heb hem nu al een paar keer geluisterd en er staan misschien 2 leuke tracks op de rest is allemaal halfbakken standaard electro spul met de wel bekende fischerspooner vocal...quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:06 schreef EllyFlorax het volgende:
[..]
oordeel niet te vroeg, heb't album nu zo'n 20 keer geluisterd, het blijft fascineren
p.s. 't is Warren Fischer met SCH ;-)
Zal komen omdat het mij enorm doet denken aan The Cure - A Forest.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:50 schreef MadGuy het volgende:
@ Nitespeed, grappig dat je Wednesday leuk vindt, ik vind dat één van de zwakkere nummers. Smaken verschillen!
Bronquote:Album Release Information ::
Odyssey
In Stores April 5th, 2005
1. Just Let Go 2. Cloud 3. Never Win 4. A Kick In The Teeth 5. Everything To Gain 6. We Need A War 7. Get Confused 8. Wednesday 9. Happy 10. Ritz 107 11.All We Are 12."O" (Vision Creation Newsun)
FORMATS:
CD
Gatefold Vinyl
Special Limited Edition CD Package (Special Digipak, 24 Page Booklet, Enhanced with Just Let Go Video Directed by Fischerspooner), Includes 2 Extra Tracks: Door Train Home, and Just Let Go (Thin White Duke Remix)
Just Let Go Remixes 12" (Thin White Duke & Tommy Sunshine)
In Stores Januaray 11th, 2005
7. Get Confusedquote:Op zondag 20 februari 2005 22:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Thin White Duke Remix is allang gelekt, alleen Door Train Home heb ik nog niet gehoord.
als ze net zo goed zijn als 2 jaar geleden wordt het echt vetquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:07 schreef superheist het volgende:
Fischerspooner staat dit jaar op Pukkelpop(19 - 21 aug, Belgie)
Meer dan honderd euro, voor een meerdaags electro festivalquote:Op zondag 17 april 2005 16:15 schreef MadGuy het volgende:
Ze komen ook nog in Paradiso lees ik hier. maar heeft iemand meer details? Kaartverkoop enzo?
je kan ook gewoon één avondje hoor, kost je 20 euro ofzo.quote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Meer dan honderd euro, voor een meerdaags electro festival.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |