abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2003 @ 14:10:26 #1
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_13596318
Valt me vaker op dat bij een reclame filmpje of andere films/filmpjes op tv precies een bijpassend nummer hebben. Bijv. nu is af en toe een reclame voor de nieuwe Citroėn op tv. Daarin zie je iemand die als enige door een stad rijdt, met daaronder een nummer met ergens de tekst "riding all alone" ofzo (iets in die strekking) een vrij oud nummer.

Maar zo zie je wel vaker een reclame of een item in een tv-programma dat als achtergrond muziek een nummer heeft, waarbij (een fragment uit) de songtext exact bij het filmpje past, qua tekst inhoud. Hebben ze bij die productie maatschappijen een database met ALLE songteksten van de afgelopen 50 jaar ofzo? Werkt iemand hier op FOK bij zo'n reclame bureau die dit kan bevestigen of ontkennen? was ik gewoon ff nieuwsgierig naar

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  donderdag 2 oktober 2003 @ 14:12:13 #2
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13596371
Ik denk dat omdat er zoveel mensen bij een reclamebureau werken, of die weer mensen kennen, of gewoon internet bezitten, er altijd wel iemand is die een bepaald nummer ergens mee kan associėren...

Denk ik.

pi_13596538
Ik werk als reclame man en het is vaak zo dat veel reclame mensen een grote interesse ook in muziek hebben, dus zij kennen vaak wel iets wat er goed bij past. Het wordt absoluut niet vanuit een database gehaald ofzo.....
pi_13596759
www.ster.nl
staat erop door wie het gemaakt is, en of het speciaal gemaakt is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')