Weet iemand wie er allemaal genomineerd zijn en waarom? Ik ben met name benieuwd naar die van Henny Huisman.
quote:Quick guess: hij zal wel weer handtastelijkheden of, sex- cq racistische ongein hebben uitgehaald. Ik wil het ook wel weten eigenlijk
Op 10 april 2001 00:19 schreef Arcee het volgende:
Ik ben met name benieuwd naar die van Henny Huisman.
quote:Ik weet ze niet allemaal meer, maar dit weekend: Wim Kok wegens het 2 keer negeren van een speciale mat met desinfecterend materiaal die er lag ivm met MKZ, 1 keer liep ie er om heen, andere keer stapte ie over de mat heen.
Op 10 april 2001 00:19 schreef Arcee het volgende:
Leuk onderdeel uit Kopspijkers. Kep 't al een tijdje niet meer gezien.Weet iemand wie er allemaal genomineerd zijn en waarom?
Danny Christiaan is 2 keer genomineerd, beide keren voor zijn programma Hoelahoelahoep (of zo), 1 keer voor het promoten van z'n eigen CD, 1 keer voor het subtiele zinnetje dat 'BZN niet weg te branden is'.
De andere nominaties weet ik niet (meer) zo 1 2 3.
weet niet meer precies wat maar hij insinueerde nogal dat ze een hoertje was ofzo
Ik zou de namen moeten horen van de mensen die genomineerd zijn, dan kan ik waarschijnlijk zó de reden waarvoor ze zijn genomineerd opnoemen...
quote:Dat was de burgemeester van Werkendam, dat was vorig jaar, over dat er niet teveel 'zwarte-pietjes' in Nederland moesten komen.
Op 10 april 2001 13:40 schreef DIGGER het volgende:
Was de burgemeester van Geldermalsen (daar kwam Sinterklaas toch aan) niet ook nog genomineerd ivm het maken van een nogal racistische opmerking, of is dat van te ver terug?
quote:Zat ik er toch niet ver naast. Wat is die Huisman toch een ontzettende proleet...
Op 10 april 2001 10:17 schreef twi het volgende:
Ja inderdaad, dat alle Filipijnse meisjes alleen vanwege de rijkdom van Nederlanders met een Nederlandse man zouden trouwen ofzo...
quote:Dat is van vorig seizoen, maar dar is Jack Spijkerman op terug gekomen en zijn excuses voor aangeboden. Het schijnt dat de burgemeester juist erg veel deed voor de integratie van allochtonen. Het bleek een verspreking te zijn.
Op 10 april 2001 13:40 schreef DIGGER het volgende:
Was de burgemeester van Geldermalsen (daar kwam Sinterklaas toch aan) niet ook nog genomineerd ivm het maken van een nogal racistische opmerking, of is dat van te ver terug?
quote:
Op 10 april 2001 02:38 schreef DIGGER het volgende:
Danny Christiaan is 2 keer genomineerd, beide keren voor zijn programma Hoelahoelahoep (of zo), 1 keer voor het promoten van z'n eigen CD, 1 keer voor het subtiele zinnetje dat 'BZN niet weg te branden is'.
Maar het "leukste" vond ik nog wel dat wijf met die aanhanger met paarden, al een tijd terug, die doodserieus vertelde dat ze nooit voor kinderen zou remmen...
quote:Jah en de reden waarom... zow heey.. kheb t programma toen toevallig ook gezien... dacht toen al wat een nare rot streek... gelukkig waren er meer die dat dachten.
Op 10 april 2001 16:52 schreef incubus het volgende:
wat waren eigenlijk koele nachtspiegels van de afgelopen jaren. ik kan er eigenlijk me maar een herinderen dat is met die EO uitzending waar kinderen elkaar kado'tjes moesten geven en deze werden daarna kapot gemaakt
quote:Pcies, wat een arrogante lul is dat geworden zeg...
Op 10 april 2001 15:11 schreef Trainspotter het volgende:
Zat ik er toch niet ver naast. Wat is die Huisman toch een ontzettende proleet...
quote:Idd! Heel erg triest was dat. E.O. sucks
wat waren eigenlijk koele nachtspiegels van de afgelopen jaren. ik kan er eigenlijk me maar een herinderen dat is met die EO uitzending waar kinderen elkaar kado'tjes moesten geven en deze werden daarna kapot gemaakt
quote:Ik herinner me een vent die een verkleedfeestje organiseerde: 'je mag je zo gek verkleden als je maar wilt, je kunt bv als neger komen...'
wat waren eigenlijk koele nachtspiegels van de afgelopen jaren?
quote:ja dat is waar ook ja, je hebt helemaal gelijk!
Op 10 april 2001 16:46 schreef Schorpioen het volgende:
Was Danny Christian niet genomineerd vanwege zijn liedje "Als meisjes nee zeggen dan bedoelen ze ja"?
quote:Dat was echt vreselijk slecht ja.
Ik kan me er nog 1 heugen, als ik het goed heb, van een Sinterklaasfeestje op een golf club of zo, Sinterklaas en een zooi zwarte pieten geven daar op dat terrein, dat grensde aan een asielzoekerscentrum, voor de ogen van die vragende en smekende kindertjes allemaal snoepgoed ed aan kinderen van leden van die vereniging, terwijl die kinderen uit dat asielzoekerscentrum nogal afgeblaft werden en weg moesten, ze mochten niet bij de hekken staan kijken, want ze verpestten het feest.
Zoiets was het geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |