Voor de liefhebbers: de Edah (eigen merk) Bolognese chips is exact
de oude Croky bolognese.
Of dit met de paprika en naturel het zelfde is weet ik niet zeker, maar lijkt me wel.
We hoeven deze smaken dus niet te missen. En bovendien is de Edah-chips een stuk goedkoper
quote:Dat wist ik dus idd niet, altijd domweg Croky gekocht. Maar nu moest ik wel op zoek naar iets anders. Echt een uitkomst dit
Op donderdag 2 oktober 2003 00:27 schreef Dipstaart het volgende:
Je bent volges mij geen crocky fan want dit is al een heeeeeele tijd zo
quote:300 gram was 1,79 hiero, dus 60 cent per 100 gram.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:31 schreef Dipstaart het volgende:
Wel jammer dat het niet meer in de 300 gram zakken zit
En héél toevallig ligt er nu een zak naast me
Niet dat ik dat betaal, maar toch
quote:Onmogelijk. Croky chips wordt hier in Deventer in de fabriek gemaakt.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:28 schreef Milord het volgende:
Een goede kans dat ze uit dezelfde fabriek komen, zoals ook met andere producten is...
En ik vond die oude croky chips ook veel lekkerder. Vooral de bolognese *wil de oude croky terug!*
quote:Kleine kans dat jij de Edah chips geproeft hebt. Het is namelijk dezelfde. Ik eet al jaren Croky Bolognese, en het is niet te ontkennen!
Op donderdag 2 oktober 2003 00:35 schreef dutchdevil het volgende:[..]
Onmogelijk. Croky chips wordt hier in Deventer in de fabriek gemaakt.
Die Edah chips komt volgens mij ergens uit de buurt van Helmond vandaar (weet het niet helemaal zeker though) maar zeker weten niet uit Deventer.En ik vond die oude croky chips ook veel lekkerder. Vooral de bolognese
*wil de oude croky terug!*
Welk merk het was, graag terug laten komen.
Ik wil Croky Bolognese en Smokey Bacon terug! (smoked bacon van smiths lijkt NERGENS op!) paarze zak..
o en andere huismerken komen niet van croky af, maar ergens anders vandaan, het enigste huismerk wat croky maakt is van de aldi
Ja het is dezelfde smaak
maar NEE er zit niet evenveel smaak aan
er zit heel erg veel minder smaak aan dan aan de originele Croky!
1 positief punt:
Die van de Edah is de lekkerste, O'Lacy's op 2 en als laatste Perfekt.
quote:Weet je misschien ook waarom ze in godsnaam hebben besloten smaken als Smokey Bacon en Bolognese eruit te halen en daarvoor vieze chips in de plaats te maken???
Op donderdag 2 oktober 2003 23:42 schreef blacksnabb het volgende:
ik heb bij de croky fabriek gewerkt, en nee edah eigen merk zijn geen croky chips, maar aldi eigen merk wel, dus wil je ten eerste een heeeeel stuk goedkoper uit zijn en toch je eigen chips hebben moet je naar de aldi toe, maar of ze bolognese hebben is een tweede :-)o en andere huismerken komen niet van croky af, maar ergens anders vandaan, het enigste huismerk wat croky maakt is van de aldi
Alleen nog nooit ergens gezien
quote:chips is meervoud enzo.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:21 schreef yohan.nl het volgende:
En bovendien is zijn de Edah-chips een stuk goedkoper
Groetjes,
Radiogirl.nl
quote:zijn die er daar ook in bolognese???
Op donderdag 13 november 2003 21:32 schreef radiogirl het volgende:
Ahhh er is toch een forum over. De Super heb ik onlangs ook ondekt. Ik dacht al niet dat ik de enige was met het Crocky A La Bologneseprobleem. Gelukkig zijn er toch alternatieven. Het is de enige chips die ik trek! Aldi zal ik ook maar eens proberen dan. De Crokyfrietjes zijn ook bij de super te vinden trouwens.Groetjes,
Radiogirl.nl
ow trouwens...leuke Fok! smiles op je site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |