Alleen jammer dat er niet wat meer uitleg bij zit waar dit topic over zou moeten gaan
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 02-10-2003 00:01]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 02-10-2003 00:00]
quote:kijk
Op woensdag 1 oktober 2003 23:14 schreef calvobbes het volgende:
Jeetje! Een baukel topic zonder een stortvloed aan nutteloze witregelsAlleen jammer dat er niet wat meer uitleg bij zit waar dit topic over zou moeten gaan
en zie dat LFO een nieuw album uit heeft ;-)))
Het is een enorm lekker plaatje ... ouderwets en modern tegelijk (qua electronische muziek dan he) ... een grote aanrader voor eenieder die van een beetje experimentele electronische muziek houdt.
Netjes kopen baukel!!!
quote:Waar koop je zoiets, als ik vragen mag.
Op woensdag 1 oktober 2003 23:29 schreef Weakling het volgende:
Sheath ... ik heb 'm al een weekje of twee (eerlijk gekocht) in huis ... inclusief templates om onder andere het door de TS getoonde LFO logo op een T-shirt te kunnen sprayen ... jeh ... anyweg ...Het is een enorm lekker plaatje ... ouderwets en modern tegelijk (qua electronische muziek dan he) ... een grote aanrader voor eenieder die van een beetje experimentele electronische muziek houdt.
Netjes kopen baukel!!!
quote:via www.warprecords.com ... die extraas zaten er gratis en voor niks bij, omdat ik 'm gepreordered had ... nu kun je ze alleen nog los erbij kopen ... als ze er nog zijn ... de CD heb ik wel in de doorschijnende Sheath verpakking ipv het standaard doosje ... ook mooi ...
Op woensdag 1 oktober 2003 23:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Waar koop je zoiets, als ik vragen mag.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 23:37 schreef Weakling het volgende:
via www.warprecords.com ... die extraas zaten er gratis en voor niks bij, omdat ik 'm gepreordered had ... nu kun je ze alleen nog los erbij kopen ... als ze er nog zijn ...
quote:Dat wordt dan erg lastig idd ... als je de mogelijkheid krijgt zou ik er zeker eentje aanvragen, want bij warprecords heb je 'm minstens net zo snel en netjes verpakt (niet zoals bij FRS dat iedereen er met zijn gore poten aangezeten heeft) en ook vaak met extraatjes ...
Op woensdag 1 oktober 2003 23:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Daar kwam ik gister nog terecht via BOC.com. Heb helaas geen creditcard, dus online meuk kopen wordt dan moeilijk.
Anyweg: als je de samples lekker vond, dan zal LFO's Sheath je echt niet gaan tegenvallen.
quote:* Rulin wacht af
Op donderdag 2 oktober 2003 09:52 schreef Rulin het volgende:
Nieuw album uit las ik..
Moet zeggen dat ik niet alles van LFO bijzonder vind. Zeker die cheesy (spot)nummers vind ik helemaal niks. Ik ga dan ook niet naar de shop rennen.
* Rulin wacht af
quote:Ik ook
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:17 schreef Trancentral het volgende:
ik dacht de lyte funky ones
En die zijn best kewl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |