ik zou er trouwens typeR emblemen opdoen, rode Honda-embleem
ik zou ze ook wel op m'n Honda willen hebben, maar weet niet waar je die dingen kunt krijgen...iemand tips ?
quote:Waarom zou je dat doen? je rijd toch geen Type R. Ik vind het altijd erg jammer als je er dingen op plakt wat je er niet in hebt zitten.
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:49 schreef Zapje het volgende:ik zou er trouwens typeR emblemen opdoen, rode Honda-embleem
ik zou ze ook wel op m'n Honda willen hebben, maar weet niet waar je die dingen kunt krijgen...iemand tips ?
Maar je kan die stickers gewoon bij de stickerboer laten maken
Alleen wanneer monteer je die angel eyes en einddemper? die had je toch al?
quote:De angel eyes gaan weer terug omdat de stelschroef was afgebroken. En de einddemper word binnekort gemonteerd door EPS
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:15 schreef _Sisoft_ het volgende:
Mooi resultaat!Alleen wanneer monteer je die angel eyes en einddemper? die had je toch al?
quote:Duuuuuuuuuuh, een Honda-garage?
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:49 schreef Zapje het volgende:
Grote klasse......heb net nog 's ff de pics bekeken toen ie inelkaar zat, en nu is de Honda weer bijna weer klaar......
ik zou er trouwens typeR emblemen opdoen, rode Honda-embleem
Vind 't alleen nog vrij kaal zonder de sideskirts, maar ja, die komen er nog op. Kan me zeker wel voorstellen dat je blij bent om je Honda weer terug te hebben. Ben ook altijd weer blij om in m'n eigen Honda te kunnen rijden na bijv. een Opel te hebben gereden...
Verder goed bezig, alleen vraag ik me nou af wat er nou zo bijzonder is/was aan de achterbumper (ik kan dat nl. niet ontdekken en ik meen me te herinneren dat er wel degelijk iets mee aan de hand was).
quote:alleen de achterkant of overal..want voor mag je maar voor 25% blinderen..
Op donderdag 2 oktober 2003 19:30 schreef jacco het volgende:[..]
De ramen worden idd geblindeerd. En dat zal waarschijlijk gewoon zwart worden.
quote:Hij word rondom geblindeerd, maar het voorraam word idd met een aparte folie gedaan. Zodat het nog wel legaal blijft
Op zondag 5 oktober 2003 02:29 schreef MegA het volgende:[..]
alleen de achterkant of overal..want voor mag je maar voor 25% blinderen..
quote:Waarom laat je de ramen niet behandelen met een coating?
Op zondag 5 oktober 2003 12:33 schreef jacco het volgende:[..]
Hij word rondom geblindeerd, maar het voorraam word idd met een aparte folie gedaan. Zodat het nog wel legaal blijft
quote:kijk hier eens goed:
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:09 schreef Kolkie het volgende:
ik zeg nog niks zolang die niet omlaag is; hij móet omlaag, zo is het geen gezicht (wil niet zeggen dat dat straks niet het geval is). Verder vind ik de wielen eigenlijk íets te ver naar binnen staan maar dat kan straks ook opgelost zijn.
Verder goed bezig, alleen vraag ik me nou af wat er nou zo bijzonder is/was aan de achterbumper (ik kan dat nl. niet ontdekken en ik meen me te herinneren dat er wel degelijk iets mee aan de hand was).
quote:Je kunt hier goed de recht naar benden hangende 'schotten' zien. Dat is een diffusser, Iets wat in de racerij en bij (super)sportauto's wordt gebruikt om de lucht stroom onder de auto te controleren.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:20 schreef jacco het volgende:
Dat maakt deze bumper zo speciaal. Al vind ik het (nog) niet echt mooi, maar dat wordt beter met een dikkere uitlaat en als de auto verlaag is denk ik.
edit - foutjes hersteld
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 05-10-2003 12:56]
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 12:54 schreef PeuRac het volgende:[..]
kijk hier eens goed:
[..]Je kunt hier goed de recht naar benden hangende 'schotten' zien. Dat is een diffusser, Iets wat in de racerij en bij (super)sportauto's wordt gebruikt om de lucht stroom onder de auto te controleren.
Dat maakt deze bumper zo speciaal. Al vind ik het (nog) niet echt mooi, maar dat wordt beter met een dikkere uitlaat en als de auto verlaag is denk ik.
edit - foutjes hersteld
ah, ok . Ik meen dat ik dat wel eens eerder gezien had vandaar dat ik me even afvroeg wat d'r nou zo bijzonder was.. maar zou die diffuser niet met carbon afgewerkt worden oid? weet ik niet hoor maar ik meen me te herinneren dat ik dat ooit ergens in de voorgaande topics gelezen heb
.
quote:integra type R is er alleen 1.8 v-tec met 190 pk standaard
Op vrijdag 3 oktober 2003 04:21 schreef piet_pelle het volgende:
2,2 L integra blok
En van een legerjeep met normaal dak heeft ie een cabrio gemaakt, met zo'n uitschuifbaar dak zegmaar!
De diffusor-achterbumper is ongeveer hetzelfde als de honda die ik wat eerder beschreef. Jij hebt alleen veel minder en veel extremere schotten. Andere had veel schotjes die maar beetje uitsteken.
[edit] wat heeft meer nut voor het naar de grond toezuigen veel kleinere of minder en grote?[/edit]
Het gaat er steeds beter uitzien. Echt gaaf om nu al toch een flinke tijd te zien hoe het steeds verder vordert. Hij ziet er goed uit, voorbumper vinnik ook zeker ok! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Weet je al wat meer over het blok dat je gaat kiezen? Als je nu een ander blok kiest moet je dan ook meteen andere versnellingsbak hebben ivm betere ratio's of is dat niet van mega belang, omdat het een Honda-motor blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |