WINSCHOTEN Zestig plattelandsvrouwen hebben deze week een uiterst opwindend bioscoopavondje beleefd. In een bioscoop in Winschoten stond De Pianist van Roman Polanski op het programma. Een zware oorlogsfilm. De dames kregen inderdaad De Pianist voorgeschoteld maar wel een andere. Een Franse seksfilm met alles er op en er aan. Maar geen plattelandsvrouw die wegliep.
Met grote ogen en rooie oortjes genoten ze van de twee uur durende film. Hoewel enkele dames soms wel even de blik afwendden. Peepshows, orale bevrediging, scheermesjes, door niets lieten de vrouwen zich afschrikken. De directeur van de bioscoop spreekt van een foutje. ,,Ik had de film van Polanski besteld, maar kreeg de verkeerde. De dames krijgen een vrijkaartje, ze hebben immers niet de beloofde film gezien.''(GPD)
donderdag 02 oktober 2003
www.limburger.nl
Vreemd, je zou toch denken dat ze meteen moord en brand waren gaan schreeuwen...
Wel leuk dat ze er de lol van inzagen, als je toch voor zo'n zware film als The Pianist naar de bioscoop gaat, en je krijgt zoiets voorgeschoteld.
Nou nog afwachten of ze met hun vrijkaartje wel naar the Pianist gaan...
quote:die had dan hoogstwaarschijnlijk een zware avond....
Op donderdag 2 oktober 2003 10:29 schreef teknomist het volgende:
Wat had er gebeurd als er een man tussen had gezeten in de zaal?
quote:Die had meteen een nieuwe kiel kunnen kopen...
Op donderdag 2 oktober 2003 10:29 schreef teknomist het volgende:
Wat had er gebeurd als er een man tussen had gezeten in de zaal?
quote:Nee joh, die vrouwen waren natuurlijk helemaal geil en opgefokt.
Op donderdag 2 oktober 2003 10:31 schreef Tarrel666 het volgende:[..]
die had dan hoogstwaarschijnlijk een zware avond....
In dat sukkelige Amerika waren het gelijk weer schadeclaims geworden, dus mijn dank aan de plattelandsvrouwen voor hun goede opvang van de beelden
quote:Volgens mij bedoelde hij het ook zo, alsin zware avond met veel vrouwen
Op donderdag 2 oktober 2003 10:31 schreef teknomist het volgende:
Nee joh, die vrouwen waren natuurlijk helemaal geil en opgefokt.
In plaats van de bagger van Polanski hebben ze een wereld film van Hannecke gezien.
De piano van Haneck is een geweldige film met Isabelle Huppert
quote:"Hou was de film?"
Op donderdag 2 oktober 2003 11:00 schreef rickyB het volgende:
EN DAT HEBBEN ZE NIET!!! THUIS VERTELD!!!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |