quote:Blijkbaar hecht hij er waarde aan, hij heeft zelf meteen al aangegeven toestemming te willen.
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:10 schreef fokje het volgende:
Wat voor belang hecht Friso er eigenlijk aan dat hij toestemming van het parlement krijgt en dus recht op troonopvolging? Ik bedoel; de kans is erg klein dat hij ooit koning wordt en hij kan prima z'n eigen boontjes doppen evenals Mabel, voor de centen hoeft'ie het niet te doen. Dan is dit gezeur het toch allemaal niet waard, het complete privé-leven van zijn a.s. vrouw komt nu op straat te liggen en waarvoor nu in vredesnaam?
Gewoon afblazen die onderzoeken, trouwen met haar _indien hij van haar houdt_ zonder toestemming van het parlement en lang en gelukkig verder leven.
quote:Mja, ten koste waarvan? Ik stel me zo voor dat als ik in die situatie zou zitten de boel onmiddellijk zou afblazen voor mijn partner, ik zou het absoluut niet willen dat het privé-leven van mijn partner op deze manier op straat zou komen te liggen.
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:16 schreef milagro het volgende:[..]
Blijkbaar hecht hij er waarde aan, hij heeft zelf meteen al aangegeven toestemming te willen.
quote:Als hij idd van de herenliefde is, dan hoop ik dat het zo gebeurt.
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:15 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Omdat zijn moeder dat wil.
Maar misschien grijpt Friso deze affaire wel aan om zich helemaal in de 'anonimiteit' terug te trekken (voor zover dat mogelijk is). Als hij echt homo is en dit voorgenomen huwelijk een soort van verstandshuwelijk is dan heeft hij nu de mogelijkheid te breken met een leven dat hij eigenlijk niet wil leiden. Wat dat betreft kan deze affaire uiteindelijk misschien zelfs wel positief zijn voor hem.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het huwelijk nog doorgaat.
Ze kwamen of liever gezegd Friso kwam nu niet echt head over heels, on cloud seven over tijdens die aankondiging van hun verloving.. iets wat ik bij Alex en Maxima wel zag.
quote:Ik zou dat á priori al gedaan hebben, want mijn partner zou mij eerlijk verteld hebben over die eerdere affaire omdat hij in zou zien dat dit, als het boven water komt, ver strekkende gevolgen zou kunnen hebben voor mijn partner.
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:20 schreef fokje het volgende:[..]
Mja, ten koste waarvan? Ik stel me zo voor dat als ik in die situatie zou zitten de boel onmiddellijk zou afblazen voor mijn partner, ik zou het absoluut niet willen dat het privé-leven van mijn partner op deze manier op straat zou komen te liggen.
Het zou in deze trouwens wel een indicatie kunnen zijn dat het hier idd om een verstandshuwelijk gaat.
quote:Das waar, bovendien kent hij haar geloof ik al heel lang.
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:24 schreef milagro het volgende:[..]
Ik zou dat á priori al gedaan hebben, want mijn partner zou mij eerlijk verteld hebben over die eerdere affaire omdat hij in zou zien dat dit, als het boven water komt, ver strekkende gevolgen zou kunnen hebben voor mijn partner.
Dus Friso heeft een reden om Mabel dit aan te rekenen, ze is tenslotte een intelligente dame, wordt ons tot vervelens toe gemeld
quote:Weet ik niet kan best, Laurentien heeft haar geintroduceerd in de familie, dacht ik.
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:27 schreef fokje het volgende:[..]
Das waar, bovendien kent hij haar geloof ik al heel lang.
quote:Hm ik zie Laurentien eerder rommelen met die Charlie eigenlijk...
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:38 schreef SunChaser het volgende:
Misschien heeft Petra ook wel geneukt met Klaas.
quote:Nee: wijf
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:41 schreef milagro het volgende:
"Trek eens aan mijn blaffer, querida"
Btw. Mocht hier iemand in zijn jeugdjaren een snoepje of een appel hebben gestolen of je bent in contact geweest met bureau HALT. Dus je hebt een hele kleine jeugzonde begaan. Denk maar niet dat je ooit een lintje krijgt. Dat is het dubbele moraal van het koningshuis.
