quote:Ik wil niet stoken hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat Mabel Klaas heeft ontmoet op een party van Friso en Klaas?
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:28 schreef BAZZA het volgende:
Oei wat zal Friso jaloers zijn op Mabel
quote:Bravo
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:30 schreef milagro het volgende:[..]
Nooit van gehoord.
Oh wacht dat is die oude charmante man van het Wereld Natuur Fonds
quote:Nee, bij de zeilclub.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:31 schreef What het volgende:[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat Mabel Klaas heeft ontmoet op een party van Friso en Klaas?
quote:Dat denkt heel Nederland.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:32 schreef Likud_NL het volgende:
Nee, bij de zeilclub.
quote:Geen idee maar zo'n groot geschapen bad boy is natuurlijk veel spannender dan zo'n klein vrouwtje met een voorbinddildo... denk je niet?
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:29 schreef milagro het volgende:
Hoezo, is haar voorbinddildo groter
quote:Oh er zijn geen voorbinddildo's te winnen
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:31 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Bravo
deze heeft u goed
Gaat u door voor de koelkast?
Maar on topic
Had ik nu goed begrepen dat er zelfs de mogelijkheid bestaat dat Pa Wisse Wisse Wisse Smit Smit Bruinsma al kende voordat Mabel Wisse Wisse Wisse Smit Smit hem "heel vaag en ab-so-luut nooit mee geneukt" kende?
En Stiefpappie was directeur bij de Rabo?
quote:Zeilers onder elkaar. Het is een smerig zaakje, maar dat zijn we gewend van het koningshuis.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:35 schreef Nyrem het volgende:
Maar het schijnt dat Bruinsma eerder contact had met haar stiefvader.
quote:Mabel is lang heb ik begrepen van Charlie.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:35 schreef BAZZA het volgende:[..]
Geen idee maar zo'n groot geschapen bad boy is natuurlijk veel spannender dan zo'n klein vrouwtje met een voorbinddildo... denk je niet?
Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op die Loesewieswieswies van D'66!
Verdacht!!!!!!
quote:Goed punt, zou Klaas ook altijd de coke van Pim hebben gelevert?
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:31 schreef What het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat Mabel Klaas heeft ontmoet op een party van Friso en Klaas?
en zou Sing Varma niet in een rolstoel hebben gezeten vanwege een uit de hand gelopen geschil over een partij coke van Dhr Boutserse die ook nog lid is geweest van de koninklijke landmacht?
Het koningshuis is overal
quote:
HP/De Tijd
onthulde onlangs dat Mabel haar topcrimineel ooit meenam
naar een studentenfeest aan de Keizersgracht.
quote:Tuurlijk niet. Ze bagatelliseerde het, ontkende het half. Typische koningshuis-methoden!
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:36 schreef Linz het volgende:
ah joh, als het ech zo was dan had ze al toegegeven of was ze nooit een relatie met friso aangegaan....
quote:ze is toch ook niet gek? zoiets kan je nooit geheimgehouden, zeker als het gaat om iemand in haar positie, dan wordt alles eruitgegraven door journalisten. dat weet ze, ze weet dat dit risico bestond dat haar naam en goede eer aangetast zou worden, als ze een relatie met Friso aan zou gaan, vanwege haar "verleden". Zo dom kan ze toch niet zijn? Dus ik ga er vanuit dat het allemaal opgeblazen wordt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:38 schreef Likud_NL het volgende:[..]
Tuurlijk niet. Ze bagatelliseerde het, ontkende het half. Typische koningshuis-methoden!
quote:ze heeft ws onderschat dat dit boven tafel zou kunnen komen.
ah joh, als het ech zo was dan had ze al toegegeven of was ze nooit een relatie met friso aangegaan....
ik vraag me eigenlijk af wat dat onderzoek nu precies ingehouden heeft.
wanneer zijn ze daar mee begonnen?
want gezien Friso's 'vermoedelijke' lidmaatschap van The Pink Team is zij uitgekozen en dus meteen al gescreend?
of gebeurt zoiets pas als het serieuze vormen aanneemt?
en zou het kunnen dat Trix, vanwege helemaal weg van Mabel, de AIVD gesommeerd heeft het te laten verder?
of praat is nu hele erge poep
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 03-10-2003 00:43]
quote:Die is een stuk leuker.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:37 schreef milagro het volgende:
Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op die Loesewieswieswies van D'66!
quote:Als ze het zou vertellen dan zou die relatie ook wel bezwijken. Waarschijnlijk hoopte ze het te kunnen bagatalliseren.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:41 schreef Linz het volgende:[..]
ze is toch ook niet gek? zoiets kan je nooit geheimgehouden, zeker als het gaat om iemand in haar positie, dan wordt alles eruitgegraven door journalisten. dat weet ze, ze weet dat dit risico bestond dat haar naam en goede eer aangetast zou worden, als ze een relatie met Friso aan zou gaan, vanwege haar "verleden". Zo dom kan ze toch niet zijn? Dus ik ga er vanuit dat het allemaal opgeblazen wordt.
De meeste mensen die in die tijd rond Bruisma hingen zwemmen inmiddels toch al met 'n blok beton rond in 'n meertje, zijn al doorzeefd met lood of hangen ergens aan de andere kant van de wereld.
quote:Nee, ze gaat dan ook uit van ' de oranjemacht'.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:41 schreef Linz het volgende:[..]
Zo dom kan ze toch niet zijn?
Wat zal dat plebs haar nou kunnen maken?
quote:Fout!
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:44 schreef Nyrem het volgende:[..]
Nee, ze gaat dan ook uit van ' de oranjemacht'.
Wat zal dat plebs haar nou kunnen maken?
Ze vertrouwt op de Rijks Verzwijgings Dienst!
quote:Dus jij slacht het kip met de gouden eieren ?
quote:Het schijnt (volgens Oltmans) dat het onderzoek van de AIVD nogal wat tijd in beslag nam. Beatrix wilde dit allemaal niet afwachten en heeft de bekendmaking van de verloving erdoorheen gedrukt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:42 schreef milagro het volgende:[..]
ze heeft ws onderschat dat dit boven tafel zou kunnen komen.
iedereen rondom die man is dood of ins Blaue hinein..ik vraag me eigenlijk af wat dat onderzoek nu precies ingehouden heeft.
wanneer zijn ze daar mee begonnen?
want gezien Friso's 'vermoedelijke' lidmaatschap van The Pink Team is zij uitgekozen en dus meteen al gescreend?
of gebeurt zoiets pas als het serieuze vormen aanneemt?
en zou het kunnen dat Trix, vanwege helemaal weg van Mabel, de AIVD gesommeerd heeft het te laten verder?
of praat is nu hele erge poep
quote:mwoah
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:42 schreef What het volgende:[..]
Die is een stuk leuker.
quote:= een instrument van 'de oranjemacht'
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:45 schreef Likud_NL het volgende:[..]
Fout!
Ze vertrouwt op de Rijks Verzwijgings Dienst!
quote:Oh sorry, dat was haar broer, geloof ik
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:46 schreef milagro het volgende:[..]
mwoah [afbeelding]
quote:De beerput ff dicht houden. Wat SS-ers en 'n Argentijnse massamoordenaar in het Koningshuis was wel ff genoeg voor Bea.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:45 schreef Nyrem het volgende:[..]
Het schijnt (volgens Oltmans) dat het onderzoek van de AIVD nogal wat tijd in beslag nam. Beatrix wilde dit allemaal niet afwachten en heeft de bekendmaking van de verloving erdoorheen gedrukt.
(waarom?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |