quote:Klopt. Ook een keer gedaan... Bailey's + cola in een glas, na een paar minuten kon een sigaret er rechtop instaan
Op donderdag 2 oktober 2003 23:11 schreef sleepflower het volgende:[..]
Baileys & Cola. Ik heb een keer met een paar vriendinnen die dingen gemixt, kreeg je echt een chemische reactie.
quote:Ik weet niet of het in je maag ook kwaad kan, weet alleen dat het ontzettend begon te bruisen. Eerlijk gezegd geloof ik niet dat het erg slecht voor je is.
Op donderdag 2 oktober 2003 23:13 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Baileys geeft met bijna alles in de mix een gore reactie. Vraag maar aan yvonne en haar embryo's.
Maar goed, ik wist niet dat het met cola ook slecht was. Nou ja, dat ga ik vast nog wel eens uitproberen aangezien ik het allebei vrij regelmatig drink.
quote:Okee. Dat lost nog meer problemen op.
Op donderdag 2 oktober 2003 23:13 schreef Oldbie het volgende:
Ik dacht dat de fabeltjes over Baileys inmiddels de wereld uit waren. Baileys kan wel met tonic en 7up en cola en.....
quote:Nou ja, baileys gaat zich in een andere vloeistof heel goor gedragen. Maar goed, ik vermoed dat maagzuur daar toch wel mee om moet kunnen gaan.
Op donderdag 2 oktober 2003 23:14 schreef sleepflower het volgende:[..]
Ik weet niet of het in je maag ook kwaad kan, weet alleen dat het ontzettend begon te bruisen. Eerlijk gezegd geloof ik niet dat het erg slecht voor je is.
En wat blijkt: het is een fabeltje. Hoewel het er in een glas wel heel goor uit gaan zien.
Zie ook Bailey's + Gin Tonic.
quote:Jägermeister en red-bull!!!
Op donderdag 2 oktober 2003 23:14 schreef schatje het volgende:
En Jägermeister en bier??
quote:Idd, zou hetzelfde zijn als zeggen dat cola slecht voor je maag is omdat een roestige spijker er blank uitkomt. Moet je een roestige spijker eens een nachtje in maagzuur leggen
Op donderdag 2 oktober 2003 23:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, baileys gaat zich in een andere vloeistof heel goor gedragen. Maar goed, ik vermoed dat maagzuur daar toch wel mee om moet kunnen gaan.
quote:zelfde hier
Op donderdag 2 oktober 2003 23:06 schreef BalderX het volgende:
ik heb het ooit wel eens door elkaar gedronken.. maar dat was dan veel bier en 1 baileys ofzo..ik heb er niks negatiefs van gemerkt
quote:Ja vooral als je daarna niet kan stoppen met kotsen heeeeeeeeeeeeeeerlijk
Op donderdag 2 oktober 2003 22:25 schreef Napalmmm het volgende:
baileys en cola is lekkerder........
quote:Ik denk dat het schiftverhaal klopt.
Op zaterdag 9 december 2000 19:27 schreef Zomerpeer het volgende:
Ik heb het nooit met elkaar gemixt gedronken moet ik zeggen, maar wat er gebeurt is dit : baileys is gemaakt met room, en als je dat mengt met iets dat zuur is (citroensap of tonic ofzo) dan wordt het heel dik en gaat het schiften. Zelfde effect krijg je als je bij ongeklopte slagroom een beetje citroensap doet (dat moet je doen als je geen zure room hebt voor een recept)(alleen dus NIET fanatiek gaan roeren want dan gaat het dus ook schiften). Of het gevaarlijk voor je gezondheid is weet ik niet, misschien wel als je heel veel baileys met tonic erna drinkt.![]()
![]()
Ik heb oook eens keer toen ik brak was een beker melk gedronken en vanwege mijn brakheid niet lang erna weer uitgekotst. Kan je vertellen dat melk ook in je maag schift. En daar heb je normaal gesproken ook geen last van.
quote:Ik weet niet of je weleens Baileys met Tonic in 1 glas hebt gedaan, maar dat purschuim wil je echt niet opeten (drinken kan geeneens).
Op donderdag 2 oktober 2003 23:13 schreef Oldbie het volgende:
Ik dacht dat de fabeltjes over Baileys inmiddels de wereld uit waren. Baileys kan wel met tonic en 7up en cola en.....
V.
quote:Da's de alcohol in combinatie met 14 jarige meisjes.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:48 schreef MisszJ het volgende:
je word er ziek van....buikpijn maagkramp enz...
V.
quote:Och, misschien is het zo'n smerige combinatie dat je ervan gaat kotsen, maar verder lijkt het me niet schadelijk ofzo.
Op woensdag 8 oktober 2003 15:22 schreef NeMe het volgende:
Nu is mijn vraag nog steeds niet beantwoord...kun je en LEES GOED:
BIER en BAILEYS door elkaar drinken? Geef dit ook een kotsnijgende reactie? dus ik vraag niet naar tonic,7up of cola met baileys maar baileys met bier dus.
quote:Het effect met bier is volgens mij hetzelfde als met cola. En het kan geen kwaad.
BIER en BAILEYS door elkaar drinken? Geef dit ook een kotsnijgende reactie? dus ik vraag niet naar tonic,7up of cola met baileys maar baileys met bier dus.
quote:Nee, ik heb het gisteren weer allebei gedronken en ik heb niet hoeven te kotsen en heb vanmorgen gewoon m'n college gevolgd.
Dus.
juist...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |