quote:en nu ben je helemaal stil over de PaPa van Maxima
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:03 schreef SunChaser het volgende:
Wel sneu voor DeRoy. Een paar sokken jatten in je jeugd en tegenwerking van Bea, Bernhard en de AIVD, terwijl Mabel met de eerste Nederlandse maffiabaas mocht neuken zonder gevolgen.
quote:Ja maar "die wist het niet".
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:05 schreef Skinkie het volgende:[..]
en nu ben je helemaal stil over de PaPa van Maxima
quote:Ik verwacht dat er in de komende dagen nog wel een tweede statement volgt.
Die gaf ze al bij PrdV
quote:Via de RVD, lijkt mij dan.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:05 schreef chibibo het volgende:[..]
Ik verwacht dat er in de komende dagen nog wel een tweede statement volgt.
[Dit bericht is gewijzigd door TrenTs op 03-10-2003 00:07]
quote:Ben je stoned ofzo??
Op donderdag 2 oktober 2003 23:58 schreef NorthernStar het volgende:
Ik vind d'r wel leuk.
quote:Nee!
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:05 schreef SunChaser het volgende:
Hallo, kan dat gezeik over haar uiterlijk een klein beetje worden ingeperkt.
Het is werkelijk een oerlelijke trol.
Je zou godverdomme niet dood in haar nest willen worden aangetroffen uit clementie met de nabestaanden.
quote:Na een lekkere periode van lijkrot denk ik dat ze er alleen maar beter uit gaat zien.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:07 schreef What het volgende:[..]
Nee!
Je zou godverdomme niet dood in haar nest willen worden aangetroffen uit clementie met de nabestaanden.
quote:Ik vind dat doorzagen over haar gebit en hoofd niet echt relevant. Dat heeft niets te maken met de vermeende relatie en haar toekomst in het koningshuis.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:07 schreef What het volgende:
Nee!Het is werkelijk een oerlelijke trol.
quote:Ach, mooie meiden hebben ook altijd een lelijke sukkel als vriend...
quote:Het werkt wel degelijk tegen haar. Als ze een bloedmooi wijf was geweest, had niemand er een probleem van gemaakt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik vind dat doorzagen over haar gebit en hoofd niet echt relevant. Dat heeft niets te maken met de vermeende relatie en haar toekomst in het koningshuis.
quote:Jawel want ik wens voor mijn dure belastingcenten geen afzichtelijke (reserve) koningin.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dat doorzagen over haar gebit en hoofd niet echt relevant. Dat heeft niets te maken met de vermeende relatie en haar toekomst in het koningshuis.
quote:Daar zit iets in, Maxima ziet er stukken beter uit en die heeft de boel meteen veroverd hier.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:10 schreef Tijn het volgende:[..]
Het werkt wel degelijk tegen haar. Als ze een bloedmooi wijf was geweest, had niemand er een probleem van gemaakt.
quote:En had iedereen Friso een lelijke sukkel gevonden!
Als ze een bloedmooi wijf was geweest, had niemand er een probleem van gemaakt.
quote:Ach. Opa touwde ook geen schoonheid. Zijn scharreltjes zagen er beter uit.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:10 schreef What het volgende:[..]
Jawel want ik wens voor mijn dure belastingcenten geen afzichtelijke (reserve) koningin.
Bea laat steken vallen op haar oude dag en dat kun je je niet veroorloven in haar positie
quote:Geweldig icoon en onderschrift, trouwens!
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:13 schreef BAZZA het volgende:
...
quote:Ja, ho maar. Iemand vanwege zijn/haar uiterlijk afkraken is uitermate lame.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:07 schreef What het volgende:[..]
Nee!
quote:
Toch opmerkelijk dat Bea niet aan haar aangetrouwde familie heeft gevraagt om een paar van die vriendjes van de ex-rechtse junta vanuit Argentinnie naar Chile te vliegen om onze Charlie uit de weg te ruimen voor het interviewBea laat steken vallen op haar oude dag en dat kun je je niet veroorloven in haar positie
quote:De overgrootvader van Edwin deRoy van Z. was een advocaat in de 2eWO en heeft Bernard destijds willen aanpakken wat betreft contacten met de SS.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:03 schreef SunChaser het volgende:
Wel sneu voor DeRoy. Een paar sokken jatten in je jeugd en tegenwerking van Bea, Bernhard en de AIVD, terwijl Mabel met de eerste Nederlandse maffiabaas mocht neuken zonder gevolgen.
quote:Bea moet opzouten. Als Mabel aan de macht is gaat het een stuk beter met de economie.
Bea laat steken vallen op haar oude dag en dat kun je je niet veroorloven in haar positie
"Ken je me nog, milagro, ik jou wel"
Oe!
quote:Niet om dr uiterlijk!
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:01 schreef What het volgende:[..]
Raaaaaaah!
Dan moet je naart de psychiater!(en als je het met haar gedaan hebt naar de 'gewone' dokter.)
Omdat ze gewoon met het grootste schorum boottochtjes ging maken. En nu zijn die oranjes allemaal zo gecharmeerd van haar. Manipulatieve bitch.
[Dit bericht is gewijzigd door Brennie op 03-10-2003 00:21]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |