quote:Goede tip! Zou het haast vergeten. Peter de Vries is het voorbeeld zoals iedere rechercheur zou moeten zijn
Op donderdag 2 oktober 2003 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat iedereen vanavond naar Peter R. de Vries kijken?Ik ken jou Mabel....ken jij me nog?
Wat een Gijs die bodyguard!
quote:Haai, ik verveel me.
Op donderdag 2 oktober 2003 12:27 schreef Nadientje het volgende:
Haai![]()
ik heb hongerrrr we hadden net een college van de brandweer, was weliswaar interessant
![]()
Ik heb ook honger, ga even in de stad kijken.
quote:snap soms niet dat ie nog leeft als je dat allemaal ziet.. heb echt respect voor hem
Op donderdag 2 oktober 2003 12:29 schreef Marruk het volgende:[..]
Goede tip! Zou het haast vergeten. Peter de Vries is het voorbeeld zoals iedere rechercheur zou moeten zijn
quote:Bluf dat je dat tegen hem zou zeggen
Op donderdag 2 oktober 2003 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een Gijs die bodyguard!
quote:En zeker dat hij gewoon doorgaat nadat hij bijna geëxecuteerd was. Ik ben nu ook bezig met een boek te lezen van hem, die ene van toorenaar. Volgende boek wordt heineken ontvoering denk ik.
Op donderdag 2 oktober 2003 12:30 schreef Nadientje het volgende:[..]
snap soms niet dat ie nog leeft als je dat allemaal ziet.. heb echt respect voor hem
quote:Inderdaad, elke rechercheur zou een snor moeten hebben!
Op donderdag 2 oktober 2003 12:29 schreef Marruk het volgende:
Goede tip! Zou het haast vergeten. Peter de Vries is het voorbeeld zoals iedere rechercheur zou moeten zijn
quote:Ik moest eerlijk gezegd een beetje aan jou denken toen ik hem zag.
Op donderdag 2 oktober 2003 12:38 schreef Bastard het volgende:
Bluf dat je dat tegen hem zou zeggen
quote:Tja ons petertje is zelf een crimineel maar ja dat mag je dan weer niet zeggen.. wat een mislukte sensatie zoeker is die man
Op donderdag 2 oktober 2003 13:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Inderdaad, elke rechercheur zou een snor moeten hebben!
Waarom zou die "bodyguard" in chili zitten ?? Daar zit die niet voor niets denk ik zo.
Mooi, het einde van de verbrandingsmotor is in zicht.. Benzine zal tegen het einde niet meer betaalbaar zijn. Ozonlaag zal niet groter worden. Geen stinkende motoren meer, geen dieseltreinen meer, geen lampenolie, geen vrachtwagens meer die het hout uit de amazone kunnen rijden.. nog meer?
quote:Geen Formule 1 meer.
Op donderdag 2 oktober 2003 13:57 schreef Bastard het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33064Mooi, het einde van de verbrandingsmotor is in zicht.. Benzine zal tegen het einde niet meer betaalbaar zijn. Ozonlaag zal niet groter worden. Geen stinkende motoren meer, geen dieseltreinen meer, geen lampenolie, geen vrachtwagens meer die het hout uit de amazone kunnen rijden.. nog meer?
quote:
Heerlense geeft toe ontvoering en verkrachting te hebben verzonnen
De 19-jarige vrouw die bij de politie aangifte deed van ontvoering en verkrachting in Heerlen, blijkt haar verhaal volledig te hebben verzonnen.De vrouw vertelde tegen de politie dat ze door twee mannen op klaarlichte dag bij de schouwburg in Heerlen in een auto werd gesleurd. Daarna zou ze de hele nacht zijn misbruikt. In het onderzoek stuitte de politie op zaken die niet overeenkwamen met verklaringen van de vrouw. Gisteren gaf ze de valse aangifte toe. Justitie neemt de zaak hoog op. Vijftien rechercheurs onderzochten de zaak. Dat was een extra belasting voor de toch al onderbezette politiemacht in Zuid-Limburg. Bovendien zorgde de zaak voor grote maatschappelijke onrust. Het is nog onduidelijk waarom de vrouw de valse aangifte deed. Justitie weet nog niet of de vrouw strafrechtelijk zal worden vervolgd.
L1
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Geen Formule 1 meer.
quote:Tijd dan dat ze aanmaken met die waterstofmotor
Op donderdag 2 oktober 2003 14:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Geen Formule 1 meer.
quote:komt wel goed, zijn ze toch al flink mee bezig?
Op donderdag 2 oktober 2003 14:12 schreef Bastard het volgende:
Tijd dan dat ze aanmaken met die waterstofmotor

Oh ja, hij kost 300 euro, de games kosten 50 euro en je moet de batterij eruit halen om van spel te wisselen!
Nintendo hoeft zich geen zorgen te maken, dit ding gaat zo hard floppen!
quote:NIEMAND koopt die
Op donderdag 2 oktober 2003 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Wie gaat er een N-Gage halen? Zo moet je dat ding dus vasthouden om te bellen!![]()
![]()
Oh ja, hij kost 300 euro, de games kosten 50 euro en je moet de batterij eruit halen om van spel te wisselen!
Nintendo hoeft zich geen zorgen te maken, dit ding gaat zo hard floppen!
Strol
quote:Ker
Op donderdag 2 oktober 2003 14:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol
Alles goed vriend? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-10-2003 14:55]
quote:Ben cd labels voor thuis aan het maken
Op donderdag 2 oktober 2003 14:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ker
Alles goed vriend?
Wat heb je trouwens geedit?
quote:Ik ben aan het Fokken.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat een werk heb ik toch
quote:Er stond Ket in plaats van Ker (T zit te dicht naast de R, of ik heb te dikke vingers).
Wat heb je trouwens geedit?
quote:belachelijk zeg
Op donderdag 2 oktober 2003 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Nadine, je had het gister toch over die verkrachting in Heerlen?
[..]
en ze is 19 dus waarschijnlijk komt ze flink aant betalen
quote:En terecht, we hebben al een tekort aan rechercheurs in Zuid-Limburg. En dit soort labiele aandachttrekkerij maakt het alleen maar erger.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:33 schreef Nadientje het volgende:
en ze is 19 dus waarschijnlijk komt ze flink aant betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |