abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14270181
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:02 schreef stefimke het volgende:

[..]

Alvast gefeliciteerd Jacco. Kun je misschien wel wat meer vertellen (hier of in een nieuw topic) over de Honda meeting in Asten a.s. zondag 2 November? Is er voor 16:00uur niks te doen (als in: het heeft absoluut geen zin om eerder te komen)?, is er een programma?, kan ik m'n niet-Honda ook ergens kwijt zonder een kilometer te hoeven lopen?

vanaf 16:00 gaat het terrein pas open dus het heeft geen nut hebben om eerder te komen!
op http://home.hetnet.nl/~rbrueren/plaatjesmap/internetflyer021103.html is de flyer te vinden!
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:49 schreef t0n het volgende:
Btw, waar haal je het geld vandaan man

van zijn sponsor geloof ik
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 14:37:13 #227
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14275930
De antwoorden voor Asten zijn al gegeven dus dat is wel duidelijk dacht ik zo. Ga morgen btw naar Mechelen, moet om 09:00 al op Hazeldonk zijn. Dat word dus weer even 2,5 uur rijden.

@ThaFreak

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_14425192
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 14:37 schreef jacco het volgende:
De antwoorden voor Asten zijn al gegeven dus dat is wel duidelijk dacht ik zo. Ga morgen btw naar Mechelen, moet om 09:00 al op Hazeldonk zijn. Dat word dus weer even 2,5 uur rijden.

@ThaFreak

Mechelen he

donderdag 6 november 2003 @ 18:17:45 #229
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14436763
Zo Mechelen enzo was weer super. Op Asten nog even met Stefimke kennis gemaakt. Mooit foto's btw Gravit. De auto ernaast is van Marko ook een erg gave Coupe. En krijg weer wat leuk speelgoed. Weet alleen nog niet in welke kleur ik ze wil hebben.

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_14438544
Zeg Jacco, ga je nog lampen er onder gooien? Zo ja wat dan? Je heb vast wel van dat nieuwe ICELED licht gehoord van Showoffimports. Echt meesterlijk dat ICELED

Mooie stoelen!

donderdag 6 november 2003 @ 19:38:08 #231
16831 Hitpoint
Vteckel tuning
pi_14438832
Ik denk dat ik ook maar een project op start. Ik ben eergister over de kop gegaan met mijn civic en heeft nu fors wat plaat schade, gelukkig geen steunbalken gekreukt. Vanaf aankomend weekend word ie gestript, uitgedeukt en gespoten. Plus nog wat extra dingen, stootstrips gaan er af en worden dicht gelast net zoals de achterklep, etc...

Hier een pic

voor meer pics:
http://www.portaldesign.nl/crash/

Nu jacco bijna klaar is begin ik met mijn projectje Dus straks is het [pics]Honda Civic Hatchback Project Hitpoint Part 1

Zeker straks werk jacco, mijn complimenten. ik heb je niet zien staan in Asten. kan dat kloppen??

Home made turbo's kick ass!! -- Xbox 360 GamerTag: H1tp01nt
  donderdag 6 november 2003 @ 19:47:01 #232
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_14439110
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:38 schreef Hitpoint het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een project op start. Ik ben eergister over de kop gegaan met mijn civic en heeft nu fors wat plaat schade, gelukkig geen steunbalken gekreukt. Vanaf aankomend weekend word ie gestript, uitgedeukt en gespoten. Plus nog wat extra dingen, stootstrips gaan er af en worden dicht gelast net zoals de achterklep, etc...

Hier een pic
[afbeelding]

voor meer pics:
http://www.portaldesign.nl/crash/

Nu jacco bijna klaar is begin ik met mijn projectje Dus straks is het [pics]Honda Civic Hatchback Project Hitpoint Part 1

Zeker straks werk jacco, mijn complimenten. ik heb je niet zien staan in Asten. kan dat kloppen??

Klote voor je, man!!! Bagger is dat, zo'n rolschade, gaat vast een hoop geld kosten, kun je het beter meteen goed aanpakken en er idd een project van gaan maken.
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
  donderdag 6 november 2003 @ 19:53:35 #233
16831 Hitpoint
Vteckel tuning
pi_14439313
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:47 schreef WhiteAssNigga het volgende:

[..]

Klote voor je, man!!! Bagger is dat, zo'n rolschade, gaat vast een hoop geld kosten, kun je het beter meteen goed aanpakken en er idd een project van gaan maken.

Natuurlijk is het zwaar kloten, ik was namelijk veel van plan maar nu net op het verkeerde moment. (no money)
Veel gaat het me gelukkig niet kosten, ik doe het samen met mijn oom die is schadehersteller, spuiter, keurmeester en auto/vrachtwagen monteur en hij heeft een eigen garage dus de kosten zullen aanzienlijk mee vallen. Ik denk dat ik met de gehele verbouwing (uitdeuken/spuiten/lassen) nog geen 1000 euro kwijt ben. Het duurste is nog de gehele bodykit

"Een geluk bij een ongeluk"

pi_14448445
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:53 schreef Hitpoint het volgende:

[..]

Natuurlijk is het zwaar kloten, ik was namelijk veel van plan maar nu net op het verkeerde moment. (no money)
Veel gaat het me gelukkig niet kosten, ik doe het samen met mijn oom die is schadehersteller, spuiter, keurmeester en auto/vrachtwagen monteur en hij heeft een eigen garage dus de kosten zullen aanzienlijk mee vallen. Ik denk dat ik met de gehele verbouwing (uitdeuken/spuiten/lassen) nog geen 1000 euro kwijt ben. Het duurste is nog de gehele bodykit

"Een geluk bij een ongeluk"

Ik heb nog wel een goedkoop adres voor mooie bodykits. compleet setje rond de 800 eur verkoop. En ze zien er heel mooi uit.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_14449336
Voor over de kop ziet het er erg mild uit. Ik geloof je meteen maar je mag nog van geluk spreken.
Calm down, please!
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:24:08 #236
41107 deriopramos
If you can't beat them,
pi_14472887
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:54 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een goedkoop adres voor mooie bodykits. compleet setje rond de 800 eur verkoop. En ze zien er heel mooi uit.

Ik heb wel interesse in die adresje van je ,woon toch vlakbij spijkcity
Noord , Zuid ,............. Oost, West, ASBEST !!!
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:31:44 #237
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_14473025
Sjeminee, die achterbumper van Jacco zie je ineens overal ... vandaag zag ik nog 1 rijden in Enschede met een ongespoten exemplaar en ook nog es die achterlichten...deze was alleen WEL verlaagd en het moet gezegd worden, tziet er uitstekend uit dus ik verwacht dat die van Jacco er ook prima uit ziet
Life is too short don't stress every day
pi_14481473
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 01:44 schreef Googolplexian het volgende:
Voor over de kop ziet het er erg mild uit. Ik geloof je meteen maar je mag nog van geluk spreken.
Ik zal hem even quoten wat hij op StreetLegalHonda forum zei. Ik hoop dat je het niet erg vind Hitpoint? Ken je verder niet maar je lijkt mij dezelfde persoon als op SLH.
quote:
Ik heb ook eens mijn eerste ongeluk gehad
Kwam de afrit af en er reed een auto voor mij. Die begon plotseling te remmen om niets. Dus ik kon kiezen of er achter op knallen of gaan remmen (in de bocht) Ik heb voor dat laatste gekozen. en je kent het wel overstuur/onderstuur en toen kwam ik naast de berm. En toen rolde die op z'n kop dankzij een greppeltje.

Ik reed niet te hard of wat dan ook. Maar ik zit nu wel mooi met de gebakken peren. Verder ben ik er heel huids uitgekomen. Nu afwachten of de carrosserie nog heel is.
Morgen komt de expert om de schade te inventariseren. Dan maak ik ook nog ff wat foto's en hopelijk is ie niet total loss. Dan word het een dure winter

zaterdag 8 november 2003 @ 20:33:31 #239
16831 Hitpoint
Vteckel tuning
pi_14488931
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:48 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ik zal hem even quoten wat hij op StreetLegalHonda forum zei. Ik hoop dat je het niet erg vind Hitpoint? Ken je verder niet maar je lijkt mij dezelfde persoon als op SLH.
[..]

Klopt helemaal.
Vandaag is mijn oom langs geweest en maandag komt de plaatwerker ff een kijkje nemen. Want mijn oom heeft te weinig tijd om het zelf te doen. Project gaat maandag van start. De auto word helemaal gestript van interieur tot los plaatwerk uitgedeukt en gespoten in Midnight blue.
pi_14489007
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:38 schreef Hitpoint het volgende:
Ik ben eergister over de kop gegaan met mijn civic en heeft nu fors wat plaat schade, gelukkig geen steunbalken gekreukt.
Dat heb jij snel gezien in 1 dag zonder de auto te strippen .....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_14489159
No Go car, drol op wielen, worst op pootjes, 100pk pruttel kut....

