7 oktober 2003 07:48 schreef TIC het volgende:
Ik heb hem ook met kill the president, ik wist niet eens dat ie zonder bestond.* Ixnay heeft hem zelfs bij de Free Record Shop gekocht als klein kereltje
quote:En ik heb s/t maar mijne is beschadigd bij Blackball en A Thousand Days.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:26 schreef LG_Konjo het volgende:
in ieder geval staat op zo'n beetje elke cd-verkopende website de s/t met als release datum 2001, wat dus de verkeerde is. het wordt dus in een platenzaak tegenkomen met heeeel veel geluk dat kill the president er wel opstaat. wat een gezeur, als ze nou gewoon geen re-release hadden gemaakt was het een stuk makkelijker geweest
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:41 schreef Nitro_YE het volgende:
morgen komt de nieuwe Kerrang pas
quote:misschien komt hij in Europa al op 1 december uit
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:10 schreef iDex het volgende:
"iemand ervaringen met releases". hoe zit dat, komt de cd ook hier in nederland al op 2 december of duurd dat wat langer?
trouwens de Kerrang zou wel is een dag later pas in de Nederlandse shops kunnen liggen
Bij Conspiracy was hij iig 11 november(zaterdag) al te koop.
En veel cd winkels laten hem al eerder uitkomen, geloof maar dat we hem die zaterdag al kunnen krijgen zoals crN zegt.
En de mp3s kunnen echt ieder moment komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |