abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 01:26:44 #26
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_13613460
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:21 schreef metallicattim het volgende:
Een echte TRUE manowar fan huilt toch niet
Nee, dat is niet erg macho.
pi_13613505
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:26 schreef Summoner het volgende:

[..]

Nee, dat is niet erg macho.

Maar omdat hij met zn vinger in die kut zat en het een ubermachtig zwaard was dattie moest ondertekenen en geen dood normaal vel papier was het natuurlijk no problemo

Is die Joey Demaio ook die gast die de stroomuitval van tijdje teug op zn geweten zou hebben?

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_13613533
Summoner, ik weet nu trouwens hoe het komt dat wij Svidd Neger al zo vroeg bij displeased hebben kunnen kopen. Jester Records had namelijk door een vergissing een heleboel cd's naar allerlei distributeurs gestuurd. Daarna hebben ze geprobeerd ze allemaal weer terug te halen bij die distributeurs, maar dat lukte niet omdat er namelijk al een stel verkocht waren. Een van die cd's hebben wij dus gekocht
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 01:35:43 #29
18413 Summoner
pi_13613534
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:32 schreef metallicattim het volgende:
Is die Joey Demaio ook die gast die de stroomuitval van tijdje teug op zn geweten zou hebben?
Ja, het was idd Manowar die beweerder daar verantwoordelijk voor te zijn. Altijd lachen met Manowar.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 01:36:44 #30
18413 Summoner
pi_13613544
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:35 schreef Pietjuh het volgende:
Summoner, ik weet nu trouwens hoe het komt dat wij Svidd Neger al zo vroeg bij displeased hebben kunnen kopen. Jester Records had namelijk door een vergissing een heleboel cd's naar allerlei distributeurs gestuurd. Daarna hebben ze geprobeerd ze allemaal weer terug te halen bij die distributeurs, maar dat lukte niet omdat er namelijk al een stel verkocht waren. Een van die cd's hebben wij dus gekocht
Aaah, gaaf! We zijn eindelijk bijzonder! Hoe ben je daar zo achter gekomen?!
pi_13613556
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:36 schreef Summoner het volgende:
Aaah, gaaf! We zijn eindelijk bijzonder! Hoe ben je daar zo achter gekomen?!
Via een persoon op het ultimatemetal forum. Die had namelijk contact gezocht met Jester Records, en die hadden het aan hem uitgelegd hoe de situatie nu precies in elkaar zit
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 01:38:34 #32
18413 Summoner
pi_13613566
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:37 schreef Pietjuh het volgende:
Via een persoon op het ultimatemetal forum. Die had namelijk contact gezocht met Jester Records, en die hadden het aan hem uitgelegd hoe de situatie nu precies in elkaar zit
Maar die wij hebben is dus identiek aan de versie die later weer uitgebracht werd?
pi_13613577
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:38 schreef Summoner het volgende:
Maar die wij hebben is dus identiek aan de versie die later weer uitgebracht werd?
Denk het wel, weet het alleen niet helemaal zeker. Hoop van wel iig
Maar als het niet het geval is, hebben we wel een cd die bijna niemand heeft
Wandelen in Noorwegen
pi_13613603
Maar ik ga maar weer eens verder feesten hier
Mzzl!
Wandelen in Noorwegen
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 01:42:08 #35
18413 Summoner
pi_13613606
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:39 schreef Pietjuh het volgende:
Denk het wel, weet het alleen niet helemaal zeker. Hoop van wel iig
Maar als het niet het geval is, hebben we wel een cd die bijna niemand heeft
Inderdaad, het zou juist leuk zijn als wij een bijzondere versie hadden. De muziek is toch wel hetzelfde, misschien iets unieks aan de hoes ofzo. Maar goed, dat zal hier wel niet het geval zijn. Kunnen we iig met recht beweren dat we wat betreft "Svidd Neger" een primeur hadden.

Feestze!

vrijdag 3 oktober 2003 @ 10:19:01 #36
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13616389
quote:
Moonspell gaat touren en dat moet blijkbaar perse dit jaar nog Samen met Lacuna Coil, Poison Black en Extol.

28 december Utrecht, Tivoli en 29 december Tilburg, 013

[KNE]-Mod
pi_13617621
Laten we het maar weer is over een Echte Genre hebben

Nu ook bevestigd op de AG site, keurig
30.10 NL Rotterdam (AGENT STEEL + AFTER ALL only)

It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_13617868
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:26 schreef Pietjuh het volgende:
Evelien, hoe gaan we het doen a.s. zondag met concert van opeth?
Of heb je nog geen kaartje gekocht?
Kheb nog geen kaartje
Wel heb ik Jim over kunnen halen.
Thijs (ex) komt ook en heeft wel een kaartje.
Dus ik zie nog wel...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:04:58 #39
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13621787
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:21 schreef metallicattim het volgende:Ahum *proest*

Een echte TRUE manowar fan huilt toch niet

Deze fan was zo true dat hij zijn natuurlijke gevoelens niet onderdrukte

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 03-10-2003 14:11]

vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:05:02 #40
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13626612
He ik hoor net Danzig op de radio, klinkt best tof. Vooral die vocals, bitje country achtig ofzo. Ben de naam kwijt, iets met the devil.. nogwat.

Klinkt heel oud, waren hun een van de eerste eh... heavy metal bands?

pi_13626782
Is dat niet die Zwart/Wit band?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:18:17 #42
18413 Summoner
pi_13626950
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:05 schreef Yokozuna het volgende:
He ik hoor net Danzig op de radio, klinkt best tof. Vooral die vocals, bitje country achtig ofzo. Ben de naam kwijt, iets met the devil.. nogwat.

Klinkt heel oud, waren hun een van de eerste eh... heavy metal bands?

Danzig is de band rondom Glen Danzig, die na z'n betrokkenheid bij the Misfits en Samhain een band rondom z'n eigen bescheiden (ahum) persoontje oprichte. Dat was eind jaren '80, dus een van de eerste metal bands was Danzig zeker niet. Wat meneer ook beweert.
pi_13627219
Dirty Black Summer is een heel goed nummer van Danzig.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:18:39 #44
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13628576
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:28 schreef Seborik het volgende:
Dirty Black Summer is een heel goed nummer van Danzig.
Ik vind die vocals ook wel apart, country achtig ofzo. Das weer es wat anders dan die standaard powermetal zang... Zal eens wat meer van ze opzoeken voor de gein.

Heeft iemand de nieuwe Entombed trouwens al gehoord?

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 03-10-2003 18:28]

vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:36:23 #45
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_13628988
Wizard is best een heel Truie band!

Het is zo afgezaagd als maar kan, maar ze klinken heerlijk.

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:38:24 #46
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13629018
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:36 schreef Witchfynder het volgende:

Een truie band?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_13629611
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:36 schreef Witchfynder het volgende:

Dat kan je gelijk al zien aan de bandnaam
Wandelen in Noorwegen
pi_13630638
Hehe, kom er net achter dat er ook een filmpje op mijn Perdition city cd staat
Wandelen in Noorwegen
pi_13631736
quote:
The End Records Signs New Norwegian All-Star Band AGE OF SILENCE - 10/1/2003 - 4:26 PM

The End Records is proud to announce their latest signing:

AGE OF SILENCE is a venture involving renowned members of the Norwegian metal scene. Once again, a constellation of multi-talents have joined forces to create an unstoppable juggernaut that will surely leave its mark on the music world as something new, original and unique.

The End Records was the first (and thereafter only) label to receive a pre-production of the upcoming album earlier this year.

Featured in this project are Lazare (SOLEFALD, BORKNAGAR), Eikind (KHOLD, TULUS), Hellhammer (ARCTURUS, WINDS, MAYHEM), and two other newcomers to the scene who go under the names Extant and Kobbergaard. Andy Winter, the mastermind behind WINDS, will also be involved in the project.

Many things can be said about the quite original concept, featuring music with hard-hitting guitars, blasting drums and expressionistic vocals, yet with the calm and soothing feel of atmospheric keyboards. This is a truly different musical experience, thrilling and intense yet
meditative and deep. In other words another exciting addition to our unique and artistic roster.

The band is entering the studio today to begin recordings on the debut album. More news will be posted as things develop.

Klinkt erg veelbelovend
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:34:22 #50
18413 Summoner
pi_13631772
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:52 schreef Pietjuh het volgende:
Hehe, kom er net achter dat er ook een filmpje op mijn Perdition city cd staat
Ja, van "Limbo Central" van de "Metamorphosis" EP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')