abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_935931
Ik hoop dat Aernout nog meeleest, want die heeft blijkbaar inzicht in de cijfertjes.

Verbruik deze/vorige periode
Elektriciteit: 4495/3308
Gas: 3613/2670
Water: 102/62

Ik was trouwens aanwezig toen ze aan mijn huis stonden voor de controle van de standen.
Toen ik de Nuon belde hebben we de meterstanden nog gecontrolleerd, en het scheen te kloppen.

Over de hele linie is het dus omhoog gegaan, maar waar zit het 'm in? Dat kon ik uit de brief niet opmaken.
En het is echt niet zo dat ik met energie aan het strooien ben. En wat doe ik in godsnaam meer met het water dit jaar???

Voelt het pokke? Ja dat kun je wel zeggen ja..

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_937094
quote:
Op 11 april 2001 17:37 schreef Hummer het volgende:
Tsssss weer dat simpele gelul.
Accijns lopen de spuigaten uit tegenwooredig .
Lees jij geen kranten?
Tis wel grappig dat juist jíj mij simpelheid verwijt. Ik neem aan dat het als zelfspot bedoeld is.

Wat betreft de accijnsen. Op welke doel je? Benzine? Tabak?
De overheid heeft zich nou eenmaal tot doel gesteld dingen te ontmoedigen die ongezond zijn voor jou als individu, of voor de samenleving in het algemeen - en dingen aan te moedigen die wel goed geacht worden (merit goods als sport, cultuur, etc). Dat kun je betuttelend vinden, maar het beleid bestaat al heel lang.

De brandstofprijzen vind ik overigens idd niet erg interessant, net als de prijs van tabak enzo.
Ik rij nl idd geen auto (eigen keuze, aanbod voor leaseauto afgeslagen), maar als ik dat wel zou doen zou mijn werkgever voor de kosten opdraaien.

donderdag 12 april 2001 @ 08:54:28 #28
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_937295
Jeetje, waar wonen jullie??? Ik houd mijn hart vast, want ik heb nog geen afrekening van de Essent gehad. Ojé ojé ojé.

Als mijn rekening ook heel hoog uit gaat vallen..........

Trouwnes, ik vond jullie bedragen vóór de verhoging al hoog. Wat doen jullie eigenlijk allemaal? Ik betaal (tot nu toe) f380,-/ maand. En dan is dat voor een grote eengezinswoning, hoekhuis nota bene!!, we hebben een computer welke vaak aan staat, een bubbelbad (vréét energie) en alle andere huis tuin en keuken dingetjes.

hmmm..

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_938420
quote:
Op 12 april 2001 08:54 schreef Ester het volgende:
Jeetje, waar wonen jullie??? Ik houd mijn hart vast, want ik heb nog geen afrekening van de Essent gehad. Ojé ojé ojé.

Als mijn rekening ook heel hoog uit gaat vallen..........

Trouwnes, ik vond jullie bedragen vóór de verhoging al hoog. Wat doen jullie eigenlijk allemaal? Ik betaal (tot nu toe) f380,-/ maand. En dan is dat voor een grote eengezinswoning, hoekhuis nota bene!!, we hebben een computer welke vaak aan staat, een bubbelbad (vréét energie) en alle andere huis tuin en keuken dingetjes.

hmmm..

Zwolle...ook Essent
begin alvast met sparen...ik heb een huis er tussen in...geen bubbelbad....toch 650,= bij moeten betalen..
  donderdag 12 april 2001 @ 17:43:24 #30
10836 Hummer
Wolf in schaapskleren!
pi_939271
quote:
Op 12 april 2001 01:41 schreef k_man het volgende:
Tis wel grappig dat juist jíj mij simpelheid verwijt. Ik neem aan dat het als zelfspot bedoeld is.
Zij de idioot die steeds nadrukkelijker aanwezig begint te worden in mijn geopende topics.
quote:
Wat betreft de accijnsen. Op welke doel je? B
[quote]De overheid heeft zich nou eenmaal tot doel gesteld dingen te ontmoedigen die ongezond zijn voor jou als individu, of voor de samenleving in het algemeen - en dingen aan te moedigen die wel goed geacht worden
Slaat weer als kut op Dirk
Is energie gebruiken soms slecht voor de volksgezondheid
quote:

De brandstofprijzen vind ik overigens idd niet erg interessant, net als de prijs van tabak enzo.
Ik rij nl idd geen auto (eigen keuze, aanbod voor leaseauto afgeslagen), maar als ik dat wel zou doen zou mijn werkgever voor de kosten opdraaien.

Ik rij wel auto en vind de benzineprijzen dus wel degelijk van belang.
Dat jij iedere dag op je ligfiets naar je werk gaat en de aardappelschillen van de
peulenschillen scheid om je betrokkenheid bij het milieu te tonen is jouw probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door Hummer op 12-04-2001 17:49]

Klikt het niet dan botst het!
pi_939790
quote:
Op 12 april 2001 17:43 schreef Hummer het volgende:
Zij de idioot die steeds nadrukkelijker aanwezig begint te worden in mijn geopende topics.
Zij, zei de idioot die niet kan spellen. De naam is niet voor niets k_man hoor...
quote:
Slaat weer als kut op Dirk
Is energie gebruiken soms slecht voor de volksgezondheid

Ietsje verder kijken dan je neus lang is. Tuurlijk is enerergie gebruiken op zich niet slecht voor de volksgezondheid, maar vaak wel voor het milieu. En dus op den duur idd voor de volksgezondheid. En energie opwekken is over het algemeen ook slecht voor het milieu.

*k_man is zelf in de praktijk trouwens zeker geen milieu freak, maar krijgt wel jeuk van dit soort domme opmerkingen van Hummer

[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 12-04-2001 19:35]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')