New York, de wereldstad vol melancholiek en dromen. Het nummer heeft een sterke jazz feeling met een snufje blues. Het nummer schreeuwt uit: i've got the blues.
New York is een grote stad waarin je je kan verliezen maar je ook kan groeien vanwege de energie. Je kan er tot inkeer komen en relativeren.
De stad herinnert je aan de mens: snel en gehaast, weinig tijd voor emoties, maar ondanks dat is er ruimte voor bezinning.
Boel dramatiek, maar het nummer geeft het voor mij weer.
Ik voel het nu ook. De stad staat voor materialisme en hard werken, maar wat schiet je er uiteindelijk mee op. Waar gaat het nu echt om?
Dat is de vraag en het gevoel wat ik bij het nummer krijg.
quote:En bij welk nummer krijg je het antwoord??
Op woensdag 1 oktober 2003 21:35 schreef Georges het volgende:
Billy Joel- New York State of MindNew York, de wereldstad vol melancholiek en dromen. Het nummer heeft een sterke jazz feeling met een snufje blues. Het nummer schreeuwt uit: i've got the blues.
New York is een grote stad waarin je je kan verliezen maar je ook kan groeien vanwege de energie. Je kan er tot inkeer komen en relativeren.
De stad herinnert je aan de mens: snel en gehaast, weinig tijd voor emoties, maar ondanks dat is er ruimte voor bezinning.Boel dramatiek, maar het nummer geeft het voor mij weer.
Ik voel het nu ook. De stad staat voor materialisme en hard werken, maar wat schiet je er uiteindelijk mee op. Waar gaat het nu echt om?
Dat is de vraag en het gevoel wat ik bij het nummer krijg.
quote:jij geeft snel op zeg....
Op woensdag 1 oktober 2003 21:58 schreef Georges het volgende:
Gezien de overweldigende hoeveelheid reacties kan ie dicht.
Dus modjes, sluiten die hap. Dank.
quote:Zie de reply view ratio
Op woensdag 1 oktober 2003 22:15 schreef metallicattim het volgende:[..]
jij geeft snel op zeg....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |