quote:Waarom is dat ongeloofwaardig?
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:27 schreef Kozzmic het volgende:Dat ze zegt dat ze alle banden verbroken heeft zodra haar duidelijk werd dat ze met een 'zware crimineel' te maken had is totaal ongeloofwaardig.
quote:Ik weet niet hoeveel waarde je hieraan kan verbinden, maar er kan een kern van waarheid in zitten.
Roos sluit niet uit dat er vriendinnen waren die niets wisten van Bruinsma's criminele activiteiten.Vrouwen werden daar volgens hem altijd buitengehouden.
quote:Niets weten van zijn criminele activiteiten en niet weten dat het een crimineel is zijn twee verschillende zaken. Als je iemand dusdanig kent dat je meerdere keren mag logeren op zijn boot dan weet je ook dat het iemand is die zich met louche zaken bezig houdt. Al is het maar omdat Bruinsma meerdere bodyguards continu in zijn nabijheid had, dat is door meerdere bronnen bevestigd.
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:29 schreef Sidekick het volgende:[..]
Waarom is dat ongeloofwaardig?
[..]Ik weet niet hoeveel waarde je hieraan kan verbinden, maar er kan een kern van waarheid in zitten.
Mabel heeft haar verklaring aangepast en dat doet ze niet voor niets.
Als ze niet zo 'paniekerig' had gereageerd en gewoon voet bij stuk had gehouden, had deze meneer Roos de verklaring van Charlie kunnen doen wankelen.
Nu heeft Mabel door haar wijziging aangegeven dan Charlie in ieder geval in de buurt zat met zijn verhaal.
Ik vraag me ook af waarom die Roos nu pas te voorschijn komt, hij had die Charlie vóór kunnen zijn.
Er is een zowat een week tevoren al aangekondigd dat er onthullende dingen zouden worden verteld.
Die had hij a priori al kunnen ontkrachtemn door te zeggen dat ook hij erg close met Bruinsma was en zich geen innige relatie tussen Mabel en Bruinsma kon herinneren.
Je zou bijna denken dat het iets té convenient is nu, deze verklaring.
Maar goed, dat doet er niet toe ook.
Mabel heeft haar verklaring gewijzigd, en dat zegt genoeg.
quote:Precies, dat spreekt boekdelen.
Op zondag 5 oktober 2003 00:04 schreef milagro het volgende:Mabel heeft haar verklaring aangepast en dat doet ze niet voor niets.
quote:Oh ja, die kern van waarheid is dat er, zoals Peter R. en die andere gisteren bij Nova ook vertelden, meestal tegen de vrouwen niets wordt verteld over de precieze zaakjes waarmee man of vriendlief zich op dat moment bezighoudt. Maar wat ze ook zeiden was dat de vrouw of vriendin altijd wél weet dat het allemaal geen zuivere koffie is en dat dat voor die vrouwen op dat niveau ook niet te verbergen valt.
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:29 schreef Sidekick het volgende:
Ik weet niet hoeveel waarde je hieraan kan verbinden, maar er kan een kern van waarheid in zitten.
De verklaringen waar je dan misschien nog het meeste waarde aan kunt hechten in dit opzicht, zijn die van de journalisten/misdaadverslaggevers die ik tot nu toe aan het woord heb gehoord. Die zeggen stuk voor stuk (en Klaas Wilting trouwens ook) dat je echt van mijlenver aan Klaas Bruinsma en zijn entourage kon zien dat de man een crimineel was. Dus kom op zeg, als je dan een paar keer bij hem blijft overnachten moet dat je dan toch wel helemaal snel duidelijk zijn geworden?!
En wat ik ook opvallend vond was dat er gezegd werd - ook door Bruinsma's 'zakenpartners' - dat bijna niemand aan boord van die Neeltje Jacoba mocht komen. Dat klinkt niet alsof Klaas daar geregeld feestjes gaf voor zijn vage zeilkennissen. Mabel moet dan sowieso veel meer geweest zijn dan dat.
quote:Zou Geurt R. geld hebben ontvangen van de AIVD om te liegen dat Mabel toch geen relatie had met Bruinsma?
Op zondag 5 oktober 2003 00:04 schreef milagro het volgende:
Die had hij a priori al kunnen ontkrachtemn door te zeggen dat ook hij erg close met Bruinsma was en zich geen innige relatie tussen Mabel en Bruinsma kon herinneren.
Je zou bijna denken dat het iets té convenient is nu, deze verklaring.
The plot thickens...
quote:Bruinsma vertrouwde Geurt Roos de laatste jaren van zijn leven niet meer zoals voorheen.
Op zondag 5 oktober 2003 00:04 schreef milagro het volgende:
Edit:
Bron: De boeken over Klaas, het boek van Thea en veel van horen zeggen.
quote:die geruchten zijn er idd wel, maar dat geloof ik niet zo
Op zondag 5 oktober 2003 00:18 schreef Cynix ® het volgende:
Met een beetje goeie wil moeten we "De hakkelaar" ook nog wel in dit complot kunnen plaatsen.
quote:Beetje vergelijkbaar maar toch ander/minder kaliber.
"De hakkelaar"
quote:Ja dat dacht ik toen ik het las net
Op zondag 5 oktober 2003 00:14 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Zou Geurt R. geld hebben ontvangen van de AIVD om te liegen dat Mabel toch geen relatie had met Bruinsma?
The plot thickens...
quote:Nou ja, hij was toch bij Klaas vlak voordat die het tijdelijke voor het eeuwige verruilde op de stoep van het Hilton?
Met een beetje goeie wil moeten we "De hakkelaar" ook nog wel in dit complot kunnen plaatsen.
quote:Sterker nog, ik geloof dat Da Silva vertelde dat geen enkel meisje van Bruinsma op die boot mocht komen, met uitzondering van Mabel.
Op zondag 5 oktober 2003 00:17 schreef milagro het volgende:
De Neeltje Jacoba was blijkbaar als een vesting en Bruinsma volkomen paranoia (en terecht is gebleken).
Het feit dat zij op die boot geweest is zegt toch wel iets over haar 'status'.
quote:Ik neem dat verhaal van die Da Silva met een familiepak zout eerlijk gezegd.
Op zondag 5 oktober 2003 00:21 schreef chibibo het volgende:[..]
Sterker nog, ik geloof dat Da Silva vertelde dat geen enkel meisje van Bruinsma op die boot mocht komen, met uitzondering van Mabel.
quote:Dat zou me niets verbazen want Roos is normaliter helemaal niet zo op publiciteit.
Op zondag 5 oktober 2003 00:20 schreef milagro het volgende:
Die Roos is ingeschakeld
quote:Deze?
Op zondag 5 oktober 2003 00:20 schreef milagro het volgende:
Maar ja ik heb een valiumpje genomen dus ik zie roze olifanten...
quote:Ja, en horen er niets van te denken als manlief 's nachts een paar blaffers op het nachtkastje legt.
Op zondag 5 oktober 2003 00:22 schreef milagro het volgende:
Vrouwen horen strak op de bank.
quote:Er is waarschijnlijk idd van alles op en aan gelogen, maar probeer de basis er eens uit te filteren..
Op zondag 5 oktober 2003 00:23 schreef static het volgende:
Ik neem dat verhaal van die Da Silva met een familiepak zout eerlijk gezegd.
quote:Hij zal het hier en daar wel wat opgeleukt hebben.
Op zondag 5 oktober 2003 00:23 schreef static het volgende:[..]
quote:Ja!!!!!!!!!! Precies!!!! een hele rij!!!! met blaffers!!!!!!
Op zondag 5 oktober 2003 00:24 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Deze? [afbeelding]
quote:Voor mij is die kern dat Mabel iig meerdere malen op de Neeltje Jacoba heeft overnacht, een vesting waar zelden iemand werd toegelaten, en dat het onmogelijk was om daar te verblijven zonder te zien dat mijnheer Bruinsma zich met kwalijke zaken bezighield.
Op zondag 5 oktober 2003 00:25 schreef What het volgende:[..]
Er is waarschijnlijk idd van alles op en aan gelogen, maar probeer de basis er eens uit te filteren..
quote:Hij had niet zoveel redenen om te liegen. Behalve misschien een beetje interessant doen wellicht.
Op zondag 5 oktober 2003 00:23 schreef static het volgende:
quote:Dat deed hij met de prelude op het verhaal van Mabel ook.
Op zondag 5 oktober 2003 00:28 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Hij had niet zoveel redenen om te liegen. Behalve misschien een beetje interessant doen wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |