abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13643403
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:10 schreef fokje het volgende:
Wat voor belang hecht Friso er eigenlijk aan dat hij toestemming van het parlement krijgt en dus recht op troonopvolging? Ik bedoel; de kans is erg klein dat hij ooit koning wordt en hij kan prima z'n eigen boontjes doppen evenals Mabel, voor de centen hoeft'ie het niet te doen. Dan is dit gezeur het toch allemaal niet waard, het complete privé-leven van zijn a.s. vrouw komt nu op straat te liggen en waarvoor nu in vredesnaam?
Gewoon afblazen die onderzoeken, trouwen met haar _indien hij van haar houdt_ zonder toestemming van het parlement en lang en gelukkig verder leven.
Blijkbaar hecht hij er waarde aan, hij heeft zelf meteen al aangegeven toestemming te willen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13643475
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Blijkbaar hecht hij er waarde aan, hij heeft zelf meteen al aangegeven toestemming te willen.

Mja, ten koste waarvan? Ik stel me zo voor dat als ik in die situatie zou zitten de boel onmiddellijk zou afblazen voor mijn partner, ik zou het absoluut niet willen dat het privé-leven van mijn partner op deze manier op straat zou komen te liggen.
Het zou in deze trouwens wel een indicatie kunnen zijn dat het hier idd om een verstandshuwelijk gaat.
pi_13643480
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:15 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Omdat zijn moeder dat wil.

Maar misschien grijpt Friso deze affaire wel aan om zich helemaal in de 'anonimiteit' terug te trekken (voor zover dat mogelijk is). Als hij echt homo is en dit voorgenomen huwelijk een soort van verstandshuwelijk is dan heeft hij nu de mogelijkheid te breken met een leven dat hij eigenlijk niet wil leiden. Wat dat betreft kan deze affaire uiteindelijk misschien zelfs wel positief zijn voor hem.

Als hij idd van de herenliefde is, dan hoop ik dat het zo gebeurt.
Jammer voor Mabel, maar ze heeft gegokt en verloren.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het huwelijk nog doorgaat.
Ze kwamen of liever gezegd Friso kwam nu niet echt head over heels, on cloud seven over tijdens die aankondiging van hun verloving.. iets wat ik bij Alex en Maxima wel zag.

pi_13643523
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:20 schreef fokje het volgende:

[..]

Mja, ten koste waarvan? Ik stel me zo voor dat als ik in die situatie zou zitten de boel onmiddellijk zou afblazen voor mijn partner, ik zou het absoluut niet willen dat het privé-leven van mijn partner op deze manier op straat zou komen te liggen.
Het zou in deze trouwens wel een indicatie kunnen zijn dat het hier idd om een verstandshuwelijk gaat.

Ik zou dat á priori al gedaan hebben, want mijn partner zou mij eerlijk verteld hebben over die eerdere affaire omdat hij in zou zien dat dit, als het boven water komt, ver strekkende gevolgen zou kunnen hebben voor mijn partner.
Dus Friso heeft een reden om Mabel dit aan te rekenen, ze is tenslotte een intelligente dame, wordt ons tot vervelens toe gemeld
pi_13643592
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik zou dat á priori al gedaan hebben, want mijn partner zou mij eerlijk verteld hebben over die eerdere affaire omdat hij in zou zien dat dit, als het boven water komt, ver strekkende gevolgen zou kunnen hebben voor mijn partner.
Dus Friso heeft een reden om Mabel dit aan te rekenen, ze is tenslotte een intelligente dame, wordt ons tot vervelens toe gemeld

Das waar, bovendien kent hij haar geloof ik al heel lang.
pi_13643789
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:27 schreef fokje het volgende:

[..]

Das waar, bovendien kent hij haar geloof ik al heel lang.

Weet ik niet kan best, Laurentien heeft haar geintroduceerd in de familie, dacht ik.
Ze is haar vriendin, ze hebben elkaar neem ik aan in Brussel leren kennen.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 oktober 2003 @ 13:38:10 #157
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13643834
Misschien heeft Petra ook wel geneukt met Klaas.
pi_13643893
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:38 schreef SunChaser het volgende:
Misschien heeft Petra ook wel geneukt met Klaas.
Hm ik zie Laurentien eerder rommelen met die Charlie eigenlijk...
"Trek eens aan mijn blaffer, querida"
  Redactie Frontpage zaterdag 4 oktober 2003 @ 13:44:08 #159
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13643952
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:41 schreef milagro het volgende:
"Trek eens aan mijn blaffer, querida"
Nee: wijf
pi_13643982
Mocht het huwelijk doorgaan dan betekent dat het koningshuis het " gewone " volk minacht.

Btw. Mocht hier iemand in zijn jeugdjaren een snoepje of een appel hebben gestolen of je bent in contact geweest met bureau HALT. Dus je hebt een hele kleine jeugzonde begaan. Denk maar niet dat je ooit een lintje krijgt. Dat is het dubbele moraal van het koningshuis.

pi_13644008
Ik vraag me dan weer af, hoe de sfeer nu in de familie is... en hoe lang zij al hebben geweten dat Mabel Bruinsma kende. En hoe daarop werd gereageerd. Ik bedoel,dan wordt daar onderzoek naar gedaan en tijdens de zondaglunch vertelt ze met een glas rose in de hand ,,nou ik ben wel een tijdje omgegaan met Klaas Bruinsma, maar toen ik erachter kwam dacht ik, ja hallo hee! Toen heb ik gelijk het contact verbroken, hihihi dat was echt op het nippertje "

Nou en iedereen lacht dan.

En dan haalt Peter R. de Vries zijn stoffige netwerkschriftje uit de kast en belt die Chileen en gaat bij hem langs en hij vertelt dit alles. Hij confronteert Mabel ermee, en dan blijkt dus dat ze gewoon gejokt heeft. Lijkt me dan ook, dat die oranje-familie zich flink besodemieterd moet voelen, en dat Friso het al wel wist, dat was tussen hen twee al lang intern besproken. En hij dacht: ,,Ach, je was studente, jong en naief."
Maarja, de media he. Dat wordt groot uitgepakt, en het gezinnetje komt in verlegenheid, en Nederland staat op zijn tenen.

Afgezien van mijn mening over de mensen zelf, zou het huwelijk imo gewoon door mogen gaan. Zij willen trouwen, nou, laat ze. Met of zonder toestemming. Ze was gewoon het wipliefje (liefdesrelatie is wat anders dan een seksrelatie) van Bruinsma, ze had een spannende en vooral ondernemende periode, snuifje hier, snuifje daar, nu is ze ouder en heeft ze carriere gemaakt, dat loopt wel los. Ik merk er persoonlijk toch niks van.

† In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2003 @ 13:50:44 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13644069
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:20 schreef fokje het volgende:
Ik stel me zo voor dat als ik in die situatie zou zitten de boel onmiddellijk zou afblazen voor mijn partner, ik zou het absoluut niet willen dat het privé-leven van mijn partner op deze manier op straat zou komen te liggen.
Ik mag toch aannemen dat Friso op de hoogte is van haar verleden?

Misschien had-ie er op gegokt dat de ellende allemaal onder het tafelkleed zou blijven, en als het aan het AIVD had gelegen wás het waarschijnlijk ook verborgen gebleven, maar dankzij Peter weten we nu gelukkig bijna alles.

* Cynix ® gokt er nog steeds op dat het huwelijk gewoon doorgaat. Friso is nou ook weer geen Alex en de kans op troonopvolging is voor hem toch al vrij klein.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_13644072
Ze hebben informatie achter gehouden. Of koningin of de AIVD. Ik heb eens jaren geleden in een nogal louche kroeg gewerkt. De politie wist precies wie er vaste klant was en wie wanneer er binnen kwam. En dat waren geen topcriminelen a la Bruinsma.
pi_13644098
Ik weet ook niet hoe het in die kringen gaat: Zijn drugsbaronnen en grote criminelen een normaal verschijnsel in de high-society-kringen, of hebben die hun eigen kringetje? Iedereen met veel geld gaat in de regel om met diezelfde rijken, en rijke drugsbaronnen horen daarbij, of toch net niet? Ik zou me zo kunnen voorstellen dat die gasten ook bekende verschijningen zijn op high-society-party's enzo en in dat opzicht geen bijzondere aangelegheid was dat Mabel in die kringen met dergelijke personen een (al-dan-niet liefdes-) relatie had.
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2003 @ 13:53:08 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13644105
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:45 schreef PietPrak het volgende:
Mocht het huwelijk doorgaan dan betekent dat het koningshuis het " gewone " volk minacht.
What's new?
Alleen al het feit dat de halve familie verzot is op het uitroeien van groot wild en ook niet van plan is dat op te geven voor het plebs zegt al genoeg toch?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 oktober 2003 @ 13:54:10 #166
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13644124
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:53 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen al het feit dat de halve familie verzot is op het uitroeien van groot wild
Wat zal Bernhard hebben gewatertand bij het zien van de jaaguitrusting van Charlie.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-10-2003 13:56]

pi_13644144
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wat zal Bernhard hebben gewatertand bij het zien van de jaaguitrusting van Charlie.

misschien is het z'n petekind, weet jij veel
pi_13644215
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

[afbeelding]

Nee joh, veels te min voor Bernard die blaffertjes, zeker één waar wel 15 patronen in moeten; één kogel waar je een olifant mee neer kan schieten, die moet'ie hebben!
pi_13644271
Ik vraag me trouwens nog steeds af wat onze oud-strijders met Prins Bernard hebben. Hij in oorlogstijd maar 3 dagen in oorlogsgebied geweest ( de eerste 3 ). het verhaal van King Kong en de slag om arnhem werd in de doofpot gestopt. rarara hoe kan dat.
pi_13644339
Tsja, ik zeg maar zo: ieder huisje heeft zijn kruisje.

En hoe erger je in je leven wordt beperkt, hoe groter de kans is dat je een kruisje wordt. Zoals Bernhard, onze eigen playboy wiens leven er totaaaaal anders had uitgezien zonder het koningshuis. Dan was hij vanwege zijn exhorbitante ( ) drank- en drugsgebruik dertig jaar terug al overleden.

spoiler:

is belediging van het koningshuis strafbaar? Of wordt dit gezien als opinie?
pi_13644803
En de particuliere veiligheidsdienst van Trix??

Ze vond het dus kennelijk niet nodig om die in te zetten.

pi_13644853
Ik heb gelezen in een verslag over Klaas Bruinsma dat de laatste twee jaar van zijn leven zijn telefoon constant afgetapt is geweest in ieder geval al door de FIOD. Maak je mij niet wijs dat er toen geen telefoontjes naar zijn liefje bij zaten. Mobiele telefoons werden toen nog niet gebruikt.

Kortom, als het waar is, natuurlijk was de RVD op de hoogte en Trix ook!

pi_13644881
tjah, in deze tijd van internet enz wordt het imo steeds moeilijker voor de kon. fam. hun "prive-leven" geheim te houden...
pi_13644964
quote:
Ik heb gelezen in een verslag over Klaas Bruinsma dat de laatste twee jaar van zijn leven zijn telefoon constant afgetapt is geweest in ieder geval al door de FIOD. Maak je mij niet wijs dat er toen geen telefoontjes naar zijn liefje bij zaten. Mobiele telefoons werden toen nog niet gebruikt.
Dat was ook één van de redenen dat ze steeds in een hotel zaten. Maakt het afluisteren moeilijker.
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 15:53:31 #175
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13645970
Ze hadden wel mobiels alleen gebruikten ze die misschie niet zoveel...
Charlie had het eens over een mobiel.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')