abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 april 2001 @ 00:19:36 #1
862 Arcee
Look closer
pi_926619
Leuk onderdeel uit Kopspijkers. Kep 't al een tijdje niet meer gezien.

Weet iemand wie er allemaal genomineerd zijn en waarom? Ik ben met name benieuwd naar die van Henny Huisman.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 10 april 2001 @ 01:24:45 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_926890
quote:
Op 10 april 2001 00:19 schreef Arcee het volgende:
Ik ben met name benieuwd naar die van Henny Huisman.
Quick guess: hij zal wel weer handtastelijkheden of, sex- cq racistische ongein hebben uitgehaald. Ik wil het ook wel weten eigenlijk
pi_926972
quote:
Op 10 april 2001 00:19 schreef Arcee het volgende:
Leuk onderdeel uit Kopspijkers. Kep 't al een tijdje niet meer gezien.

Weet iemand wie er allemaal genomineerd zijn en waarom?

Ik weet ze niet allemaal meer, maar dit weekend: Wim Kok wegens het 2 keer negeren van een speciale mat met desinfecterend materiaal die er lag ivm met MKZ, 1 keer liep ie er om heen, andere keer stapte ie over de mat heen.

Danny Christiaan is 2 keer genomineerd, beide keren voor zijn programma Hoelahoelahoep (of zo), 1 keer voor het promoten van z'n eigen CD, 1 keer voor het subtiele zinnetje dat 'BZN niet weg te branden is'.

De andere nominaties weet ik niet (meer) zo 1 2 3.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_927011
henny huisman was iets met een filipijns meisje

weet niet meer precies wat maar hij insinueerde nogal dat ze een hoertje was ofzo

dinsdag 10 april 2001 @ 10:17:29 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_927292
Ja inderdaad, dat alle Filipijnse meisjes alleen vanwege de rijkdom van Nederlanders met een Nederlandse man zouden trouwen ofzo...

Ik zou de namen moeten horen van de mensen die genomineerd zijn, dan kan ik waarschijnlijk zó de reden waarvoor ze zijn genomineerd opnoemen...

pi_928319
Was de burgemeester van Geldermalsen (daar kwam Sinterklaas toch aan) niet ook nog genomineerd ivm het maken van een nogal racistische opmerking, of is dat van te ver terug?
  dinsdag 10 april 2001 @ 13:50:38 #7
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_928363
quote:
Op 10 april 2001 13:40 schreef DIGGER het volgende:
Was de burgemeester van Geldermalsen (daar kwam Sinterklaas toch aan) niet ook nog genomineerd ivm het maken van een nogal racistische opmerking, of is dat van te ver terug?
Dat was de burgemeester van Werkendam, dat was vorig jaar, over dat er niet teveel 'zwarte-pietjes' in Nederland moesten komen.
  dinsdag 10 april 2001 @ 15:11:29 #8
2764 Trainspotter
pi_928733
quote:
Op 10 april 2001 10:17 schreef twi het volgende:
Ja inderdaad, dat alle Filipijnse meisjes alleen vanwege de rijkdom van Nederlanders met een Nederlandse man zouden trouwen ofzo...
Zat ik er toch niet ver naast. Wat is die Huisman toch een ontzettende proleet...
pi_929131
quote:
Op 10 april 2001 13:40 schreef DIGGER het volgende:
Dat is van vorig seizoen, maar dar is Jack Spijkerman op terug gekomen en zijn excuses voor aangeboden. Het schijnt dat de burgemeester juist erg veel deed voor de integratie van allochtonen. Het bleek een verspreking te zijn.
http://www.snowzone.nl
pi_929168
quote:
Op 10 april 2001 02:38 schreef DIGGER het volgende:

Danny Christiaan is 2 keer genomineerd, beide keren voor zijn programma Hoelahoelahoep (of zo), 1 keer voor het promoten van z'n eigen CD, 1 keer voor het subtiele zinnetje dat 'BZN niet weg te branden is'.

vooral die laatste was een verschrikkelijke babylonische spraakfout! Nog leuker dan degene die ik hoorde van op het journaal na de vuurwerkramp Enschede: "mensen zijn druk bezig familieleden op te vangen "
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_929291
Was Danny Christian niet genomineerd vanwege zijn liedje "Als meisjes nee zeggen dan bedoelen ze ja"?

Maar het "leukste" vond ik nog wel dat wijf met die aanhanger met paarden, al een tijd terug, die doodserieus vertelde dat ze nooit voor kinderen zou remmen...

Unox, the worst operating system.
  dinsdag 10 april 2001 @ 16:52:48 #12
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_929331
wat waren eigenlijk koele nachtspiegels van de afgelopen jaren. ik kan er eigenlijk me maar een herinderen dat is met die EO uitzending waar kinderen elkaar kado'tjes moesten geven en deze werden daarna kapot gemaakt
010
  dinsdag 10 april 2001 @ 16:56:44 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_929345
quote:
Op 10 april 2001 16:52 schreef incubus het volgende:
wat waren eigenlijk koele nachtspiegels van de afgelopen jaren. ik kan er eigenlijk me maar een herinderen dat is met die EO uitzending waar kinderen elkaar kado'tjes moesten geven en deze werden daarna kapot gemaakt
Jah en de reden waarom... zow heey.. kheb t programma toen toevallig ook gezien... dacht toen al wat een nare rot streek... gelukkig waren er meer die dat dachten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 april 2001 @ 16:59:41 #14
862 Arcee
Look closer
pi_929360
quote:
Op 10 april 2001 15:11 schreef Trainspotter het volgende:
Zat ik er toch niet ver naast. Wat is die Huisman toch een ontzettende proleet...
Pcies, wat een arrogante lul is dat geworden zeg...
quote:
Idd! Heel erg triest was dat. E.O. sucks
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 10 april 2001 @ 17:18:13 #15
2764 Trainspotter
pi_929421
quote:
wat waren eigenlijk koele nachtspiegels van de afgelopen jaren?
Ik herinner me een vent die een verkleedfeestje organiseerde: 'je mag je zo gek verkleden als je maar wilt, je kunt bv als neger komen...'
pi_929477
quote:
Op 10 april 2001 16:46 schreef Schorpioen het volgende:
Was Danny Christian niet genomineerd vanwege zijn liedje "Als meisjes nee zeggen dan bedoelen ze ja"?
ja dat is waar ook ja, je hebt helemaal gelijk!
pi_929491
quote:
Dat was echt vreselijk slecht ja.

Ik kan me er nog 1 heugen, als ik het goed heb, van een Sinterklaasfeestje op een golf club of zo, Sinterklaas en een zooi zwarte pieten geven daar op dat terrein, dat grensde aan een asielzoekerscentrum, voor de ogen van die vragende en smekende kindertjes allemaal snoepgoed ed aan kinderen van leden van die vereniging, terwijl die kinderen uit dat asielzoekerscentrum nogal afgeblaft werden en weg moesten, ze mochten niet bij de hekken staan kijken, want ze verpestten het feest.

Zoiets was het geloof ik.

Trouwste user 2022 dinsdag 10 april 2001 @ 18:03:04 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_929586
En een leraar die een straatintervieuw werd afgenomen, en daarbij een te opdringerig jochie tegen z'n muil sloeg.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')