Maar op zicht wel een mooie auto (vind jezelf)

“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  zaterdag 8 november 2003 @ 22:20:55 #242
16831 Hitpoint
Vteckel tuning
pi_14491140
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:44 schreef method21 het volgende:

Mijne heeft geen 100pk maar 131pk ik had laatst nog op Full Speed en testbankje meegepakt, kwas toch wel benieuwd.
  zaterdag 8 november 2003 @ 22:23:01 #243
16831 Hitpoint
Vteckel tuning
pi_14491180
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:44 schreef method21 het volgende:

Ik weet hoe ik gecrashed ben en aangezien ik de tekeningen van de carroserie heb zie ik dat er geen vitale delen zijn ontzet. En ik had nog gelijk ook de schadehersteller concludeerde hetzelfde.
pi_14506321
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:31 schreef Kolkie het volgende:
Sjeminee, die achterbumper van Jacco zie je ineens overal ... vandaag zag ik nog 1 rijden in Enschede met een ongespoten exemplaar en ook nog es die achterlichten...deze was alleen WEL verlaagd en het moet gezegd worden, tziet er uitstekend uit dus ik verwacht dat die van Jacco er ook prima uit ziet
Haha dat is ook toeval..ik lees dit forum heel soms en dan vooral dit topic want ik rij zelf ook in een coupe..diegene die jij zag was ik dus...ben afgelopen vrijdag 2 keer in enschede geweest...jij zal wel op de hogeschool zitten en ik moest mijn vriendin daar afzetten dus heb je me daar zien rijden?... heb idd ook die bumper en dezelfde achterlichten alleen de mijne is verlaagd dmv een schroefset van kw. zal zo wel even een paar piccies posten..

Trouwens jacco nu ik toch aan het replyen ben ziet er goed uit die auto van je alleen nog wel even goed omlaag schoppen maar dat zul je zelf ook wel willen.. Hoe heb jij trouwens jou bumper bevestigd aan de onderkant want je kan niet de orginele punten onderaan gebruiken..ik moet daar nog namelijk nog een oplossing voor bedenken...

[img]http://members.home.nl/thijsoudeluttikhuis/images/ICECUBESSIGN.jpg[/img]
pi_14506492
Hier nog even met mijn tijdelijke uitlaat

Nog een oude foto met de orginele bumper

ps Jacco hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit even in je topic zet maar het is in elk geval ook een coupe...

pi_14507553
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:34 schreef icecubes het volgende:
Hier nog even met mijn tijdelijke uitlaat

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog een oude foto met de orginele bumper

[afbeelding]

[afbeelding]

ps Jacco hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit even in je topic zet maar het is in elk geval ook een coupe...

stoelen uit een Smart???
2825cc Single Turbo Beast
pi_14507612
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:34 schreef icecubes het volgende:

Waar heb je die 'vloermatten' op de kop getikt of zijn het gewoon platen emtaal die je zelf op maat hebt gemaakt?
pi_14508399
Zijn idd stoelen uit een smart...;) Keertje wat anders

Die traanplaatmatten heb ik zelf op maat laten maken.Ze zijn ook best wel dik. Vindt het persoonlijk veel beter als die shit die je wel eens van autostyle ziet want je kan de pasvorm nu zelf mooi strak maken en zoals ik het al zei het is veel dikker als bijvoorbeeld autostyle (die had ik in mijn vorige auto)

zondag 9 november 2003 @ 21:02:23 #249
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_14509922
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:27 schreef icecubes het volgende:

[..]

Haha dat is ook toeval..ik lees dit forum heel soms en dan vooral dit topic want ik rij zelf ook in een coupe..diegene die jij zag was ik dus...ben afgelopen vrijdag 2 keer in enschede geweest...jij zal wel op de hogeschool zitten en ik moest mijn vriendin daar afzetten dus heb je me daar zien rijden?... heb idd ook die bumper en dezelfde achterlichten alleen de mijne is verlaagd dmv een schroefset van kw. zal zo wel even een paar piccies posten..

UT, bijna hetzelfde

Maarre, nou heb ik niet helemaal goed gekeken, en nou ik die foto's zo zie: je woont toch nie in Westerhaar of wel? Daar staat nl. ook zo'n kar en die lijkt er best wel op (ook die witte roostertjes en die heb van die angeleyes... kon ik bij jou niet zo gauw zien eigenlijk .

anyways, excuses aan Jacco voor het offtopic gaan.. ik moet zeggen tis wel erg toevallig .

Life is too short don't stress every day
pi_14510389
nee ik kom niet uit westerhaar maar uit Almelo... Dat van de UT bedacht ik me toe straxs ook... was daar die dag trouwens ook even geweest want moest heel snel naar de wc dus gelijk bij het BB-gebouw stoppen.. en weer verder rijden...hehe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')