Nou en iedereen lacht dan.
En dan haalt Peter R. de Vries zijn stoffige netwerkschriftje uit de kast en belt die Chileen en gaat bij hem langs en hij vertelt dit alles. Hij confronteert Mabel ermee, en dan blijkt dus dat ze gewoon gejokt heeft. Lijkt me dan ook, dat die oranje-familie zich flink besodemieterd moet voelen, en dat Friso het al wel wist, dat was tussen hen twee al lang intern besproken. En hij dacht: ,,Ach, je was studente, jong en naief."
Maarja, de media he. Dat wordt groot uitgepakt, en het gezinnetje komt in verlegenheid, en Nederland staat op zijn tenen.
Afgezien van mijn mening over de mensen zelf, zou het huwelijk imo gewoon door mogen gaan. Zij willen trouwen, nou, laat ze. Met of zonder toestemming. Ze was gewoon het wipliefje (liefdesrelatie is wat anders dan een seksrelatie) van Bruinsma, ze had een spannende en vooral ondernemende periode, snuifje hier, snuifje daar, nu is ze ouder en heeft ze carriere gemaakt, dat loopt wel los. Ik merk er persoonlijk toch niks van.
quote:Ik mag toch aannemen dat Friso op de hoogte is van haar verleden?
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:20 schreef fokje het volgende:
Ik stel me zo voor dat als ik in die situatie zou zitten de boel onmiddellijk zou afblazen voor mijn partner, ik zou het absoluut niet willen dat het privé-leven van mijn partner op deze manier op straat zou komen te liggen.
Misschien had-ie er op gegokt dat de ellende allemaal onder het tafelkleed zou blijven, en als het aan het AIVD had gelegen wás het waarschijnlijk ook verborgen gebleven, maar dankzij Peter weten we nu gelukkig bijna alles.
* Cynix ® gokt er nog steeds op dat het huwelijk gewoon doorgaat. Friso is nou ook weer geen Alex en de kans op troonopvolging is voor hem toch al vrij klein.
quote:What's new?
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:45 schreef PietPrak het volgende:
Mocht het huwelijk doorgaan dan betekent dat het koningshuis het " gewone " volk minacht.
quote:Wat zal Bernhard hebben gewatertand bij het zien van de jaaguitrusting van Charlie.
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:53 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen al het feit dat de halve familie verzot is op het uitroeien van groot wild
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-10-2003 13:56]
quote:misschien is het z'n petekind, weet jij veel
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:54 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat zal Bernhard hebben gewatertand bij het zien van de jaaguitrusting van Charlie.
quote:Nee joh, veels te min voor Bernard die blaffertjes, zeker één waar wel 15 patronen in moeten; één kogel waar je een olifant mee neer kan schieten, die moet'ie hebben!
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:54 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat zal Bernhard hebben gewatertand bij het zien van de jaaguitrusting van Charlie.
[afbeelding]
En hoe erger je in je leven wordt beperkt, hoe groter de kans is dat je een kruisje wordt. Zoals Bernhard, onze eigen playboy wiens leven er totaaaaal anders had uitgezien zonder het koningshuis. Dan was hij vanwege zijn exhorbitante ( ) drank- en drugsgebruik dertig jaar terug al overleden.
spoiler:
Ze vond het dus kennelijk niet nodig om die in te zetten.
Kortom, als het waar is, natuurlijk was de RVD op de hoogte en Trix ook!
quote:Dat was ook één van de redenen dat ze steeds in een hotel zaten. Maakt het afluisteren moeilijker.
Ik heb gelezen in een verslag over Klaas Bruinsma dat de laatste twee jaar van zijn leven zijn telefoon constant afgetapt is geweest in ieder geval al door de FIOD. Maak je mij niet wijs dat er toen geen telefoontjes naar zijn liefje bij zaten. Mobiele telefoons werden toen nog niet gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |